manga_preview
Boruto TBV 15

Mudrc šesti cest aneb Narutovo poslání 1

Naruto zvládnul ovládnou Kyuubiho ale mezitím se schyluje ke čtvrté ninja válce. Pět Kage proti Madarovi a jeho Akatsuki společnosti
Děj navazuje na Mangu....kdo nečte nemusí pochopit

Na bojovém poli se mohlo napjetí přímo krájet. Ninjové stojící proti sobě se připravovali na boj ve kterém může zvítězit jen jedna strana. Jenže strany byli nerovnoměrně rozděleny na síly ale ani jedné straně to nevadilo. Spíše to vypadalo, že to všem vyhovuje. Na jedné straně stál Madara, Zetsu, Juugo, Kisame, Suigetsu a Sasuke. Tahle šestice se netvářila moc přátelsky ale nebylo na nich ani náznaku po strachu. Jelikož se na ně dívalo asi milion očí, žádoucí po jejich smrti. Stáli proti nim shinobi z každé vesnice. A v čele celé jednotky stáli Kage. Ti se dívali s pobaveným výrazem na nepřítele.
„Takže, čtvrtá válka ninjů opravdu začíná.“ Pravil Kakashi a odkryl svůj sharingan. Ostatní ho ihned následovali a postavili se do bojové pozice. Zašumělo několik nohou a rukou otírající se o oblečení. Akatsuki se nad tím trochu pousmáli. Madara prohlížel celou armádu ninjů a hledal mezi nimi nositele Kyuubiho, Uzumakiho Naruta. Ten byl pro něj hlavní cíl. Nešlo mu ani tak o Killer-Bee, chtěl aby se Naruto připojil k němu. Přeji je synem jeho největší a ......
Ne, na to nesmím myslet! Ohradil se Madara sám na sebe. Tuhle myšlenku zapomeň. Navždy.
Jeho mysl znovu zaměstnal plán, který provede. I když se to nebude líbit Sasukemu, jeho klidně odvrhne. Musí Naruta poslat proti jeho blízkým. Chce v něm vzbudit jeho nejsilnější vlnu nenávisti. Pak konečně každý pozná co je slovo “Mír“ doopravdy.
„Kam jste schovali Killer-Beeho a Naruta?“ zeptal se Madara a tím prolomil ticho mezi soupeřícími stranami.
„Je ukrytý před tebou. Nedáme je ho tak snadno jak si myslíš!“ odpověděl klidným hlasem Raikage.
„Myslím, že je čas si popovídat! Nemyslíš strýčku?“ zeptal se pohradavě Juugo a díval se do davu ninjů. Každý to ignoroval až na jednoho ninju stojící u stromu opírajíc se o něj.
„Nemyslím si, to co jsme si měli říct jsem si už řekli, že?!“ odpověděl ninja skrývajíc svou tvář za maskou ANBU.
Znovu nastalo ticho, které nemohl nikdo prolomit. Každý se nechával plnit svou bojovnou sílou a odvahou. Jenže Madara potřeboval vědět, kde je Naruto a vůbec se mu nelíbilo, že tady není Kabuta. Přeci se dohodli. Musím být trpělivý, tolik let jsem čekal na tuhle chvíli tak mě nějaká ta hodinka nezabije.
„Myslím, že Konoha se může pochlubit svojí obranou proti Peinovi, že? Nebyli jste moc dobří!“ odvětil Madara.
„Ale dnes jsme se sjednotili a budeme bok po boku bojovat proti tobě a tvým stoupenců. Ochráníme se navzájem. Pochop už konečně, že přátelství a láska dokážou neuvěřitelné věci“ křičela na Madaru Tsunade. Viděla po svém boku svého bratra Nawakiho, týmového parťáka Jirayiu a svého přítele Dana . Všichni byli připraveni k boji. I když Tsunade věděla, že je to jen výplod její fantazie, dávalo jí to sílu.
„Nechápu, nikdy jsem nepochopil ty slova. To můj bratr je ctil. Jenže já jsem viděl co láska dokáže udělat ze silného muže či ženy. Trosky! Ale nenávist změní každého. Pak teprve pozná, co je svět skutečně zač. Nevidí ho přes růžové brýle jako teď vy. Vidí ho takový jaký je svět opravdový. Tímto se já řídím!“ odpověděl Madara hrdě. Pro lásku se obětovalo tolik lidí. A tak zbytečně. Nadaní ninjové, kteří měli před sebou úžasnou cestu shinobiho.
