manga_preview
Boruto TBV 11

Mír ve smrti...

Historie
...

Sasuke nakonec nad Itachim nezvítězil a prchnul, Itachi zmizel stejně jako Sasuke a dlouho ani o jednom nikdo nevěděl. Sakura, Naruto, Sai a Yamato často mívali zprávu o jednom z nich a proto byli neustále na misích.
Naruto pomalu jako ostatní dospíval, po čase pochopil že u Sakury nemá šanci stejně jako se s tím musel smiřovat kdysi Lee. Naruto ovšem objevil novou lásku, ano, koho jiného že?
Tsunade se pomalu smiřovala s tím že už stárne a bude muset brzy přenechat svůj post hokage jinému, jak že to vlastně že je hokage? No, Pein se s Konan kamsi ztratili stejně jako naši dva bratři, potom ho nikdo neviděl a bez nich si Madara zatím netroufl zaútočit na Konohu...
Při jedné z misí kde měli objevit Sasukeho se Sakura vydala na průzkum stejně jako ostatní, co se jí stalo se dozvíte...
...

Průzkum, kdesi v Ohnivé zemi

Sakura se rozhlíží po malé mýtince, kde se zastavila k odpočinku, nikde nikdo, dojde tedy k monolitu, který tam jakoby označoval střed, sedne si a opře se o něj.
Po několikahodinovém stopování a hledání je dost unavená, navíc cestovat po celé Ohnivé zemi skoro bez přestávky je vysilující a tak je vděčná za každou minutu odpočinku.
Pomalu zavírá oči a lehký větřík jí fouká vlasy zpět do obličeje i když si je kolikrát odhrnula stranou.
Už je to skoro pět let, jí samotné je teď bezmála jednadvacet a stejně tak i Narutovi, on se už pomalu připravuje na titul Rokudaimeho (Danzo nebyl zvolen a stále nikdo netuší kdo je a co umí), Sakura zase že nahradí místo své senseiky a stane se hlavním medikem v celé Konoze a vůbec Zemi shinobi. Taky se za tu dobu vyšvihla do postu jounina, nakonec ovšem tohoto místa nechala a vydala se až na post ANBU, ovšem ne klasických. Vytvořila speciální skupinu lékařsky vyškolených ANBU.
A jako třetí věc se změnil její vzhled, už nevypadá jako malá holka, je z ní mladá, krásná žena a její vlasy které si nechala opět narůst do délky jí všechny závidí.
Mnoho shinobi už se pokoušelo získat její srdce ale jediný kdo tu možnost měl byl Sasuke, ten ji promarnil, i když ví že třeba právě Leemu tím že ho odmítla ubližuje tak to její názor stejně nemění, ona stále zůstává věrná, i když neopětovně, Sasukemu...
Pomaličku ale jistě ji přemáhá spánek, i když ví, že by neměla usnout, nic proti tomu nemůže udělat...
Už ji skoro dostal spánek, když zaslechne tiché šelestění, ale to nepatří větru, který si pohrává s listy stromů, ani stébla trávy či keříků, které rostou okolo...
To byl šelest oblečení...
Rychle otevře oči, ale před ní, vedle ní ani za ní nikdo nebyl, za ní ani nemohl protože se zády opírá o monolit.
Pomalu chce znovu zavřít oči, když před ni dopadne stín, znovu oči otevře a pohlédne do tváře někomu koho tu opravdu nečekala, čekala někoho naprosto jiného, když už tak Naruta, Saie nebo Kakashiho, popřípadě Sasukeho pokud se zpráva zakládala na pravdě, ale...
Před ní stál muž v černém plášti s čelenkou Konohy, přeškrtnutou jakožto znak Akatsuki, ovšem ten muž na sobě neměl černý plášť s červánky, ale jen černý plášť a slaměný klobouk.
Navíc, když mu pohlédla do očí, bezpečně poznala o koho se jednalo.
Před Sakurou v podřepu čekal Uchiha Itachi, bratr jejího bývalého partnera, její neopětované lásky a nynějšího pohřešovaného missing nina...
Itachi ale vypadá taky jinak, jeho výraz, nemá takový ten bezvýrazný, lhostejný výraz.
Dokonce, vypadá, jakoby omládl, místo aby stárl, jak je přirozené...
Jeho oči srší energií a vypadá celkově jakoby to ani nebyl on.
Sakura ale má jiný problém...
Proč tu je, a jak se tu vzal?
"Proč... Proč tu jsi?" řekne trochu roztřeseně a dívá se mu zpříma do očí.
Itachi se jen usměje.
"Hledáš bratra? To budeš mít dost složité, ani já ho nemohu najít... Abych dokončil to, co jsem začal, jeho nenávist z něj udělala nepřítele Konohy." řekne skoro smutně Itachi.
