manga_preview
Boruto TBV 09

Kabuto, dítě a Orochimaru

Kabuto se v laboratoři skláněl nad malým uzlíčkem látek, v kterým bylo něco zabalené. Orochimaru ho z dálky nechápavě sledoval a tak se šel podívat blíž.
"Co to tam máš?" zasyčel a Kabuto div nevyletěl z kůže, jak se lekl. Pomalu se na svého zaměstnavatele otočil.
"Nic, Orochimaru-sama."
"To tvoje 'nic' brečí," podotkl Oro zhnuseně, jako by právě zjistil, že jeho milovaná hadí paštika se nedělá pro hady, ale z hadů. Kabuto se na uzlíček otočil a jal se z něj vybalovat nespokojený dítě. Oro ho ale rázně odstrčil a zůstal na ubulence zírat.
"To je..." zvedl dítě za nožičku do výšky očí, aby si ho mohl pořádně prohlédnout "dítě?" dořekl přez ohlušující pláč nespokojeného batolete.
"Přesněji holčička." Kabuto si od Orochimara děvčátko něžně vzal a začal ji utěšovat.
"Co tady dělá?"
"Našel jsem ji před sídlem," začal lhát Kabu, protože se mu nechtělo přiznávat, že tohle je výsledek jedné prohýřené noci, z které si skoro nic nepamatoval. Ta holka si ho ale pamatovala až moc dobře.
"A proto Kimimarovi zmizel všechen sunar?" No na mě nekoukejte, ten kluk ho potřebuje na kosti.
"Jenom něco," bránil se brejlatec. "Zbytek si vzala Tayuya, že zkouší novou pleťovou masku," bonznul ji s nadějí, že půjde Oro řešit sunar a zapomene na jeho malej problém.
"Co to tu tak smrdí?" zacpal si Oráč nos.
"Ale né, Tacu-chán, už zase?" Kabu se znechuceně zašklebil a začal holčičku přebalovat. V půlce toho procesu však celý zezelenal a div se neskácel k zemi. Orochimaru jen protočil oči v sloup a odstrčil Kabuta od dítěte.
"Hrabeš se v mrtvolách a tohle nezvládneš?" začal ji sám přebalovat.
"Orochimaru-sama..." Kabutovi se zamlžily brýle, když sledoval, ja mu to jde.
"Všechny techniky světa, Kabuto, zapoměl si snad? Myslíš, že ninjové si nechtěj usnadnit práci s dětma?" strčil přebalenou holčičku Kabutovi do náruče. Tacu-chan však lítostivě natahovaka ručičky k Orovi.
"Nějak se jí zbav," přikázal legendární sannin a odešel. Děťátko se dalo do pláče, jakmile jí 'ten legrační pán' zmizel z dohledu.
"Tacu-chan, neplač," tatík začal hledat něco, čím by mimčo rozveselil, ale jeho pokusy byly odměněny jen dalším pláčem. Kabuta z toho začínala brnět hlava a sliboval si, že jestli ještě někdy Ayame potká, že jí něco udělá.
"Jo, leda tak další dítě, co?" skočila mu do myšlenek Tayuya.
"Už zase jsem přemýšlel nahlas?"
"V poslední době to děláš pořád," podotkla flétnistka a vzala si od něj stále plačící děvčátko.
"Asi nejsem moc dobrej táta, co?"
"Chlapi to nemaj v genech," začala na Tacu dělat obličeje a ta se rázem rozesmála. "Ale naučíš se to."
Když se ten den vrátil Kabuto se spící Tacu z laboratoře do svého pokoje, čekalo na jeho posteli velký překvapení. Asi metrovej plyšovej medvěd. Na lístečku s věnováním bylo napsáno jen 'Pro Tacu-chan'. Kabuto ani nijak neřešil,kdo ho tam dal, položil spící děvčátko do kolíbky z kostí *protože Kimimato má děti rád* a šel spát. Když se konečně odebral do světa snů, vřítil se mu do pokoje Orochimaru.
"Kde je malá?" hned na něj vyhrkl.
"O-Orochimaru-sama?" zamžoural na něj Kabu a začal hledat své brýle.
"Kde je Tacu-chan?" zopakoval Oro netrpělivě. Odpověděla mu sama Tacu, který se nelíbilo, že ji někdo budí.
"Á, Tacu-cháán," vzal jí Oroušek do náruče. "Strejda Orochimaru se bál, že by ho Kabuto třeba poslechl a zbavil se tě." Tacu na něj chvíli jen nechápavě mžourala velkejma kukadlama, ale pak se začla smát a tleskat malýma ručičkama, protože 'ten legrační pán s dlouhým jazykem' se vrátil.
A to je konec , Oro nakonec přiznal, že děti zbožňuje, fláknul s plánem na ovládnutí světa a ze své organizace udělal siročinec a nakonec to rozšířil na armádu spásy.

