manga_preview
Boruto TBV 09

Pokusná laboratoř - FF by Aki no sakka

*

Irasshai!
  1. Nejnovější FF: Svět je kolotoč - Smrtelníci to zažít nemohli, ale ti, co jsou tu déle, než by měli být, můžou vyprávět - svět se točí. Hlavně tedy z historického hlediska. Literární/popisový experiment, nedokážu určit, zda je tam děje moc nebo málo. Z doby, kdy se světu o shinobi ještě ani nesnilo.
    ***

    Série

    .

    POČÍTAČ V KONOZE
    Spoluautorská s Akitou-sama
    Do Konohy se naprostou náhodou dostal jistý technický zázrak - počítač. To ovšem odstartuje katastrofu - jak obyčejní lidé, tak ninjové začnou propadat závislosti na onom přístroji. Co všechno to způsobí? Jaké skandály se odehrají a najde se někdo, kdo zabrání zničení vesnice?
    1|2|3|4|5|6|7|8|9
    Ukončeno
    ***


    TÝDEN JEDNOHO EVENDŽRA

    Sasuke a Sakura se stali manželi, po jisté době se jim podařilo obnovit klan a vše by mohlo zdárně a idylicky pokračovat, kdyby ovšem Sakuru všechno to uklízení, vaření, vyměňování plínek a hromada dalších věcí nepřestalo bavit. A tak, zanechajíc Evendžrovi jedinou zprávu, si na týden utekla odpočinout do lázní. Tím startuje Sasukeho strastiplné dobrodružství... ovšem, přežije to?!
    1|2|3|4|5|6|7
    Ukončeno
    ***


    MEZI NÁMI JASHINISTY

    Noriko a Toshiro. Obyčejná jména pro ne zas obyčejné lidi. Jsou to totiž uctívači Jashinovi, a ti, jak je známo, si neberou servítky. Cestují po celé zemi a hledají další a další přívržence svého boha, obětují pro něj a nejcennější tekutina - krev - je pro ně jako voda. Z tohoto popisu vypadají jako chladní zabijáci. Ovšem i takoví lidé mají city. Noriko Ketsueki, ač to tak nevypadá, je toho dokonalým důkazem.
    1|2|3|4|5|6|7|8|9
    ***

    Jednorázovky

    Nejlepší zabiják
    Umírání doprovázené lehkým sadomaso mučením. Svědomí je totiž mrcha.

    *
    Párty s překvapením
    Konožáci slaví. Všechny týmy hezky nacpané v Akademii, jídlo, pití, alkohol a samozřejmě překvápko!

    *
    Neko
    Byla jeho hrdinou. To ona ho zachránila. Ale pak zmizela.

    *
    SongFiction - Hinatin výlev
    Hinata Hyuuga se rozhodla Narutovi konečně vyznat. Ale vybrala si na to špatnou dobu, místo i přítomné osoby. A poněkud netradiční způsob.

    *
    Saké
    Kratičká povídka o tom, jak s vámi Tsunade udělá rychlý proces, když jí seberete její oblíbený alkohol...

    *
    Spi sladce
    Junchuuriki jsou zabíjeni jeden po druhém. Dojde i na sedmiocasou.

    *
    Cherchez la femme
    Tsunade všechny své sázky vždy prohrála. A po jediné výhře pak nepřišel triumfální pocit. Jen truchlení.

    *
    Rudá...
    Úvaha o tom, že v Shinobi světě přežívají jen ti nejsilnější... a jiní si vybírají ty nejsilnější, aby mohli milovat. Protože smrt drahé osoby bolí.

    *
    Zasaď strom...
    Dlouho byl ve světe bez emocí, ale nakonec se probudil. A začal žít.

    *
    Schránky - věnováno Akitě-sama
    Je zvláštní. Je to podivín. Ale možná má pravdu. Hrdinů už přece bylo dost.

    *
    Tadaima
    Její rodina byla to, čeho si nejvíce vážila, něco, co pro ni znamenalo celý život. Ale vše to zmizelo, rozpadlo se v prach. Kvůli jedné, jediné misi. Kvůli zájmům Rady. Kvůli Konoze.

