manga_preview
Boruto TBV 09

Posledný boj - IX.

Orochimaru na nič nečakal a s mečom Kusanagi sa vrhol na Naruta. Naruto sa na neho pozrel.
„Tenshu kyuuen"
Orochimaru bol zapálený modrým plameňom. Stihol však pomocou svojho Kawarimi no jutsu prežiť, ale to sa na rozdiel od Naruta nedalo povedať. Ležal na zemi bez známky života.

Madara sa radoval a hneď privolal sochu, kam zapečaťovali démonov. U ninjov z Konohy a všetkých kage zavládol smútok. Každý plakal, až sa pod nimi vytvorila malá rieka, ktorá stekala až k Madarovi. Slzám sa neubránili ani Minato s Jiraiyom. Jedna slza dokonca stiekla aj Sasukemu, ale len jedna.
„Tak, rýchlo porazíme ostatných a potom začneme s plánom Mesačné oko." povedal Madara.
Všetci len prikývli a dali sa do boja.

Neji, Lee a Gai bojovali proti Orochimarovi. Lee s Gaiom útočili s taijutsu a Neji ich kryl. Lee zaútočil na nohy a Gai na hlavu. Orochimaru stihol vykryť útok na hlavu, ale na nohy nie a padal na zem. V páde ho Neji zasiahol Juukenom. Orochimaru pomaly vstal a všetkých spútal v genjutsu. Do boja sa primiešala TenTen a s kunaimi doslova zasypala Orochimara. Ten sa im nestihol vyhnúť, ale stihol použiť svoje Kawarimi.
Raikage sa snažil poraziť Jiraiyu, ale jeho údery nemali na neho účinok. Jiraiya zaútočil s Rasenganom, ale Raikage sa mu vyhol. Hneď nato Jiraiya zmizol v obláčiku dymu. Bol to klon a pravý Jiraiya sa zozadu na neho vrhol s Rasenganom. Trafil presne a Raikage zostal ležať polomŕtvy na zemi.

Minatov Rasengan sa stretával s Kakashiho Chidori. Všetky tieto strety boli vyrovnané. Kakashimu sa podaril Minata vďaka sharinganu poslať do genjutsu, ale Sandaime mu pomohol z neho a tiež pomáhal mu v boji s Kakashim, ku ktorému sa pridal Gaara. Gaara chránil Kakashiho s pieskom a on na nich útočil s Chidori.
Shodaime s Nidaimem bojovali proti Yamatovi a Mizukage. Yamato blokoval so svojim mokutonom Shodaimeho mokuton a Mizukage sa snažila použiť svoj jinton na suiton, ale neúspešne.
Suigetsu s Juugom bojovali s Tsuchikagem dosť nevyrovnaný boj. Ale kvôli Tsuchikageho bolestiam sa to postupne vyrovnávalo.

Kiba zobral Naruta k Tsunade, aby sa ho nejako podarili oživiť. Madara pristúpil k soche, kde boli zapečatení démoni a povedal.
„Už to trvá nejak dlho. Musíme to urýchliť."
„KAI"
Zo sochy vyletela chakra a rozdelila sa na osem častí. Z nich vzniklo osem demónov. Osem demónov stálo znova pred očami všetkých.
Z neznámeho miesta na démonov niekto alebo niečo útočilo.
Fuuton:Atsugai
Katon:Goukakyuu no jutsu
Katon spojený s fuutonom poslali Ichibiho k zemi a hneď vstal.
Suiton:Suiryuudan no jutsu
Raiton:Hiraishin
Tentoraz veľký vodný útok posilnený raitonom sa rútil na Nibiho a Sanbiho. Sanbi však stihol útok odvrátiť.
Miesto, kde ležalo Narutovo telo zrazu vybuchlo. Objavili sa tam Gamabunta, Gamaken, Gamakichi a Gamatatsu. Na Gamabuntovi stál Naruto. Jeho telo, čo bolo na zemi sa premenilo na ľad.

„Naruto, tak to nás nestraš." kričali naňho všetci a Tsunade za všetkých povedala:„Ale sme radi, že si živý."
Naruto nereagoval. Zoskočil z Gamabuntu a so smutným tónom povedal.
„Osem démonov sám neporazím, musím to použiť. Spomínajte na mňa v dobrom."
Zložil pečate a povedal:„Shiki Fuujin".
Za ním sa objavil Boh Smrti, ale jeho videl len Naruto. Minato s Jiraiyom ho od toho odhovárali. Ale Naruto ich odbil.
„Nie je iná možnosť. Pre Konohu sa rád obetujem."
Vo svojej mysli sa rozprával s Kyuubim.
„Po tomto jutsu zomrieť a ty pravdepodobne budeš slobodný. Tak jediné čo od teba chcem je, aby si chránil Konohu a nezaútočil na ňu, ani na iné dediny."
„Ale..." Kyuubi namietal.
„Viem, že to nespravíš, ale dôverujem ti."

