manga_preview
Boruto TBV 11

Sedm minut v ráji - Kiba

V Listové se konal novoroční večírek u Ino doma a to by nebyla Ino, aby (s velkou pomocí Tenten, že) nevymyslela velmi zvrhlou a kontroverzní zábavu. Byla to hra, která se jmenuje 7 minutes in heaven (v Čechách jsem o ní v životě neslyšela) a jde zhruba o to, že se přítomným pánům rozdají čísla, která si pak losují děvčata, a s pánem, který vlastní příslušné číslo, je pak dívka zavřena na sedm minut do temného kumbálu a mají se tam políbit či provádět cokoli chtějí, jelikož to nikdo nevidí a nikdo se to nikdy nedozví. Ano, takže skvělá hra pro intelektuálně náročné, jak vidíte. Dalo trochu práce přemluvit dost lidí, aby se zúčastnili, ale nakonec byla účast přece jen hojná. Ino jim všem rozdala čísla, napsala je na papírky a ty zamíchala v košíku. Když jsi byla na řadě s losováním, s očekáváním nejhoršího a nadějí v nejlepší jsi zalovila v košíku. Pak ses podívala, co jsi vytáhla, a je to číslo...

„Tři!“ řekla jsi jasně a zřetelně.
„Jupííííííííííííííí! Tak přece dneska dostanu pusu!“ Plácla ses dlaní rezignovaně do čela. Byl to Kiba. Poskakoval nadšením a už se hrnul ke kumbálu. Pravda byla, že dnes sklízel od dívek spíše facky než polibky. Celý večer vymýšlel šaškárny, vykládal neslušné vtipy a nevynadal Akamaru, když snědl celý tác krabích jednohubek. Ino byla docela zklamaná, že nevyšel Kiba na ni, protože by mu v soukromí kumbálu ráda sdělila něco, co bylo příliš násilné a brutální, než aby se k tomu odvážila před zraky všech. Došla jsi ne zrovna nadšeně do kumbálu, Kiba na tebe celou dobu mrkal a křenil se na celé kolo. Moc toho vypil, nebylo pochyb. Tenten za vámi užuž chtěla zavřít dveře, když ji Kiba zarazil.
„Hej! A co Akamaru?“
„Psi jsou proti pravidlům!“
„Cože? To je blbost!“
„Telata jsou proti pravidlům!“ upřesnila Tenten a zabouchla nekompromisně dveře.
„Hm,“ zamračil se Kiba, „No nic!“ obrátil se zpět k sobě a zase se začal chechtat, „Tak a za to chci pořádnou pusinkuuu!“ a našpulil rty.
„Trhni si,“ urazila ses na oko. Kiba samozřejmě poznal, že to nemyslíš vážně, ale změnil stejně taktiku.
„Dobře, tak tedy musíme si vytvořit atmosféru! Och, má drahá,“ vzal tě kolem ramen a vzhlédl kamsi k dírám ve stropě kumbálu, „Měsíc je dnes tak jasný a ty hvězdy! Tato překrásná noc jako by vyžadovala bezpodmínečně lásku a milování!“ a našpulil zase rty.
„Ty máš fakt dost, poslyš,“ začala ses chechtat.
„Co, jsem ve veselý náladě, něco proti?“ Jen jsi mávla rukou. „Notáák, aspoň jednu malou pusu? Na tvář? Na čelo? Na zadek? Jau, nemlať mě! Prosíííím!“ Stále ses k ničemu neměla, i když jsi už začala uvažovat o tom, že pokud ho to zarazí v těchhle nesmyslech, možná se obětuješ.
„Dobře, tak jinak,“ zamnul si bradu, jako by přemýšlel. Pak tě náhle popadl a prohnul jako v závěrečné póze tanga. „Ach, seňorito, jste tak žádoucí a spanilá a rozpalujete mou vášeň do běla, mohu dostat jen jediný, sladký polibek na dnešní dobrou noc?“
„Uááááá, pomoc, padám, chceš mě zabít sakra?“ vyjekla jsi, protože to byla pravda, teda s tím, že jsi padala. Kiba jaksi neudržel v tom zápalu rovnováhu a oba jste se skáceli na zem. „Ty jsi fakt magor, to nemám zapotřebí,“ zoufale ses zasmála. Kiba chvilku seděl vedle tebe potichu, až jsi začala přemýšlet, jestli se mu něco nestalo. Zrovna když ses chtěla zeptat, najednou si sedl na bobek a začal poskakovat.
„Já jsem malý zajíček a chci malý pusíček, ušíčkama zastříhám a písničku ti zazpívám, a já jsem malý zajíček a - “
„Proboha tak jo!!!“ zakvílela jsi v záchvatu smíchu.
„Fakt?“ zarazil se Kiba.
„Jo! Cokoli, jenom s tím přestaň, i když pravda, je to docela směšný, ale nemůžu se koukat, jak se tu stále ztrapňuješ.“
„Super!“ pochytil Kiba zřejmě jen to „jo“ a už špulil pusu. „Mmmmmmmmm....“ Vlepila jsi mu tedy dětskou pusu.
„Mua! Spokojenej?“ Kiba na chvíli váhal.
„A víš že ne? Myslel jsem, že jo, ale asi bych potřeboval ještě tak tři...“ Zhluboka sis povzdechla. To se dalo čekat. Ovšem Kiba nečekal, až se odhodláš, sám se na tebe navalil a začal ti dávat jednu pusu za druhou. Z tvého „fuj sakra co to děláš“ se moc rozumět nedalo. Nakonec jsi však nemohla jinak než ho vzít kolem krku a smát se jeho líbacímu stylu v počátečním stádiu opilosti. Když jste tam tak na sobě leželi, ty dole a Kiba nahoře, přestal s pusami.
„Hmm, tak co, neokořeníme to trochu?“ a už se jeho ruka vkrádala tobě pod tričko.
„Zapomeň!“ odšoupla jsi ho razantně a posadila ses. Ale nedalo by se říct, že tě to přímo urazilo. „Přijď až budeš střízlivej a pak se uvidí...“ dodalas lišácky. Kiba tě chtěl samozřejmě přesvědčit, že on je zcela a úplně střízlivý i teď, ale naštěstí vašich sedm minut už bylo u konce, takže ses vypotácela s úlevou (a s mírných záchvatem smíchu) ven a Kiba odběhl s výskáním a Akamaru v patách někam do neznáma.

