manga_preview
Boruto TBV 09

Lepší budoucnost 10

Lepší budoucnost

10. kapitola

Svatba

Den začal jako každý jiný, akorát, že zítra měla být svatba. San s Gaarou hned jak se vzbudili, tak se nasnídali a potom už vítali všechny své přátele z Konohy a dokonce dorazila i tetička.
„Tetičko, jsem moc ráda, že jsi tady.“ Řekla San, když došla k tetičce a objala ji.
„To já také a moc ráda tě vidím.“ Přiběhly k nim Hinata, Sakura, Ino a Tenten.
„ Ahoj holky.“ Začala San.
„Tak co těšíš se?“ Ptala se Tenten.
„Moc.“
„Tak další z nás bude vdaná.“ Řekla Ino.
„Jé Temari a i s malým.“ Rozplívala se Hinata a všechna pozornost se soustředila na Temari s Hirokim.
„Ahoj, tohle je náš syn Hiroki.“ Řekla Temari a usmála se.
V tu samou chvíli se Gaara bavil s klukama.
„Vybral sis dobře Gaaro.“ Ihned řekl Naruto.
„Díky, máš pravdu, lépe bych si vybrat nemohl.“ Usmál se Gaara a pohledem vyhledal svou budoucí ženu. Ve stejný okamžik se San otočila na Gaaru, když viděla, že se na ni také dívá, tak se na něho usmála. Úsměv ji oplatil a dál se věnoval přátelům.
Hlavní témata holek byl Temařin a Shikamarův syn a svatba Gaary se San, vydržely je probírat docela dost dlouho. Když se začalo už pomalu stmívat, tak se začali všichni rozcházet. Hosté z Konohy zamířili do místního hotelu, který sloužil pro přespání návštěvníků. Lidé ze Suny se odebrali do svých domů. I Gaara se San šli domů.
Doma se rychle oba umyli a lehli si do postele. Ještě před tím než oba usnuli, tak si Gaara všiml, že San je trochu zamlklá.
„Jsi nervózní?“
„Možná trošku, ale moc se těším.“
„Bude to určitě krásné.“
„To určitě bude. Už bychom měli jít spát, protože se musíme na zítřek pořádně vyspat.“
„Máš pravdu.“ Políbil ji a přitiskl si ji více k sobě. Oba spokojeně usnuli.

Ráno se vzbudili oba, tak se oblékli a vyrazili do kuchyně se nasnídat. Zrovna, když začali jíst, tak někdo zaklepal na dveře.
„Kdo to asi je?“ Zeptal se Gaara.
„To nevím, podívám se.“ A šla otevřít dveře. Za dveřmi stály holky a všechny se smály od ucha k uchu, teda až na Hinatu, sice se usmívala, ale svým způsobem.
„Ahoj holky, co tady děláte?“
„Můžeš hádat.“ Řekla tajemně Tenten. Když San pokrčila rameny, že neví, tak se holky snažily jí to vysvětlit.
„Přece tě musíme připravit na tvou svatbu.“ Osvětlila jí to Sakura.
„Učešeme tě, nalíčíme a pomůžeme ti obléknout šaty.“ Přidala se Ino.
„Jste moc hodné, děkuji.“ San byla moc ráda a pozvala holky dovnitř.
„Gaara by tu, ale být neměl, aby tě neviděl.“ Napadlo Sakuru.
„To je pravda bratříčku, jdi za Shikamarem, je doma s Hirokim.“ Řekla Temari. Gaarovi se moc nechtělo, ale nakonec opravdu odešel, tak mohly holky začít.
Nejdříve pomohly holky San do šatů, byly velmi krásné.
„Moc ti ty šaty sluší San.“ Řekla dojatě Tenten.
„Já tě teď učešu, ano?“ Zeptala se Hinata.
„Ano.“ Hinata se tedy dala do práce.

