manga_preview
Boruto TBV 09

Hľadanie strateného brata - 6 Pečať + nový problém na obzore

Nemôžem Sasukemu povedať čo sa stalo, určite by za ním išiel a to nemôžem dovoliť.
pozerala som do zeme a pokúšala sa že sa nič nedeje, musela som sa dostať do izby bez toho aby si nevšimli že sa niečo stalo.

Zahĺbená do myšlienok som netušila kam sa rútim keď sa zabuchli dvere.
Zľakla som sa a pripravila ruky na útok.
Z tieňa sa vynorila postava, Orochimaru.
,,Orochimaru-sama vydesili ste ma!" zhlboka som si vydýchla.
,,Chcem sa s tebou porozprávať poď za mnou."
Nemohla som neposlúchnuť Sasuke ma pred ním varoval.
vošli sme do miestnosti, ktorá pripomínala laboratórium.
,,Sadni si." porozhliadla som sa, no v miestnosti nebola žiadna stolička, iba veľký stôl, tak som si sadla naň. XD
,,Čo sa pred chvíľou stalo v lese?"
,,Prepáčte, ale nerozumiem ako to myslíte Orochimaru-sama."
,,Bol som tam a videl som akú techniku si použila Tsukiakari no jutsu, ak sa nemýlim." ...nevedel som že Kabuto ma takú silnú sestru. Vieš aký máš talent?"
,,Viem, ale nie som Kabutova sestra iba sme spolu vyrastali."
,,Koľko krát tú techniku môžeš použiť?"
,,8-krát."
,,A koľko ráz si ju už použila??"
,,Iba 2-krát, prečo vás to zaujíma?"
,,Sasuke ti určite povedal že chcem jeho telo, ale ty by si to mohla zmeniť."
,,Tak že vám dám to svoje však?"
,,Áno, a stojím oň viac než o Sasukeho."
,,Ja ti to svoje ale nedám!!"

,,Haha..hahaha.." smial sa ako šialenec začínalo mi to naháňať strach.
,,Snáď si nemyslíš, že ťa budem prosiť.." toto som mohla tušiť. Ale prečo si Sasukeho telo už nevzal dávno? Určite mi nepovedal ešte ani polovicu.
Ale teraz sa budem musieť dostať preč, kým si nezmyslí, že chce moje telo hneď.
,,To si musím rozmyslieť.."
,,To už je lepšie, ale ako poistku.."
Hodil sa na mňa začala som kričať a pokúšala som sa držať si ho od tela.. pocítila som ostrú bolesť na krku, ON MA UHRYZOL!!
Po chvíli ma pustil, no bolesť bola taká silná.. posledné čo som videla ako do miestnosti vrazil Sasuke s Kabutom.

,,Sajuri, Sajuri..." v diaľke som počula cudzí hlas, znel nežne, no zároveň ustarostene.. chcela som ísť za ním, no niečo tajomné mi hovorilo, aby som zostala, ale ja som predsa len išla...
Podišla som k osobe ktorá na mňa volala, nechcela som tomu veriť, tá.. tá osoba.. to je môj otec! Rozplakala som sa.
,,Sajuri neplač, všetko bude dobré.." zo svetla sa začala vynárať druhá osoba..
,,Mami?"
,,Áno Sajuri, nemôžeš tu zostať.. rýchlo sa vráť späť, prosím."
,,Ale prečo j.. ja tu chcem zostať s vami."
,,Sajuri, ak tu zostaneš, tak zomrieš."
,,Oci.. mami..."
,,Sajuri, musíš sa zobudiť, prosíme ťa o to.." potom sa otočili a išli za tým svetlom.. Chcela som isť za nimi, no spomenula som si na Saukeho a Kabuta.. tak som sa aj ja vracala do svojej tmy... a stále zo slzami v očiach..

Keď som sa prebrala ležala som v posteli vo svojej izbe a pri mne sedel Sasuke, asi čakal kedy sa preberiem.
,,Čo sa stalo?"
,,Spala si štyri dni, po tom ako ťa Orochimaru uhryzol."
,,A.. ale prečo ma uhryzol?"
,,Dal ti prekliatu pečať, teraz si k nemu pripojená, tak, ako aj ja.."
,,Moment, aj teba uhryzol?"
,,Áno.. ale už keď som mal 13 rokov, a tiež nasilu.. vieš ako Kabuto zúril keď videl že ťa uhryzol?"
,,A čo je to za pečať?"
,,Keď vyčerpáš svoju chakru pečať sa aktivuje a môžeš používať v takmer nevyčerpateľné množstvo chakry ale čím viac jej použiješ, tým viac sa meníš na démona, keď ti bude lepšie môžem ti to ukázať."

Sasuke vyšiel z izby a ja som sa znova zahĺbila do myšlienok.
Prečo tú pečať nazval "poistka" a prečo mi ju vôbec dal???
Potom som sa pozrela za Sasukem.. to nieje možné, pred chvíľou som vstala, a už som zas unavená?
_____________________________________________________________________________

,,Orochimaru-sama prečo ste to spravili?! Hovoril som vám aby ste ju nechali na pokoji!!!"
,,Kabuto, vieš akú techniku tvoja sestra dokáže použiť?"
,,Áno, ale prosil som vás aby ste si ju nevšímali!"
,,Čo tak vyvádzaš, nieje to tvoja vlastná sestra, no tak?!"
,,Ale ja ju za sestru mám!"
Kabuto vyšiel z izby a zabuchol za sebou dvere.
____________________________________________________________________________

Vstala som z postele a pokúsila som sa prejsť do kúpelne, strašne ma bolela hlava..
Na chodbe som stretla rozčúleného Kabuta, vtiahol ma do najbližšej izby.
,,Sajuri čo ti hovoril Orochimaru a ako sa dozvedel o tej technike?"
Nemôžem povedať že ma napadli v lese, určite by to povedal Sasukemu, ale ak mu to nepoviem bude naštvaný ešte viac.
,,Kabuto bežala som do lesa, a tam ma napadli dvaja ninjovia jeden mal Sharingan, a povedal že ma zabije ak mu nepoviem kde je Sasuke, musela som to použiť, lebo by ma zabili a.."
,,Sharigan? Idem sa tam pozrieť aj so Sasukem a Orochimarom, zostaň tu a nikam nechoď jasné?"
,,Veď sú to už štyri dni."
,,Ak im ide o Sasukeho tak tam budú aj týždeň."

Asi desať minút som tam stála ako omráčená, potom som si povedala že kým sa vrátia tak si pôjdem dať sprchu..

Vyšla som zo sprchy a hľadala uteráky, chvíľu to trvalo no nakoniec som ich našla.
Obliekla som si tielko a nohavice.
Otočila som na odchod no tesne za mnou stál ten podivín ktorý ma napadol v LESE?! Tak to je teda zlé, všetci odišli a ja som tu s ním sama!
,,Minule si nás skoro dostala, ale teraz sa ti to nepodarí!"

Poznámky: 

Smiling trocha dlhší dielik po dlhšej pauze... Sticking out tongue

5
Průměr: 5 (5 hlasů)