Akatsuki v Bratislave
Akatsuki sa hľadeli na kompletne zničené sídlo. Kvôli úderu blesku, ktorý prišiel spolu s tou búrkou kvôli tým povodniam v celej Európe, sa teraz nemali kam uchýliť.
"Tak dosť," povedal Pein "ideme na dovolenku!"
"Jeeej, na dovolenku!" jasal Tobi.
"Okrem teba, Tobi. Ty to tu zatiaľ upraceš."
"Jeeej, na dovolenku bez Tobiho!" jasal zvyšok Akatsuki.
"A kam vlastne pôjdeme?" spýtal sa Itachi.
"Do Paríža!" povedal Deidara.
"Do Benátok!" navrhol Kisame.
"Do Moskvy!" dodal biely Zetsu.
"Do Disneylandu!" skríkol Tobi.
"Už viem! Pôjdeme do Bratislavy!"
"To je skvelý nápad, Zetsu!" zajasal Pein.
"To teda nie je!" oponoval biely Zetsu.
"Ale je!" nedal sa čierny Zetsu.
"Ale nie je!"
"Je!"
"Nie je!"
"Je!"
"Nie je!"
"Je!"
O pár hodín neskôr:
"Ty brďo! Pozri na to, Hidan! Pozri na to!"
"Na čo?"
"To je McDonald!!!"
"Ku.va, čo je také super na McDonalde?!"
"Dávajú tam slamky zdarma!"
"Hej, počkaj na mňa, Tobi!"
Hidan a Tobi, ktorého nakoniec vzali so sebou, lebo upratať sa podujal Sasori ("Ja??!"), sa náhlili k McDonaldu, pričom jeden druhého odstrkovali, zatiaľ čo zvyšok Akatsuki sa rozišiel po celej Bratislave. Pein sa ani nepohol z miesta, lebo sa nehybným postávaním snažil zarobiť na cestu domov.
Medzitým:
"Aaaaaaa!"
"Čo sa deje, pane?"
"Zachráň sa, kto môžeš!"
"Ujo, ste v poriadku?"
"Aleluja, aleluja!"
"Len ho ignorujte, ja zatiaľ zavolám psychiatriu."
Itachi bol schúlený na zemi na Novom moste a hľadel nad seba.
"Ja som to nebol! Prisahám že ja nie!"
Celý pobláznený hľadel na bratislavské UFO. Kisame si zatiaľ plával po Dunaji, keď zrazu aj on začal vykrikovať.
"Chudák chlapec! Bol tak mladý!"
So slzami v očiach hľadel na zdochnutú rybu. Opatrne ju vyniesol na breh, kde vykopal jamu a rybu tam pochoval. Itachi, ktorý medzitým spadol z mosta do vody, sa k nemu pridal tiež.
Na inom mieste sa zatiaľ Kakuzu snažil vyloviť čo najviac mincí z čo najviac fontán. Keď už ich mal plné vrecká, prišiel k nemu nejaký chlapček a hovorí:
"Pane, ale toto sú haliere a koruny, tie už dávno neplatia."
Kakuzu sa pozrel najprv na chlapca, potom na mince, potom znovu na chlapca, a rozreval sa.
Na bratislavskom hrade:
"Hm, to je výhľad!" nadchýnal sa čierny Zetsu.
"To teba nieje!" nesúhlasí biely Zetsu.
"Ale je!"
"Ale nie je!"
"Ale je!"
"ALe nie je!"
"Ale je!"
V nemenovanom papierníctve si Konan kúpila za Peinove peniaze čo najviac origami papiera, to je žiadny. Tak si aspoň kúpila obyčajný kancelársky a vydala sa na najbližšie námestie, kde sa pustila do skladania. Zarobila o polovicu menej peňazí, ako zarobil Pein, ale čo už. Tak nechajú Tobiho a Kakuzua tu. Vtom k nej pribehne Kakuzu, ešte fňukajúc, ale už nie tak veľmi, a podal jej všetky drobné centy, čo vyzbieral z fontán, ako mu poradil jeden bezdomovec, ktorý ho teraz z celou tlupou iných bezdomovcov naháňal, lebo im nenechal ani jeden cent. Podal ich (myslím peniaze, nie bezdomovcov) Konan a pustil sa vyšplhať na UFO, aby ho tí bezdomovci nedostali. Konan si teda vzala peniaze (dokopy tridsať eur!) a vydala sa za Peinom, že už môžu ísť domov.
Vtom sa celou Bratislavou prehnala tlaková vlna. Spôsobil ju Deidara v obchode s pyrotechnikou. ("Tomuto hovoríte búchacie guličky?! Tak sledujte!"). Trúchliaci Itachi a Kisame, rozhádaní biely Zetsu a čierny Zetsu, do prasknutia najedení Tobi a Hidan (s vreckami plnými slamiek do zásoby), teraz už nie nehybne stojaci Pein, UFA sa pridržiavajúci Kakuzu a Konan, ktorá hľadala najbližšiu zmenáreň, sa pozreli na ohoreného Deidaru, a radšej sa nenápadne vytratili naspäť do sídla, ktoré medzitým Sasori postavil, no kvôli výbuchu sa zase zvalilo.
Nakoniec Itachi povedal:
"Viete čo? Myslím, že chytanie Kyuubiho bude stokrát bezpečnejšie ako Bratislava."
Snáď som si aspoň nesplietla pamiatky ^_^
Raijuu-chan
Hezký
kaori-chan
jup byli na Deie naštvaní hodně? Ale jinak to bylo hezký
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
ja viem ze je to mizerne nemusite mi klamat
Môj DeviantArt
Môj Tumblr
Moje YouTube
mizerne??? tebe co je???!!!! ako ked tomu niekto nechape tak OK ale mizerne to urcite neni a keby som si to myslela nepisala by som sem tieto komentare
podla mna je to velmi dobre!!!!!
Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.
diki ^_^
Môj DeviantArt
Môj Tumblr
Moje YouTube
nemas za co lebo je to pravda!
Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.
No čo ja viem .. mne to veľmi vtipné neprišlo .. niektorým veciam som ani poriadne nechápala .. ale tak je možné, že to bude len mojou "inteligenciou" .. 4
Bože... Keby tak išli do každého krajského mesta...
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
Tak napíš
Napríklad Akatsuki v Nitre
Ja som nebola vo veľa mestách
Iba v BA, v Detve, vo Zvolene, v Liptovskom Mikuláši a v Spišskej Novej Vsi (ale tie posledné dve ked som bola ešte maličká)
Ak chcete ostatné, napíšte OK ? xD
Ja chystám Akatsuki vo Zvolene takže to už nepíšte ^_^
Môj DeviantArt
Môj Tumblr
Moje YouTube
super!!!!!!!! byvam pri ba a tam chodim do skoly. ba je v poho ale s akatsukimi by bola ovela vecsia haluz!!!!!!!!!
Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.
haluz ale chudak dei
SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D
Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.
[/URL]