Sakura se konečně trochu vzpamatuje a postaví se. Itachi udělá to samé, i když Sakura vyrostla, Itachi je skoro o hlavu větší.
"To ale není jediný důvod, že ne?" řekne už trochu víc sebevědomě Sakura a zadívá se na něj.
V tom začne nabírat rudou barvu protože cítí lehký dotek jeho ruky na tváři.
Ihned ale rudá barva zmizí a ona ucukne zpět.
"Co... Co to sakra děláš!" řekne trochu vyděšeně, trochu překvapeně a i naštvaně.
Itachi se jen pousměje a řekne skoro neslyšně "Přišel jsem kvůli tobě..."
Pak k ní přistoupí, ale jediné čeho tím docílí je, že Sakura o krok ustoupí, ale tím je už přitisknutá zády k monolitu a nemá kam couvnout...
"M... Mě?" řekne Sakura vyděšeně a dívá se mu zmateně do tváře. Najednou v ní vidí podobné rysy jako v té kterou tak milovala.
Vidí stejné a přesto naprosto odlišné dvě tváře které se navzájem překřižují a tvoří jednu.
V tu chvíli je naprosto bezbranná a ani si nevzpomene že svoje srdce navždy uzavřela pro jednoho, který jí lásku neopětoval...
Itachi vidí že je dokonale paralyzovaná a přistoupí k ní, lehce si ji k sobě přitiskne a jednu ruku jí položí okolo pasu, druhou ji vezme za rameno, přes které jí přepadají dlouhé vlasy...
Sakura vypadá trochu vystrašeně, ale nebrání se, za prvé, nemůže, protože ani neví přesně, co Itachi dělá, za druhé, i kdyby chtěla, nevěděla by, jestli by mu v tom uměla bránit, za třetí, ani nechce, její city k Sasukemu se najednou roztříštili na tisíce kousků a jejich místo zaplnily nové, mnohem živější a silnější city, protože ty byly opětované...
I když je hodně roztřesená, tak mu pomalu zajede rukou do vlasů načež jeho slaměný klobouk spadne napravo od něj, druhou ruku mu položí na tvář a pomalu ji pohladí.
Itachi ji v ten moment políbí a i když se Sakura vyděsí, nebrání se, naopak, naplňuje ji pocit štěstí a zároveň obavy, co se stane, jak na to budou reagovat, co Sasuke...
Itachi si toho všimne a odtáhne se.
"Neboj se, já to myslím vážně, není to nějaká provokace, nebo něco takového... Nechápu, jak mohl bratr přehlížet někoho takového, takovou krásu... Tvoje jméno k tobě dokonale pasuje..." řekne a pomalu ji přitiskne zády k monolitu takže se nemá kam pohnout a Itachi si s ní může prakticky dělat co chce...
Sakura se začervená a na chvíli se odtáhne...
Já... Já nevím... Co mám dělat! Co, co se to děje! Proč... A co to vůbec dělám, jediný komu jsem slíbila své srdce je Sasuke... Co si o mě teď pomyslí ostatní! A hlavně Lee... Toho jsem odmítla přestože on jako jediný kromě Naruta mi kdy ukázal svoje city... Budu pro ně jako nejhorší špína! pomyslí si Sakura vyděšeně a v tu chvíli Itachiho jemně odstrčí a klesne k zemi, on si sedne hned u ní a dívá se jí do očí.
Sakura se od něj od něj odtáhne ale on se zase přisune...
"Nech... Nech mě chvíli být!" řekne až moc rychle Sakura.
Málem vystřelí pěst směrem k němu, namísto toho ho tím pohybem lehce povalí na zem, protože přeci jen ten úder dokončila, i když to bylo jen takové klepnutí...
Jak se lekla že mu něco udělala, přiskočila k němu a podívala se mu zpříma do očí, což znamenalo že zčásti ležela na něm.
Itachihi se usmál...
Cítí teplo jejího těla na tom svém, a ona zase jej...
Oba jsou tak blízko, že je skoro neuvěřitelné, že se na sebe jen tak koukají.
Nakonec to překvapivě neukončí Itachi, to čekání, ale Sakura...
V hlavě jí přeběhnou obrázky Sasukeho, jak odchází a nechává ji...
To ji zraňuje a přesto se rozhodne pro něj, dnes tu ale je někdo, kdo ji miluje, nebo v to ona doufá, a ona jeho taky...
Neví jestli v tom není taky něco, jako pomsta Sasukemu, ale ona ho opravdu miluje...
Sakura ho lehce chytne za plášť a klekne si vedle něj, on se posadí a pak přitiskne zády k monolitu.
Sakura ho vezme okolo krku a políbí ho.
Potom mu rozepne plášť....
Znovu ho políbí a plášť mu pomalu sundává, ale polibek nepřerušuje...

