manga_preview
Boruto TBV 09

V MHD

„Ku*va! Proč ten trajf zase nejede?“ rozčiloval se Hidan.
„Protože mně spadla tykadla, ty hňupe!“ odpověděl mu řidič, který vylezl z kabinky a nasazoval si rukavice.
„Když s tím neumíš jezdit, tak proč za to lezeš??“
„Aby sis tady nevystoupil, mladej!“
„Ku*va ne*er mě a táhni to spravit, mám cvaklou jízdenku a běží mně čas!“
„Se po*er, debile!“ zahuhlal si pro sebe řidič a vystoupil z trolejbusu.

„Dop***le, co mu tak dlouho trvá?“
„Seš trošku nervní, ne?“ promluvil na Hidana poblíž stojící blonďák, „Vychladni, v**e!“
„Jaký, v**e, vychladni, v**e?? Tady je vedro jak v p***li, potím se jak vrata od chlíva …“
„No rychníš fest!“ skočil mu do toho blonďákův kamarád.
„Co si to dovolujete, vy neznabozi?!?“ pěnil Hidan.
„Prosím tě, nebav se s nim, je to nějakej Jehovista,“ uklidňoval kamaráda blonďák.
„Jakej Jehovista, ty zm*de!“
„Hidane! Drž hubu!!“ seřval svého parťáka Kakuzu.
„Tobě se to kecá, když sedíš, ale pojď si tady stoupnout místo mě!“
To už se ale řidič vrátil za volant a trolejbus se opět rozjel. Slečna před Hidanem, která to nečekala a ničeho se nedržela, spadla na něho, přičemž mu ještě zaryla podpatek do nohy.
„Auu, ty č***o!!“ vyjekl Hidan.
„Sorry, v**e!“ bez zájmu se omluvila.
„A dost, Jashine dívej se!“
Rozepnul si plášť, aby byl pořádně vidět jeho přívěšek na krku.
„Úúúchyl!!“ zapištěla starší paní.
„Okamžitě se obleč, Hidane!“ poručil mu Kakuzu.
Hidan se s remcáním zahalil a trolejbus zastavil na zastávce.
„Uhni s tím pádlem, chcu vystoupit!“ vyjel na něho blonďák.
„Se nepo*er!“
Neochotně uhnul s kosou, ale když ho blonďák míjel, přejel mu s ní lehce přes lýtko. Kapička krve ulpěla na jedné čepeli jeho kosy.
„Večer si spolu zašpásujem,“ pronesl labužnicky.
V ten moment schytal facku od slečny, která na něho před chvílí spadla.
„Šovinistický prase!“ prohodila k Hidanovi, rychle vystoupila a dveře se za ní zavřely.
„To máš štěstí, krávo blbá, počkej, jestli tě ještě potkám!!“ vyhrožoval přes sklo.
„Příští zastávka – Mendlovo náměstí,“ oznámil ženský hlas z reproduktorů.
„Konečněs mě potěšila, ty p**o!“
„Mohl byste se trochu ovládat, jsou zde i děti,“ domlouval Hidanovi pohoršený občan.
„Navážej se do svý starý a nech mě na pokoji, ty s**či,“ pustil se do něho, „dyť ty fakani mluví hůř jak já, jenom kdyby otevřeli ty svoje huby!“
Trolejbus opět zastavil.
„Proč zase stojíme, to ti to zase spadlo?? Jak mohli takovýho lempla k tomu pustit??“ pořvával Hidan.
„Sklapni už konečně! Máme červenou,“ okřikl ho opět Kakuzu, „ještěže na Mendláku vystupujem.“
Na semaforu skočila zelená a trolejbus se rozjel. Za chvíli už otevřenými okýnky vnikalo do trolejbusu charakteristické aroma z místního pivovaru.
„Kakuzu, skočíme na jedno!“ navrhl Hidan.
„Nikam skákat nebudem, spěcháme, Deidara už s tou želvou na Pryglu bude hotovej!“

