manga_preview
Boruto TBV 07

We are in the War 05.

Sunny mound

-------------

Slnko pomaly zachádza. Raz za čas jeho lúče prepustí mohutný les. Pre všetky sny, ktoré sme tam budovali, zakopali ich na jednom mieste spoločne s osudom a slzami.

Pre všetky sny, ktoré držali moju bolesť, pre priania, ktoré som chcel zachovať pre nás. A pravda, ktorá sa vynorila z temnoty nám tak vzdialenej, nás dostala na kolená. Každá kvapky krvi, ktorá skropila moje ruky rozsiala hejno červených ľalií.

Prajem si aby táto noc bola tá posledná, tá ktorá zakončí naše utprenie. Temnota sa otvára všade okolo nás. Ako si prajem odísť po ceste za slnkom. Prebudiť zaspaté slnko.

Ľútosť postihla naše srdcia. Pre všetkých ktorých sme zanechali za sebou, zložili sme kamennú mohylu. Biele kamene, odrážajúce mesačný svit. Tak kedy? Kedy vysvitne zlatý lúč na otvorené rany?

Prajem si, aby táto noc bola tá posledná. Temnota ktorá nás pohltila, je všetko čo vidíme. Prajem si postaviť slnečný dom, s ich úsmevmi, prebudiť zaspaté slnko.

Chytajúc každý lúč, každú žiaru do rúk, púšťam k zemi zbraň. Naťahujem svoje oči za svetlom. Pokúšam sa všetkých vyniesť hore kopcom. Vrchom k samotnému nebu, kde zaspalo slnko. Postaviť hore slnečnú mohylu.

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2010-06-09 19:28 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Zase pár viet, ktoré človeku lahodia na duši ^^


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.