O několik hodin později, místo srazu

"Kde jen je, měla tu už dávno být..." říká s obavou v hlase Naruto, který přešlapuje na místě a vyhlíží Sakuru.
Sai nelení a namaluje svoje malinké průzkumníky, kteří se začnou rozlézat do okolí.
Yamato se snaží zůstat klidný, ale i jeho pomalu přemáhá starost, i když ví že se o sebe Sakura postará, koneckonců, už byl s ní na nejedné ANBU misi S ranku.

Mezitím...

Ticho... Věčné ticho... projde myslí mladého ninji který sedí na skalním převisu v tureckém sedu, se zavřenýma očima, a na něj dopadá tlak vody...
Sedí uprostřed vodopádu, celý zmáčený ale očividně mu to ani trochu nevadí.
"Hejjj!! Sasuke, kde sakra seš!" zavolá jakýsi hlas zezdola.
"Suigetsu, řekl jsem, nikdo mě nemá rušit," odpoví svému společníkovi Sasuke.
"Dělej, Yuugo něco zjistil o tvým brat..." říká Suigetsu ale vtom se objeví s lehkým závanem větru jeho společník.
"Bratrovi..." dopoví a vydá se k malé vísce kde se ti čtyři usadili...

O chvíli později už se ocitají na náměstí odkud zamíří k radnici kde bydlí, je to vlastně jejich vesnice, vytvořili vesnici z Orochimarových uprchlíků a žijí v naprosté izolaci od ostatních..

Minulost
"Jseš si jistej?!" řekne Suigetsu k Sasukemu.
""Ano, Konoha má spoustu spojenců, Sunu, Iwe a další... Sami proti ní a navíc Zvučné nikdy neuspějeme, musíme shromáždit uprchlíky," řekne Sasuke a rozhlédne se po okolí kde donedávna rostly stromy, dnes už jsou "naporcované" a připravené aby se mohli začít stavět domy.
"Dnešním dnem se naše skupina rozpadá, všichni se vydejte po celé zemi Shinobi a shromáždíte dobrovolníky, za rok se sejdeme přesně na tomto místě," řekne Sasuke a zabodne Kusunagi do země jako by to byl jen kus kovu.

O rok později se k tomu místu blížili čtyři skupiny, každá přinejmenším o třiceti členech, až na jednu, Sasuke dojde k shromaždišti nejdřív a za ním jde skupina vypovězených ninjů a několik ROOT ANBU z Konohy.
"Znovu se vidíme," řekne Sasuke a Karin se celá rozzáří, za ní jodu medikové, oininové a vypovězení ninjové...
"Che, ani jste se nezměnili," řekne Suigetsu a ušklíbne se, za ním jde šest mužů s mohutnými meči.
"Jsme připraveni za tebe položit i náš život, Sasuke," řekne Yuugo a za ním jde pět tuctů zahalených postav které vypadají podobně jako on sám...

"Nyní založíme naši novou vesnici, všichni se připravte a přiložte ruku k dílu, naše nová vesnice bude jediná která zbude... Až proběhne náš plán..." řekne Sasuke a vytrhne Kusunagi a hned po ní ze země vyjede mohutný blesk...

Realita
"No tak, co jsi zjistil, Yuugo," řekne Sasuke.
"Tiše..." odpoví mu a pohladí malého ptáčka a ten mu cosi zapípá do ucha..,
"Měl by teď být někde v Ohnivé zemi, stejně jako Tým sedm..." řekne Yuugo...
Víc nestihne říct a objeví se hadí tlama která Sasukeho spolkne...

