manga_preview
Boruto TBV 09

Fight with snow 10 (konec)

Neměla jsem v úmyslu vyhrknout zrovna tahle slova, protože nás to oba šokovalo. Narutova tvář byla dokonce překvapenější než ta má. Nedokázala jsem zabránit studu, který se mi zračil v obličeji. Náhle byly Narutovy ruce na mém krku, přitáhl si mě k sobě na další polibek a mně trvalo jen malou chviličku, než jsem mu pusu opětovala.
„Ty… ty mě máš ráda, Sakura-chan?“Jeho hlas zněl pěkně nedůvěřivě.
„Jo,“ zamumlala jsem.
Ruce kolem mě se semkly v ještě hlubší objetí a já jsem ty své pomalu obtočila kolem něho. Bylo to hodně podobné tomu objetí, které mi dal předtím, ale tentokrát bylo vyplněné takovým obrovským množstvím lásky, že jsem ji dokázala cítit.
Mamka s taťkou mě taky objali tu noc, kdy jsem se z Narutova bytu vrátila domů, ale nebyl to ten samý druh objetí. Nebylo v tom tolik vřelosti.
Najednou se Naruto odtáhl.
„Já zapomněl. Sakura-chan, otoč se a zavři oči.“
„Cože?“ Zpočátku jsem na něj jen rozpačitě hleděla, potom se můj pohled změnil v podezíravý, ale stejně jsem se na gauči otočila.
Zavřela jsem oči jen malou chvilku předtím, než jsem ucítila, jak mi něco jemně dopadlo na hruď. Nebylo to těžké, spíš to vypadalo na… řetízek?
„Otevři oči, Sakura-chan.“
Jeho horký dech mi ovanul krk, až mi po celé délce páteře přejela mrazivá vlna adrenalinu a srdce se prudce rozbušilo. Tohle mi musí přestat dělat. Jinak nevím, co by se mohlo stát!
Shlédla jsem na svůj krk a z mých, nyní dokořán otevřených úst, se vydral vzdych plný překvapení.
„Jak…?“ Zeptala jsem se.
Naruto jen pokrčil rameny, já jsem se zadívala znovu na řetízek. Byly na něm vedle sebe dvě třešně, a tři lístky, které je obklopovaly. Přívěsek byl malý, ale já jsem dokázala rozpoznat každý jeho vrytý detail. Byl zajímavě zvýrazněný zlatem, z přívěsku vedl jemný řetízek, který mi celou tu nádheru držel na krku.
„Je překrásný.“ Zašeptala jsem, když jsem si setřela slzy, jež se mi draly z očí.
Najednou se mi v hlavě rozezněla myšlenka, kolik ho to muselo stát, ale podařilo se mi ji odsunout stranou. Nezáleží na tom, jestli ho to stálo jeden dolar nebo tisíc. Pomyšlení na to, že jsem já dostala něco tak krásného mě dojímalo, nemohla jsem si pomoct a rozplakala se.
Zdálo se, že si toho taky všiml.
„Sakura-chan,“ řekl jemně a otočil si mě proti sobě.
„Nemusíš brečet, dal jsem ti ho, protože tak krásná dívka, jako jsi ty, si to zaslouží.“
No, to je opravdu řešení, které mě utiší!
Z očních koutků mi začalo proudit ještě víc slz a vrhla jsem se Narutovi kolem krku.
„Moc se mi líbí, Naruto.“ Špitla jsem.
Snažila jsme se do slov díku vložit tolik citu, co to jen šlo.
„Opravdu se mi líbí. Moc ti děkuju.“
„Není zač, Sakura-chan.“
Odtáhl se trochu zpátky, aby mohl oběma palci setřít slzy vytékající z mých zelených dojetím zmáčených očí.
„Můžu… smím tě znovu políbit, Sakuro?“
Překvapilo mě, že mi u jména vypustil příponu „chan“, začervenala jsem se, ale odpověděla.
„Ne.“ Bože, znělo to pěkně zuboženě! Zatracený slzy!
„Byla bych radši, kdybys mě místo té otázky rovnou políbil.“ No, aspoň jsem se tentokrát tvářila vážně.
Kéž bych se teď jen dokázala zbavit pověsti vesnického ubulence…
Náhle se na Narutově obličeji objevil široký úsměv, nahnul se, aby mohl přitisknout své rty na mé. Pousmála jsem se, když jsem mu rukama prohrábla divoké blond vlasy a ucítila jsem chvění, které se mi rozeznělo v končetinách ve chvíli, kdy mi zabořil ruce do růžových vlasů.
Pootevřela jsem ústa, abych se rychle nadechla aspoň trošky vzduchu, ale byla jsem překvapená, když jsem na rtech ucítila Narutův jazyk jemně si žádající o vstup.
Omračující touha se mi jako požár rozlila tělem, zatahala jsem Naruta za vlasy, abych si ho přitáhla blíž. Jeho ruce sklouzly níž a nyní mě těsně objímaly kolem pasu jako, kdybych mu nemohla být dostatečně blízko.
Zdálo se to jako hodina, když jsme se od sebe nakonec odtrhli, oba jsme sotva popadali dech. Trošičku jsem se od něho odsunula, bála jsem se, co by se dalšího mohlo stát.
„Počkej,“ poprosila jsem, „jdeme na to moc rychle.“
Naruto měl na tváři podobný výraz.
Věděla jsem, že na mě čekal opravdu dlouho, ale nechtěla jsem věci uspěchat.
„Souhlasím.“
Přikývla jsem stále divoce oddechujíc. Potom se mi hlavou prohnala další myšlenka.
„Naruto, když jsem ti dělala ramen, měl jsi podobný podivný výraz…“
Naruto se jedním prstem nesměle poškrabal na tváři.
„No… hm.. bylo pěkný mít někoho v bytě. Já… nebyl jsem už tak sám. Myslel jsem si, že se mi to jen zdá, že tu jsi se mnou. A potom jsi pro mě udělala ty věci… Nikdy předtím pro mě nikdo nic neudělal. A… Já…“ Jeho tvář trošku zčervenala a stydlivě se na mě podíval.
„Myslel jsem si… myslel jsem, že v mým oblečení ti to moc sluši.“
Zasmála jsem se. Tak takhle je to!
Hm, jeho oblečení bylo vážně pohodlný.
„Děkuju ti.“
Najednou jsem zvážněla. Pokud to půjde, chtěla bych zkusit být tady pro něj, když tu pro něj nebyl nikdo jiný.
Věděla jsem, že tu pro něj byli Iruka-sensei a Sandaime, to ale nebylo to samé.
„Slibuju.“ Rukou jsem ho pohladila po tváři.
„Slibuju, že když budeš chtít, abych ti udělala snídani nebo rámen nebo večeři nebo cokoli, udělám, co je v mých silách, abych tu pro tebe byla. Souhlas?“
Rozlil se mu po obličeji ten největší úsměv, jaký jsem kdy viděla.
„Souhlas,“ usmál se, potom se přiblížil a na stvrzení slibu mě políbil.

