manga_preview
Boruto TBV 08

Akatsuki na rybách

Byl klidný zimní den, sněhu po kolena a -10°C. Svištění větru narušoval pou-
„Ku*va, proč nás ta kr*va poslala na ryby do týhle psírny?!? Mám ty zkur*ený rampouchy i na kose!“ nadával jako obvykle Hidan.
„Drž hubu a nestěžuj si.“ odvětil mu jako obvykle Kakuzu.
„Stejně nás vykopla na mráz jen, aby mohla být s Peinem sama!“ přidal se k Hidanovi Deidara.
„Já jsem v pohodě ...“ zavrzal Sasori ústy. Výjimečně nechal svůj tank „Hikura“ doma.
„Jo, jenže ty seš dopr*ele ze dřeva! A ke všemu se ten rybák Kisame a Zetsu ulili!“ přisadil si Hidan.
„Zetsu se jako každej rok dostal do toho vegetačního stádia.“ objasnil Kakuzu.
„Přecejen je to obyčejná blbá kytka.“ zamumlal Deidara.
„A Kisame jen co slyšel, že dem lovit ryby se rozbrečel, hystericky ječel a nakonec se zamknul v pokoji. Tyhle deprese mu vydrží obvykle tři dny.“ dokončil Kakuzu.
Kromě Kakuza všichni tři na chvíli znejistěli. Kisame byl jediný, kdo rozumněl rybám, a i když to nerad přiznával, věděl z nočních můr jak rybolov vypadá. Po chvíli ale Hidanovi otrnulo a začal znovu nadávat.

Pár metrů za nimi klepal na led bílou slepeckou holí Itachi. Bez Kisameho, který ho obvykle vodil za ručičku byl úplně dezorientovaný a směr udržoval jen podle Hidanových nadávek. Původně nechtěl jít, ale Konan ho vyhodila, že prý potřebuje taky na zdravý vzduch.

Průvod uzavíral Tobi, hopkající o pár dalších metrů za slepcem. Pod rukou vypelichaného plyšového medvídka, kterého ukradl Kakuzu na kardiologii a Tobimu ho věnoval pod stromeček. Ani on nechtěl jít, ale Konan a Pein mu slíbili jednu partičku Člověče, nezlob se, až se vrátí.

- - -

Kolem poledne dorazila skupina k zamrzlému rybníku. Hidan se naštvaně rozhlédl po ztuhlé hladině .
„A co jako uděláme s timhle?!?“ zařval a kosou ukázal na rybník.
„Tobi ten led rozbije! Tobi je hodnej kluk!“ vypískl Tobi, vtiskl Itachimu medvídka a vrhl se na led. Dopadl na něj hlavou a okamžitě se za ní chytil. Ztočil se do klubíčka a hned začal kňourat.
„Odpal blbečku!“ Rozkřikl se Hidan a rozmáchl se kosou. Čepele zasvištěly vzduchem a rozťaly led na místě, kde ještě před chvíli ležel Tobi. Ten se na poslední chvíli v záchvatu bolesti překulil a nevědomky tak uhnul zbrani. Ozvalo se hlasité „KŘACH“ a led kolem místa dopadu čepelí popraskal. Hidan začal s dalšími nadávkami typu „ku*va“ a „dopr*ele“ vyprošťovat milovaný nástroj z ledu. Když se k němu přidali Kakuzu, Deidara a Sasori, led povolil a kosa vylétla spolu se všemi čtyřmi do vzduchu.

Nikomu se naštěstí nic nestalo, jen Deidarovi kosa usekla při dopadu ruku. Ten sice zpočátku chtěl Hidana uškrtit, ale když mu došlo, že ho porstě zabít nejde, nechal si od Kakuza přišít ruku zpět. Tobi upoutal jejich pozornost hlasitým vyjeknutím:
„Vidíte Deidara-senpai? Tobi udělal hlavou takovou díru! Tobi je hodnej kluk!“ Pyšně si založil ruce na prsou a i přes masku vyzařoval výraz vítěze Konožských olympijských her.Skutečně v ledu se vyjímala díra s průměrem pěkných pár metrů. Deidara už otevíral naštvaně ústa, když-
„Ano vidíme, a teď tu nezacláněj a jdi si hrát na druhou stranu rybníka.“ usadil Tobiho Kakuzu. Ten jen svěsil hlavu a s posmrkáváním odcupital.
„Výborně, takže díru už máme,“ pustil se do organizace akce „rybolov“ Kakuzu „a teď potřebujeme jen sehnat náčiní.“
„Jsi úžasně chytrý, ale všichni o tom víme úplný ho*no!“ zavrčel posměšně Hidan.
Sasori a Deidara přikývli a Itachi se o pár metrů dál zvedal s voláním „Pomoc!“ z ledu. Jedinou odpovědí mu byla Deidarova slabší výbušnina.
„Ty radši mlč.“ pokračoval chladně Kakuzu a vytáhl z kapsy pláště knihu „Rybářem snadno a rychle“, kterou po stručném prostudováním obsahu rozevřel na dvojstránce o nezbytném vybavení „Tohle jsem nedávno koupil v Levnejch knihách ve výprodeji. Měli na to 99% slevu.“ poznamenal a všichni mu přes rameno začli přečítat řádky a prohlížet si obrázky.