    *
    Na každého jednou dojde
    Neji Hyuuga je smolař. Dokonce i ta puberta na něj přišla později, než na ostatní.

    *
    Co takhle dát si...
    Sem by asi patřilo varování pro slabší žaludky. Obsahuje hádky, násilí, krev, smrt. A nádivku.

    *
    Ty seš ale dřevo!
    Když si stůl píše deník, židle vedou rozhovor, ramen si o svém konzumentovi myslí... věci a Shikamaru vymýšlí teorie, je to už opravdu šílené.

    *
    Obraťme list...
    Jedná se o volné pokračování povídky Ty seš ale dřevo!. Tentokrát o Kakashiho oblíbené knížce, saké, jednom kunaii a nešťastném odkopnutém šutru.

    *
    Růže
    Květinářky prodávají své zboží, aniž by je zajímalo, kde skončí. Možná ve váze, možná na hřbitově.

    *
    Buch, buch
    Hlavy Hokagů nad Konohou nevznikly jen tak. Někdo je musel vytesat, dát kameni podobu. Obyčejní dělníci, polemizující o světě shinobi.

    *
    Slabá
    Svět si nevybírá, potřebuje silné Shinobi. Ona se cítila slabá. Ale smrt nic nevyřeší.

    *
    Ale... mají si kde hrát?
    Život není spravedlivý. Ani k dětem. Ty si musí už jako malé umět vybrat - trénovat, stát se ninjou a zahodit své dětství, nebo si hrát... ale kde?

    *
    Kodomo
    Někteří dospělí se chovají jako děti, naopak některé děti jsou předčasně dospělé. Jinak tomu není ani ve světě ninjů. Ale starší ty mladší většinou uznat nechtějí. Vždyť to oni jsou ti moudřejší... nebo ne?

    *
    Tři příběhy
    Tři lidé, kteří neměli šťastný život. Tři cesty... jaké byly?

    *
    A přece se setkali
    Domluvené sňatky byly, jsou a vždy budou noční múrou většiny urozených dcer. Suzume se se svým osudem nechtěla smířit.

    *
    Ona to věděla
    Iki, obyčejná kunoichi. Ignorována rodinou, milována jako vlastní dítě senseiem. Jedno varování, jedna chyba.

    *
    Už je ticho
    Konoha byla vždy tiché místo. Ovšem do té doby, než se do ní přistěhovala jistá žena.

    *
    Forevr tugedr
    Se svými milovanými chceme být navždy. Ale může nás rozdělit osud, válka i smrt.

    *
    V pasti
    Výcvik ANBU Root. Život jako v kleci, přísná disciplína, tvrdá práce. A tak trochu kradení duší.

    *
    Jen tak si umřít
    Co může být po smrti? Někteří najdou věčný klid, někteří ztracené štěstí a jiní stále hledají...

    *
    Svět je kolotoč
    On - je tu už dlouho. Takových pár tisíc let. Na co čeká? Snad na vysvobození.
    Literární pokus, úvaha a popis, spíš než dějová povídka. Dumání nad tím, jak to mohlo vypadat předtím, než po zemi začali kráčet první shinobi.

    ***

    Poezie

    Jeho sen je i můj sen
    Haku a jeho pohled na sny... vždy myslel na ten svůj, upínal k němu svoji existenci i přes to, že ho všichni kvůli jeho kekkei genkai nenáviděli. Pak ale přišel muž, který vše změnil - a jeho sny se staly i Hakuovými

    *
    Hinatiny slzy - věnováno Aife
    Hinata sice tajně miluje Naruta, ale o jejím osudu už je rozhodnuto. Zdánlivě má sice možnost volby, ona ale ví, že jí nedávají na výběr.
    Musí si ho vzít. Musí se vzdát nejdražší osoby. A tak jí zbyly jen oči pro pláč...

    *

    Poslední déšť
    Rin nechtěla zemřít. Chtěla žít, chtěla se znovu setkat s Kakashim. Ale ani přes to už ho nikdy neviděla...