„Tak moc chceš být Hokage?“ zeptal se Tsuchikage
„Co? O post mi už dávno nejde. Chci jen pomstu jako všichni. Možná se ke mně připojí jeden z vaších řad.“ Oznámil jim s klidem Madara.
„A kdo by to měl asi být?“ zeptal se Kakashi a udělal krok vpřed.
„Ty to nejsi. Dočkáte se. Určitě ho poznáte.“ Odpověděl Madara.
„Bude se tu bojovat nebo jen žvatlat?“ zeptal se Sasuke arogantně.
„Dočkáš se, Sasuke. Potom budeš mít volnou ruku.“ Ohradil se Madara přísným hlasem.
„Někdo přichází!“ oznámila Karin myslí. Teď byla Karin na straně chránící Jinchuuriki, to co jí provedl Sasuke se neodpouští. I když ho miluje.
„Kdo se chce přidat do naší bitvy?“ zeptal se Suigetsu a ukázal své ostré zuby ostatním.
Ze tmy vycházeli dvě osoby. Dva mužové. Oba se pohybovali velice rychle. Rychlím skokem byli u Kage a stáli u nich.
„Co se stalo Yamato? Killer-Bee? Kde je Naruto?“ zeptala Tsunade a sjela přísným pohledem oba dva své ninji.
„Naruto, on….on…. no jak to jen říct…“ pokoušel se to vysvětlit Killer-Bee rozpačitě, jelikož ani on sám tomu nemohl uvěřit.
„Co? Tak se vymáčkněte!“ okřikla je Mizukage tvrdým hlasem, podobající se Tsunade.
„Prostě zmizel. Nevíme kde je.“ Informoval Yamato místo Killer-Beeho.
„Cože? To je nesmysl! Přeci jste ho učili ovládnou Kyuubiho!“ vložil se do rozhovoru Gaara.
„Takže on se snažil ovládnou Kyuubiho? Haha,“ začal se smát Madara nahlas.
„Vy víte co se stalo Narutovi?“ vyptával se Sasuke.
„Myslím si to,“ odpovídal Madara svému společníkovi a snažil se potlačit další nával smíchu. Tohle nečekal. Oni se pokusili ochočit si Kyuubiho. Teď už někde ničí vesnice a plně si vychutnává svojí svobodu. Vždyť ani on, Madara Uchiha nedokázal ochočit Kyuubiho úplně a to měl ještě vrozenou Kekkei Genkai, sharinganem. Ten malý fakan ho nemohl přemoci. Na to nebyl moc silný. Teď je uvnitř Kyuubiho s sleduje vše co se děje okolo něj, ale nemůže nic udělat. Takovýhle osud nepřál Madara ani Narutovi. Možná ho měl Kyuubi zabít, bylo by to pro něj lepší.
„Když dokončil ten obřat prostě to udělalo puf a byl v tahu. Ani jsem nestačil říct svůj rep.“ stěžoval si Killer-Bee bratovy.
„Snad se z toho dostane, ale teď se musíme připravit ke krutému boji.“ Oznámila Mizukage a začala čerpat svojí čakru.
„Takže se začíná? Končně!“ odpověděl Madara a dal znamení svým spojencům. Juugo, Zetsu, Kisame a Suigetsu se ihned drali dopředu s krvelačným pohledem. Kage udělali pečetě a jejich útoky zastavili máchnutím rukou. Juugo se podivně podíval. Tohle bylo něco jiného než chytání Jinchuuriki. Tohle mělo nějaké pouto. A to pouto bylo silné. Ale čím víc byli jejich soupeři silní, tím se jejich agresivita zvedala. Jakoby reagovala na čarkovou frekvenci.
„Tohle bude zajímavá podívaná, nemyslíš Sasuke?“ zeptal se Madara s lhostejným hlasem ale očima upřenými na boj. Sasuke mu neodpověděl. Byl taky zaujat bojem. Teď když měl ale oči svého bratra viděl svět jakoby v jiném světle. Nechápal to ale jako by mu jeho vnitřní já něco našeptávalo, ale tak potichu, že to nemohl rozpoznat pořádně.
