manga_preview
Boruto TBV 15

Svatba nesvatba

V KONOZE

Probudil jsem se s rachotem budíku. Neochotně jsem toho neřáda zacvakl. Nikam se mi nechtělo, ale Tsunade mi dala misi. Vstal jsem z postele a zamířil do kuchyně. Uvařil jsem si vajíčka s čajem a zamířil zpět do obývacího pokoje. Začal jsem se krmit vajíčky, když v pravidelných krátkých intervalech začal zvonit zvonek u dveří. Znamenalo to jen jedno. Chouji má dobrou náladu.
,,Chouji, pojď dál je otevřeno!“
,, Nazdar kamaráde! Budeme oslavovat! Víš co znamená, když budeme oslavovat? Bude hodně brambůrků!“
,, A nechceš mi Chouji říct, proč budeme oslavovat?“
,, Temari se vdává!!“
Cítil jsem, jak se čaj rozlil po podlaze a vajíčka se rozsypala po koberci. Temari. Ta Temari, kterou tolik zbožňuji? Ta Temari, kterou miluji?
,, Temari?“
,, No radši tě tady nechám kámo, jenom jsem ti měl doručit pozvánku. Odchází se dnes v pravé poledne, tak dojdi budeme tě čekat. Ahoj.
,, Ahoj Chouji a díky.“
Opovrženě jsem se podíval na růžovou obálku, která ležela na kraji stolu. Pomalu jsem se k ní sklonil. Otevřel jsem ji a s klepajícími prsty jsem vytáhl růžovou třpytící se kartičku. Z obálky vypadl ještě nějaký malý přehnutý lísteček. Zvedl jsem ho z koberce a dal se do čtení úhledného písma

Milý Shikamaru, doufám, že na svatbu dojdeš. Moc tě chci vidět, protože se mi po tobě stýská. Chtěla bych tě poprosit, jestli by si mi nešel za svědka. Počítám s tebou. Moc ti děkuji mám tě ráda.

Temari
Mlčky jsem vstal a vešel do mého pokoje. Zamířil jsem ke skříni, z které jsem vytáhl batoh na mise, do kterého jsem začal házet oblečení. Když jsem měl sbaleno vyběhl jsem na ulici. Zamknul dveře a vydal se pryč z Konohy. Jiným směrem, než byla Skrytá Písečná vesnice.

O TŘI DNY POZDĚJI VE SKRYTÉ PÍSEČNÉ VESNICI

Stála jsem u vchodu do mé vesnice a vyhlížela výpravu z Konohy. Byli už blízko. Dali se rozeznávat obrysy lidí. Jako obvykle šel první Naruto. S úsměvem na mě mával. Bylo to tak komické, že jsem musela zadržet dech, abych se nezačala smát, když Ino a Sakura zaráz Narutovi jednu natáhly. To mám tedy skvělé družičky. Když byli už u mě došel i Gaara, Kankuro a Sasam, můj budoucí manžel.
,, Temari, vypadáš skvěle. Vyrostla si do krásy!“ vtipkoval Hatake Kakashi
,, Díky Kakashi, ale nevidím Shikamara!“ zoufale jsem si prohlížela všechny přítomné obličeje.
,, Temari, Shikamaru utekl ten den co jsme měli vyrazit.“ vydechl ze sebe Naruto
Nevěřícně jsem se na něj dívala. Tolik jsem na něj čekala, že ho znovu uvidím!
,, No nic, nevadí. Pojďme se nachystat. Obřad začíná za dvě hodiny.“ Rozjasnil se Sasam a popadl mě kolem pasu.
PĚT MINUT DO OBŘADU

,,Paní Temari, čeká vás nějaký pán v místnosti pro svědky. Musí s vámi nutně mluvit!“
Otráveně jsem si odfrkla. Kdo to teď může být? Čeká mě největší chyba života a ještě mě někdo musí otravovat!
Pomalu jsem vstoupila do místnosti, ale byla prázdná.
,, Ve svatebních šatech ti to tolik sluší! Vždy jsem si představoval, že budu ten kdo ti odpoví ANO!“ ozval se tichý nešťastný hlas za mnou.
Rychle jsem se otočila. Stál tu! Přímo přede mnou! Byl to on Shikamaru!
,, Shikamaru bála jsem se o tebe! Proč jsi nedošel s ostatními?“
,,Došel jsem ti dát jen sbohem. Slečno Temari.“
Vyjeveně jsem se na něj podívala. Přistoupil ke mně. Lehce mě objal a dlouze mě políbil. Pustil mě a ihned zmizel. Zůstala jsem stát jako přimrazená na místě.
Ze sálu jsem slyšela píseň, při které jsem měla jít k oltáři. Smutně jsem si povzdechla a vešla do sálu. Nenápadně jsem se rozhlížela po celám velkém sálu, jestli ho někde neuvidím. Byl dobře schovaný, ale já ho našla! Seděl na trámu, který udržovat pravé křídlo střechy.
Neposlouchala jsem co oddávající říká. Zpozorněla jsem až, když Sasam odpověděl ANO.
,,Táži se vás Temari, zda si berete dobrovolně tohoto muže?“
Dlouhou chvíli jsem rozmýšlela, co mám dělat dál.
,, Ne, neberu“ odpověděla jsem tiše
Všichni si začali povídat a Kankurou ke mně přistoupil.
,, Všimla sis ho, že ano?“ díval se na mě podezřívavě.
Pomalu jsem přikývla. Otočila jsem se k přihlížejícím a podívala se směrem vzhůru, kde seděl překvapený Shikamaru. Kulišácky jsem se na něj usmála. Shikamarovi se roztáhl úsměv po tváři. Seskočil z trámu. Vypadalo to, že si ho všimli všichni ninjové. Rozběhl se ke mně. Pevně jsme se objali a začali něžně, ale láskyplně líbat.
Byl to ten nejlepší den na světě!

Poznámky: 

Mno tak to jest moje první FF. Komentujte kdyby něco dikes. Když se bude líbit, možná ještě něco napíšu

4.833335
Průměr: 4.8 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nanashi-chan
Vložil Nanashi-chan, St, 2010-02-24 20:31 | Ninja už: 5396 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Ahoj. Jsem mooc ráda, že se vám ta povídka líbí. Budu psát novou. Doufám, že se vám bude taky líbit!

Obrázek uživatele Nami Uchiha
Vložil Nami Uchiha, So, 2010-03-13 21:09 | Ninja už: 5394 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

verim tomu, ze bude stejne pekna, nebo i lepsi, nez tahle. je to fakt pekna povidka, a budu se tesit na dalsi Smiling

Obrázek uživatele Annki-chan
Vložil Annki-chan, St, 2010-02-24 20:15 | Ninja už: 5472 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Sůper Smiling

Obrázek uživatele Nanny
Vložil Nanny, St, 2010-02-24 20:03 | Ninja už: 5705 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

Úžasná povídka už sem se bála že to skončí špatně ale naštěstí ne...

Obrázek uživatele Sabaku no Yuri
Vložil Sabaku no Yuri, St, 2010-02-24 19:31 | Ninja už: 5438 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

tak to Sasam musel mít radost:D:D,ale je to tak dobře pár Shikatema se mi líbi:D

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2010-02-23 20:05 | Ninja už: 6254 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.