Kakashiho skupina

"Stát..." řekne Kakashi a prudce zastaví stejně jako další dva ANBU.
"Co se děje, sensei," řekne jedna z postav které žluté vlasy spadají skoro po ramena.
"Neříkej mi že sis toho nevšiml," řekne mu druhá postava v odpověď.
"... ... ... Ne, čeho?" řekne první z postav.
"Naruto, ty jsi fakt pako," řekne druhá postava.
"Grrr... Saii!" zavrčí na něj.
Dál se nedostanou a nedaleko od nich se ve skrytu stromů objeví mohutná hadí tlama a "vyplivne" jakousi postavu v tmavě modrém oblečení a s katanou u pasu.
"Sasuke..." zašeptá Naruto.
Sasuke se rozhlédne a v očích se mu objeví sharingan...
Nemusí s moc rozhlížet aby je viděl, ale naprosto je ignoruje a jde klidně dál.
"Sasuke!" křikne Naruto a vyběhne k němu.
Sasuke jen lehce otočí halvu a chytne Narutovu ránu a zablokuje jeho kop.
"Neotravuj, jdu si něco vyřídit se svým bratrem," řekne Sasuke a Naruto, Kakashi i Sai si začnou dělat opravdové starosti o Sakuru...
"Nemůžeme tě nechat jít," řekne Kakashi a v ruce mu probleskne chakra.
"Bleskové ostří!" řekne a v ruce mu začne mohutně plápolat "modrý oheň" a od ruky mu začnou odlétávat blesky.
"Ninjutsu, technika oživení kresby!" řekne Sai který mezitím namaloval nespočet jakýchsi šelem.
"Sasuke!" procedí skrz zuby Naruto a odskočí.
"Mod poustevníka" řekne Naruto a sepne dlaně načež se mu změní oči a okolo něj se objeví dva klony.
"Nemá s¨mysl mi bránit, jsme silnější než vy," řekne klidně Sasuke což jen potvrdí když se na něj vrhnou bestie Saie a Sasuke se jen lehce pohne a všechny jsou probodány jehlicemi.
"Kso, jdeme!" řekne Naruto a vyběhne na Sasukeho a prudce vymrští nohu k němu tak že by s jeho nynější silou ho doslova prokopl a noha by vyjela na druhé straně.
Sasuke se ale rychle přispůsobí a v ruce se mu objeví podobná chakra jako Kakashiho a vyběhne k Narutovi.
Naruto rychle uhne i když byl ve vzduchu a prudce z otočky kopne do Sasukeho, tne ale zmizí a objeví se naproti Kakashimu.
"Senseii," řekne znuděně Sasuke a Kakashi odhalí svůj sharingan.
Pak se oba rozběhnou a prudce se jejich ruce srazí a oslnivě začnou jiskřit, chvíli to vypadá že bude mít navrch Sasuke, pak zas že kakashi, dokud se do toho nevloží Sai se svou katanou a nezačne s po Sasukem ohánět.
Sasuke se znuděně na Saie podívá a uhýbá všem výpadům, potom vycítí nebezpečí a tesně uhne Narutovu dvojitému rasenganu, jeden málem rozcupuje Saie.
"Kso," zakleje Naruto a znovu zaútočí, vtom ho někdo prudce nakopne a odletí až k mohutnému stromu do kterého se zarazí jako když hodíte kunai.
"Uch..." řekne a vyprskne krev, Sasuke běží k němu a v ruce se mu leskne chidori.
"Sbohem, příteli," řekne Sasuke a zrychlí, načež prudce udeří...