- - -

„Ne, dejte ty pracky pryč!“ vykřikl hystericky Sasori.
„No tak, natáhni tu hnátu idiote!“ opáčil Hidan a chytl obouruč kosu.
„Sasori, neodmlouvej, doma si vyřežeš jinou! Teď potřebujem dřevo na ten prut.“ přidal se Deidara.
„Už jsem vám řekl stokrát, že ne!“ trval zarputile na svém Sasori.
Kakuzu a Deidara na sebe kývli. Během několika sekund se už Sasori válel na zemi v těsném sevření těch dvou. Hidan se rozpřáhl a -
„KU*VA! Ty si snad ještě větší slepejš než Itachi!“ rozkřikl se Deidara, který dnes již po druhé přišel o ruku. Nedaleké „klouz“ a „prásk“ oznámilo, že si Itachi ve zmatku znovu kecnul na zem.
„Drž hubu a Sasoriho!“ opáčil mu Hidan a znovu se rozpřáhl. Podruhé kosa neminula zamýšlený cíl a Sasoriho ruka se s křupnutím odpojila od jeho těla.
„Sakra! Kdybych mohl brečet tak bych vám tu udělal jednou takovej rybník! To jste nemohli vzít levou? Ta je z bambusu, ale tohle byl eben!“ skuhral Sasori nad pahýlem.
Když Kakuzu přišil Deidarovi znovu ruku, pustili se do předělávání dřeva na prut. Sasoriho hysterie vyvrcholila po odstřihnutí kusů pláště, pro tvorbu vlasce.

„Hmm!“ Nafoukl se Deidara nad další složkou vybavení, rybářskými háčky. „Co s těma háčkama?“
„Žádný strachy,“ vytasil se Kakuzu s hrstí plnou černých věcí „znárodnil jsem pár Peinových piercingů.“
„Prostě si je ukradl.“ zabručel Hidan, ale pod Kakuzovým výrazem zmlkl a radši se rozmáchl kosou.
„SMRTELNEJ, NESMRTELNEJ … JÁ TĚ UŽ FAKT ZABIJU TY KRE*ÉNE!“ zařval Deidara, jehož ruka se už dnes potřetí oddělila od těla. Kakuzu využil nastalé rvačky a paži strčil do kapsy pláště.
„Tak návnadu už máme taky vyřešenou.“ zkontroloval si podle knihy a odtrhl od sebe Deidaru s Hidanem. „A teď-“
„Moment, kde je Itachi?“ zavrzal Sasori.
Všichni se rychle začli rozhlížet kolem sebe.
„Se*te na něj. A pohněte, ať odsud konečně vypadneme!“ zavrčel Hidan a vytrhl Kakuzovi prut.
„Nechci mít kvůli tobě zase oplejtačky s Konožskou policií.“ vyštěkl Kakuzu a vytrhl prut Hidanovi.
„Já vás nesnášim!“ hystericky zaskřípěl Sasori a litoval ruky, se kterou se tak špatně zacházelo.
„Myslím, že jsem ho našel, Deidara-senpai! Tobi je hodnej kluk!“ zakřičel Tobi od okraje díry v ledu.

„A dopr*ele.“ konstatoval Deidara, když se všichni shlukli kolem průrvy. Naskytl se jim výjev Itachiho, pozvolna klesajícího ke dnu. Jak se dalo očekávat, záchrané akce se chopil Kakuzu.
„Tak kdo ho vytáhne?“ zeptal se a změřil si pohledem všechny kolem.
Deidara? K ničemu.
Hidan? K ničemu!
Tobi? K ničemu!
Sasori? Hehehe … no … něco mi říká, že bude potřeba později.
„Tak dobře.“ zamručel pro sebe Kakuzu a vysunul své ruce na ocelových nitích, chytl Itachiho za nohy a vytáhl ho během pár sekund. Ten byl dokonale promrzlý a v bezvědomí.
„Rychle,“ položil ho Kakuzu na zasněžený břeh. „musíme rozdělat oheň.“
Po chvíli trapného ticha se ohlédl. Všichni stáli v půlkruhu za ním a pokukovali po zmrzlém Itachim. Kakuzu věnoval Sasorimu škodolibý pohled a uchechtl se. Deidarovi a Hidanovi to po chvíli taktéž došlo a s nepodobnými úšklebky se otočili na Sasoriho. Tobi, aby nevypadal hloupě se k nim přidal.
„Proč,“ nervózně začal Sasori „se na mě tak koukáte?“ pomalu začal couvat.