Kage používali různé své taktiky, klony, jutsu, ninjutsu, genjutsu, taijutsu, živly. Jejich čakra ubývala ale odhodlání zůstávalo. Ostatní se koukali na boj stále připraveni zasáhnout v pravý čas, a pomoc každému kdo by byl zraněn nebo vyčerpán. Zetsu to několikrát dostal silným živlem, Madara ho varoval a tvrdil, že on není ninja v první linii ale Zetsu to neakceptoval a snažil se svému šéfovi ukázat jak se mýlil. Ale nyní věděl, že jeho bitva je prohraná. Jeho pomalé reakce se nedali přehlédnout. Tsuchikage si toho všiml a Zetsu dorazil svojí smrtící zbraní. Místnostní bolesti a nářku. Byla to složitější technika a když jí použil tak se trochu zhroutil, kdyby nepřispěchal včas Kakashi a nezablokoval Juugovu ránu byl by i Tsuchikage v pěkném loji. Už by polykal andělíčky. Kakashi se podíval po Tsuchikagem a pokýval mu hlavou. Tsuchikage ihned nasadil přísný výraz, a pokýval hlavou, že mu nic není ale cení si jeho záchrany. Na obou stranách se začala prolívat krev. Ani jedna strana nevyhrávala na celé čáře. Zem nasakovala krev tekoucí z ran ninjů. Kage už dávno nebyli v první linii. Každý se bil s kým mohl. Po nekonečném a strašném boji bylo najednou rozhodnuto, první krok vyhráli spojené vesnice. Kisame, Suigetsu, Zetsu i Juugo byli zabiti. Každý byl na sebe právem hrdý, právě rozmetali několik Akatsuki. Když ale pohlédli na Madaru jejich radost se vytratila. Madara se vůbec netvářil nespokojeně, spíš právě naopak, vypadal šťastně.
„Děkuji, udělali jste za mě špinavou práci.“ Děkoval Madara.
„Ty jsi je chtěl zabít?“ zeptal se někdo z davu zvědavým hlasem.
„Nebyli k ničemu. Jen jsem je potřeboval na několik drobností.“ Odpověděl Madara s úsměvem.
„Sakra,“ bylo slyšet z davu naštvaným hlasem. Byl to Konohamaru naštvaný sám na sebe a na Naruta. Tiše zašeptal „Kde jsi Naruto?“ byl spíše vystrašený než rozzlobený.
Madara sestoupil na bitevní pole a líným pohybem se dostal až doprostřed. Jako by ho vůbec netrápila představa bitvy.
„Předehra byla trochu slabá, ale to já ihned vyřeším svým hlavním představením,“ pověděl hrdě Madara a začal skládat pečetě. Tak rychle, že je ani Kakashi svým sharinganem nemohl stíhat. Madara vypustil ohromnou část své čakry, která byla silná a nedovolovala protivníkům nikam uniknout. Každý se chtěl dát do pohybu ale nešlo to. Nohy jakoby přirostly k zemi. Madara se začal ďábelsky usmívat. Tohle si chtěl vychutnat před šestnácti lety v Konoze. Teď to ale bude mít jiné rozměry. Daleko lepší a pro něj. Tady zneškodní všechny najednou. Potom se teprve ocitnou ve světě míru. Ale až po tom co projdou bránou smrti. A právě, Madara Uchiha jim bude dávat lístky na opuštění tohoto světa.
Za Madarou se objevila černá vlna. Když se na ní člověk koukal jen chvilinku připadala mu jako normální mořská vlna obarvená do tmavé barvy. Jenže když se zadívali pořádně a na díl byli slyšet hlasy, a ony naříkali. Jako by prosily o pomoc. Každý se najednou lekl. Tohle je tedy jejich konec? Takhle oni zemřou? Madarovou rukou? Madara pozdvihl ruku a jedním pohybem ukázal na armádu ninjů stojící proti němu. Vlna se zvětšila. Otevřela se a v ní každý uviděl veliké oko se Sharinganem. To je zhypnotizovalo. Vlna se ještě více zvedla a s hřením bouřky si to mířila na armádu, teď už bojících se ninjů, kteří se nemohli ani hnout. Madara krvelačným hlasem zařval „Zabij je! Všechny!“ Vlna jako by jeho povel slyšela a dala se větší rychlostí do pohybu.

