Narutova nová organizace CHIKA proti nové hrozbě díl XIV
„ Co jsi to proboha udělal Yuni?“ zeptal se Michio.
„ Vždyť jsi s ním v jednom týmu.“ Ohradil se tvrdě Kakashi.
„ To je pravda, ale on tady není. Tohle je jen klon.“ Odpověděl Yuni s přísným výrazem na obličeji sledujíc jak se Akumova postava rozplynula v dým.
„ Dokážeš ho najít? Michio?“ zeptal se ho Yuni a otáčel se k odchodu.
„ Možná, ale bude to velice náročné.“ Přiznal se Michio
„ My vám pomůžeme, “ pravila Sakura
To velice překvapilo Michia a Yuniho. Naruto jim říkal, že v Konoze žijí velice dobří lidé, kteří umějí podat pomocnou ruku ale takhle si to ani jeden nepředstavovali.
„ To od vás nemůžeme chtít.“ Pověděl Michio upřímně.
„ To my víme ale pomůžeme vám. Jsme na jedné lodi. A myslím, že nám Akumo-sama chtěl něco povědět. “ přidal se Kakashi.
Yuni se podíval na Michia a trochu usmál.
„ Takže Naruto přeci jen nekecal. Opravdu jsou tady přátelští.“ Pověděl ale ihned jeho pohled vystřídal starostlivý.
„ Ano, my jsme se nezměnili ale on ano.“ Pověděl Neji s hrubostí v hlase.
„ To je jedno. Teď na to není ten správný čas.“ Odpověděl Kakashi a otočil se na Sakurru.
„ Ať všichni z vašeho ročníku přijdou k hlavní bráně. A taky Konohamaru s ostatními.“ Přikázal Kakashi.
„ Rozumím!“ odpověděla Sakura a běžela splnit rozkaz.
„ Tohle bude tvrdý boj. Joshi, svolej taky pár ostatních a hlavně Noriho. Ať vezme i svitky na Akumu raději. “ pověděl Michio. Josh nato zmizel v mlze jako Akuma.
„ Sejdeme se u hlavní brány za pár minut.“ Pověděl Kakashi a zmizel.
„ Myslím že se každý bude divit“ pravil Yuni spíše pro sebe.
Mezitím
Naruto dorazil na místo kde byla zabita Saki. Nikdy na tohle místo nechodil často ale navždy se mu vrylo do paměti. Chce nechce, bylo navždy v jeho mysli. Před ním stála Hikari otočená zády k němu. Nechtěl na ní zaútočil ale v jeho nitru to jen vřelo zlostí. Bylo mu ze sebe i špatně. Vždyť aby vše měl pod kontrolou. Ale dnešek byl pro něj nějakým způsobem špatný.
„ Jsem tady. “ pověděl Naruto.
„ Já vím. Cítím tvojí čakru.“ Odpověděl studeně Hikari.
„ Mám na tebe pár otázek,“ dál povídal Naruto
„ Tak mi je polož. Já ti na ně odpovím. Stejně tady musíme ještě počkat na mého nadřízené.“ Odpověděl Hikari. Tato informace Naruta trochu zaskočila, spíše to že mu na odpoví než to, že přijde i třetí člen.
„ Co chcete udělat až mě dostanete?“
„ Vše zničíme. Sebe, tebe prostě všechny a všechno. Nic nezbyde.“ Odpověděla mu Hikari a otočila se na Naruta, až teď Naruto poprvé spatřil podobnost mezi Hikari a Saki.
Obě měli stejné oči. Narutova zlost trochu povolila, když sledoval jak z Hikarinýho obličeje stékají slzy.
„ Ty jsi jí nechtěla zabít, že? To ona ti to pověděl.“ Povídal Naruto aby si ujasnil fakta v hlavě.
„ Vůbec nic jsi neměl vidět. Ona byla ta špatná. I když porodila krásnou holčičku,“ pravila Hikari dívajíc se do země.
„ Kdo byl její otec? Ty to víš že?“ zeptal se Naruto a popošel blíž k Hikari.
„Vím, ale stejně by jsi my nevěřil. Jsem mistr lží. Tolik jsem toho musela snést kvůli své sestře a jejímu plánu! “ pověděla Hikari
„ Tak mi to ukaž, vrátíme se do minulosti. Ty to umíš, že? Tohle ti dovolila Saki pochopit, že? Ukázala ti svoji minulost, aby si jí pochopila.“ Pravil Naruto už příjemnějším hlasem.
„ vidím, že jsi velice chytrý a dáš si vše dohromady.“ Pravila Hikari smutně.
„ A ukážeš mi to? Prosím vše? I ta vaše setkání?“ ptal se dál Naruto
„ Ano, bude to moje poslední dobrá věc kterou udělám pro sestru,“ pověděla Hikari a utřela si slzy na obličeji.
„ Vytvoř prosím tě ochranný obal kolem nás, kdyby se naše setkání protáhlo. Nechci abys zemřel ještě před poznáním pravdy. “ pověděla Hikari a Naruto vykonal její prosbu.
„ Můžu se tě zeptat jestli je ten převlek nutný? Já vím jak vypadáš.“ Pravila Hikari
„ To není kvůli tobě. “ Odpověděl Naruto
„ I tvoje čakra má jinou podobu, no asi se před někým snažíš uchránit. Podej mi ruku“ pravila Hikari. Naruto tedy podal ruku, Hikari se přátelsky usmála. Potom se oba objevili úplně jinde.