    *

    Itai, itai
    Milovat a být milován. Anko se to zdálo povrchní. A tak se uzavřela do sebe a snažila se projevovat jen svou drsnou stránku. Ale pak přišla prázdnota... bolest... A ona pochopila, že bez lásky se nedá žít.

    *
    Dodatky k FF


    Ostatní

    Ouran High School Host Club - recenze


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Út, 2011-03-08 16:50 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

...během dneška jsem zvládla zkousnout jenm Sasánův tejden, ale k tvým povídkám se hodlám vrátit, tudíž letíš mezi oblíbené...!!!!

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2010-11-26 18:04 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Další spisovatel sobec, no styď se... Laughing out loud (Nechceš k nám do ASS? xD)
Už nevím, jak dlouho vlastně tiše sleduju každou tvou novou jednorázovku. Některé se mi líbí více, něco méně... stejně jako akai, i já si tě pořád zařazuju mezi ty "novější" autory. (Nicméně faktem je, že já mezi starouše skutečně zařazuji jen ty vykopávky, uhm. xD)

Jestli bych mohla dát malou radu, zkus se do svých postav víc vžívat. Víc je zlidštit - ale pozor, být člověkem neznamená jenom být postavou, která má chyby. Ale, myslím, že k tomuhle jsi už určitě došla - nebo dojdeš - sama. Poznávání je na psaní jedna z nejzábavnějších věcí, no ne? x)

Musím se přiznat, že jsem se musela usmívat, když jsem četla ten hide Proč pokusná laboratoř. Chtít uznání, dostat se mezi tu nedobytnou elitu... upřímně, který konožský autor tohle zatraceně dobře nezná?
A chytrý to ani nevzdá. Smiling

No, já opět rádoby dramaticky mizím a budu tě tiše sledovat i dál. Smiling

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, Pá, 2010-11-26 18:19 | Ninja už: 5396 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Do ASS půjdu ráda Laughing out loud (Dokonce jsem si o tom spolku v tvém podpise několikrát četla, ale neměla jsem odvahu se ozvat a navíc mě odradil nápis "Přijímáme jen ty, co za to stojí" xD Ale jestli můžu... Smiling
Jo, zlidštit postavy - to tak nějak poslední dobou zkouším, navíc jsem si dala menší studijní období - píšu do šuplíku, na internetu čtu o lidské psychice a sleduju anime (Durarara!! Laughing out loud), kde jsou charaktery opravdu promakané a povedené... snad to pak bude lepší.
Díky za radu, za podporu a za komentář Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2010-11-26 18:25 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Durarara má všechno geniální. xD
Jinak, platí starý dobrý - představovat, představovat, představovat. Vžívat se. Jo, bez toho to nejde. Zvlášť psaní v první osobě si bez toho neumím... představit. xD
Není nci horšího než uměle působící charaktery... jak jim čtenář přestane věřit, je zle. Mno, ale dost přednášek. xD

Mno, vítej mezi námi sobci. xD

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, Pá, 2010-11-26 18:31 | Ninja už: 5396 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Jistě, že má! Akorát se teď hlavně soustředím na charaktery. Ale jinak... prostředí, hudba, kresba... zase kecám špatným směrem...
On je jeden problém - když se do postavy snažím vžít, začne působit uměle Laughing out loud Asi je se mnou něco špatně... budu na to muset jít z té techničtější stránky věci...
(Jen doufám, že jsem nestvořila žádnou Mary Sue O.o Jetli jo, tak mě prosím informuj xD)
A děkuji za uvítání Smiling Čeká mě sobecká konkurence Laughing out loud