Zvedne se vítr a hluk chidori vyplaší hejno ptáků sídlících na stromě ve kterém byl Naruto zakelslý.
Na zem dopadnou první kapky krve, potom další, a další...
Nakonec je tma malá loužička...
A pak už krev teče dost rychle po bledé kůži mladého ANBU.
Naruto se před sebe zděšeně dívá a Sasuke, stále ještě s rukou zakleslou v těle ANBU, jen pohrdavě zamručí.
Naruto vykřikne.
"Saii!" ozve se hlasitý výkřik plný zoufalství.
Sai stojí kousek před Narutem s rozpřaženýma rukama a rozšířené oči má uplé na Sasukeho.
Vyprskne krev a pomalu skloní hlavu.
Sasuke vytrhne zakrvácenou ruku a pokropí ho další příval Saiovi krve.
"Saii! Ty idiote, proč jsi to udělal!" vykřikne zoufale Naruto a zachytí ho než dopadne k zemi.
Sai znovu vyprskne krev a podívá se na Naruta.
"Protože... Protože... Pro přátele, musí shinobi... Umět položit, i vlastní život, pro někoho... Kdo je pro tebe... Důležitý..." řekne Sai a z koutku mu vytéká stále krev stejně jako rozsáhlé rány na levé části hrudníku.
Kakashi jen ohromeně stojí a dívá se na Sasukeho který odchází jako by se nic nestlalo a po deseti krocích zmizí.
"Vyřiď... Sakuře, že se omlouvám, jak jsem se choval... Vy jste, mi ukázali... Jaké to je, mít přátele..." řekne Sai a zavře oči.
Narutovi se v tu chvíli vybaví obrazy z minulosti kdy bojoval proti Hakovi který se pak obětoval pro Zabuzu...
Sai drží v ruce knížku kterou chtěl dát svému bratrovi, a teď je rozevřená...
Naruto se na tu stránku podívá...
Je to ta nedokončená...
Nebo aspoň byla...
Teď je na ní Sai který se usmívá a okolo něj stojí Naruto, Sakura a Yamato s Kakashim...
A všichni jsou jako přátelé...
Narutovi se dostanou do očí slzy...
Ale hned se doslova vypaří...
"Ty!! Ty!!! Sasuke!!!" zařve Naruto a v hlase se mu ozývá neskutečná divokost...
Okolo něj začne vířit rudá chakra...
Kdysi, se Sasuke obětoval pro Naruta, on ho chtěl pomstít, dnes Sasuke stál na místě jeho nepřítele.
"Uaaa!!" zařve Naruto a chakra okolo něj začne neuvěřitelně žhnout, položí Saie a potom se rozběhne kdo ví kam...
A za ním s objevuje druhý ocas...
Kakashi se jen zděšeně dívá okolo, doběhne k Saiovi, udělá pár pečetí a jeho tělo zmizí.
Potom se rozběhne za Narutem...

Mezitím

Sakura sebou trhne a málem vrazí do Itachiho který jde hned u ní...
"Co se děje?" řekne Itachi ale pak si toho taky všimne, velmi mocná chakra, ne, hned dvě!
Blíží se k ním dvě mocné chakry a jedna taky dosti silná ale oproti prvním dvěma slabá.
Sakura neváhá a rychle udělá několik pečetí načež se jí v ruce objeví jakási obrovská "sekera".
Itachi zase zavře oči a pak v nich má rudou barvu s několika černými tečkami jakoby do tvaru slz.
"Je to on..." zašeptá Itachi a připraví se na útok, ten přijde hned.
Doslova okolo něj prosviští jakási postava a sekne po něm katanou ve které probíhá blesková chakra.
Itachi to zablokuje pomocí svého meče který kdo ví kde získal, je totožný s Kusunagi co používal Orochimaru.
Sakura se podívá na postavu a zděsí se.
"S... Sasuke..." zašeptá a ruka se zbraní jí klesne.
Itachi se postaví před ni v obraném gestu a napřáhne svou katanu k Sasukemu.
Ten jen podmračeně napřáhne sovu, v koutku duše ho sžírá proč na místě Itachiho není on...
"Dnes přijde konečně, rozhodující den," řekne Sasuke a rozběhne se k Itachimu a ten zase k němu.
Jejich meče se střetnou a začnou jiskřit, Sasukho bleskem, Itachiho se naopak promění ve žhnoucí "tyč".
Odskočí od sebe a Itachi skloní pohled, potom se mu v očích objeví jeho Mangekyou, zaměří pohled na Sasukeho a potom okolo něj vzplane Amaterasu.
Sasuke si toho ale nevšímá a v ruce mu začne probleskovat chakra a modře žhnout, už znovu...
"Dnes to ukončíme!" slíbí Sasuke Itachimu a rozběhne se na něj se svou technikou.
Itachi neváhá a rozběhne se taky a jeho kusunagi začne místo teplé rudé barvy žhnout černou barvou Amaterasu.
Jejich útoky, amaterasu a chidori, se střetnou a objeví se doslova malá atomovka.
Itachi odskočí a popadne skoprnělou Sakuru, pak se odrazí a skáče dál od výbuchu.
Sasuke použije problesknutí...

