manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a Sasuke: Jejich cesta k vrcholu! 7. část - Konečná zkouška na akademii aneb ,,Čelenka bude moje!"

Naruto se vzbudil, byl krásný slunečný den.
Udělal si snídani a pojedl. Bylo pravé půl deváté, takže měl ještě dost času než začne škola. Šel jsi vyčistit zuby a umýt oblyčej. Později si zbalil věci do školy a batoh položil na chodbu vedle dveří. Vzal si nějaké kunaie a shurikeny. Odešel trénovat na cvičiště číslo deset.

Přiběhl na cvičiště a už zdálky tam někoho vyděl, jak taky trénuje házení kunaiů a shurikenů. Jak přišel blíž, viděl, že je to Sasuke.
,,Ahoj Sasuke!" křičel a bežel k němu.
Sasuke se otočil na něj.
,,Čau Naruto." odpověděl na pozdrav docela potichu.
Naruto mezitím přiběhl k němu.
,,Doufal jsem, že tady budu sám. Ale co, vykopnout ho nemůžu, přece je to veřejné cvičiště..." pomyslel si Sasuke.
,,Co tady děláš?" vyštěkl na Naruta.
,,Já? No já jsem sem přišel trénovat házení kunaiů, ale s mým nápadem mě už někdo předběhl..." odpověděl mu.
,,No to je jedno." oznámil Sasuke.

Začali teda společně trénovat házení kunaiů. Nakonec byl Sasuke rád, že tam Naruto byl, protože si z něj mohl utahovat, že je lepší. Naruto se na něj jako vždy naštval a tak začala hádka:
,,Nevím proč se mě snažíš pořád překonat! Stejně se ti to nikdy nepovede!" řval Sasuke.
,,Vážně? Tak uvidíme, jestli se vůbec staneš geninem, až bude zkouška! Já se jím určitě stanu a překonám tě!"
,,To si nemyslím, Naruto!"

Hádka po chvíli skončila a oba pokračovali v tréninku.
Bylo půl desáté, takže se oba rozběhli domů pro věci. Naruto přiběhl domů o třičtvrtě na deset a pak skákal po střechách do školy. Po cestě se potkal se Sasukem, ale celou cestu nepromluvili. Jakoby ani nevěděli, že tam ten druhý je.

Přišli do školy minutu před začátkem vyučování, tak si rychle sedli na své místa. Nachystali si svoje věci. V té chvíli vešel do třídy Iruka-sensei.
Celá třída se postavila, kromě Shikamara, protože ten před chvílí zrovna usnul. Potom se sedli.

,,Takže, dnes to možná bude váš poslední den na akademii, protože jste už akademii udělali. Čeká vás zkouška, kterou když uděláte, stanete se geniny.
Budou dvě části: První bude technika přeměny a ta druhá část bude z házení shurikenů." oznámil Iruka-sensei.
Všichni se postavili a stoupli si do řady, jak to dělali při zkoušce přeměny. Chouji mezitím vzbudil Shikamara a šli si taky stoupnout do řady.

,,Budete se přeměňovat ve mě. První jde Haruno Sakura, po ní Uchiha Sasuke, pak Uzumaki Naruto, Nara Shikamaru, Yamanaka Ino, Inuzuka Kiba, Akimichi Chouji, Hyuga Hinata a poslední půjde Aburame Shino." přečetl Iruka-sensei ze svého papíru.

Sakuře se to povedlo a i Sasukemu. Pak přišel na řadu Naruto:
,,Přeměna!" vykřikl a proměnil se v tu holku.
,,Naruto! Tenhle trik jsi dělal už alespoň pětkrát! Udělej to znovu!" přikázal Iruka-sensei.
,,No jo no!" zamumlal Naruto a pomyslel si: ,,To mě nemůže ani jednou nechat Iruka-sensei projít s touhle technikou?!"
Pak se teda Naruto přeměnil bezchybně v Iruku-senseie. Tak i ostatní ze třídy.

