manga_preview
Boruto TBV 07

Kakashi between two kunoichi- 5. díl (konec)

Seděla na židli, odpočívala.
Konečně jednou také měla volno, konečně už to nebylo jen "Shizune sem", "Shizune tam"... A hlavně "Shizune pomoz mi"... Teď měla přestávku, a proto se nemusela starat o to, aby současná Hokage, Tsunade, jejíž je ona společnice, udělala pro své povinnosti Hokageho vše, co se sluší a patří.
Teď měla volno, ale protože to byla jen krátká přestávka v dlouhém dni, nepříliš se snažila oddychnout si, jen se posadila na židli, a chvíli přemítala o svých starostech, o tom, co se děje v jejím soukromém životě...
A tehdy si přesně uvědomovala, že mnohem více než to, co se v jejím soukromém životě děje, ji štve to, že se nedějě vůbec nic. Netušila, proč je v ní tolik bolesti, proč se cítí tak ošizena, zničena, rozedrána... Ale nejspíše to bylo následkem toho, že viděla Kakashiho, jak dělá to, co dělá...
Ano, Kakashi už téměř půl roku chodil s Anko... A oba se tím vůbec netajili... Vodili se za ruce, a jak si Shizune všímala, oba byli nadšení, když spolu měli nějakou misi... Kterých sice nebylo mnoho, protože Kakashi má narozdíl od Anko tým, ale i přes to se nějaké našly...
Tsunade totiž ani omylem nebyla někdo, kdo by rozdíral páry... A i jinak, kdo by Kakashimu nepovolil trávit více zajímavých chvil s Anko, když je zjevně tak šťastný? Předtím byl znuděný, a možná trochu lhostejný k ostatním, ale teď je z něj snad úplně nový člověk... Dosti se toho od lásky naučil...
Snad pro všechny v Konoze bylo vždy hezké sledovat, když se nějací shinobi zvládnou dát dohromady... Ono to kvůli misím a podobně nebylo zas až tak jednoduché, jak by si kdo myslel... Hlavně na sebe ti dva vždy nemuseli mít dost času... Zde ale Kakashimu i Anko nahrávalo to, že on měl genniny, a stejně většinu času trávili spíše tréninky, než misemi..
Nejspíše jediný člověk, který z toho neměl radost, byla ona, Shizune. Ano, cítila se za to celkem provinile, věděla, že by jim to měla přát... Že by se měla radovat jako všichni ostatní... A proto se tak snažila vypadat...
Předstírání ale nikdy nemohlo nahradit to, co cítila doopravdy. Vždy se jí ten šedovlasý shinobi líbil, uznávala ho i přes to, že se k ostatním choval tak víceméně různě, někdy byl znuděný, někdy v pohodě, zřejmě se tehdy ještě pořádně nerozhoupal z mladistvějšího pohledu věku... Ale jí to i tehdy bylo jedno. Snažila se na sebe vždy upozornit, ale když nad tím teď přemýšlela, možná se nestačila dostatečně... Vždyť na to ani pořádně neměla čas... Jen občas stíhala vrhnout nějaký ten letmý úsměv, oddaný pohled... Ale to mohlo být všechno.
Uvědomovala si, že když si jí Kakashi-san nevšiml, zřejmě to bylo tím, že se dost nesnažila, nebo že se mu nelíbí, a nebo si prostě tu lásku jen vymyslela, aby se nad něčím mohl,a zamýšlet...
Ale v duchu věděla, že ta láska je opravdová. Nebyla zlá, nebyla pomstychtivá, aby za tohle chtěla něco Anko pořádně provést, a kromě toho si byla vědoma, že pokud se Kakashimu více zalíbila Anko, zjevně to má nějaký důvod, který ona nemůže dostihnout, přesto jí to však velmi rvalo srdce. Měla pocit, že to ona byla první, kdo pomýšlel na lásku, kdo pomýšlel na hezké city, když se na toho šedovlasého ninju díval, zjevně tomu ale tak nebylo... Jistě, Anko v něčem asi nevypadala úplně důvěryhodně, spíše něco jako "na jednu noc", ale to, že jsou spolu už půl roku nejspíše o něčem svědčí...