Za nedlouho Hinata podala San zrcátko.
„Podívej se, snad se ti bude líbit.“ San se podívala.
„Moc krásné, děkuji ti.“ A objala Hinatu.
„Tak a teď tě nalíčím.“ Řekla Ino. San se posadila a Ino začala.
Když byla hotová, tak se San podívala. Všechny se shodly, že jí to sluší. Už moc času nezbývalo, tak rychle dodělaly co chybělo a vyrazily.
Na místě už byli všichni a čekalo se jen na San. Gaara, když viděl San, tak se mu rozšířily oči.
Je tak krásná. Pomyslel si. San přišla ke Gaarovi a oddávající se na oba podíval. Holky si zatím sedly. Temari a Kankurou se postavili za San a Gaaru. A tak se mohlo začít. Oddávající se podíval na Gaaru.
„Berete si zde přítomnou slečnu San Ewoshi za svou právoplatnou manželku?“ Gaara se podíval na San.
„Ano, beru.“ Podíval se tedy na San.
„A vy berete si zde přítomného muže Sabaku no Gaaru za svého právoplatného manžela?“ San neváhala.
„Ano.“
„Vyměňte si tedy své prstýnky.“ Nejdříve vzal Gaara San za ruku a navlékl ji velmi hezký prstýnek a potom San navlékla prstýnek Gaarovi.
„A nyní polibte nevěstu.“ Gaara políbil San.
„Prohlašuji vás za muže a ženu a váš sňatek za právoplatně uzavřený. Co Bůh spojil, člověk nerozloučí.“ Řekl oddávající.
Potom se už jen oslavovalo. San s Gaarou se po nějaké době nenápadně vytratili, aby mohli být sami. Procházeli se a pozorovali hvězdy.
„Dneska byl moc hezký den.“ Začala San.
„Ano, to byl.“ Souhlasil Gaara. Když už bylo San chladno, tak se rozhodli, že půjdou domů.

Oba si lehli spolu do postele.
„Zlatíčko jsem rád, že sis mě vzala, jsem ten nejšťastnější muž na světě:“ Přiznal Gaara.
„Také jsem moc šťastná.“ Přitiskl si ji blíž k sobě a políbil ji. Nejdříve se jen nechala líbat, ale potom se zapojila i ona. A potom společně prožili svou svatební noc.

O tři měsíce později.
San už celý týden není dobře, každé ráno je jí špatně. Gaara se na to už nemohl dívat, tak poslal San do nemocnice. Tam San vyšetřili. Z nemocnice zamířila domů.
„Tak jsi v pořádku?“ Hned se ptal Gaara.
„Ano.“ Odpověděla San.
„A co ti tedy je? Je to vážné?“ Strachoval se.
„Jsem těhotná.“ Gaara se na ni podíval, když přikývla, tak k ní rychle přišel a vzal ji do náručí.
„Miluju tě.“ Řekl šťastně.
„Já tebe taky.“

KONEC

Poznámky: 

Tak další a konečný díl věnuji opět Romče.

4.7
Průměr: 4.7 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Pá, 2010-04-30 21:56 | Ninja už: 5355 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

juuuj to je zlaté Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, So, 2010-05-01 10:47 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

děkuju, ale nevim jestli si zasloužim takovou pochvalu

userbarz.com

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2010-05-01 14:04 | Ninja už: 5355 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

samozrejme že zaslúžiš! o tom ani nepochybuj Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Ne, 2010-05-02 09:13 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

tak dobře, ale nevim teda. jenom, abys mě nepřechválila:D

userbarz.com

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2010-05-02 12:34 | Ninja už: 5355 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

prechvalit ta? kludne Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Ne, 2010-05-02 15:09 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

ale dyť neni za co.

userbarz.com

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, So, 2010-05-01 17:57 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

mestekova má pravdu


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Ne, 2010-05-02 09:13 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

dobře, díky moc jste hodný.

userbarz.com

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Pá, 2010-04-30 21:35 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

patrí ti ode mna pochvala za další skvelí dílek ...už se teším na další Smiling


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, So, 2010-05-01 10:48 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

díky, ale tohle byl poslední díl. ale už mam vymyšlenou novou sériovku.

userbarz.com

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, So, 2010-05-01 14:00 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

to je škoda že byl poslední...moc se mi líbila celí séria
teším sa na další seriu :)určite bude taky dobrá


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Ne, 2010-05-02 09:15 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

neboj, už jí začnu psát, tak příští týden možná vložim první díl.

userbarz.com

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Ne, 2010-05-02 13:08 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

budu se tešiť Smiling


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Ne, 2010-05-02 15:08 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

jj:D

userbarz.com