Počítač v Konoze 001
Já a Aki no Sakka jsme si pro vás připravily zbrusu novou snůšku povídek o známém neznámém novodobém vynálezu jménem počítač. Jestli se chcete dočíst, jak vaše oblíbené postavy zvládají tuto nevídanou překážku, jste na správném místě ;)
Bylo nebylo, žila byla jedna vesnička jménem Konoha. Haranti lítali po vesnici, ninjové otráveně plnili mise, Tsunade popíjela saké a Ibiki si někde v koutku vesele mučil ubohé nebohé oběti. Až jednou se do Konohy vkradl fenomén. Fenomén jménem počítač…
Ibiki právě instaloval počítač do Tsunadiny kanceláře. Ukázal jí plno aplikací a funkcí, až z toho šla Tsunade hlava kolem.
„A nezapomeňte, Tsunade-sama, jestli bude počítač trošku zlobit, zlehýnka do něj kopněte,“ radil Ibiki.
Tsunade přikývla a jen co Ibiki odešel, nastartovala internet a najela na stránky nejmenovaného casina v Las Vegas.
Orochimarovi se naskytl pohled na dosud neviděný stroj. Nevěděl si s tím rady, a rozhodl se, že se půjde zeptat Kabuta, ten ví přece všechno.
„Mno, bude to na elektřinu,“ oznámil Kabuto po tříhodinovém zkoumání zázračné mašinky.
„No ale tady v našem sídle máme jaksi trochu divné zástrčky,“ prohrábl si lord Hadibuzna své dlouhé, černé háro.
Nakonec to Orochimaru vyřešil tak, že sundal Kabuťáskovi brejličky a použil je jako spojku mezi zásuvkou a počítačem.
„Jsem slepý, SLEPÝ!“ Vřískal Kabuto a motal se po místnosti, s sebou strhával vše, co mu přišlo pod ruku.
„Kabuto, nechovej se jako tříletej harant!“ Syknul Oro a stáhnul Kabuta zpátky na židli.
„Pomóc, sahá na mě nějakej oslizlej pedofil!“ Ječel Kabuto
Orochimaru zrudnul vzteky. Právě mu došla trpělivost, a tak vyrval brýle ze zástrčky a narazil je Kabuťasovi na palici.
„Aha, to jste vy, lorde Orochimaru…“ Prohlásil Kabuto, když párkrát mrknul, aby zaostřil.
Ale ocitli se tam, kde byli na začátku, a Orochimaru už odmítal spolupracovat.
„Co to je?“ Divil se Shikamaru a zíral na obrovskou krabici.
„Určitě je v ní jídlo!“ Zřval Chouji a zcela se ponořil do krabice.
„Baaaka, je to jen hromada nějakého šrotu…“ Zívnul Shikamaru.
„Ne, to je prý nějaký počítač, Ino furt tvrdí, že to je absolutní nezbytnost…“ Zamručel Asuma a důkladně si popotáhl z cíga.
„A dá se to jíst?“ Zajímal se Chouji a zkusmo se zahryzl do jednoho z instalačních cédeček.
Ke krabici byl přiložený nějaký lístek a na něm stálo:
Tady jsem vám připravila přepsanou verzi zapojení počítače, tak doufám, že to zvládnou i loupáčci jako vy. S pozdravem Ino
„Loupáčci…? Komu myslí, že tu může nadávat?“ Ušklíbnul se Shikamaru.
„Loooupáááčkyyy… Haaaaam…“ Slintal Chouji.
„Přesně, vždyť úplně každý zvládne zapojit ten… ten… potíčač…“ Přidal se k Shikimu Asuma, nevnímaje, že se mu po nohách rozlévá obrovská kaluž z Choujiho slin.
Tsunade právě uzavírala poslední sázku; těšila se, až se jí zobrazí konečná tabulka o tom, kolik vyhrála. Náhle na monitor naskočila zpráva Aplikace Internet Explorer nemůže zobrazit tuto webovou stránku.
„Cooo, to je krám!“ Zařvala Tsunade a kopla do počítače. V něm to dvakrát hrklo a přestal fungovat úplně.
Později, když Izumo a Kotetsu procházeli pod oknem Tsunadiny kanceláře, našli pod ním základní desku, ze které se ještě kouřilo, klávesnici rozlomenou napůl a monitor slisovaný do velikosti Rubikovy kostky.
„Tak tohle ani Ibiki nespraví…“ Zamyslel se Kotetsu a pokračoval v chůzi.
„Zapojte kabel C do konektoru A…“ Předčítal Shikamaru z přiloženého manuálu.
„Zapojte koho-co do koho-čeho?“ Divil se Asuma a z úst mu při tom vypadlo cígo.
„Ino měua puavdu, když žíkala, že to nezuádnem…“ Chrochtal Chouji, pusu plnou teď-už-kdoví-čeho.
„Svý povzbuzující myšlenky si nech na jindy,“ odbyl ho Asuma a potřásl návodem, „je tu někdo, kdo tomu braku rozumí?“
„Já náhodou jo,“ urazil se Shikamaru, „dejte to sem!“
No, a za necelé dvě hodinky byl kompjútr sestavený…
Jaké problémy měli obyvatelé Konohy s počítačem dál? Dočtete se příště
Pište pište komenty, abychom věděly, jestli se máme vůbec pouštět do dalšího dílu
lord Hadibuzna tak to si zabila, až som spadla zo stoličky
I am ANGEL !!!
Docela vtipné.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Tsunade to zabila
Nej to bylo v sídle Orochiho xD
Kawaii^^ =3
proste a a taky
nejvíc sem se zasmála u toho jak po tříhodinovém zkoumání zjistil že to bude na elektřinu..
jj urcite si rad precitam pokracovanie
„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “
DALSI ESTE DALSI ESTE ESTE TO EJ VOBEC NAJDLHSI TEXT CO SOM V MOOJOM ZI VOTE PRECIT AL jo nejlepsi bil orochimaru a kabuto
[/hide]
zajímavý nápad..
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Další, Další, Další! super
Tady Naruto-01 mám nový nick!
Další, další, další a...dalšíí!!! Aka a počítač tam asi nebude že??? Asi těžko když to je v konoze xD POvedený, vypadá to docl dobře
Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.
další,další další..
ten Kabuto xD
Určite další diel, chcem vedieť jak to bude pokračovať, či kúpia tsunade nový copm
Podarujte počítač aj Akatsuki, by som bola strašne zvedavá čo tí mudrlanti vymyslia
rozhodně to nebalte! potřebujem další díl.... moc super - Tsunade a počítač
tak to je halda moc povedení pravo
tohle bude ještě něco, kawaii
jojojo rozhodně napište další díl!
btw už si představuju, jak s počítačem zápolí NarutoXD
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
je to hodně hodně dobré.. být váma pokračoval bych v tom..nejlepsi byl orochimaru : )
"War. War never changes..."