Sasukeho mise 1.
Jednoho krásného rána, po pařbě na oslavě příchodu Naruta, se Sasuke vzbudil s bolestí hlavy, která však ale hned přestala, protože si vyšel na raní procházku. Na té si ale vzpoměl že si domluvil sraz s Narutem na úklid jeho pokoje, po "menší" oslavě.
„Hej! Sasuke!“ volala na Sasukeho přibíhající Sakura.
„Co je?“ odvětil otráveně Sasuke.
„Volá tě Hokage-sama! Máš se za ní okamžitě zastavit.“
„Ale já teď něco mám.“
„No tak to bude muset počkat, je to důležitá mise, já to když tak za tebe vyřídím.“
„Tak jo, máš sraz s Narutem po té včerejší oslavě...“
„Chce pomoct uklidit?“ odhadla Sakura.
„Jo“
„To je celej Naruto, tak já jdu, uvidíme se u Hokage-sama.“ rozloučila se Sakura a vydala se směrem k Narutově domu.Sasuke se mezitím nudně odtáhl k Tsunade.
„Dobrý den hokage-sama, co potřebujete?“ vešel a pozdravil Sasuke.
„Ahoj, na druhém konci země Ohně, se prý objevila jedna neznámá dívka co útočí na lidi a já chci abys to tam šel prozkoumat, případně ji přivést.“ odpověděla Tsunade.
„Hai, ještě něco?“
„Ano, pomož Sakuře odnést tyto dokumenty.“ ukázala na haldu papírů na stole. Sakura se mezitím vrátila, celá utahaná, nevěděla že všichni nadělali tolik nepořádku.
„Hai, naschle, hokage-sama.“ vzal papíry na stole a vyrazil se Sakurou ze dveří. Jak to donesli na dané místo, rozešli se a Sasuke potkal Naruta.
„Ahoj.“
„Ahoj“ pozdravili se a naruto hned spustil:
„Jakto žes nepřišel na dnešní úklid a místo tebe Sakura?“
„Volala mě Hokage.“
„Aha. Normálně víš co? Víš co? zítra mám rande s Hinatou!!!“
„To je super, já mám zas misi na padesát milionů dnů...“
„Jakto?“
„Na druhém konci země ohně řádí nějaká divoška a já ji mám zpacifikovat a dovést.“
„Aha... tak to máš blbé. Já se zas mám jak kdybych byl v sedmém nebi! Tak čau.“ ukončil Naruto rozhovor a odploužil pryč v představách o Hinatě.
„Čau“
Před domem na Sasukeho čekal Itachi.
´Chjo. Další co mě přišel prudit? Bože....´ pomyslel si Sasuke.
„Čus, co chceš? Dnes nemám náladu.“ pozdravil nevrle svého bratra.
„Mám pro tebe super kšeft, jestli chceš. Kakuzu –můj starý dobrý kámoš- začal spolupracovat s drogovou mafií a má super výhodnou objednávku.“ začal hned Itachi.
Sasuke si povzdechl a řekl: „Brácha, vždyť jsem přestal šňupat ve čtrnácti...“ obrátil oči v sloup, nechal tam Itachiho samotného a vešel do domu. Ve svém pokoji si lehl na postel a začal přemýšlet co by od té mise a neznámé mohl očekávat. Bude těžké s ní bojovat? Co je vlastně zač? Jak vypadá? Kde přesně je? Představil si jak na něho skáče velká obluda, porostlá chlupy a kouše ho ... bylo toho moc, tak se šel osprchovat a protože bylo už večer, četl si a šel spát.
Na druhý den se nachystal a po obědě vyrazil z Konohy. Na cestě nepotkal ani živáčka. Nešel dlouho a už byl soumrak. Postavil si stan a na rozdělaném ohni uvařil večeři. Měl jen zalévací ramen a trochu vody. Pak ještě dlouho do noci koukal do ohně a pak si zalezl do spacáku ve stanu a šel spát.
Přijímám komenty všeho druhu Prosím, hlavně nějaké, pokud se mi to vydá... Kdyžtak mi admini řekněte co mám zlepšit...
„Mám pro tebe super kšeft, jestli chceš. Kakuzu –můj starý dobrý kámoš- začal spolupracovat s drogovou mafií a má super výhodnou objednávku.“ začal hned Itachi.
Sasuke si povzdechl a řekl: „Brácha, vždyť jsem přestal šňupat ve čtrnácti...“
Tak toto nemalo chybu
Přesně mě to úplně zabilo
haluzneee hned idem na další diel
XD tak to ma dostalo len pokracuj
začína to dobře.
To s tím Brácha vždyť.... mě fakt dostalo! Jinak začíná to dobře, ale párkrát ti utekla velká písmena na začátku vět. XD Už, ať je tu další díl! XD
Syrinox, moje malá sbírka FF
„Brácha, vždyť jsem přestal šňupat ve čtrnácti...“ tohle mě naprosto dostalo
pěkny... kratky ale pěkny
IQ test