- - -

Ze Sasoriho těla nakonec byl dostatek třísek i polen na rozdělání a údržbu solidního táboráku, při kterém Itachi rozmrzl. Sasoriho hlava a hrudník se srdcem leželi kousek opodál a tiše fňukali. Ticho nakonec prolomil Hidan.
„Ta dě*ka musí z domu!“
A mluvil všem z duše.

Poznámky: 

Tak, moje prvotina je na světě. Budu vděčný za všechny pochvaly i připomínky.
Pokud by vás pohoršila přemíra sprostých výrazů u Hidana, Kakuza a Deidary, omlouvám se, ale k nim to prostě patří Eye-wink A koneckonců, je to cenzurované.
Chtěl bych ji věnovat především lidem, kteří mě podpírali a podporovali v mé předešlé tvorbě komixů.

4.805555
Průměr: 4.8 (36 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ta z Písečné
Vložil Ta z Písečné, Út, 2020-03-24 21:28 | Ninja už: 1820 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise O:
Chudáci Sasori a Itachi... Ty jim dáváš! Chcíp Ale Itachi není zas TAK slepej... Určitě neee... Smiling Představa topícího se Itachiho mě rozesmála - stačilo by málo, a Sasánek by měl po pomstě. Sticking out tongue Konan jako vždy postrach Akatsuki Smiling Vždycky jsem se zasmála, když Hidan zas špatně mířil - bylo to tam hodněkrát, ale přitom jsem to tam nikdy nečekala znovu, takže mě to hodně pobavilo. Rybářský háček z Peinova Piercingu byl taky super nápad. Laughing out loud

Obrázek uživatele Alue
Vložil Alue, Čt, 2010-02-11 12:37 | Ninja už: 5280 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

Mě se líbila ta část s vegetačním obdobím Laughing out loud

Obrázek uživatele kakuzu.rich.girl
Vložil kakuzu.rich.girl, St, 2010-02-24 17:32 | Ninja už: 5315 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

dobry no za 5 ten sasori prej vzlyk bwhahah jak ho rozsekali nebo prej hehe rika mi ze bude potřeba za chvíli

Obrázek uživatele alex_charli
Vložil alex_charli, Pá, 2010-01-01 13:25 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Jezis ja skapem, to proste haluz ako ziadna ina, skutocne obdivujem ja si to skomponovala akedze jedneho Hidana mam doma, tak tych nadavok mi tam prislo trosku malo, al detaily sa mi riesit nechce, lebo som po prvy raz ohurena spisovatelskym nadanim amaterskeho autora...

Riadim sa:
"Tí, čo žijú len vo vlastnom čas a priestore ostávajú navždy deťmi.."
"Život je krátky, tak prečo ho brať vážne?"

Obrázek uživatele Kimto
Vložil Kimto, Čt, 2009-12-31 17:32 | Ninja už: 5279 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Crayz.AminQa: Díky Eye-wink Jak říká Nara, parodii na Akatsuki zkazit snad ani nejde Smiling
Nara Uchiha Nathalie: Moje řeč, Aka parodie jsou prostě nejlepší Smiling A vždycky musí být někdo, kým se vytře podlaha Eye-wink Taktéž díky
jeremi: Díky ... doufám že jednou se ti vyrovnám Smiling Na tvoje humorný jednorázovky je každej krátkej Smiling
Klice-chan: Čestný Jashinovský slovo! Smiling Holt, talent se nezapře xD A díky za uznání, stejně jako všem ostatním Smiling
Amano Rick: Díky za poklonu xD

Každý, kdo by měl zájem o mojí komixovou tvorbu, tj. SuperTobi, How Sakura became pornstar aj. nechť mi písne soukromku ...

Kdo by měl nějaký epický ba i zanedbatelný návrh na komix s tématem parodie na Naruta (nově do nich mohu zapojit i trochu hentai pro oživení děje) nechť mi také písne soukromku.

Obrázek uživatele Galax94
Vložil Galax94, Čt, 2009-12-31 17:28 | Ninja už: 5418 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Mě z tebe střelí Kimto, tak tohle se ti povedlo xD

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Čt, 2009-12-31 14:26 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

první, jo? kecášXD páč u toho sem se tooolik nasmálaXDXDXD a neboj, těch nadávek tam bylo tak akorát Smiling

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, St, 2009-12-30 22:44 | Ninja už: 5369 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

pěkný start a těch vulgarismů bych se nebál, zas tolik jich tam nebylo Eye-wink Smiling

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Nathyyy
Vložil Nathyyy, Čt, 2010-06-24 07:19 | Ninja už: 5266 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Hh úžasné xD parodia na tému Akatsuki ani zlá byť nemôže Smiling chudáčik Itachi a Sasori xD...Tobi to vyriešil s tým ladom lebo Tobi je hodnej kluk Laughing out loud 5 hviezdičiek...

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, St, 2009-12-30 22:25 | Ninja už: 5479 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

muhaha kawaii, moe první parodie taky byla jak jinak než na akatsuki Laughing out loud muhaha nejvíts: znárodnil sem pár peinových piercingô... nebo: drž hubu a sasoriho Laughing out loud nejvíts Laughing out loud