„ Ta se dívej Uzumaki Naruta na sestřinu minulost.“ Pravila Hikari a ustoupila od Naruta.
SAKIINA MINULOST
„ Saki kam běžíš? “ Ptala se jí Hikari
„ Mám rande, s bezva chlapíkem, asi ho miluji tak mi to přej!“ odpověděla Saki šťastně. Naruto musel uznat, že vypadá velice šťastně a krásně.
„ Vždyť já ti ho přeju! “ odpověděla Hikari a usmála se na sestru a zamávala.
„ A jak se jmenuje?“ optala se ještě Hikari
„ Má tak krásné jmého. JUN “ odpověděla Saki a byla pryč.
Pak se Naruto objevil v jednom pokoji. Byla tam Saki s mužem. Byl to vysoký hnědovlasý mladík asi ve věku 24let. Byl starší než Saki.
„ Miluji tě Saki, víš to?“ zeptal se Saki s uličnickým úsměvem.
„ Jo, a tebe miluji zase já!“ odpověděla Saki líbezným hlasem.
„ A co by řekli tvoji rodičové na naši svatbu?“ zeptal se Juni zvědavě.
To Saki trochu překvapilo. „ To já nevím.“ Odpověděla Saki.
„ Tak se na to zeptáš zejtra.“ Pověděl Juni a dal jí pusu na tvář.
„ Zítra? A proč až zítra?“ zeptala se Saki.
Juni ji už neodpověděl a zvednul jí do náruče kde jí dlouho líbal. Potom jí donesl do jiného pokoje. Naruto si domyslel co se tam asi dělo.
„ Juni se stal tu noc otcem a Saki matkou. Ale jejich lásce nebylo přáno. Naši rodičové měli se Saki jiné plány. Měla si vzít jednoho vysoce postaveného ninju z vesnice. Saki ho odmítla a přiznala rodičům že je těhotná. Pak to šlo od deseti k pěti. Naši mi dávali za vinu Sakino těhotenství, říkali mi že to je moje vina, že jsem neměla podporovat sestru v tak hloupém nápadu. Jun se tajně scházel se Saki. Když jim na to přišli naši příbuzní, strhlo se peklo. Otec pozval Juniho k nám domů. Saki i já jsem si mysleli, že mají vyhráno. Ale zmýlili jsme se.“ Pravila Hikari smutným hlasem
„ Co se stalo?“ zeptal se Naruto
„ Otec nařídil aby si Jun vzal mě a abychom tvrdili, až se dítě narodí, že je naše. Ale tohle jsme nikdo nemohl udělat. Proto jsme to odmítli. Jenže rodičové nechtěli povolit Saki jejich svatbu a proto zařídili Juniho povolání do jedné mise. On musel uposlechnout rozkaz a odešel. Mé sestře namluvili, že odešel z vlastní vůle. A když se Juni pak vrátil matka mu napovídala, že se provdala za někoho v cizině. Junyho to neštvalo. Já jsem se mu snažila povědět pravdu ale nevěřil mi. Pak jsi se na scéně objevil ty. Juni jednou sebral odvahu a chtěl Saki navštívit a zeptat se na dítě, o kterém věděl, že si ho nechala. Ale ty už jsi se Saki chodil, a on si myslel, že jsi její manžel.“ Pravila Hikari a dívala se zpříma do Narutových modrých očí aby měl jistotu že povídá pravdu.
„ Tak to mě mrzí nevěděl jsem to. A co se dělo dál?“ ptal se
„ Juni utekl a začal tvořit organizaci. Myslím, že zprvu to všichni brali jako legraci ale postupem času se aliance začala prosazovat čím dál tím víc tvrději. Musím se přiznat že jsem i já narukovala do této organizace. Chtěla jsem z rodného města.“ Povídala Hikari.
„ Takže hlavním představitelem je Juni jestli to chápu dobře.“ Pravil Naruto na ujasněnou.
„ Ano, postupem času Juni velice zesílil a teď je posednutý jen zničením světa. Má ohromné znalosti, zná zakázané techniky. Naučil se je jen proto aby přinášel bolest všem ostatním.“ Pravila Hikari a přenesla Naruta do doby, kdy už Naruto znal Saki. Byla to už žena, kterou si pamatoval.
„ Podívej se na to.“ Ukázala mu Hikari a zmizela v mlze.
tak je tu další dilek meho Naruta přiběhu....tady v tomto dile jsem chtela trochu Hikari očistit od jejiho nejvetsiho hrichu......a trochu vam jeste zamotat hlavu v deji....abyste nemohli predpokladat co se stane.....snad se vam to bude libit
zajimavý jako vždy
Páni, to bylo ... zamotané... No nic tak snad se mi to objasní v dalších dílech, na ketré se mimochodem moc těším. ale jinak se mi tento dílek mocinky líbil!!
no... já jsem zamotaná už dost... a líbí se mi to jsem zvédavá co bude dál
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
paráda nemůžu se dočkat na další díl
Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí
je to prekrásne...uplná paráda.nemam slov.len tak dalej.
Paráda Píšeš moc hezky, velice se těším na další díl