manga_preview
Boruto TBV 08

We are in the War 04.

Footsteps

-------------

Bral si ma na miesta, kam som nemohol ísť. Hovoril si mi veci, ktoré som nepoznal. A keď sa všetky veci začali hýbať príliš rýchlo, prinútil si ma nenávidieť.

Kráčam dlhými krokmi, snažím sa ti stačiť v tempe po boku, ako si ma mohol opustiť, zmäteného, opusteného na druhej strane?

Opustil si všetky chyby, ktoré si na mne videl, vďaka tebe, som dostal niečo čo som nechcel. A keď všetky zrady vyjdú na povrchu, ostane len prázdny priestor

Kráčam dlhými krokmi, snažím sa ti stačiť v tempe po boku, ako si ma mohol opustiť, zmäteného, opusteného na druhej strane? Zdám sa byť tak stratený, sledujem stopu kam si šiel, a pri tom viem, že ma nikdy nebudeš potrebovať... nezáleží na tom, čo mi povieš...

Kráčam dlhými krokmi, premieňam ich na beh, snažím sa ťa dobehnúť, ako si ma len mohol opustiť. Po tom všetko, čo som dokázal? A zdám sa byť tak stratený bez teba, ale viem presne kam ideš. Nikdy si ma nepotreboval, nezáležalo na tom, čo si hovoril.

Kráčam ďalej dlhými krokmi, sám vedľa seba, tak ako si ma opustil. Nezáleží na tom, či som bez teba stratený. Nikdy si ma nepotreboval. Nezáleží na tom, čo si hovoril...

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2010-06-09 22:39 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Moja čarodejka stále píše... to je dobré znamenie...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele elis23
Vložil elis23, Čt, 2010-06-03 20:41 | Ninja už: 5637 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Prostý občan

nádherně se to čte Smiling, moc povedené

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2010-06-01 18:42 | Ninja už: 6026 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

A lepšie a lepšie...
^_^


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.