Tohohle si Shizune byla dobře vědoma. Proto nechtěla nic podniknout, i když pravdou nejspíše bylo, že by nic nepodnikla ani kdyby jí bylo opravdu ukřivděno...
A teď se cítila moc unavená, a smutná, potřebovala by uklidnit, chtěla by se ocitnout v tom náručí... Jeho náručí, jeho objetí, na jeho hrudi... Ale to nešlo. I když se na sebe snažila upozornit stále, čím víc se snažila, tím víc to bylo beznadějné... Zdálo se, že Kakashi si prostě našel jednu ženu a s tou vydrží... Ale to bylo v jistém smyslu také dobře... Alespoň věděla, že není nevěrný...
Zavřela oči, aby se znovu pokusila překonat ten nával vnitřní bolesti, a na chvíli se snažila uvolnit, na tohle téma nemyslet... Stejně si tímhle tématem nic neulehčovala, nespravovala si tím náladu...
"Shizune?"
Trhla sebou. Nejspíše se až moc zasnila... Ale i přes to, že to bylo tak smutné, bylo to i krásné... A teď jí hlas Tsunade-sama nejspíše povolá zase do práce.
Otevřela oči.
"Ano, Tsunade-sama, hned se do toho dá-..."
Nedořekla. Blonďatá Hokage totiž stála kousek od ní a pozorovala ji. Celkem bedlivě, nevypadalo to ale tak, že by na své společnici chtěla vyzvědět, nad čím přemýšlí, že nepracuje, ale spíš tak nějak jinak... Starostlivě...
"Shizune? Je ti dobře?"
Zamrkala. To snad není možné... Jistě, Tsunade-sama nebyla nelidská, ale že by se o ni zas až tak moc zajímala... Koneckonců, Shizune vždycky vypadala tak trochu jako "nezničitelná a neunavitelná pracantka"...
"V po-pořádku, Tsunade-sama..."
Tak trochu možná vyděšeně zírala na ten obličej, který byl tak blízko od ní...
Tsunade na ni ještě chvíli zamyšleně hleděla, a také si ji prohlédla z několika stran. Pak se zvedla z předklonu, ze kterého ji sledovala, a stále se zamyšleným výrazem se na Shizune obrátila...
"Opravdu? Poslední dobou se mi zdáš trochu vyčerpaná..."
Shizune ohromeně zírala, jak Hokage obešla stůl a usadila se na židli za ním. Spojila prsty a pak se nad nimi na Shizune znovu podívala.
"Víš... Pokud máš nějaký problém, nemusíš mi to tajit... Jsme přece přítelkyně, ne?"
Rozšířily se jí oči překvapením. To snad nemůže být pravda... Tahle rázná a celkem i chladná žena, nebo zase naopak moc horkokrevná zkoumá to, jak se ona cítí... To není možné... Potřebovala porozumění... A koneckonců jí bylo jedno, od koho přijde,ale že by od ní, od Tsunade?
"J-jistě... Ale... J-já, opravdu nic netajím..."
Nejspíše ji prozradil její trochu roztřesený hlas, každopádně si ji Tsunade znovu zkoumavě prohlédla, a potom jí věnovala vřelý, klidný výraz.
"Dobře, nevadí... Ale co bys řekla na to, kdybych ti dala trochu volna?"
Teď už se Shizune trochu vzpamatovala, a věnovala své Hokage ohromený výraz.
"A-ale... Když tu nebudu, co všechny ty papíry? Zvládnete je udělat? A co když toho na vás bude moc a vám se nebude chtít?"
"Shi-zu-ne."
Hokage její jméno vyslovila postupně, po slabikách... Zřejmě tím chtěla upoutat její pozornost... Ta na to jen odpověděla tím, že dále pozorně poslouchala.
"Pozorně poslouchej. Na chvíli se přestaň zajímat o své povinnosti ,a mysli také na sebe... Zdá se mi, že bys potřebovala nějaký volný čas... Tady ti to příliš nesvědčí... Dám ti chvíli volno, a pak... Co bys řekla na pár misí?"
