manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki jedou na hory 004

Večer se všichni sešli již ve vytopeném (Kisame je v tom nevinně) obýváků a debatovali o svých úspěších a neúspěších při nakupování. Tedy kromě Kisameho, který si držel sáček ledu na hlavě a chladil si dvě boule na hlavě, jednu od Konan a druhou od Kakuza. Žralok trucoval v křesle. Stále byl uražený, že mu Kakuzu zabránil pohřbít své vzdálené příbuzné.
Po asi dvou hodinách debaty a spoustě vtípků, jejichž hlavním terčem byl Kisame a jeho příhody v supermarketu, se členové slavné zločinecké organizace ačli rozcházet do svých pokojů s různými úmysly. Někteří sebou práskli na postel s tím, že zabalí až ráno a někteří se museli poprat s úkolem těžším než chytit ocasatého démona, a to zabalit zavazadlo.
Ráno
Ráno Deidaru probudilo šimrání na obličeji. V polospánku se ohnal po rušiči jeho spánku rukou. Šimrání ovšem neustávalo. Deidara tedy otevřel oko. Hned po protření oka spatřil oranžovou masku sklánějící se nad ním.
„Vstávat, Deidaro-senpai! Jedeme na hory! Pomůžete Tobimu s balením? Tobi is a good boy!“ Bylo první, co slyšel. Rázem byl úplně vzhůru.
„Tobi, mazej z mého pokoje, jinak…“ blonďáček naznačil složení pečetě.
„Tobi is a good boy!“ vyběhl Tobík z pokoje. Na chodbě narazil na ještě rozespalého, což bylo jeho jediné štěstí, Hidana mířícího do koupelny. „Pomůžete mi s balením Hidan-sama?“
„Ty ***********************, nemotej se tu!“ obořil se ten na něj.
„Tobi nerad,“ omlouval se mužíček s oranžovou maskou za běhu a dál pelášil do svého pokoje, kde měl na posteli vyrovnané podle něj všechny důležité věci. Na lůžku ležely nejrůznější nepotřebné krámy jako například šnorchl, holinky, rybářský prut, přesýpací hodiny a tři lízátka. Snaha se ovšem Tobimu nemůže upřít. Mezi vší veteší leželo i úhledně složené pyžamo s medvídkem Pú, rukavice, šála a čepice s bambulí.
Ve vedlejším pokoji se Itachi skládal všechny své věci do sportovní tašky. Na druhé posteli seděl Kisame s taškou na zemi a zoufale těkal pohledem mezi skříní a svým zavazadlem. Když už Itachi zapínal zipy na své tašce, vypadlo z Kisameho: „Pomůžeš mi?“
Uchiha protočil oči a podíval se na modrou hromádku neštěstí. Potom jenom kývnul a začal Kisamemu udílet rady. Za chvilku se s velkou pomocí svého parťáka se Kisamemu povedlo sbalit.
Byl tak akorát čas vyrazit na snídani. V jídelně už snídali téměř všichni až na Tobiho a Zetsua.
„Kde jsou ti dva?“ zeptal se Pein ostatních.
„Třeba Zetsu sežral Tobiho a ten ho otrávil. Takže se mohli zabít navzájem!“ nadchnul se Deidara při představě, že je Tobi pod drnem, teda spíš v drnu.
„Kakuzu-sama, pomůžete Tobi s balením?“ ozval se téměř všemi nenáviděný hlásek.
„Né, on neumřel,“ zhasly Deidarovy naděje.
„Tobi jak si uhádl…“ Tobimu zasvítilo oko. „že ne!“ dokončil Kakuzu.
„Nikdo mě nemá ráda!“ začal pofňukávat Tobi.
„Já ti pomůžu.“ Nabídla se s úsměvem Konan a potom vrhla vražedný pohled po blonďatém umělci.
Když už měli všichni sbaleno, dokonce i Tobi, sešli se dole v hale. Každý si vzal svou tašku a buď lyže nebo snowboard. Vy razili ze sídla směr autobus na letiště.

Poznámky: 

Moc se omlouvám, že to trvalo tak dlouho. Sem hrozná lama a neměla sem nějak čas se pustit do pokráčka a hlavně nápad. Takže tady je další díleček, protože je děsně krátkej.

4.958335
Průměr: 5 (24 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, Po, 2012-09-03 13:02 | Ninja už: 4260 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

super

Obrázek uživatele Kirin Hyuuga
Vložil Kirin Hyuuga, Pá, 2010-05-14 23:41 | Ninja už: 5108 dní, Příspěvků: 194 | Autor je: Prostý občan

slušný

Obrázek uživatele morce10
Vložil morce10, Čt, 2009-11-05 16:34 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

dobry Smiling

Obrázek uživatele konoha125
Vložil konoha125, Po, 2009-11-02 20:42 | Ninja už: 5313 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

dobrej lol

Obrázek uživatele Rushi
Vložil Rushi, Po, 2009-11-02 20:30 | Ninja už: 5589 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Pěstitel rýže

héééééééééézkýýýýýýýýýý Laughing out loud

Obrázek uživatele Katie Shannon Leto Milicevic ♥ 30 Seconds To Mars
Vložil Katie Shannon L..., Ne, 2009-11-01 20:56 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 164 | Autor je: Prostý občan

jůůů

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Ne, 2009-11-01 20:16 | Ninja už: 5650 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

moc pěkné.

Obrázek uživatele Torrnet
Vložil Torrnet, Ne, 2009-11-01 22:32 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

mo děkuju xD