Poznámky: 

Kiblíček pro Hitomi Yamadu Smiling Doufám, že se pobavíš Laughing out loud Pro zajímavost, inspirací mi byla píseň Original prankster od Offspring Smiling

4.90476
Průměr: 4.9 (63 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kurisu-san
Vložil Kurisu-san, Čt, 2012-07-26 14:48 | Ninja už: 4377 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

To je zabijácké! Laughing out loud Neměla bych problém zalletět s Kibou do kumbálu Laughing out loud Seňorito Laughing out loud

Obrázek uživatele mistra5
Vložil mistra5, Ne, 2010-07-18 17:35 | Ninja už: 5114 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Já chci s Kibou do kumbáluuuu! xDDD nemá chybu... ještě musim zjistit, jestli je tahle povídka i s Gaarou a Shikamarem... xDDDD

Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, So, 2010-05-15 19:18 | Ninja už: 5284 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

fíí...Laughing out loud
rofl..ten kiba je věčí uchyl nez Jiraya-sama Laughing out loud...
moc hezka povidka ..u toho sem se zas nasmála jak neco Laughing out loud Eye-wink

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-04-30 20:53 | Ninja už: 5251 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

To bylo... fámozní Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Furika
Vložil Furika, So, 2010-01-16 23:48 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

checheeee...to bylo super! Laughing out loud Kiba jak se snažil, lol Laughing out loud

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Pá, 2010-01-15 23:28 | Ninja už: 5562 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Laughing out loud LOL.... chudák Kiba... s tým zajacom Laughing out loud dosť som sa zasmiala, zase super....


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele T.e.s.s
Vložil T.e.s.s, Pá, 2010-01-08 21:19 | Ninja už: 5414 dní, Příspěvků: 201 | Autor je: Prostý občan

Tak to bylo naprosto a jedinečně úžasné, opět skvělé a opět je to jen chvála

Anyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain... Pokud někdo tvrdí, že jej slunce činí šťastným, tak ještě nikdy netančil v dešti...
Come into my world, see through my eyes. Try to understand... Přijď do mého světa, podívej se mýma očima. Snaž se pochopit...

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Čt, 2010-01-07 17:49 | Ninja už: 5544 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

ok xD mám dosť Laughing out loud opitý Kiba... wuaaa proste super! Eye-wink

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, St, 2010-01-06 19:34 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

jashine, tho je ale debil Laughing out loud

Obrázek uživatele Hitomi Yamada
Vložil Hitomi Yamada, Po, 2010-01-04 22:25 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

áááááh, no to je naprosto senzační....LoL...no to je úža xDDD díky moc :)je to suprový Smiling

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Po, 2010-01-04 22:33 | Ninja už: 5860 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Nemáš vůbec zač, jsem ráda, že se líbí Sticking out tongue

Obrázek uživatele terrry-chan
Vložil terrry-chan, Po, 2010-01-04 15:19 | Ninja už: 5354 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

boží boží boží Smiling asi bych si měla začít psát jaký pochvaly už jsem složila, abych se v budoucnu moc neopakovala...každopádně se těším na další Smiling

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Po, 2010-01-04 16:41 | Ninja už: 5860 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

To je dobrý, já mám špatnou paměť, tak mě to pokaždý znova potěší Laughing out loud

Obrázek uživatele mirkking1
Vložil mirkking1, Po, 2010-01-04 12:37 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

sim, uprednostni kankura, nechcem čakať, som zvedavý

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Po, 2010-01-04 13:16 | Ninja už: 5860 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Sis neřekl, že ti ho mám věnovat Sticking out tongue Dobře, píšu si tě Smiling

Obrázek uživatele mirkking1
Vložil mirkking1, St, 2010-01-06 16:18 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

dík

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2010-01-03 21:18 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Já si prosím, prosím Jiraiyu (Ibikiho v nabidce, bohužel, nemáš...) xD Ale jsem zvědavá, jak to zvládneš, aby to bylo vydatelné a hlavně, koho mu dáš za partnerku xD

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Ne, 2010-01-03 21:36 | Ninja už: 5860 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

No... tebe, jak jinak Laughing out loud Ne, tys asi myslela jak bude na jeho zvrhlé choutky reagovat, viď Sticking out tongue Tak tedy jo, ale přiznávám, že jsem zrovna s Jiraiyou měla problémy, když jsem to psala, jelikož přece jen, na ty hárd kór věci moc nejsem Laughing out loud