S posledním slovem Tsunade složila ruce na stůl a pak se na Shizune podívala, možná tak trochu zvědavě, každopádně v tom pořád byla to starostlivost...
Bylo jí to divné. Tohle snad není možné... Jak to, že se její Hokage chová takhle? To ji snad někdo vyměnil?
Protože se na chvíli odmlčela, Tsunade promluvila za ni.
"Protože se zdá, že se sama nerozhodneš, s tvým dovolením rozhodnu za tebe... Vyberu ti prozatím jednu misi, a časem dostaneš další.. Neměla by být příliš náročná, prostě něco oddechového... A začít budeš muset až..."
Na chvíli se odmlčela, protože se už při slovech "vyberu ti prozatím..." začala hrabat v přihrádce na stole a hledat příslušné svitky, a zatím ještě nenašla to, co hledala... Nakonec vzala svitek s označením "B", jako B mise, který rozvinula a začala v něm hledat.
"Ale, Tsunade-sama... B mise... Nebude mě tady mnohem více potřeba?"
Snažila se Shizune. Už to ale nebylo proto, že by nechtěla, ale spíše jen tak z principu...
Blonďatá Hokage ale právě našla to, co hledala. Rozvinula příslušný svitek, rychle ho přelétla pohledem, a pak pohlédla na Shizune. Pohled to byl celkem tvrdý...
"Shizune... Řekla jsem, že půjdeš na nějakou misi, kterou ti přidělím... Sice jsme přítelkyně, ale pořád jsem tvůj Hokage,takže mě laskavě poslouchej!"
Shizune tak trochu uklidnilo to, že poslední věta už měla nádech klasického vyjadřování se její Hokage, a musela se nad tím i tak trošičku pousmát. Zdálo se, že si toho Tsunade všimla, protože tváře jí na moment zalil lehký ruměnec, nejspíše z toho, že se trochu styděla za svou starostlivost...
Tsunade ale svou tvář rychle zakryla svitkem, který rozevřela, a začala nahlas předčítat, nebo spíše vybírat to nejdůležitější, a to tlumočit Shizune...
"Takže, je to B mise... Vyrazit máš zhruba za dva dny... Jde o jednoduché doručení informací od jedné z menších neshinobijských vesnic do té druhé... Jednoduché... Je tu ale upozornění na možné nebezpečí... Což by ale neměl být problém. Máš to zvládnout za dva dny, takže nemusíš nijak spěchat... A pochopitelně nepůjdeš sama, půjdou s tebou..."
Na chvíli se odmlčela a nahlédla do jiného svitku.
"Ano, Mitarashi Anko a Hatake Kakashi... A také jeden z ANBU, kterého vám přidělím..."
Tsunade spokojeně začala smotávat svitky. Zjevně se jí to takhle líbilo...
"Ale, Tsunade-sama, co tým Kakashiho-san? A proč nás jde tolik? Není nutné s námi posílat toho ANBU... A v podstatě ani ne Anko-chan..."
Když se Shizune zmínila o Anko, teď tváře lehký ruměnec polil zase jí. Nemusela to říkat tak jasně... Teď je jasné, že chce být s Kakashim sama...
"Shi-zu-ne."
Už zase. Tsunade vyslabikovala její jméno. Tentokrát to však nebylo jen pro upoutání její pozornosti, ale bylo to spíše káravé...
"Když jsem to tak rozhodla, tak to tak uděláš, a nebudeš se ptát proč."
"Ale..."
"Žádné ale. Teď máš volno, až do své mise. Přeji ti pěkný den."
Poslední slova už Tsunade doplňovala svým výrazem "a jestli budeš mít komentář, tak si teda počkej".
Shizune, trochu zmatená, ale celkem i nadšená, že má misi s Kakashim-san, i přesto, že jsou tam jiní lidé, pokorně odpověděla:
"Wakarimashta."
zvedla se ze židle k odchodu.
"Dewamata, Tsunade-sama..."
"Dewamata, Shizune."
Dveře se za ní zavřely, a ona stanula na chodbě, odkud se vydala k volajícímu volnu...