Poznámky: 

tak, naše překládaná povídka je u konce. Doufám, že se vám líbila Smiling Musím říct, že když jsem ji četla v angličtině a začala pak překládat, ani ve snu mě nenapadlo, že z ní nakonec bude deset dílečků. Ale zvládla jsem to, nevím, jestli dobře (vymýšlení českých výrazů mi někdy dalo fakt zabrat), ale snaha byla... Eye-wink

4.98182
Průměr: 5 (55 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Čt, 2016-02-18 22:13 | Ninja už: 4598 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Misia V: No čo napísať... Bolo to skvelé, úžasné, atď. Laughing out loud Škoda, že je koniec ale beriem to pozitívne. Bez konca by som predsa nevedela ako to dopadne Smiling Autor vie skvele písať, bolo to pútavé, miestami vtipné a romantické Laughing out loud A prekladateľka? Veľmi šikovná Smiling Patrí ti môj obdiv Eye-wink

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Ne, 2014-02-23 21:07 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Další mnou překládaná povídka podobného rázu Nenech ho čekat 1

Obrázek uživatele Mizuna
Vložil Mizuna, Ne, 2012-11-11 12:36 | Ninja už: 4457 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

Moc pekna FF je unikatni a dovolim si rict ze je jedna z nejlepsich co jsem cetl...

Obrázek uživatele Inuki
Vložil Inuki, Po, 2012-09-24 10:18 | Ninja už: 4296 dní, Příspěvků: 164 | Autor je: Prostý občan

Dokonalé ,famozní absolutně nějlepší povídka co jsem kdy v životě četla (a to že jsem jich četla hodně)


Shippuden: 44, 54, 71, 90, 162, 171, 175, 197, 206, 215, 216, 235 Smiling

Naruto OVA 2011 also has.

