manga_preview
Boruto TBV 07

We are in the War 3

So far...

-------------

V tomto tichu, môj duch umiera. Modlí sa k ochrancovi. Do temnoty, do jej temného oka. Tak ako každý vojak snívam. Obraciam sa k mohutným vrchom. Vnímam šíre polia a rozsiahle oceány. A na samom vrchu túžim...

...prosím, vezmi ma ďaleko, odveď moju blúdiacu dušu preč, zmiluj sa nad ňou, preplav ju cez tie vody, daj jej prístrešok pred búrkou. Volám do diaľky...

Vez mi ma ďalej, od sĺz, bolesti a strachu. Tam kde vychádzajú všetky hviezdy. Vezmi ma so sebou, pod ochranné krídla, nech nie sú klišé len prázdne slová.

Cez túto búrku, pred bránou smrti, otvor moje oči a pevne zovri moje ruky. Nenechávaj ma stáť pred lavínou o samote.

Vez mi ma ďaleko od ľútosti a umierania. Zovri moje ramená, nech sa prestanem triasť. Rozsvieť svetlo, nech zmiznú všetky tiene. Na nebi sa blýska, a ja počujem udierať o seba oceľ. Počujem a vnímam krížiť sa štíty.

V tomto dusne pod modrým nebom padá červený dážď. Pod týmto nebom, kde sme boli všetci rovní, sme si všetci všimli rozsiahle polia.

Na nebi nie je už nič viac než tieň. Necítim ich rany, nepočujem viac škripot ostria, nepočujem udierať štíty...

V tomto tichu, môj duch umiera. Modlí sa k ochrancovi. Do temnoty, do jej temného oka. Tak ako každý vojak snívam. Obraciam sa k mohutným vrchom. Vnímam šíre polia a rozsiahle oceány. A na samom vrchu túžim...

...prosím, vezmi ma ďaleko, odveď moju blúdiacu dušu preč, zmiluj sa nad ňou, preplav ju cez tie vody, daj jej prístrešok, pred búrkou. Volám do diaľky...

5
Průměr: 5 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2010-05-24 19:10 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

A Laterie znovu útočí... a dělá to dobře Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!