O dva dny později všichni čtyři stáli před Konožskou bránou. Černovlasá Shizune, která se teď už zdála být odhodlanější, protože se se vším už smířila, Kakashi a Anko, kteří se drželi okolo pasu, zřejmě dokud nevyrazí, a poslední ten ANBU, který si sundal masku, zpod níž vykoukly hnědé vlasy. Říkal si teď "Yamato"...
Aniž by někdo cokoliv řekl, kývli na sebe a vyrazili na cestu.
Cestovali celkem v tichosti, až na tiché šeptání Kakashiho a Anko ze zadní části jejich skupiny...
Kdyby Shizune byla trochu kurážnější, obrátila by na to oči v sloup, a možná by si v duchu předváděla, že to, co dělají, je přece neskutečně divné, a hnusné, aby trochu zlehčila to, jak ji to zraňovalo... Ale to ona nemohla. To dělají jen malé děti, kterým smysl lásky není úplně jasný... Ona však toužila spíše po tom, aby byla tam, vzadu, namísto Anko...

Tímto způsobem, v tichu, cestovali po většinu času. Ještě ten den dorazili do vesnice, kde měli získat informace, jenž měly následně přenést do té další vesnice. Příliš neodpočívali, nebylo proč.

Večer zastavili, že si odpočinou a vyspí se, nebylo nutné spěchat, o tom, že by to nestihli, ani nepochybovali...
A proto, když Shizune uléhala a sledovala, jak si Kakashi s Anko povídají a sledují noční přírodu, přišlo jí, že jsou spíše na nějakém pohodovém zájezdu, kde si každý může dělat co chce, než na misi...
I přes to, že se zdála být malá pravděpodobnost něčího útoku, stanovili na noc hlídky. Jako první ji měl Kakashi, který pochopitelně hlídal i s Anko, pak Yamato, a pak Shizune... Na Anko se tuhle noc jaksi nemělo dostat...
Shizune ulehla, a ponořila se do světa snů.
Když s ní někdo později v noci zatřásl, a ona otevřela oči, a zjistila, že je to Yamato, nezdálo se jí, že by se dělo něco divného, či něco, co by nějak zvláště vyžadovalo pozornost... Koneckonců, měla mít po Yamatovi hlídku...
S celkem pohodovou náladou se zvedla, že tedy půjde hlídat, zastavil ji ale Yamatův strašlivý výraz v obličeji. Nevěstil nic dobrého...
Tak trochu se vyděsila a v dalším okamžiku ležela zase na zádech, na svém spacím pytli, kam sebou praštila.
"Y-yamato... To jsi ty... Lekla jsem se... Děje se něco?"
ANBU shinobi ani nemusel nic říkat, aby jí to bylo jasné.
Rychle se zvedla, a rozhlédla se kolem. Něco nebylo v pořádku... Bylo nějak moc světlo... Les hořel?
"C-co se děje?"
Stále ještě byla šokovaná tím, že jí Yamato probudil, a hlavně, že jí neodpovídá.
Hnědovlasý shinobi pokynul hlavou směrem vpravo...
Pohlédla tam, a uviděla, jak tam Kakashi a Anko svádí celkem těžký boj s několika cizími shinobi... Nevypadalo to úplně dobře...
"Yamato... Proč jsi mi hned nic neřekl? Proč neodpovídáš?"
Odpověď byla zjevná hned, jak Yamato se strnulým výrazem spadl dozadu, a pak se proměnil v dřevo, jelikož byl zasažen kunaií. Klon...
Pozorněji se zadívala na tu scénu boje, a posléze si všimla i opravdového Yamata, který se tam snažil, Kakashimu a Anko po boku.
Rychle se zvedla, nechala všechny věci rozházené tak, jak byly, a vyběhla směrem tam. Musela jim pomoct...
Boj však ale už byl zjevně víceméně dobojován, když přišla... Nechápala, proč ji nikdo nevzbudil dřív... Nepřátelští shinobi padli, ale stejně tak se k zemi kácela Anko, Kakashi a Yamato vypadali hodně zranění.
rychle se k nim vrhla, ano, na tyhle situace byla její specializace tvořená! Dříve než Yamata ale navštívila Kakashiho s Anko v náručí...
