manga_preview
Boruto TBV 10

Posledný boj - X.

Naruto bol mŕtvy. Z neho začala prúdiť chakra a začala vytvátať telo. Kyuubi bol zase slobodný a všetci čakali, že na nich zaútočí.

„Sakra, plán nám nevyšiel." komentoval Madara situáciu. „Budeme musieť získať tie zvitky naspäť a ešte k tomu poraziť Kyuubiho."
„Ale jeho môžeš ovládnuť, Madara." hovoril Sasuke.
Madara na nič nečakal a hneď cez mangekyou sharingan chcel ovládnuť Kyuubiho. Bol počuť rev Kyuubiho. Snažil sa vzdorovať. Zatiaľ to bolo úspešné. Pokus o ovládnutie trval už desať minút. Madarovi sa to nepodarilo.
„Je to ťažšie ako naposledy."

V Zemi Slnka Sankage plánoval útok.
„Najprv zaútočíme na kamennú."
„Nebolo by lepšie zaútočiť na Konohu. Teraz je skoro zničená z útoku Akatsuki." hovoril jeden z jeho podriadených.
„Nie. Teraz tam bude veľa ľudí, aby im pomohli opravovať domy. Neni vylúčené, že kvôli ochrane aj viac ninjov."
„Ale predsa z vašimi kvalitami to nebude problém."
„Je tam jeden problém. A to Kyuubiho jinchuuriki."
„Podľa správ od špeha je mŕtvy."
„Nebuď si taký istý. A kto vlastne vedie Akatsuki?"
„Madara, Uchiha Madara."
„Tak Madara, čo. Teraz ti dávam misiu. Musíš zariadiť aby Madara prežil. Môže sa nám pri útoku hodiť."
„Ale..."
„Choď."

„Kuchiyose no jutsu."
Madara privolal obrovského pavúka. Ostatní ho napodobnili a privolali nejaké summnoy. K Jiraiyovi sa pridal Gamaken, k Minatovi zase Gamabunta. Orochimaru privolal Mandu a Sandaime veľkú gorillu.
„Tak, teraz musíme poraziť Kyuubiho." zavelil Madara.
„Neverím, že budem bojovať po bohu toho slizkého hada." sťažoval si Gamabunta.
„Buď rád, aspoň ťa niekto ochráni." odpovedal mu Manda.
Všetci sa dali do boja. Madarov pavúk vystrelil na Kyuubiho jed. Kyuubi sa mu vyhol, ale hneď naň ho smerovala vodná guľa od Gamabuntu. Aj tomuto útoku sa vyhol. Gamaken však zaútočil katanami a ľahko ho zranil. Vďaka jeho regenerácii sa však uzdravil rýchlo. Boj pokračoval. Aj keď mali jasnú výhodu, Kyuubiho nemohli poraziť. Manda sa vrhol na Kyuubiho a snažil sa ho kúsnuť, aby ho otrávil. Nevydarilo sa a navyše mu Kyuubi spálil kúsok kože.

Kyuubi vystrelil ohnivú guľu. Gamabunta ju však svojou vodnou stenou zastavil. Ale tá sa vyparila a nemohol použiť nejaké vodné jutsu na protiútok, keďže nemal z čoho a navyše sa jeden Kyuubiho chvost nebezpečne blížil k nemu. Uhol mu a stihol ho aj odseknúť. Ale za chvíľu zase narástol. Kyuubi viedol útok, ale spoločnými silami ho odrazili a zasiahli Kyuubiho. Kyuubi dopadol vedľa Narutovho tela, ktoré chvostom podal Tsunade. Všetci boli vyvedení z miery, ale stihli sa spamätať. Boj, ktorý prebiehal využili na to, aby naplánovali stratégiu na ďalší boj.

Naruto sa ocitol v jednej veľkej miestnosti, kde bol jeden trón. Miestnosť to bola malá, osvetlená len tromi fakľami. Mala tvar obdľžnika, ale skôr ako nejaká izba na bývanie, vyzerala ako väzenie. Pred ním sa zjavil Boh Smrti.
„Zase niekto z rodiny Namikaze." prehovoril Boh Smrti.
„Ja som Uzumaki Naruto, nie Namikaze."
„Ale tvoj otec sa volal Namikaze."
„To áno."
„Tak vidíš."
„Ako sa odtiaľto dostanem."
„Prepustiť ťa môžem len ja. Ale nemám nemám dôvod ťa pustiť, ale ani ťa tu držať."
„Tak prečo ma nepustíš, teda vlastne neoživíš."
„Nemám na to dôvod."
„A čo by ťe presvedčilo."
„Nič, ale keďže si bol jinchuuriki Kyuubiho, môžme spraviť dohodu."
„Akú?"
„Takú, že ťa pustím. Ale všetko bude záležať na Kyuubim."
„To ako."
„Ty si ešte nepočul legendu o zlatej líške?"
„Nie, a je vlastne dôležitá."
„Pre teba áno. Asi ti ju budem musieť povedať."
Ako povedal, tak aj spravil a povedal Narutovi tú legendu.

