manga_preview
Boruto TBV 08

♥Projektový den-"Ať si vybere mě!!"

‘To bude zase den..’
Pomyslela jsem si ráno když jsem vstala.
“Snííííídaněěěě!” Ozval se hlas vycházející z kuchyně. Patřil mé mamce. Snídaně, mňam! A přesně na čas. Vždy dělá snídani přesně v šest ráno abychom stíhali školu. Rychle jsem na sebe něco hodila a trochu se upravila. Pak jsem vyrazila směr kuchyně.
“Brý ráno!” Zvolala jsem poněkud vesele.
“Ale.. copak? Dneska nějak v dobré náladě že? To jsem ráda..” Podivila se má sestra která tam už pár minut seděla.
“Ještě aby ne! Dnes budeme losovat s kým budeme mít projekt. A já pevně věřím že si vylosuju…. jednu osobu…” Zčervenala jsem.
“O Kimimarovi nám budeš vyprávět příště, teď si sněs tu snídani.” zaskočila mě mamka. Okamžitě jsem zčervenala.
“A vůbec… O co de v projektovém dni?” Zeptala se mne sestra.
“Jen si vylosuješ dvojici a téma a to spracujete.”
“Takže kdybych si vylosovala tebe a jako téma dostala Chunninské zkoušky?”
“Tak jednoduše sepíšeme o co tam jde a pak to jen před lidmi vysvětlíme popřípadě vytvořímě něco jako názornou ukázku, v případě Chunninských zkoušek by se ukázka asi nedala udělat.” Usmála jsem se.
“Aha…” Oplatila mi úsměv sestra.
Snídani jsem dojedla neuvěřitelně rychle, popadla jsem svačinu a vyrazila. Ani jsem se nerozloučila.
“Ahooooj!” Zvolal na mě kdo si z dálky.
“Jej.. ahoj Hinato!” Otočila jsem se a pozdravila jsem svou kamarádku.
“Tak co, těšíš se? Dnes losujeme dvojici na projektový den.” Zeptala se mě.
“Jo, těším se!”
“Koho myslí že vylosuješ? Já doufám že si vyberu Naruta nebo on mě.”
“Já doufám že… si… vyberu… Ki… Kimi…” začala jsem malinko zadrhávat. Prostě jsem se jen styděla, nic víc. Měla jsem ho opravdu ráda ale nikdy jsem mu to neřekla.
“Kimimara?” Vykřikla Hinata.
“Pssst!!! Pochop, nikdo se nesmí dozvědět že ho mám ráda!” Vystrašila jsem se že ji někdo slyšel. Neslyšel.
--
Konečně jsme došli ke škole. Právě včas na hodinu. Když jsme už byli ve třídě, sedla jsem si na své místo vedle Shina. Vůbec se mi nelíbilo že nás učitelka rozsadila.
“Dobrý den děti.. jak se dnes máte? Dnes začneme losováním dvojic na projektový den ať to máme rychle za sebou.” Řekla když přišla naše učitelka do třídy. Odpovědi se však nedočkala.
“No dobrá, tak tedy… teď řeknu nějaká jména a ty přídou losovat.. tak první.. Shikamaru!”
Shikamaru se jen otráveně zvednul a došel si vytáhnout papírek.
“Moje dvojice je..” začal nás napínat, “TenTen.”
Ta si oddychla. Bála se že vyfasuje někoho jako je Shino. Toho milovníka brouků se bála snad každá holka.
“Tak,” pokračovala učitelka, “Další… Sasuke.”
Ině a Sakuře se začali klepat nohy. Každá doufala že si ho vybere.
‘Pche, nechápu co na něm viděj’ zamračila jsem se když kolem mě prošel. Seděla jsem v první lavici uprostřed, tudíž kolem mě procházel každý.
“Pfff…” začal Sasuke, “Moje dvojice je… Sakura..” Povzdechl a šel si sednout.
Sakura byla očividně v rozpacích, Ino naštvaná.
“Asi budeme pokračovat.. Gaaro?” Pozvala ho před tabuli učitelka. Ten se zvednul a odkráčel pro kousek papíru.
“Tak co Gaaro?” Ptala se učitelka když si vytáhnul lístek.
“Nic” Odpověděl mrzutě.
“Ale.. myslím, kdo je tvá dvojice?”
“Není to fuk? Řeknu jí to o přestávce.”
“Ale nás by to také zajímalo..”
“Hmm.”
“Gaaro?”
“Nojo… Kin..”
“No, udělalo ti to něco?” Ani nepostřehla jak rychle zase zasedl do lavice.
“Tak dál… Kimimaro..” Ten se jen zvednul a zadíval se na učitelku jako by chtěl říct ‘Si ze mě děláte prd*l! Taková blbost, však je jedno s kým budu hlavně ať už to je za námi.’
Když procházel kolem mě, zrudla jsem, čehož si všiml Shino. Stejně nic neřekl.
‘Ten je tak sladkej.. a silnej.. doufám že si vylosuje mě…’
Pomyslela jsem si duchu. Když si vytáhl papírek, už sem měla problém se nervozitou nadechnout… To skončilo jakmile začal mluvit.
“Moje dvojice je…”

Poznámky: 

Em, jo, tak... můj první pokus o pvní díl nějaké té sériovky.. snad to pude... a výde to doufám minimálně na 5dílů.. ale jelikož jde tam o 1 den tk nwm nwm =)

Pokračování bude 17. 3. Eye-wink

4.95
Průměr: 5 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rikki
Vložil Rikki, Po, 2012-01-09 17:52 | Ninja už: 4676 dní, Příspěvků: 457 | Autor je: Prostý občan

fajnééé

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, Út, 2011-02-15 22:58 | Ninja už: 5212 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

no...musim říct že je to zajímaví, docela dobrej námět
A kdeže to má bejt? V konoze na akademii nebo kde? Protože mě překvapilo že do třídy s ní chodí Gaara z písečný a ostatní a hlavně Kimi. Příběh chápu ale na tom začátku si mohla zmínit něco o škole a kolik jí je, pak je mi to dost nejasný chápeš Smiling
Ale jinak bych řekla že se to povedlo, Gaara vede xD whů
EDIT Sakuře máš dobře, ale to Ině si oprav, Ino se vůbec neskloňuje (bez Ino, o Ino, s Ino) tak si to oprav a pozor na ty jména ju

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Pá, 2010-11-26 21:23 | Ninja už: 5204 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Páni. Líbí se mi to. Vypadá to velice slibně a já letím na další. Laughing out loud

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele Jokí
Vložil Jokí, Po, 2010-09-13 19:01 | Ninja už: 5174 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Skvělí.. hned jdu na další ^^

Obrázek uživatele Crazy girl-chan
Vložil Crazy girl-chan, Po, 2010-03-15 11:00 | Ninja už: 5346 dní, Příspěvků: 253 | Autor je: Prostý občan

takto napinat no co uz super zaciatok