Nevypadalo to příliš nadějně. Anko dýchala už jen slabě, a šedovlasý ninja zase oddechoval trochu trhaně, jak ho bolely a unavovaly rány, které ho zasáhly...
"Anko... Zlato... Probuď se... Buď silná..."
Té kunoichi ale nebylo pomoci, ani když Shizune začala léčit.
Vydechla naposled...
Šedovlasý shinobi ji zdrceně sledoval, ale dříve, než stačil i nějak výrazněji projevit své city, projevil se kupodivu Yamato... Stejně jako Kakashi byl raněn, a mnohem více, k nim se však ještě dokázal dostat...
"Anko... Já..."
Shizune nevěděla proč, ale tohle volání jí připadalo naléhavější... Yamato zachrčel, a z úst mu stekl pramínek krve.
"Já..."
Nedořekl, sklonil se, a políbil Anko na pomalu vychládající ústa, přičemž na nich zanechal něco krve.
Zvedl se od ní, věnoval Kakashimu a Shizune svůj poslední, tak jaksi smířený pohled, a skácel se vedle Anko, s očima skelnými...
Černovlasá kunoichi to vyděšeně sledovala... Snad mohla Yamata zachránit... Nedokázala to ale... Nedokázala...
"Shizune..."
Ozvalo se tiše, přerývaně, a hned vzápětí se ozvalo namáhavé zakašlání.
Rychle otočila pohled na toho, koho milovala nejvíc...
"Já... Promiň..."
A také se skácel k zemi.
"Ne!"
Zařvala rozedrána bolestí a ruce se jí ihned rozsvítily zelenou chakrou. Tentokrát se začala snažit... Chtěla ho zachránit... Ale už když podnikla první pokus, něco v jeho tváři jí napovědělo, že to nemá cenu...
Usmál se. Viděla to přs jeho masku.
"Miluji tě, Shizune."
Rozšířily se jí oči děsem. On ne, on nemůže...
Ale přesto bylo v jeho posledním pozdravu něco neodvratitelného. Věděla, že to musí přijít, teď už si tím byla jistá...
A proto jí zhasla charka na rukou, stáhla mu masku z obličeje, a věnovala mu vroucný, horoucí polibek, jako by mu tím mohla "vcucnout" svůj život... To ale nešlo... Když se od něho zvedla, byl mrtvý...
Naplnila ji naprostá beznaděj. B mise... Přežila jen ona... Mohla je zachránit... Nezvládla to... Nezachránila ani toho, kterého milovala a uctívala ze všech nejvíce... Ano, dosáhla svého, nakonec ji měl přeci jenom moc rád, ale... To za tu hroznou bolest snad nestojí...
Zvedla se od nich, aby se na ně nemusela dívat, a výhled na svět jí zaplavily slzy. Cítila se tak hrozně, tak beznadějně, co jenom teď bude dělat? Možná by jí bylo lépe, kdyby tam ležela s nimi...
Prošla se po bojišti, jen z dálky obhlédla všechny nepřátelské mrtvoly. Ani si neutírala slzy, prostě je nechala volně kanout... Jistě, shinobi by neměl brečet a projevovat své city, ale... Je ona vůbec shinobi? Není už tak změkčilá životem?
V tu chvíli ale nebylo příliš důležité to řešit, koneckonců, nikdo by ji neměl vidět, pokud jsou všichni na tom bojišti mrtví...
Zjistila, že vůbec neví, jak to vysvětlí Tsunade... Jak je pobere s sebou... Jak to vysvětlí Kakashiho týmu... A v tu chvíli si prostě přála být mrtvá. Ležet tam s nimi.
Jen co na to pomyslela, její přání se jí splnilo.
Překvapeně vykašlala krev a pohlédla na svou hruď. Procházel jí kunai... Byl to čistý hod.
Aniž by zjistila, kdo to po ní hodil, skácela se k zemi. Umírala... A v jistím smyslu za to byla ráda. Pokud existuje něco po smrti, snad se tam setká s Kakashim-san za lepších podmínek...
Ano, její poslední myšlenka byla věnována Kakashimu...
A pak pomalu zavírala oči... A její myšlenka se vytrácela, jako by ji odnášel vítr... A stejně tak se vytrácelo její bytí...
A nakonec skončila.

