manga_preview
Boruto TBV 09

Koniec nekonečných kruhov ! I.

miesto: neznámo kde ; čas: neznámo kedy

Náraz kovu o kov. Rúk o ruky. Jutsu proti jutsu. Nachádzame sa uprostred bitky storočia. Proti sebe stoja hrdina sveta a jeho ničiteľ.
Ak by ste sa pozerali na priebeh, mysleli by ste si, že hrdina sa nanajvýš naklonoval a tí muži čo stáli pri sebe a dodávali si tak odvahu sú len jeho klonmi, no mýlili by ste sa. Mali na sebe ten istý plášť, ten istý neposedný účes, tie isté blankytne modré oči a nič na nich nebolo rozličné, no predsa len to neboli klony.

Jeden z nich spravil jutsu aby odpútal nepriateľa, narýchlo si prezrel zranenia spolubojovníkov a rozhodol sa. Urobil niekoľko ručných pečatí a ruky rýchlo položil na zem. Nepovedal názov techniky nahlas, ale po zjavení niekoľkých žiab nám muselo byť jasné čo použil.
Žaby sa po privolaní dezorientovane pozerali okolo seba a nakoniec ich pohľad spočinul na ich vyvolávateľovi. Kým stihli otvoriť svoje tlamy a spýtať sa na dôvod ich privolania, ozval sa on.
„Plán padá. Zoberte nás na nejaké bezpečné miesto a kým neskončí náš čas, spomaľujte ho.“ Vychrlil narýchlo mladík a potom sa už ozvalo len hromadné puf a naši hrdinovia, zanechajúc na svojom mieste žaby, zmizli.
Keď sa objavili uprostred lúky, dostal sa nám pohľad na ich zranenia. Každý už bol na pokraji smrti, ale to im nezabraňovali aby znovu všetci vstali a zomkli sa k sebe. Začali padať návrhy.
„Nechápem to.“
„Malo to predsa vyjsť.“
„Ako je to možné?“
„Stále je na nás príliš silný.“
„Toľkokrát sme to skúšali!“
„Potrebujeme vymyslieť nový plán.“
„Takto to ďalej nepôjde.“
Prekrikovali sa navzájom asi pol minúty, kým všetkých naraz nenapadla rovnaká myšlienka.
„Kto sa na to podujme?“ spýtali sa naraz a potom : „Ty si na tom najlepšie. Prijímaš?“ spýtali sa ako jeden a ten posledný len stroho prikývol.
Zhlboka sa nadýchol, postavil sa doprostred vytvoreného kruhu a poobzeral sa po všetkých svojich ‘bratov v boji’.
„Môžeme začať.“ vyhlásil a všetci sa dali do práce. Na každom bolo vidieť to isté sústredenie a muž uprostred si pomyslel : „ Dúfajme, že tentokrát to bude naposledy.“


O xxx rokov dozadu *

Miesto: niekde v zemi ohňa

Muž s dlhými bielymi vlasmi nespokojne zamrmlal: „Dnes už nemôže byť horšie počasie.“ Pozeral sa na oblohu, na ktorej sa striedali tri farby. Čierna, tmavomodrá a občasná žltá. Mraky plné vody spúšťali na Zem čoraz viac dažďa a obyvatelia dediny sa bežali skryť pod najbližšie prístrešky.
Bielovlasí muž s červenými čiarami pod očami si len povzdychol a pokračoval ďalej v ceste.
V okamihu, keď vykročil sa objavil jeden blesk, trafil o pár domov ďalej od muža a znovu sa stratil.
„To bolo šťastie. Nabudúce to pôjde na mňa.“ hovoril si sám pre seba.
Keď sa pred ním náhle vynoril z uličky nejaký mladík s kapucňou na hlave, pomyslel si ešte: „To nemôžem mať aspoň jeden pokojný deň na zber dát pre moju novú knihu?“
Keď záhadní mladík skočil omylom Jiraiyovi do cesty, spadla mu kapucňa z hlavy. Jiraiya zostal zarazene stáť na mieste.
„Minato?“ spýtal sa potichu neveriacky. Veď ten je už pár rokov po smrti, to musí byť len očný klam, pomyslel si.
Mladík s dlhými blond vlasmi a modrými očami sa len otočil na Jiraiyu, pomyslel si: „Ero-sennin!“ a upadol do bezvedomia.

Poznámky: 

* - sama neviem koľko rokov tam bude, možno to nechám takto, bude to záležať ako sa bude poviedka rozvíjať a aký bude mať ohlas, alebo to proste nechám takto, ako to je Laughing out loud
Takže toto je mmôj prvý pokus o Naruto FF a ešte k tomu z toho chcem spraviť sériu. Budem rada za všetky komenty, a ak nové časty nebudú pribúdať každý týždeň, tak sa nedivte. Ešte nie som žiadny spisovateľ, som len nováčik a skúšam písať len pol roka (mám napísaných len 24 A4 vo worde, ale to je iná poviedka ...), takže ani tie diely nebudú nejaké dlhé. Ja len dúfam že sa vám bude poviedka páčiť.
Vopred díky za komentíky Laughing out loud

5
Průměr: 5 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Taya-chan
Vložil Taya-chan, Út, 2010-04-13 20:33 | Ninja už: 5251 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

pekne....moc se mi to libilo,.... jen malu drobnustku mam jako nedostatek odkaz na dalsi dilek,....ale jinak se to cte velice dobre

Obrázek uživatele Ryu onee-chan
Vložil Ryu onee-chan, Út, 2010-04-13 20:56 | Ninja už: 5142 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

opravené
ďakujem, som si to ani nevšimla Smiling
zatiaľ nikto kritiku ohľadne textu? Laughing out loud ak niečo nájdete, píšte.. z diktátov mávam väčšinov pätky Laughing out loud

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Út, 2010-04-06 20:32 | Ninja už: 5166 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

wauu to je pekne napísane Smiling


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Ryu onee-chan
Vložil Ryu onee-chan, St, 2010-04-07 10:18 | Ninja už: 5142 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

arigatou Eye-wink , budem sa snažiť aj ďalej. Začiatok je vždy ľahký, ale pokračovať je ťažšie Smiling