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Čt, 2010-12-16 16:02 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Vždycky jsem Tě začleňovala do takové skupiny "nových autorů", protože není až tak dávno - aspoň v mém pojetí čase xD - co jsem si přečetla první tvoje FF. Jednorázovky. Nechtěla jsem začínat nic dlouhého (přestože Jashinistky vždycky strašně volaly po kliknutí xD) ale nikdy jsem se v tobě nezklamala. V tomto souhlasím s Kimm-chan. Vždy něco nového. Úžasného. Vždy jsem se na to dívala opravdu ráda.
A teď tak sedím a přemýšlím, kolik bych si toho chtěla zase přečíst. Nejraději všechny série (aspoň skoro všechny Smiling) ale vím, jak malá je pravděpodobnost, že to opravdu celé přečtu.
Přesto píšeš opravdu výborně... Tahle věta říká všechno, co bych mohla říct. Prostě... Prostě skvělé Eye-wink
A abych nezapomněla, to vysvětlení na začátku bylo krásné. Musela jsem se smát, když jsem si uvědomila, jak skvěle jsi vystihla nejenom sebe, ale většinu těch, co píší Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Iono Miho
Vložil Iono Miho, Ne, 2010-11-21 20:10 | Ninja už: 5169 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Ty seš táááák bezcitná!! Já se tak těšila že to nějak rozvineš a ty nakone pendrekkk. UGHU já umřu. X.X

Obrázek uživatele Mňau
Vložil Mňau, Po, 2010-11-01 14:40 | Ninja už: 5056 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

už je to déle, co jsem se dostala na tvůj seznam FF a všechny je přečetla^^ říkala jsem si, že není potřeba psát sem komentář, Ty jsi skvělá spisovatelka, tak tu bude halda komentářů. dnes jsem sem opět dorazila a jelikož se nudím, řekla jsem si, že si přečtu vychvalování Tvých FF. celkem mě zarazilo, že tu máš tak málo komentů.
Tvoje povídky jsou skvěle napsané, čtivé a naplněné emocemi. nejmíň u půlky jsi mě donutila popotahovat, ne li brečet. líbí se mi, že mě u každé Tvé povídky donutíš zamyslet se.
jsi skvělá spisovatelka a podpora pro ostatní spisovatele, zvláště pro novíčky Smiling
mno nic, už končím^^
btw. máš na všechny velký vliv (dobrý Eye-wink) donutila jsi mě napsat můj nejdelší koment na konoze Laughing out loud
btw.no.2 kde/na jaký webovce překládáš slovíčka? Puzzled
Prostě miluju tvoje povídky!

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, So, 2010-08-21 15:18 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Kdysi (zhruba čtyři měsíce dozadu)... jsem se při pátraní FF fóra dostala k tvému seznamu. Už tehdy jsem si přečetla Jashinisty --> byl to můj debut od tebe. Ale pak, přešlo pár dní, a já zapoměla na jméno autorky, která tu povídku napsala.
Při... předtřiměsicovým xD čtením Počítače, když jsem se řezala smíchem, mě nenapadlo, že čumím na jméno autorky Jashinistů. xD Tak jsem na to zapoměla.
Když jsem si od tebe počas prázdnin přečetla pár jednorázovek, můj mozek se pořád nezapínal. Navodil mě až koment Kimm-chan, ke tvému seznamu, na který jsem klikla, když jsem prohledávala ten obdlžníček s nadpisem Komenty. xD Bleskově jsem se za dva dny přelouskala celou tvou tvorbou, jelikož mi už všechno došlo (konečně).
Prvně jsem sem nechtěla nic psát, v podstatě jen něco okomentovat, ale jelikož jsem líná, a nechtěla jsem se vytrhnout z kontextu, nic jsem nepsala. Ale... tohle, tohle muselo ven.
A to je moje historie ohledně čtení tvých povídek. xD Beztak, je to ale to nepodstatné a nikoho to nezajíma.

Prostě chci ale říct, že píšeš úžasně. Buď se musím smát, nebo slzet. A nebo zamýšlet. Jinak to nevidím. Smiling

Btw, nejvíc mě dojal evendžr. Brečela jsem u něj... smíchem. Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, So, 2010-08-21 15:40 | Ninja už: 5396 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Mě to zajímá Laughing out loud A moc díky... tvoje komenty jsou velká podpora Smiling

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Čt, 2010-08-19 22:42 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

