Klan Hyuuga VI. ,,Ochrana a cesta domů,,
Část 6. Neji - ,,Ochrana a cesta domů ,,
Byakuganem vidím, že je konečně konec tohohle rozruchu. Otočím se na Hinatu. Má zavřené oči. Nikdo nikde. Skláním se k ní a lehce ji líbnu na rty. Náhle je otevře.
,,Neji, co se tu stalo?“ ptá se mě.
V tu chvíli co dopověděla větu, přicházejí ostatní.
,,Děkuji, Neji. Kdybys nepřišel a nevzal jsi ostatní…nevím co by se stalo.“ obviní se Naruto.
,,Dobrá práce Neji.“ uznává Kakashi-sensei.
Dýchání se mi zrychluje.
,,Naruto, co jsi dělal? Spal? Nebo co? Kdybych nepřišel včas tak by Hinata…“
,,Neji…klid.“ uklidňuje mě Lee.
Naruto klopí hlavu k zemi.
,,Nevím, je mi to strašně líto.“
otočil jsem se na Hinatu, vidím její nechápavý pohled. Kakashi a ostatní se vrátili na původní místo.
,, Já to Hinatě vysvětlím.“ kývnu na Naruta.
Ten se sklopenou hlavou odchází k ostatním. Padl jsem k Hinatě na kolena a vydýchl. Ta mě bleskově objala.
,,Neji co se tu stalo?“
Zvedl jsem hlavu a podíval se jí do očí.
,,Hlídal jsem na druhé straně. Nevěděl jsem, že tě má Naruto střídat nebo tak něco. Ze zvědavosti, jak ti je, jestli jsi v pořádku jsem se podíval na tvou stranu. Těsně za tebou stál nepřítel. Rozběhl jsem se směrem k vám. Lekl se, utekl ale zbytek skupiny ho dostihl. Samozřejmě jsem tě našel samotnou a Naruto pryč, ještě k tomu jsi tu nevinně spala.“ shrnul jsem co se tu stalo.
Hinata provinile klopí zrak.
,,Naruto se zeptal jestli chci vystřídat. Kývla jsem, abych si mohla chvíli odpočinout, ale řekla jsem až uvidí něco podezřelého ať mi řekne.“ snažila se mi objasnit proč to vzniklo.
Přitáhl jsem ji k sobě. Nasávám vůni jejích vlasů.
,,Jsem rád, že se ti nic nestalo.“
Cítím její ruce jak hladí má záda. Snaží se mě uklidnit, to už znám. Odtáhnu se od ní, dívám se jí do očí. Lehce se k ní přiblížím, pochopí. Přitiskne své rty na mé. Konečně po dlouhém dni se zase líbáme. Poté, jsem ji pomohl na nohy. Vracíme se ke skupině.
,,Pochopila to?“ ptá se znovu Naruto.
Kývl jsem. Hinata vůbec netuší o čem se bavíme.
,,Vyspěte se. Ráno vyrážíme zpět do Konohy.“ řekne Kakashi.
Přesně jako včera. Ležím, dívám se na hvězdy a nemohu usnout. Ona je prostě tak nádherná.
Ráno nás budí hlas Kakashiho, že vyrážíme na cestu. Cesta probíhá v klidu, v poledne jsme v Konoze. S druhým týmem se setkáváme až zde.
,,Zjistili jste něco?“ ptá se Gai.
,,Ne, a vy?“ odpoví otázkou Kakashi.
Kývnou, že ne. Zatím nehrozí žádné nebezpečí. Můžeme jít tedy v klidu domů. A to bude teprve namáhavé. S Hinatou procházíme bránou domů a oba nás tíží stejný problém. Jak naši lásku budeme tajit.
,,Otče, jsme zpátky.“ vcházíme do místnosti.
,,Hiashi-sama, potřebujete ode mne něco, nebo si mohu jít odpočinout?“
Podívá se na mě.
,,Můžeš jít.“
Vešel jsem do svého pokoje. Za oknem se zase snáší tma. Ten den jsme strávili jen tím, že jsme se vraceli do Konohy.
Je to sice krátké..ale docházejí nápady a čas
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Pěkný, sice NejiHina nepatří mezi moje oblíbené páry, ale je to moc pěkně napsané, dávám 5*.
Na konoze moc nejsem, pokud mě chcete zastihnout, pravděpodobněji se vám to povede na mém blogu-http://j-zasivarna.blogspot.cz/
Jen se nelekněte, tady to tak možná nevypadá, ale moje povídky jsou z velké části brutální a naprosto nevhodné, měla bych je zakázat komukoli číst, ale... neudělám to.
Jashine, to zní tak seriózně, nikdo neodhalil že jsem blázen *spokojený úsměv, úroveň 50*