Naruto zovrel pravú ruku v päsť, položil na ľavé rameno. Vystrčil dva prsty a okolo nich sa objavila žiara. Prudko vystrel ruku a tá žiara mierila na démonov. Postupne každého zapečatila do zvitku. Po zapečatení Hachibiho, Naruto stihol poslať zvitky k Tsunade a s posledných síl spravil Rasen-Shuriken a hodil ho po Madarovi. Hodil ho nepresne, ale trafil Shodaimeho a Nidaimeho a z Akatsuki trafil Karin, Juuga a Suigetsu. Definitívne padol na zem. Tentoraz už naposledy. Kakashi, Sasuke a Madara to skontrolovali so sharinganom. Neji, Hinata a Hiashi s byakuganom. Jediné, čo zistili, že je to pravý Naruto a nie klon.
Madara len preklínal Naruta:„Zkazil nám plán. Neviem ako sa mu to podarilo, ale chvalabohu je mŕtvy a zničeniu Konohy už nezabráni."
Minato smútil nad stratou svojho syna a potichu si hovoril.
„Toto je rodinná tradícia zomrieť po použití Shiki Fuujin."
Z plných pľúc kričal:„Prečo? Prečo, si musel zomrieť. Ty si mal žiť."
Všetci boli nešťastný. Najviac asi Sakura s Kakashim a Tsunade. A tiež Konohamaru. Tentoraz padali kvapky slzy aj so Sasukeho, ale nie jedna, ale viacero.Začalo pršať. Obloha akoby pripomínala, čo sa tu deje. Ľudia, čo sa prizeralo na súboj tiež plakali. Konohamaru plakal s nich najviac. Bolo to pre neho, ako keby stratil brata.

Naruto bol mŕtvy. Z neho začala prúdiť chakra a začala vytvátať telo. Kyuubi bol zase slobodný a všetci čakali, že na nich zaútočí.

Poznámky: 

Trochu asi nečakané, že zomrel dva krát v dvoch dieloch, ak sa to prvé dá tak nazvať.

4.941175
Průměr: 4.9 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, Ne, 2016-09-04 10:47 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L: Rodinná tradice, zemřít po boku Boha smrti! Tak za tohle máš body k dobru, když je Naruto tak mocný, proč to nezakončit takhle. Hihi. Každopádně jsem zvědav, co se bude dít dál, když hlavní ochránce Konohy padl. Snad se ostatním podaří vše dotáhnout do konce.

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Po, 2010-05-17 16:51 | Ninja už: 5209 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Helemense. Nová kapča. To nám byl čert dlužen, takhle to useknout. Nemám tě ráda, nemám! Smiling
Ale kapča byla fakt bomba. Jsem zvědavá dál, že nás nebudeš dlouho napínat? *smutná očka* Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Po, 2010-05-17 18:42 | Ninja už: 5177 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Niekedy som to musel spraviť, ale každá kritika dobrá nato, aby som vedel čo mám zlepšiť, aby sa vám páčilo. Ale nezdá sa mi to až tak useknuté. Ja niektoré veci mením za behu. Kebyže porovnáš to, čo som chcel pôvodne napísať s týmto, tak zistíš, že toto jediná vec, ktorá je useknutá a veľa vecí je po pridávaných a rozvitých.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Út, 2010-05-18 14:38 | Ninja už: 5209 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

To nebyla kritika Laughing out loud To byl jenom pubertálni výlev jednoho ze tvých čtenářů, kterýmu se tahle povídka nekutečně líbí Laughing out loud A napínaní? Nemám ho ráda, ale v povídkach je ho někdy potřeba Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2010-05-18 19:52 | Ninja už: 5177 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Napínanie, bez toho to nejde, ale toho si ešte užiješ. Ale nie v 2.sérii, ale až v 3.sérii. Druhú už mám premyslenú a nad treťou premýšľam.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Út, 2010-05-18 20:34 | Ninja už: 5209 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Tak na to se těšim, alespoň budu mít co číst Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2010-05-19 14:07 | Ninja už: 5177 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ja zase čo písať.

Zoznam mojich FF