manga_preview
Boruto TBV 09

Láska ze Suny 1

Láska ze Suny
Prolog
Kazumi Oshitako už čtyři roky žije v Písečné. Pochází z Listové, kde byla členka ANBU. V Listové žila osmnáct let, moc se jí tam líbilo, ale byla tam téměř sama, měla přátele to ano, ale svou rodinu nepoznala, je totiž sirotek.
1. kapitola
Mise
Kazumi, když zrovna nemá žádnou misi, tak se moc ráda prochází po vesnici. Zrovna dneska si musí dojít pro novou misi. V kanceláři už na ni netrpělivě čekal hokage a ještě nějaký muž.
„Hokage-sama, přál jste si semnou mluvit?“ Zeptala se Kazumi.
Hokage si chvilku prohlížel členku Anbu co před ním stála. Měla na sobě klasickou uniformu a na zádech připevněnou katanu. Obličej ji zakrývala maska představující kočičí hlavu.
„Ano, mám pro tebe misi.“ Odpověděl ji hokage. Usmál se na ni.
„Myslím, že pro tebe ta mise bude úplně snadná.“
„Ano, co je to tedy za misi?“ Byla zvědavá Kazumi.
„Ten muž co tady stojí je kazekage z Písečné. Zítra se bude vracet domů a potřebuje doprovod, tak tím doprovodem budeš ty. To je tvá mise.“
Tak to je pro mě hračka. Pomyslela si. Podívala se na kazekageho a střetla se s jeho světlounce zelenýma očima. Všimla si, že se na ni mračí.
Co jsem komu udělala, proč vždycky musím schytat namyšleného panáka. Byla vážně naštvaná. Litovala toho, že se na kazekageho vůbec podívala a také toho, že misi přijala. Z přemýšlení ji vytrhl fakt, že kazekage stál přímo u ní a podával jí ruku.
Jak se ke mně tak rychle dostal. Problesklo jí hlavou, ale raději mu ruku stiskla.
„Jmenuji se Sabaku no Gaara.“ A snažil se nejspíš o úsměv, ale místo toho se mu obličej zkřivil do nepřirozeného úšklebku.
Tak tohle je ten obávaný Sabaku no Gaara.
„Těší mě, já se jmenuji Kazumi Oshitako .“ Opět jeho pokus o úsměv.
„Tak to je vše, zítra ráno tedy u brány, nezapomeň.“ Upozorňoval ji hokage.
„Jistě, hokage-sama.“ Otočila se k odchodu a rychlým krokem vyrazila ke dveřím, otevřela je, vyšla ven a zavřela je za sebou. Chtěla být co nejdřív pryč.
Ten kazekage je vážně divný. Cestou přemýšlela.

Přišla domů, zabalila si věci na zítřejší cestu, najedla se a převlékla. Doma měla všechno hotové, tak se šla ven projít. Venku bylo moc hezky, slunce pálilo. Rozhodla se, že se půjde vykoupat a tak vyrazila k blízkému jezírku. Když dorazila k jezírku, tak se vysvlékla do spodního prádla, oblečení nechala na břehu a vlezla do vody. Voda byla osvěžující, moc se jí tam líbilo. Najednou zaslechla kroky, jak se k ní někdo blíží. Bála se, aby to nebyl nějaký nepřátelský ninja, ale když zjistila kdo to je, tak si přála, aby to byl spíš nepřítel. Protože to nebyl nikdo jiný než kazekage.
Určitě mě nepozná, protože bez masky mě neviděl. Doufala.
„Kazumi, rád tě vidím. Bez masky vypadáš lépe.“ Překvapil ji.
„Kazekage-sama, jak jste mě poznal?“ Dívala se na něho s údivem v očích.
„Tajemství.“ A se zájmem si ji prohlížel. Kazumi se moc nelíbilo, jak si ji prohlíží a také se styděla. Cítila, jak rudne.
„No, nebudu tě více znervózňovat. Tak zítra.“
Cože? Dělá si srandu. Praštila pěstí do vody. Byla děsně naštvaná.
Co si o sobě myslí? Vylezla z vody a rychle se oblékla.

Doma sebou praštila o postel. Pořád musela přemýšlet o tom, co jí řekl.
Proč já? Podívala se z okna, venku se už začalo stmívat, tak se rozhodla, že půjde spát, aby se na zítřek pořádně vyspala. Nařídila si budík na pátou hodinu. Zavrtala se pořádně pod peřinu a za pár minut usnula.

Poznámky: 

Tak mám tu novou sériovku. snad se bude líbit.

4.869565
Průměr: 4.9 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, So, 2010-05-08 21:33 | Ninja už: 5168 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

je to paráda hehe už ode včerajšího večera jsem se tešila na tuhle noví ff seriu a teším se i na další díl coš napíšeš budouci týden
jsem ráda že ti ff dnes vydali hoc ja si na sví schválení ff budu museť vyčkát


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, So, 2010-05-08 21:53 | Ninja už: 5227 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

jj neboj napíšu, akorát nevim kdy jí sem dam, protože přes tejden toho mam dost, ale určitě příští týden, slibuju. neboj, určitě ti jí schválí.

userbarz.com

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, So, 2010-05-08 22:17 | Ninja už: 5168 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

to nevadí ved i tak si ji prečtu i kdyby byla na konci týdnu
..no jo ved zatím se pustím do psaní dalšího dílu kím mi ju vydají


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, So, 2010-05-08 22:53 | Ninja už: 5227 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

jo, já jenom, abys třeba nebyla zklamaná, že nebude v pondělí. jo určitě piš.

userbarz.com

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, So, 2010-05-08 22:56 | Ninja už: 5168 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

nebudu neboj se máš času ju napsát do kdy ti bude treba
ja vičkám i dva týdny mne to nerobí problém


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Ne, 2010-05-09 11:07 | Ninja už: 5227 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

ne, fakt příští týden na 100%.

userbarz.com

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, So, 2010-05-08 20:20 | Ninja už: 5168 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

nová serie no super už jsem se nemohla dočkať ...patrí ti odemna jak vždy velká pochvala Smiling


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, So, 2010-05-08 21:06 | Ninja už: 5227 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

děkuju moc.

userbarz.com

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2010-05-08 19:57 | Ninja už: 5339 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

to s tým jazerom bolo naozaj super Laughing out loud júj, teším sa na ďalší diel Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, So, 2010-05-08 21:06 | Ninja už: 5227 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

děkuju. no nějak jsem to musela oživit:D bude zas příští týden, už ho mam rozepsanej, tak stačí dodělat.

userbarz.com