Poznámky: 

Yatáááá, moje první povídka... včera mi trošku hráblo a začla sem tvořit, tak buďte hodní, no? Néé, klidně napište, co si o tom myslíte, co bych měla vylepšit a za chyby se omlouvám *to musí, protože jí čeština moc nejde*

4.94737
Průměr: 4.9 (38 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ad Inexplorata
Vložil Ad Inexplorata, Po, 2014-08-25 11:53 | Ninja už: 4260 dní, Příspěvků: 1680 | Autor je: Asistent pošťáka

Geniální nápad! Laughing out loud

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Út, 2012-07-24 09:04 | Ninja už: 5005 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Je to skvělý, super


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Karin0xSuigetsu
Vložil Karin0xSuigetsu, Út, 2012-07-24 08:32 | Ninja už: 4294 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Pěstitel rýže

Úžasný!! Laughing out loud Asi se tomu budu smát celý týden. Laughing out loud Tayuya to zabila,prej- Jo ledatak další dítě!! xD No prostě senzační. Laughing out loud

Obrázek uživatele orinka
Vložil orinka, Pá, 2012-07-13 13:35 | Ninja už: 4337 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Kankurova kosmetička

první FF, který jsem přečetla až do konce

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Čt, 2012-01-05 21:30 | Ninja už: 4709 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Skvělý, báječně se to četlo!

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele orochimaru-sama.112
Vložil orochimaru-sama.112, Ne, 2011-11-20 15:39 | Ninja už: 4600 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

Super fakt super!!!

Obrázek uživatele Zisi
Vložil Zisi, So, 2010-07-31 15:53 | Ninja už: 5165 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Prostý občan

je to hooodně dobrý. nechtělo by se ti z toho utvořit kapitolovku? Docela by mě tajímalo, jak by se Tacu-chan u Orouška vyrůstalo...tebe ne? Laughing out loud

Obrázek uživatele mistra5
Vložil mistra5, Ne, 2010-08-01 18:39 | Ninja už: 5050 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Mě ty děti začly nějak bavit, tak sem se pustila do nenávaznejch povídek, v kterých se kluci starají o Kurenaiino dítě, jenom když to pak po sobě čtu, tak mi to přijde trochu chabý, tak na tom ještě trochu máknu a pak se uvidí...

Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, So, 2010-07-31 14:03 | Ninja už: 5187 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Nebylo to špatný... jen moc urychlenej konec...xD

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Pá, 2010-07-30 21:26 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

hehe Laughing out loud...fakt super FF-ka Laughing out loud....spominam si na svoju prvu, ale to bola romantika Laughing out loud...este by bola prca, keby sa nakoniec zistilo ze ta Ayame bol vlastne predransformovany Oro Laughing out loud...kazdopadne ***** Kakashi YES (to znamena 5 hviezdiciek Laughing out loud )



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Pá, 2010-07-30 20:13 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No jaj Laughing out loud. Pěkně ty. Tohle byl opravdu nářez. Nápad geniální, zpracování skvělé. Jedinou vadou na kráse jsou ty překlepy a chybějící uvozovky, zkus si to po sobě přečíst, určitě je tam potom objevíš Eye-wink. A taky místo ,,který" píš ,,které", uvidíš, že když nahradíš obecnou češtinu tou spisovnou, přeřadí ti další povídky z nováčků. Protože s tvým stylem psaní je škoda, aby tam byly Smiling.
Jinak mě parádně zabíjel Orochimaru. Nejlepší byl ale koneckonců poslední odstaveček alá armáda spásy xD. No o tom se mi bude ještě dlouho zdát Laughing out loud.
Skvělý, opravdu skvělý.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Pá, 2010-07-30 19:38 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud k tomu nemám co dodat.

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.