Poznámky: 

Tak, konečně jsem tuhle sériovku dopsala Smiling
Omlouvám se těm, kteří čekali a které to zajímá, že museli čekat tak dlouho, ale nějak jsem neměla nápad...
Pro všechny, kterým se stejně jako mně tak trochu zdá, že jsem to dost rychle zakončila, říkám, že je to moje první FF série a tak jen můžete doufat, že se to časem zlepší Laughing out loud
Děkuji za dobré hodnocení a ráda bych byla za nějaké komentíky...

4
Průměr: 4 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, Út, 2019-03-12 12:27 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Mise VH: Tento díl mě zaujal více než předchozí. Šizuniny myšlenky v úvodu se přímo dotýkaly hlavní zápletky a vnesly do příběhu náznak budoucí kolize zájmů, což byl oproti předchozím kapitolám, kde se lidé v poklidu česali a sprchovali, posun k větší zajímavosti. A závěr mě dost překvapil. To je taky pasáž, které by slušelo podrobnější rozvinutí, aby to nebylo až tak uťaté, ale co už. Na první sériovou povídku to bylo zdařilé, bylo vidět, že ses snažila, a nějaká ta vyváženost z hlediska spádu děje přijde se cvikem.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.

Obrázek uživatele YoshieH
Vložil YoshieH, Ne, 2016-09-04 19:02 | Ninja už: 4750 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Konohamarova chůva

Mise L - čekala jsem nějaký zvrat, ale že bude takhle velký, to jsem vážně nečekala. Laughing out loud Musím říct, že tenhle díl byl podle mě nejslabší z celé série, ale celá povídka byla dost zajímavá. Smiling Akorát mě mrzí, že stejný osud potkal všechny na té misi...

Naruto Online OAS - Bandai
TADY

Obrázek uživatele Akira_Senjuu_Uchiha
Vložil Akira_Senjuu_Uchiha, Čt, 2011-05-05 16:02 | Ninja už: 4713 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Tento posledný diel je veľký zvrat ale inak nieje čo vytknúť Smiling





Obrázek uživatele Sakurka-san
Vložil Sakurka-san, Pá, 2010-01-08 20:19 | Ninja už: 5269 dní, Příspěvků: 115 | Autor je: Prostý občan

je to opravdu povedené ae radši bych kdyby přežili tohle bylo fakt smutně ae jinak to bylo pěkné

Obrázek uživatele Mirrajane
Vložil Mirrajane, Po, 2010-01-04 15:23 | Ninja už: 5214 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

eeee nemám rada keď všetci pomrú....
radšej by som privítala "a žili šťastne až do smrti"
ale samozrejme všetky časti boli veľmi dobré Smiling

Tu je anime, ktoré som už videla, prípadne pozerám Smiling

http://myanimelist.net/animelist/kitsunenosennin

Obrázek uživatele Chimera
Vložil Chimera, Čt, 2010-01-07 06:55 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Hmmm, to já ještě nevím, jestli umím napsat něco, co by skončilo dobře... Smiling Nejsem tolik na pohádky Smiling
Ale zase dík, budu na to pamatovat Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Ne, 2009-12-06 21:31 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

do háje, to bylo smutné... ale pěkné Smiling chválím, chválím,.... jedna z nejlepších vážných sérií, keré jsem četla...


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Chimera
Vložil Chimera, Ne, 2009-12-27 19:19 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Díky moc Smiling
A ty máš jedny z nejlepších komentářu, které jsem kdy četla u svých FFek Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Galax94
Vložil Galax94, St, 2009-10-21 18:21 | Ninja už: 5396 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Tak jsem to dočet... Jsem trochu zmatený protože jsem nečet 3 a 4 díl ale teď si je určitě přečtu, zase jsi se vyznamenala a těším se na to co chystáš x)
Takže ještě jednou, supr Smiling Kakashi YES

Obrázek uživatele Chimera
Vložil Chimera, St, 2009-10-21 19:06 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Moc dík Laughing out loud

Přečti, přečti... Smiling Budu ráda Laughing out loud