manga_preview
Boruto TBV 09

Velký návrat 04-Souboj

4.Souboj
„Jste připraveni?“zeptal se.
„Ano,“ odpověděli všichni zborově.
„Dobře. Tak začněte.“

Chvilku na sebe jenom koukali a pak Mikaro udělal pár pečetí něco řekl a před ním se objevil klon. Pravý Mikaro zatím odešel k jedinému stromu v okolí. Sedl si, opřel se o něj a vytáhl si knížku.(nebyly to ty Jirayovi prasárny)
„To myslíš vážně?“zeptal se Naruto.
„Budete rádi, když mu spůsobíte škrábanec,“ odpověděl aniž by vzhlédnul od knížky.
V tom klon rychle udělal pečetě a vykřikl:
Katon Goukakyuu no jutsu(Živel oheň: Technika velké ohnivé koule) a s pusy se mu vyvalila obří ohnivá koule aspoň dvakrát větší než Sasukeho. Všichni stačili jen těsne uhnout.
„Nebude lehký ten klon porazit pokud umí takovýhle techniky,“ řekl Kakashi.
„Na to jak ta technika byla velká nespotřeboval snad žádnou chakru. A ten klon má úplně stejně chakry jako ten pravej,“ řekl Neji a skoumal Mikara Byakuganem.
„Tohle jsou klony mího klanu. Můj klon má stejně chakry jako já, umí i stejný techniky, ale má to i svý nevýhody. Dokážu ovládat maximálně pět klonů,“ vysvětlil Mikaro.
„Tak to bude zajímavý,“ řekl Naruto a běžel do lesa.
„Kam běží Kakashi-sensei?“ zeptala se Sakura.
„Jde se přeměnit do sage modu,“ odpověděl Mikaro a hned začal dělat pár pečetí a vykřikl:
„Doton: Doryuudan,“ (Živel země: Střely draka země) ale Mikarovu útoku se všichni jednoduše vyhnuli.
„Nemůžeme se bránit pořád,“ zakřičel Neji a začal útočit na Mikara.
Neji použil Juuken(vznešená pěst), ale na Mikarovímu klonu nebylo ani stopy po zranění. Normálně stál a potom ho, tak silně odkopnul, že se Neji zastavil až o strom u kterýho byl Minato a feudální pán.
„Už to je pouze čtyři na jednoho.“ řekl Mikaro.
Yamato se podíval na Kakashiho a ten mu pokývnul hlavou. Kakashisi si hnedka posunul čelenku do vlasů aby mohl používat sharingan a v ruce se mu zformovalo Chidori.
Mikarův klon se usmál a začal tvořit další pečetě, ale v tom ho něco spoutalo a nebyl schopen se pohnout.
Podíval se na Yamata a viděl, že on ho spoutal svým Mokutonem.
„Nakonec to nebude tak těžké, že Kakashi-senpa,“ řekl Yamato a podíval se na Kakashiho který už se rozbíhal i s chidori v ruce.
„Tohle nemá smysl,“ řekl klon a objevil se za Kakashim.
„Fuuton: Renkuudan (Živel vítr: stlačená vzduchová koule)“ zakřičel Mikaro. Byl to tak silný útok, že Kakashiho odhodil na druhou stranu louky. Mikaro hned udělal stínový klon a odnesl Kakashiho k Nejimu který se už z tý rány do stromu trochu oklepal.
„A teď už zbývají jenom tři, kdo bude další?“ zeptal se ironicky Mikarův klon, ale hned se musel vyhýbat útokům od Sakury. Když se dostali až k okraji lesa, tak z lesa vyběhl Naruto a v ruce měl Rasengan.
Mikaro se jeho útoku lehce vyhnul a navíc chytl jeho druhou ruku a odhodil ho na Sakuru. Ta ho naštěstí zachytila a tím nedovolila aby se proletěl. Přiskočil k nim Yamato a řekl jim:
„I kdyby sme porazili klon čeká nás i ten pravej. Měli bysme ho vyřídit jedním silným útokem.
Ale viděl jste co s ním udělal Nejiho útok,“ oponovala mu Sakura.
„Nechte to na mě,“ řekl Naruto a vytvořil dva klony a ti mu v ruce začali tvořit Rasenshuriken.
„Tak to bude zajímavý,“ řekl Mikaro, odložil knížku, zrušil klon a vytáhl si katanu.
„Ale Naruto tuhle techniku přece nemůžeš použít.
