manga_preview
Boruto TBV 09

Ameno 09

Běž!

Skupinka šesti lidí uháněla rychlostí blesku, jak s větrem o závod. Museli pospíchat, aby nepřišli pozdě.
„Proč mi připadá, že jdeme do Písečný?“ zeptala se Temari.
„No, v podstatě tam totiž jdeme, ale kousek před hranicemi se stočíme ještě víc na jih.“ odpověděl Shikamaru. Potom celá skupinka mlčela a uháněla dál. Gaara, Temari a Kankurou začali rozeznávat hranice Větrné země před sebou, ale také poznávali, že jdou jakoby podél nich. Krajina tu byla suchá, sem tam nějaký ten strom nebo keř. Už tu byli velké znaky, že jsou blízko pouště. Celý tým, vyčerpaný celodvoudenním během se shodl na krátké pauze. Hledali řeku, nebo něco, kde by našli trochu vody. Po chvíli se jim podařilo najít více zelený pruh, táhnoucí se napříč touto pustinou. Uprostřed zeleně tekl potůček. Voda se zde tříštila o kameny, prolévala se mezi zrnky písku, který jí pročišťoval a dělal pitnou. Zde se naše šestice utábořila. Shikamaru si sedl a začal nad něčím dumat. Zahrabal ve svém báglu a vytáhl mapu. Něco v ní zkoumal. Ostatní členové ho nejdříve se zájmem pozorovali, ale pak se každý začal věnovat něčemu jinému. Temari si čistila svůj vějíř, Kankorou kontroloval svoje loutky, Gaara mnul písek mezi prsty a stejně jako Shikamaru o něčem přemýšlel. Kiba s Akamarem prozkoumávali okolí a při tom dělali spoustu blbostí. Jen Neji byl stále v ostražitosti a pozoroval okolí.
„Musíme vyrazit!“ do absolutního ticha vykřikl Shikamaru, až sebou všichni trhli.
„Proč? Vždyť jsme běželi v kuse dva dny!“ řekl otráveně Kiba.
„Jestli tu budem ještě o minutu dýl, tak to nestihnem!“ řekl Shikamaru a roztáhl mapu. „Teď jsme přibližně v těchto místech.“ Ukázal prstem na mapě, pak prst přesunul na jiné místo. „Někde v těchto místech je Naruto s Jirayou. A tady byli naposled spatřeni Akatsuki. Jak vidíte, je to o hodně blíž, než Konoha, takže to znamená, že si nesmíme dávat takřka žádnou pauzu.“ stočil mapu, strčil si jí do batohu a postavil se.
„Jdem!?“
„JO!“
„HAI!“
Celá šestice se naráz odrazila a už zase hopkala po stromech na místo určení. Nasadili vražedné tempo, hnalo je pomyšlení, že by mohli přijít o kamaráda.
Začalo se stmívat.
„Sakra!“ utrousil Shikamaru. Všichni se na něj zvědavě podívali.
„Koukněte.“ ukázal na strom, který byl úplně rozdrcený.
„Buď Naruto trénoval Rasengan, nebo nějakou jinou techniku, nebo tudy před chvílí prošli Akatsuki… Neji!“
„Už to zkoumám, ale nikde nic nevidim.“
„My s Akamarem taky nic necítíme… Ani z toho stromu, prostě nic.“
„Před pěti hodinami tady přestalo pršet.“ řekl Gaara a mnul si písek mezi prsty.
„Jak to víš??“ podivil se Kiba.
„Žít v poušti tě to naučí.“
„Hm… To znamená, že tady někdo před námi prošel víc jak před pěti hodinami.“ utrousil Neji.
„Jdeme, pokusíme se ty neznámé dohnat!“ sotva to Shikamaru dořekl, už byli zase všichni v plné rychlosti.
„Au!“
„Stát! Co se stalo?“ zeptal se Shikamaru
„Ale nic, jen mi podklouzla noha a já jsem to napálil do stromu.“
„Kankurou, ty si nemehlo.“ řekl Gaara.
„Za tohle já nemůžu! Nevidim si pod nohy! Měli bychom zastavit a utábořit se.“
„Kankurou má pravdu, měsíc není přes mraky vidět, takže je takřka nemožné se pohybovat.“
„Jo Neji, to já vím…“
„Takže se utáboříme? Shikamaru?“
Po chvilce ticha se ozvalo slabé slůvko : „Jo.“
Rozdělili si práci a hlídky. První jde Kankurou.
„Kdo půjdo po mě?“
„Já si to vezmu.“ přihlásila se Temari.
„Pak bych navrhoval, aby šel Kiba. A po něm Gaara.“ řekl Shikamaru. „Půjdeš poslední Neji?“
„Jo, klidně.“
„OK. Jdu si tedy lehnout.“
„Jo, já taky.“
„I já!“
Postupně všichni odešli a bylo slyšet jen pravidelné oddychování.

„Hej, holka, vstávej!.“ Kankurou se už dobrý dvě minuty snaží vzbudit Temari. Bez úspěchu. „Je jak šípková Růženka.“ protočil oči, chytil jí za ramena a silně s ní zatřásl.
„H- Hej, C- Co se děje?“ konečně Temari otevřela oči.
„Je čas na tvojí hlídku.“
„Aha.“ řekla Temari, postavila se a přešla na místo, odkaď měla dobrý výhled na spící kolegy a okolí. Za hodinu se vrátila a šla vzbudit Kibu. Toho se sotva dotkla a už stál. Hodně jí to udivilo. Zato s Akamarem to skoro ani nehlo. Byl mu celkem šumák, že jeho pán odchází na hlídkový bod. Stejně jako Temari se za hodinu vrátil.