A konečně se po dlouhé době dostávám i k tomuhle komentáři.
Aki, jako skvělou spisovatelku tě znám už nějaký ten pátek, ale k přečtení tvých povídek jsem se dostala teprve nedávno (hold ani prázdniny nejsou tak nabité volným časem, jak by si někdo mohl myslet). Ale povím ti, stálo to za to.
Dřív, než jsem se dostala k tvému seznamu, jsem si přečetla pár jednorázovek. Líbilo se mi ,,Zasaď strom", ,,Schránky" a ,,Co takhle dát si...". A navnadilo mě to na další tvé jednorázovky. V tom musím podotknout, že jsi skoro bezchybná. Každá z těch povídek má něco do sebe. Něco zvláštního, originálního, tajuplného. Jo, tvoje one-shoty opravdu baštím Smiling.
Ze sériovek mě už jen názvem upoutala ,,Mezi námi jashinisty" a mé očekávání rozhodně nezklamala. Spíš ho ještě víc předčila.
No, až budu mít nějakou další volnou chvíli, přečtu si vaši spoluautorku s Akitou-sama i Kibův problém.
Co nakonec? Aki, jsi skvělá spisovatelka a hrozně fajn holka, která má, nechápu Puzzled, ráda mý komentáře xD.
Jsem ráda, že tu seš a že si mám vždycky co kvalitního přečíst Smiling.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, Čt, 2010-08-19 23:00 | Ninja už: 5396 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Čtu tvůj komentář, bulím dojetím (a že mě je těžké dojmout xD) a usmívám se radostí. (K těm prázdninám podotýkám - ano, přesně tak, dva měsíce nestačí - ani náhodou Laughing out loud)
Ale zpátky k odpovědi. Já... proboha, díky, Kimm (jestli ti tak můžu říkat Smiling), jsi jedna z mála, která přelouskala skoro všechny moje FF a dokonce je okomentovala. A tvoje komentáře mám moc ráda, potěší, zvednou náladu, podpoří mě a dokonce občas zaženou pochybnosti o mých povídkách. Moc si jich vážím Smiling
A ještě - Kibův problém si snad ani nečti. Je to naprosto začátečnická tvorba, děsivé chyby ve stylistice a možná i v logice "příběhu" xD... nechci tě znechutit tím blivajzem Laughing out loud (bohužel jsem to ze sentimentality nedokázala smazat. A tak to dopíšu, tři a až čtyři - dlouhé xD - díly, a konec, šmitec).
Ještě jednou děkuju. I tenhle komentář mi moc pomohl a vylepšil mi náladu. Díky, díky, díky Smiling

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, Pá, 2010-08-06 00:05 | Ninja už: 5396 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Tak, konečně hotovo ^^. Opět začnu přidávat povídky, i když už je asi nikdo nečte Laughing out loud

Obrázek uživatele Eli von London
Vložil Eli von London, Ne, 2010-05-30 11:19 | Ninja už: 5539 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Prostý občan

Tvoje povídky jsou úžasný! ^^ Už jenom u Evendžra jsem se lámala smíchy, máš skvělej styl psaní

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, Ne, 2010-05-30 11:28 | Ninja už: 5396 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Děkuju ^^ Tvoji Trosečníci jsou taky zabiják mojí bránice Laughing out loud

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., St, 2010-03-03 00:09 | Ninja už: 5392 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Divím se že tady není koment, to je velmi podivné xD Tvoje FF se mi moc líbí, jsou takové...čtivé,, krásné, dokonce jedna i o Jashinovi-sama, tak tomu se nepostřebuju víc vyjadřovat Laughing out loud Docela se mi líbil popis k tomu o Neko, tak to pádluju přečíst Smiling Mimochodem...jak asi jsi na tom s Mezi námi Jashinisty, dalším dílkem??? Ta FF je suprová Laughing out loud
Taky se mi líbil Hinatin výlev, tu písničku miluju, Hinátka je taky v pohodě, nesnáším tu pos...ou sakuru a narusaku taky, takže je o to suprovější Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, St, 2010-03-03 18:29 | Ninja už: 5396 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Pokusím se to přidat, ale... ten po...dělanej internet nefunguje, tohle píšu u tety, která má byt sice hned pod náma, ale asi se jí sem nebudu moct pořád stěhovat... ale měl by se zprovoznit co nejdřív Smiling