,,Dobře, všichni jste splnili první část zkoušky. Teď bude v házení shurikenů. Vidíte tam ten malý vypínač?" zeptal se Iruka-sensei a ukázal na něj, ,,Do něj se budete strefovat a jestli se se vám ho tím shurikenem povede zmáčkout, tak jste udělali tuhle zkoušku a stanete se geniny."

,,Tak a teď určitě překonám Sasuke. Sice ráno trénoval taky, ale já ho stejně porazím!" pomyslel si Naruto.
,,Phe! Tohle Naruto nezvládne a už se semnou nebude hádat, protože zůstane na akademii a já budu genin." pomyslel si zase Sasuke.

Začalo to. První šel Sasuke. Ten to udělal asi na třetí pokus(pokusů bylo celkem dvacet).
,,Jak jsem si myslel, Sasuke to zvládl výborně!" myslel si Iruka-sensei.
,,Sakra, Sasuke to zvládl na třetí pokus! Musím ho překonat." pomyslel si Naruto.
,,Další jde Uzumaki Naruto!" oznámil Iruka-sensei.
Naruto vystoupil z řady: ,,Ale stejně vám říkám: Čelenka bude moje!"
Vzal si teda shurikeny a házel. Vůbec se mu nevedlo. Teď měl přijít poslední pokus. Naruto se na to chtěl rozběhnou, ale zakopl a ten shuriken mu vyletěl z ruky.
,,Ale ne, to byl můj poslední pokus!" pomyslel si.
Tak se díval na ten shuriken jak letěl a bylo mu jasné, že zůstane na akademii, tak se postavil. Ale hned jak se postavil a podíval se na ten shuriken, tak byl zabodnutý v tom vypínači a ten byl předělaný na druhou stranu než byl předtím.

,,Já jsem to zvládl!!!" křičel Naruto přes celou třídu a začal všude kolem poskakovat radostí.
Tak to šlo dál a všichni se nakonec strefili.

,,Gratuluji vám, všichni jste genini. Jste moje jediná třída, která celá uspěla v těhle zkouškách. Teď jsi pojďte všichni vzít čelenky popořadě, jak jste házeli." gratuloval jim Iruka-sensei.
Všichni si teda vzali čelenky a šli si zbalit věci.

,,Jo a ještě než odejdete. Pozítří sem příjďte a já vás zařadím do teamů." oznámil ještě Iruka-sensei.
Naruto si hned vyměnil své brýle za čelenku a běžel domů. Všichni taky šli domů a radovali se, že jsou už genini.

Naruto přišel domů a v rychlosti si položil batoh na zem. Na nic jiného teď nemyslel, jen běžel do Ichiraku.....

Poznámky: 

Minulá část byla krátká, takže tahle je zase dlouhá. Eye-wink
Těším se na vaše názory. Vím, že se vám nechce komentovat každý díl, tak ho alespoň ohvězdičkujte, budu vám vděčná! Laughing out loud A pokud máte třeba nějaké připomínky, tak napište komentář! Smiling

4.857145
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Čt, 2010-04-01 13:39 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

huuh... to bylo dobrý, alespoňs neudělal z Naruta takovýho blbečka.. Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, St, 2010-03-31 20:33 | Ninja už: 5338 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

pekne nech to uz pokracuje Kakashi YES


Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, Út, 2010-03-30 14:28 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Promiň, to byl překlep.... Laughing out loud Alu už jsem si to opravila!

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Út, 2010-03-30 19:10 | Ninja už: 5494 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Arigatou Kakashi YES

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Ne, 2010-03-28 18:49 | Ninja už: 5494 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Je to dosť podarené Kakashi YES, len si nemusela Sakure schomoliť priezvisko Evil Laughing out loud. No nevadí teším sa na ďalší diel-ttebayo Kakashi YES

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, Čt, 2010-03-25 18:09 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

kromne toho že se mi to zdá vše uspěchané tak to máš dobre Smiling)

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>