Trolejbus zastavil na zastávce a oba členové Akatsuki z něho vystoupili.
„A šalina nám zrovna odjela, dáme jedno rychlý,“ zkoušel to ještě Hidan.
Kakuzu na něho nereagoval a přešel na zastávku tramvaje. Hidan ho následoval.
„Proč jsme vlastně nejeli z Konečňáku?“ napadlo Hidana, „Už jsme tam mohli být.“
„Protože cestou nabereme Itachiho!“
„A to tam nedokáže dojet sám??
„Ještě mu nepřidělili toho slepeckýho psa, tak ho radši na zastávce vyzvednem.“
„A co Kisame? Proč se o svýho parťáka nestará on?? To se zase pohádali kvůli Samehadě???“ zavalil Kakuza dotazy.
„Mě by teda taky sr*lo, kdyby mě ten jeho meč žral mou chakru,“ odpověděl si Hidan sám.
„No konečně už to jede,“ poznamenal Hidan, když uviděl přijíždět tramvaj.
„Měl bys zajít na oční, nevidíš, že jede jenom do vozovny,“ dobíral si ho Kakuzu.
„Mohl byste mi prosím pomoct s kočárkem?“ požádala Hidana maminka.
„Mám plný ruce!“ odpověděl jí a sevřel svou kosu i druhou rukou.
„To jsou dneska lidi,“ povzdychla si a tázavě se podívala na Kakuza.
„Tak si počkej na nízkopodlažní, ty krávo!“ poradil jí Hidan.
„Zavři už tu klapačku!“ okřikl Hidana, jeho ruce vylétly z rukávů, popadly kočárek a přemístily ho do tramvaje.
Maminka na to nevěřícně koukala.
„Měla bys zapadnout do té šaliny, nebo ti odjede i s tím tvým fakanem!“ pomohl jí Hidan vzpamatovat se.
„Dě-ku-ju!“ vypadlo z ní a rychle spěchala za dítětem.
Tramvaj odjela a Hidan začal popocházet kolem Kakuza, přitom se zálibně díval na zaschlou krev na své kose.
„Toho si vychutnám,“ plánoval si, „škoda, že neuvidím, jak to prase kvičí.“
„Už nám to jede,“ vrátil ho do reality Kakuzu.
„A těch lidí, co tady čeká, to si zase nesednu,“ remcal Hidan.

Nastoupili do tramvaje, Kakuzu okamžitě zasedl jediné volné místo. Hidan se naštvaně díval po lidech, koho by z jejich místa vyhodil, ale nakonec to zkusil na svého parťáka: „Pusť mě sednout, tys seděl v trajfu, teď je řada na mně.“
Kakuzu ho ignoroval a díval se z okýnka.
„Panáčku!“ oslovil důchodce Kakuza, přičemž mu holí klepal do nohy, „Nechtěl bys mě pustit, sedíš na místě pro seniory a nemocné.“
„Vodjeď dědku!“ pustil se do něho Hidan, „Kakuzovi už táhne na stovku, je sešitej po celým těle a prodělal tolik transplantací srdce, že se ti o tom ani nezdá.“
„Hulváti!“ zaklel důchodce a šel obtěžovat mladíka naproti.
„Už je pryč, teď bys mě mohl pustit,“ žadonil Hidan.
„Tohle je místo pro seniory, neslyšels?“ odpálkoval ho Kakuzu.
„Tak aspoň na klín …“
„Su snad nějaká bukvice??“
Mlčky popojeli o několik zastávek, Hidan se na každé pozorně díval, zda někdo sedící nebude vystupovat, ale štěstí mu nepřálo.
„Tady by měl čekat Itachi, tak se připrav!“
„Proč já, běž za ním ty!“
„Aby sis sem mohl sednout, co? To určitě, jen mazej!“
Na zastávce opravdu čekal Itachi, v ruce bílou hůl, na očích černé brýle.
Hidan se prodral hloučkem u dveří, položil si kosu na zem, přivítal se z Itachim a už ho manévroval do dveří.
„Ku*va! Postupte dále do vozu!“ okřikl Hidan hlouček, který stále postával u dveří.
„To su zvědavej, kdo tě pustí sednout, tady je to samej nevrlej dědek,“ prohodil k Itachimu a zamířil k důchodci, který se předtím marně pokoušel vyhodit Kakuza z jeho místa.
„Pojďte si sednout,“ nabídl jim místo pán hned u dveří.
„To je od Vás milé,“ poděkoval mu Itachi.
„Máš štěstí, dědku!“ zvolal Hidan směrem k důchodci, pak si sedl na volné místo a Itachiho si posadil na klín.
„Někdy jsem rád, že nevidím,“ rezignoval Itachi.
„Proč s tebou nejel Kisame? Pohádali jste se kvůli Samehadě?“ chtěl vědět Hidan.
„Jo, kvůli Samehadě,“ souhlasil.