Slunce se pomalu začínalo vyhupovat na obzor. Naše šestice už byla plně v pohybu. Každý byl zahloubán do svých vlastních myšlenek.
Jen pět hodin před námi tu někdo prošel! Přece musel nechat stopy, které by ho mohli prozradit! Nikdo není dokonalý… Ani Akatsuki!
*HAF!*
„Co?... Máš pravdu!... Shikamaru!“ zakřičel Kiba. Šestice se zastavila a zvědavě kouká na Kibu.
„Tady v těch místech je divnej pach… Neznámej.“
„Sakra! Ne-“
„Už to zkoumám Shikamaru.“ Ticho a napětí se prodlužovalo. Pak se na Nejiho obličeji objevil výraz nepřinášející nic dobrého.
„Do pr**le!“
„Asi bychom měli hejbnout, jestli chceme, aby přežili.“ řekl Gaara. Všichni přikývli a vyrazili s větrem o závod.
„Zkusíme je překvapit!“ křiknul Shikamaru.
„To bude nejlepší. Temari na ně může seslat jednu ze svých větrných technik. Ty můžeš někoho zdržet stínem. Gaara může využít písečnej podklad a Kankurou loutky. Zbytek může jako druhá vlna.“ Celou situaci zhodnotil Neji a všichni kývli na souhlas. Byl to dobrý plán.

Poznámky: 

Ahoooj!... sem tu a dokopala sem se k napsání dalšího dílu...Laughing out loud v mí prázdný hlavě se vyloudil nápad, tak sem ho okamžitě musela napsat Eye-wink... tak doufám, že se bude líbit... Smiling další díl je už připravenej... tak zatim papa lidííí Eye-wink

4.833335
Průměr: 4.8 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2019-07-18 20:08 | Ninja už: 2711 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

Misia L4: Bežíme ostošesť s naším záchranným tímom horami dolami. Hranice Zeme vetra sú ozaj bezútešné Ehh... jasně... hehe... Našťastie našli potôčik, pri ktorom si môžu konečne oddýchnuť a pripraviť plán. Nedži nič nevidí, Kiba s Akamaruom nič necítia, napätie graduje Shocked Kankuró je slepáň, aj sa potkol a vyvalil. Sú unavení, ťažko ich prebudiť na hliadkovanie. Ooo, Kiba cíti neznámy pach, rýchlo si rozdelia úlohy a ide sa na to Jump! Nuž na romantiku v takýchto chvíľach niet času ani pomyslenia Tak teď ti nevím...

Obrázek uživatele ...Death-Angel...
Vložil ...Death-Angel..., Čt, 2010-04-22 21:40 | Ninja už: 5143 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

prosím další díl

Obrázek uživatele ...Death-Angel...
Vložil ...Death-Angel..., Čt, 2010-04-22 21:39 | Ninja už: 5143 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

prooosííím...další díl!!!!! prosím prosím

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, St, 2010-02-03 19:10 | Ninja už: 5680 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

no, když jsem si to začala číst, tak jsem totálně nechápala souvislosti, ale už se to zlepšilo Eye-wink Náááádherný dílek Kakashi YES Jen tak dál SmilingSmiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Temari16
Vložil Temari16, Pá, 2009-12-04 19:57 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan

To je fakjt mega super!!!! Fakt moc povedený... Doufám, že tetokrát nás nebudeš, tka moc napínat... I když asi vím jak na to jsi.. taky píšu, ale poslední dbou je toho na mě moc a kolikrát mě ani nic nenapadá!!!... Ale i tak moc povedené!! už se těším na poráčko!!!

Obrázek uživatele Vjééruš
Vložil Vjééruš, Po, 2009-12-07 18:58 | Ninja už: 5577 dní, Příspěvků: 269 | Autor je: Prostý občan

kujík... Smiling

Obrázek uživatele Faith
Vložil Faith, Ne, 2009-11-29 11:29 | Ninja už: 5613 dní, Příspěvků: 225 | Autor je: Prostý občan

jejky Smiling xD takhle napínavě to zakončit Laughing out loud
moc pěknej, poveden dílek Laughing out loud po dlouhý době zas číst něco od tebe je celkem zvláštní Laughing out loud nemam co bych řekla, maximálně to, co sem ti psala po icku xD Laughing out loud

„Jak to víš??“ podivil se Kiba.
„Žít v poušti tě to naučí.“

to mě fakt dostalo Eye-wink xD

  • Vím, že nic nevím.
  • Dokonalost je nudná.

Zůstat sám sebou ve světě, jenž se dnem i nocí pokouší udělat z tebe stejného člověka, jako jsou všichni ostatní: to je nejtěžší úkol, jaký si člověk může stanovit: úkol, který nikdy nekončí.
E. E. Cummings


Podmínkou koexistence jedince druho Homo sapiens a společenství druhu Canis lupus je sjednocení akustické signální soustavy.

Obrázek uživatele Vjééruš
Vložil Vjééruš, Ne, 2009-11-29 12:35 | Ninja už: 5577 dní, Příspěvků: 269 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud jak sem psala na icku... díky... Laughing out loud Laughing out loud... prostě země vypadlo...