Obrázek uživatele Sakura-Hachan
Vložil Sakura-Hachan, So, 2012-07-07 20:30 | Ninja už: 4347 dní, Příspěvků: 308 | Autor je: Utírač Udonova nosu

To néééé proč je konec to nepřežiju jsem mrtvá ..puberťačka

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Čt, 2012-04-05 11:08 | Ninja už: 4501 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

ach jo krása já chci pokráčko tak dojemný fakt NaruSaku 4ever. Nechtěla bys zkusit napsat pokráčko z vlastní hlavy, protože povídka je dokonalá...

Obrázek uživatele naru-saku
Vložil naru-saku, Út, 2012-04-03 20:59 | Ninja už: 4429 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Prostý občan

jeee sem se rozbrecela to mi nedlej(ja chci este este pokracovani nebo dalsi povidku prosiiim nebo to nepreziju)

dobrý přítel je ten který tě navštívý v base ale nejlepší přítel je ten kdo sedí vedle tebe a říká tak to jsme po**ali


"Místo boje mysli srdcem"
http://youtu.be/Z5J3rN0sor4 http://youtu.be/1AJ0hTpvRMM 2 nej videa stoji za to podivat se Laughing out loud
NARU-SAKU láska až za hrob Laughing out loud Naruto Sakura

Obrázek uživatele vysta
Vložil vysta, Pá, 2011-03-18 22:36 | Ninja už: 5458 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

krása, nejlepši byl asi ten konec Smiling

Obrázek uživatele narutoo127
Vložil narutoo127, Čt, 2010-09-16 00:57 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

jednoducho krása Laughing out loud

Obrázek uživatele narutoo127
Vložil narutoo127, Čt, 2010-09-16 00:56 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

jednoducho krása Laughing out loud

Obrázek uživatele gimli
Vložil gimli, Čt, 2010-07-22 08:08 | Ninja už: 5152 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Pěstitel rýže

nadhera

Obrázek uživatele Katysek.j
Vložil Katysek.j, St, 2010-04-28 12:53 | Ninja už: 5290 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

hele žádnej konec jak si to jako představuješ???XD tak takhle by to teda nešlo......XD.........já se jako můžu urazit jo!XD...........mocinky hezká povídka,ale nechtěla bys pokračovat?Laughing out loud plsík

Obrázek uživatele Kimi no Naomi
Vložil Kimi no Naomi, St, 2010-03-03 18:49 | Ninja už: 5245 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

Pěknééé Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Út, 2010-03-02 15:36 | Ninja už: 5511 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

paani tak to bolo nadherne Smiling len velka skoda ze je uz u konce Sad aj ja dufam tak isto ako Deva ze bude dalsia FF co na toto naväzuje Eye-wink

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, St, 2010-03-03 15:19 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

no, to opravdu nevím. Nejdřív by musela další díly zplodit sama autorka Smiling

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Po, 2010-03-01 17:59 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

konec, jak to myslíš konec? Tohlecto je vážně na zabití. Uděláš alespoň něco co na to navazuje žejo?

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2010-03-01 12:05 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

ako to povedat... tato poviedka je podla mna uplne odlisna od vsetkych ostatnych. je naozaj skvela a ako tu ostatny otaku predo mnou napisali... arigatou gozaimas za preklad...
len skoda ze je tu uz koniec Sad

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, Ne, 2010-02-28 23:30 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Ty jo, to je tak úžasná FF Smiling Je jedna z mích nejoblíbenějších, jen škoda, že už je konec Sad
P.S. Děkuju ti moc za překlad, nebýt tebe, tak bych si nic tak suprovýho nikdy nepřečetla Eye-wink

Obrázek uživatele Trash
Vložil Trash, Ne, 2010-02-28 23:22 | Ninja už: 5608 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

jo všechno jednou končí a tadle skvělá povídka také dospěla ke konci Sad a já ti moc děkuju, že si ji pro nás překládala Laughing out loud děkuju

Jak nejde o život jde o h***o! Smiling

S blbcem se zásadně nehádám, protože bych mohl klesnout na jeho úroveň, kde by mě mohl převálcovat svými vědomostmi.