Pomalu se blížili k cíli, Hidan si užíval toho, že sedí, dokonce ani nikomu nenadával, když v tom …
„Revize jízdenek!“ vybafl na něho revizor.
Jeho kolega už nějakou chvíli stál před Kakuzem a nemohl uvěřit, že má přes devadesát a šalinkartu mít nemusí.
Hidan začal hledat jízdenku, Itachi s rychlostí, s jakou vždy předváděl svoje jutsu, vytasil svůj průkaz ZTP.
„V pořádku,“ zkontroloval Itachiho průkaz, „a co Vy?“
Hidan vyštrachal svoji jízdenku a předal ji revizorovi.
„Ta už je nějakou dobu prošlá, pane, bude to za sedm set!“ rozhodl revizor.
„Za to může ten s**č v trajfu, ku*va, já nic platit nebudu! Kdyby uměl jezdit a nespadly mu tykadla, tak už su dávno na Pryglu!“
„Pojď sem!“ zavolal revizor na svého kolegu, „Tenhle bude dělat problémy!“
„Dva na jednoho, Jashine dívej se, Itachi stoupni, jdu na … ku*va, kde mám kosu? Já ju nechal na zastávce, jak jsem tě cpal do šaliny. Ku*va drát! Zastavte!! Musím vystoupit!!“
„To by se ti líbilo kamaráde, pěkně zůstaň sedět!“
„Kisamemu se to taky posledně stalo, kvůli tomu jsme se pohádali,“ přiznal Itachi, „ale Samehada skákala za šalinou. Měl by sis taky pořídit inteligentní zbraň.“
„Konečně bys vzal rozum do hrsti!“ vmísil se do hovoru Kakuzu.
„Ne*er a zacáluj to!“
„Copak to říkáte, pane Já-peníze-nepotřebuju?“
„Prosím,“ vyloudil ze sebe tichým hláskem.
„Cože?“ předstíral Kakuzu, že neslyšel.
„Prosím!“

a tak se stalo, že Hidan poprvé poprosil, Akatsuki přišla o sedm stovek a Hidan se musel vracet pro kosu, jestli tam zůstala, nebo ji někdo sebral, to už je na jiný příběh

Poznámky: 

edit 28.5.2010: díky vaším hlasům se tato povídka probojovala až do sborníčku, mám z toho fakt radost a děkuju vám

4.82222
Průměr: 4.8 (90 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Neko-san
Vložil Neko-san, St, 2018-05-02 00:57 | Ninja už: 3918 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Pěstitel rýže

No, dneska by to Hidana mohlo stát i cca 1500,- (kdyby neplatil na místě- i tak by to bylo o stovku víc) a to už by minimálně dvě Kakuzova srdce asi nerozchodila.
Akatsuki jezdí zhruba tou samou trasou, co jsem jezdila poslední čtyři roky Laughing out loud

Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.

Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/

Obrázek uživatele Luchia_Uzumaki
Vložil Luchia_Uzumaki, Út, 2010-09-14 16:36 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 326 | Autor je: Prostý občan

Páni to byla síla. Hidan sprostej jak profi dalždič... tu kosu už nenajde vzala jsem si jí jako suvenýr Laughing out loud

Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná Naruto

Obrázek uživatele Foxxie
Vložil Foxxie, Út, 2010-07-20 11:02 | Ninja už: 5145 dní, Příspěvků: 192 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Nemůžu z toho xDDD

"Lekce bez bolesti je bezvýznamná. Protože nemůžeš něco získat, aniž bys něco obětoval. Ale když se jednou z té bolesti zotavíš a přijmeš ji za svou, získáš srdce, jakému se žádné jiné nevyrovná, ocelové srdce." ❤️

Obrázek uživatele mistra5
Vložil mistra5, Út, 2010-07-20 10:43 | Ninja už: 5050 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Hehe... Hidan má docela slušnou slovní zásobu xDDD ale lituju ho... a tý jeho kosičky....

Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..

Obrázek uživatele Sakura Nao-chan
Vložil Sakura Nao-chan, Ne, 2010-06-27 10:57 | Ninja už: 5085 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

odteď si dávám bacha, s kým v MHD jezdim xDD

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Pá, 2010-05-21 13:51 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Dobrá povídka xD ale pokud vím, Hidan mohl revizorovi říct, že je Itachiho průvodce a měl by to zdarma xD

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Pá, 2010-05-21 14:03 | Ninja už: 5374 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

Avárt: jj, je to tak, kdyby byl Hidan obeznámen s jízdním řádem, tak to mohl uhrát

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2010-05-15 11:30 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

jestli si přečtu ještě jednou něco podobnýho, tak už ten stůl hlavou opravdu rozbiju xD

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Po, 2010-04-12 11:29 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 3262 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Tak hodne kvalitný "matroš" Laughing out loud

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Pá, 2010-02-26 23:25 | Ninja už: 5318 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle bylo vážně super, nechtěla bych být v kůži nějakého cestujícího v jeho přítomnosti Laughing out loud

Obrázek uživatele Aife
Vložil Aife, Pá, 2010-01-01 22:23 | Ninja už: 5453 dní, Příspěvků: 369 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Nejsem sice přívržencem hovadsky přisprostlých -cenzurováno- povídek, ale tohle mě oddělalo:D

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, Po, 2009-12-28 10:37 | Ninja už: 6001 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle je naprosto dokonalý!!! Hidan v MHD! xD

Obrázek uživatele Reazon
Vložil Reazon, Pá, 2009-12-25 19:37 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 1043 | Autor je: Prostý občan

Vulgarismy! Mmmmm... No nejsem nějakej dobrej čtenář FF práci. Teda přečetla jsem si za ten rok co jsem tady jen cca 10 kousků. Takže nějakej odbornej názor na to mít nebudu. Jen to jednoduše shrnu: Je to vtipné, příjemně se to četlo a dokázala jsem si to výborně a živě představit. Líbílo se mi to!