Už můžu Sakura-chan,“ řekl Naruto a hodil rasenshuriken na Mikara. Mikaro chvilku nijak nereagoval, ale když byl Rasenshuriken těsně před ním a už se začal zvětšovat, tak ho katanou rozříznul a Rasenshuriken zmizel.
„Myslím, že je už čas to ukončit,“ řekl znudeně Mikaro a objevil se s dvouma klonama za Narutem, Sakurou a Yamatem s kunaiema přiloženýma ke krku.
„Vzdávate se, nebo vás mám zabít,“ řekl lhostejně.
„No dobře,“ vzdal se Yamato a Mikaro je nechal. Zrušil klony a vydal se za feudálním pánem.
„A to sem se ještě krotil, teď už vám nezbývá nic jiného, než Minata udělat zase hokagem,“ řekl feudálnímu pánovi a odcházel.
„Co jsi vůbec zač?“ zařval feudální pán.
„Jmenuju se Mikaro víc vědět nepotřebujete,“ odpověděl mu.
„No dobře, že jste se stal hokagem oznámíme všem zítra v osm hodin,“ vztekle oznámil feudální pán Minatovi a se svýma „poskokama“ odešel. Na louce bylo hrobové ticho dokud npromluvil Naruto:
„Co to je za kluka tati?“ zeptal se.
„Jmenuje se Mikaro a pocházi z vesnice skryté ve sněhu. Ovláda všech pět živlů a má velikou zásobu chakry. To je všechno co o něm vim.
To teda moc nevíte senseii.
Ale vim že dokáže jednoduše zničit celý svět. A mohl bych si s tebou promluvit Naruto.
Nemám čas,“ odpověděl mu drze a utekl od nich.
„Naruto pčkej!“ zakřičela Sakura a vydala se za nim. Neji už taky odcházel ale toho si nikdo nevšímal.
„Já už taky musím jít ozval se Yamato a zmizel. Na louce zůstali jenom Kakashi a Minato.
„Myslím, že by jsme si mohli promluvit senseii,“ ozval se Kakashi.
„A o čem?
O tom klukovi neřekl jste všechno co o něm víte.
No dobře, ale nikomu to neříkej. On má velmi silnou kekei genkai. Dokáže díky ní neuvěřitlně manipulovat s chakrou umí s ní vytvořit i chakrové brnění, které nepustí žádný útok na jeho tělo, ale to není moc důležitý. To hlavní je, že dokáže díky tomu zkopírovat všechny jutsu na světě, ale i ostatní kekei genkai třeba Sharingan, Byakugan i Mokuton
A-ale to je nemožný.
U něj to jde navíc vidí i do minulosti. A díky tomu dokáže vědět, co ten ninja umí za techniky a tak ví jak ho jednoduše porazit. To z něho dělá neporazitelného ninju.“

Poznámky: 

Omlouvám se za další zpoždění a za to, že je to tak krátký, ale fantazie si vzala dovolenou a ještě se nevrátila.

4.875
Průměr: 4.9 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Čt, 2010-12-02 23:21 | Ninja už: 5041 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

naaaaaaajs pis dalej x)

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Kai-san
Vložil Kai-san, So, 2009-10-31 09:23 | Ninja už: 5340 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Povídka to byla dobrá.Ale z mého pohledu dost upadla protože je postava
Mikara moc přemaxovaná.Ale možná to později nějak vyvážíš.Ikdyš osobně si myslím že ne!

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Pá, 2009-10-30 00:51 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

děláš z nej supermana Laughing out loud ale nestěžuji si na to Smiling
nádherný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Čt, 2009-10-29 22:56 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

pěkný týpec xD I když trochu moc silnej Smiling A jinak je to hezky napsaný ale zapomínáš na úvozovky Eye-wink

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Hammerofskill
Vložil Hammerofskill, Čt, 2009-10-29 21:31 | Ninja už: 5599 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

Lol pekny cool XD