Poznámky: 

Takže tady jsem začala psát znovu nějakou serii.....nevim jestli to někdo nenapsal ale doufám že takovýhla nápad nedostal zatím žádny......nevím jestli tato FFka bude dlouhá.....tady se spíše snažím rozvést svoji teorii o pokračování Naruto......jedna z mnoha teorii....takže snad se bude líbit...jako minulá....

4.925375
Průměr: 4.9 (67 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Po, 2017-12-25 00:17 | Ninja už: 2568 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Docela zaujimava kapitolka

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Čt, 2011-04-14 22:59 | Ninja už: 5250 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

zajimavy zacatek x) urcite bude i dej x)

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2010-08-08 00:15 | Ninja už: 6399 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zajimavá ff serie

Obrázek uživatele Ryu onee-chan
Vložil Ryu onee-chan, Pá, 2010-07-02 15:41 | Ninja už: 5354 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

je to neopísatelne výborné Laughing out loud Ten boj Laughing out loud a hneď v prvej časti FF, je supeeer Laughing out loud Teššššíííím sa na ďalší Laughing out loud
Som strašne rada, že si tak skoro začala novú sériu Laughing out loud Organizaácia CHIKA bola super, ale toto to ešte môže predčiť Smiling

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, St, 2010-06-30 17:50 | Ninja už: 5702 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

docela psycho Laughing out loud super nápad, obdivuju, že ses do toho pustila, já sama numim popisovat boje a tak Laughing out loud supa xD

Obrázek uživatele Yesyes
Vložil Yesyes, St, 2010-06-30 17:33 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Líbí se mi to.Už se těším na pokráčko.Jen tak dál...

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, St, 2010-06-30 15:54 | Ninja už: 5404 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Povídka má sama o sobě zajímavý začátek. Jen tak dál...Sticking out tongue

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, St, 2010-06-30 11:56 | Ninja už: 5788 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

super... zaujimavy pribeh ... aj ked naozaj kratky a zatial dost nerozvity ..... ale je to zaciatok.... dufam ze tam nebude len boj .... ta madarova technika je naozaj zaujimava .. paci sa mi to .... len teraz ci to je technika nejakej vlny mrtvych dusi alebo nieco podobne .... moze to byt z popisu kludne aj nedokonay juubi.... ale ........ juubi nema sharingan ..... ma rinnegan spojeny s sharinganom ... alebo to moze byt prava podoba plne vyvinyteho rinneganu .... no som fakt zvedavy a tesim sa na dalsie diely

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, St, 2010-06-30 09:36 | Ninja už: 6240 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Tak jsem zvědavý na pokračování, škoda že je to tak krátké, ale hold konoha si vydala svá omezení no xD

Obrázek uživatele gimli
Vložil gimli, St, 2010-06-30 06:55 | Ninja už: 5348 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Pěstitel rýže

mne se to moc libilo a chci se te zeptat kdy bude dalsi dil

Obrázek uživatele Taya-chan
Vložil Taya-chan, St, 2010-06-30 09:52 | Ninja už: 5463 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

předpokládám, že za týden.....už se pracuje na dalším díle...,...

Obrázek uživatele Nirvinus
Vložil Nirvinus, St, 2010-06-30 06:01 | Ninja už: 5391 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

Mě se to moc líbilo.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2010-06-29 15:40 | Ninja už: 6253 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.