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Pá, 2009-12-25 20:16 | Ninja už: 5374 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

Reazon: taková pocta pro mě Laughing out loud být ve vybrané desítce Smiling a navíc se to líbilo - ó, děkuji

ostatní(já vím, je to neosobní, ale je vás moc Eye-wink): koukám, že jsem tady moc neragoval na vaše pochvalné komentáře, takže rovněž děkuji i vám

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Yahiki Ryuuga
Vložil Yahiki Ryuuga, Čt, 2009-12-10 20:56 | Ninja už: 5332 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

parada

Naruto a NS online:
www.hokage-sk.ucoz.com
Online manga kniznica:
www.predator.elbee.sk

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Út, 2009-12-08 18:18 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

tak to je super xDDDD u toho "úúúchyl" jsem umřela smíchy Laughing out loud fakt dobré :)


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Ne, 2009-12-06 20:58 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

xDDDDDDD...Tak toe řádně dobrý xD...krapet víc sprostý, ae skvělý xDDDDDDD

Obrázek uživatele AwakenRevanSchadow
Vložil AwakenRevanSchadow, Út, 2009-12-01 19:44 | Ninja už: 5346 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

wow dobreeeeee Smiling XD

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Út, 2009-12-01 19:02 | Ninja už: 5484 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

dokonalost, ty nadávky, omj, kočárek, slepej itík, kosa , samehada, supa Laughing out loud

Obrázek uživatele Pako June-hime Maffianno Al Capone
Vložil Pako June-hime ..., Út, 2009-12-01 16:55 | Ninja už: 5316 dní, Příspěvků: 363 | Autor je: Prostý občan

„Úúúchyl!!“ zapištěla starší paní.

Už na začátku jem se válela pod stolem v křečích xD!!

Už nejsem June, ale Pako June-hime Maffianno Al Capone!
Přezdívky nové generace ^~
Pozn - Velký Hetalia a yaoi maniak, pozor na mě!

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, Út, 2009-12-01 16:24 | Ninja už: 5391 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

To je skvělý! Hidan = nekonečná zásobárna nápadů (a sprostých slov xD) To s tím úchylem bylo dokonalý xD

Obrázek uživatele IamShy.Not_Scared
Vložil IamShy.Not_Scared, Út, 2009-12-01 06:25 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Tu sou taky trolejbusy, akorát my nemáme tykadla ale šráky, ja? Laughing out loud
5/5 Kakashi YES

"And the wild regrets, and the bloody sweats, none knew so well as I: for he who lives more lives than one more deaths than one must die."
Má FF série,Aktuální (<---lol) díl: 18


Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2009-11-30 19:41 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Začínám litovat, že su z Olomouca a ne z Brna. Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele IamShy.Not_Scared
Vložil IamShy.Not_Scared, Út, 2009-12-01 06:26 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

totok Ti připomenu xD

"And the wild regrets, and the bloody sweats, none knew so well as I: for he who lives more lives than one more deaths than one must die."
Má FF série,Aktuální (<---lol) díl: 18


Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Po, 2009-11-30 18:40 | Ninja už: 5476 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

OMG OMG OMG sem z těch Hidanových nadávek nemohla Laughing out loud s tím jehovistou to bylo dobrý, nebo jak ta babča vypískla že je to úchyl XDXDXD

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Ne, 2009-11-29 23:05 | Ninja už: 5387 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Jehovista???! mě by nevadila kdyby byl Hidan Jehovista Laughing out loud
zajímavý je, že nadává stejně jako já Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Ne, 2009-11-29 23:19 | Ninja už: 5374 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

já teda nevim, ale kdyby u nás zazvonil a nutil mně brožuru o strážné věži, to bych se asi dost smál a skončil jako jeho další oběť

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Po, 2010-04-12 13:25 | Ninja už: 5387 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Já bych mu vnutila Jashina- sama Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Ne, 2009-11-29 23:01 | Ninja už: 5329 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Hidan v šalině?? A já ho ještě nepotkala! Musím se líp dívat!

Díky za tuhle povídku, nejen že byla dobrá a pobavila, ale věřím, že až příště pojedu v přeplněné šalině, tak si vzpomenu na tuhle povídku a na Hidana a určitě se mi zvedne nálada Laughing out loud

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Ne, 2009-11-29 23:22 | Ninja už: 5374 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

jestli ti to pomůže, tak jen do toho
v šalině jsem potkal různý individua, ale Hidana ještě taky ne

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)