Kyuubi už nevládal. Ale súperov bolo už menej. Zostali iba Gamabunta, Gamaken a Manda. Oni boli tiež na konci síl, ale nie tak, ako Kyuubi. V tom začalo viac pršať a blýskať sa. Jeden blesk trafil Narutovo telo. Kyuubim tento blesk prešiel tiež. Ale nie ako blesk, ale ako nejaký odkaz, ktorý znel takto:„Len ty ho môžeš zachrániť." Potom, čo blesk zasiahol Naruta, prestalo pršať a začalo svietiť slnko. Mohli to byť kvapky po daždi, čo stekali Kyuubimu z tváre. Ale nie, boli slzy, pri ktorých spomínal, čo všetko zažil s Narutom. Od jeho úteky, až po tréning, aby od neho bral chakru, bez toho, aby sa na neho premenil. Tento tréning však nedokončili.
Zrazu sa Kyuubimu začala meniť srsť na hlavu z oranžovej na zlatú. Zlatá farba začala pokrývať Kyuubimu celé telo.

Keď dokončil Boh Smrti rozprávanie o zlatej líške, Naruto sa ho niečo spýtal.
„Takže, keď sa Kyuubimu zmení srsť z oranžovej na zlatú, tak je dvakrát silnejší?"
„Áno."
„A tiež ma môže oživiť?"
„Áno. Ale kebyže ho zapečatili iným jutsu, čím si zomrel ty, tak by to nebolo možné."
„Aha."

„O-Ono..j-je...t-to pravda." koktala Tsunade pri pohľade na zlatého Kyuubiho.
„Čo je pravda, Tsunade-sama." pýtala sa Sakura.
„Legenda o zlatej líške. Podľa ktorej, keď líška zmúdrie, tak jej srsť sa zmení na zlatú a je dvakrát silnejšia." odpovedal Kakashi.
„A tiež môže oživiť svojho jinchuurikiho." povedal Raikage a Tsuchikage ho doplnil:„ Ale to sa nestane. Lebo on nebude chcieť byť zase uväznený v Narutovi."
„Ale keď zmúdrie, neznamená to, že Naruta prijala ako svojho pána."
„Môže, aj nemusí. Tých dôvodov prečo sa to stalo, môže byť viac." Tsunade odpovedala na Sakurinu otázku.

To že môže Naruta oživiť vedel aj Kyuubi. Len nič sa nedialo. Ani náznak oživenia. Jediné, čo sa dialo je, že Manda zaútočil na Kyuubiho. Už bol pri ňom, keď z Kyuubiho sa stala chakra, ktorá smerovala do Narutovho tela. Naruto pomaly vstával. Všetci boli z toho naprosto vedľa. Orochimaru sa však spamätal a hneď naň ho zaútočil so slovami:„Už konečne zomri."
Naruto sa tiež spamätal a rýchlo vytvoril Rasengan z Kyuubiho chakry a zabil Orochimara na mieste. Začal vytvárať Rasen-Shuriken. Gamabunta s Gamekenom zmizli. Naruto vytvoril obrovský Rasen-Shuriken.
Fuuton:Oodama Rasen-shuriken
Rýchlo ho hodil po Madarovi. Ten použil časopriestorovú techniku, aby sa zachránil. Zachránil aj Sasukeho. Ostatní zomreli. Vlastne nezomreli, lebo už boli mŕtvy. Na mieste výbuchu zostal gigantický kráter. Otrasy po výbuchu bolo cítiť aj v ostatných skrytých dedinách.

Madara si uvedomoval svoju nevýhodu a dal sa na útek spolu so Sasukem.

4.916665
Průměr: 4.9 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, Ne, 2016-09-04 10:53 | Ninja už: 5680 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L: Tak v této povídce mě už asi nic nepřekvapí. Naruto umírá a zase vstává z mrtvých jako na běžícím páse, stejně jako jedy napumpovaná Sakura, kterou zachránily všemocné žáby Laughing out loud Nejvíce mě dostaly věty: "Ostatní zomreli. Vlastne nezomreli, lebo už boli mŕtvy." Holt se špatně umírá, když už je někdo mrtvý Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-05-21 21:42 | Ninja už: 5243 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Madara si uvedomoval svoju nevýhodu a dal sa na útek spolu so Sasukem.
Ta veta sa mi nehorázne páči. Samozrejme, že aj celá kapča. Len, mám pripomienku. Nie je to Namikadze ale Namikaze Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, So, 2010-05-22 14:36 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Díky za upozornenie, chybu som už opravil. Neviem prečo som to tak napísal, aj keď predtým som to pozeral, či je tam dz alebo len z.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele nata488
Vložil nata488, Pá, 2010-05-21 20:36 | Ninja už: 5423 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

super vyborne a teraz uz len pockat na dalsi diel