Nakonec se ale znovu potkají po pár minutách protože Sasuke se znovu probleskl k nim a Itachi znovu vystartoval k němu se svou smrtící zbraní.
Sasuke ale neudělal stejnou chybu a když byl Itachi u něj tak použil svoje chidori do celého těla a odrazil Itachiho a ještě ho paralyzoval.
Došel k němu a přitiskl mu Kusunagi ke krku.
Chtěl bodnout ale vtom do něj prudce vrazila obrovská zbraň Sakury.
"Nech ho, Sasuke!" vyjela na něj Sakura a máchla zbraní jako by to bylo pírko i když je asi čtyřikrát těžší než ona, nebo víc.
Prudce udeří na místo kde byl Sasuke který na poslední chvíli zmizel, země tam bude mít ještě dlouho vlekou jizvu...
Sasukese zamračí a už chce po Sakuře vrhnout svoji katanu aby ji probodl ale tu se vedle něj objeví Itachi a prudce ho pošle k zemi tvrdou ranou do žeber.
Sasuke se ale nevzdává a znovu vyskočí na nohy.
Vtom se objeví i druhá obří chakra.
Naruto přiběhne a když vidí co se tma děje tak se neudrží a skočí po Sasukem a málem rozpáře Itachiho na kusy, Sasuke mu jn tak tak uhne a stejně tak i dalším dvěma ranám od Sakury a itachiho.
"Nemyslel jsme že to budu muset použít ale dobře..." řekne a okolo něj se objeví obraný val.
Začne skládat jednu pečeť za druhou a nakonec je pečeť draka.
"Oční technika, spirálový sharingan," řekne a jeho rudé oči dostanou barvu jakou míval...
Kdysi Pein!
Peinův rinengan, je to prostě on!
A na kruzích jsou slzičky, ale né na jedné, ale na všech, takže jich je nakonec v každém oku dvanáct.
"Co to sakra je!" řekne itachi a Sakura se zastaví uprostřed pohybu.
Naruto jen začne prudce dýchat a potom udeří do bariéry a ta padne...
Sasuke s na něj podívá a vtom je za ním, vykopne ho nahoru a...
On použil Skrytý lotos?!?
Naruto je zaražen asi tři metry do země a ta se pomalu přeměňuje kvůli žáru jeho cahkry v lávu.
Sakura se prudce rozpřáhne a rozetne Sasukeho na dva...
Ale on se rozpadne na vodu!
"Rokudou senin, byl silný, protože měl rinengan, co teprve spojení rinenganu a sharinganu?" zeptá se s úšklebkem Sasuke u jejího ucha a pošle ji k zemi lehkou ranou na správné místo a Sakura upadne do bezvědomí.
Itachi naštvaně vyběhne k Sasukemu a aktivuje druhou vlastnost.
Bůh bouře Susanóo se zjeví před Itachim a nastaví svůj nezničitelný štít před Itachiho a Sakuru kterou Itachi v mžiku přemístil k sobě pomocí problesknutí.
Sasuke neváhá a vypálí k obloze dvě dračí halvy a potom s objeví obří bouře, v obou rukách se mu objeví chidori.
"Kirin byl silný, ale co tohle?" řekne a oba dva blesky kirinu mu sjedou do těla a on se zmítá v bouři...
Potom se blesky přemístí do ruky jako by držel dvě chidori.
"Dvojitá blesková bouře!" řekne a vyběhne ke štítu Boha bouře a vrazí do štítu obě techniky...
A štít...
Začne praskat!
"Co to!?" řekne zmatený Itachi a uskočí smrtelnému výboji který pak přišel.
Bůh bouře vytáhne svůj meč a sekne s ním po Sasukem ale ten uhne a skočí na něj, vyběhne mu po rameni jako by bylo hmotné a skočí k hlavě.
"Zemři!" šeptne a rozetne ho odshora dolů a on...
On opravdu zmizí!
Tohle už je moc!
Vtom do Sasukeho prudce vrazí ze dvou stran silné útoky.
"Bleskové ostří!" řekne Kakashi.
"Obří rasengan!" řekne Naruto s divokostí v hlase.
Sasukeho začne ta síla drtit než se objeví tlaková vlna jakou používá Deva...
Sasuke se naštvaně podívá na krev na svých bocích a udělá pár pčeretí a pak zmizí...

Naruto starostlivě pohladí Sakuru a tázavě se podívá na Itachiho.
Tne mu ve skratce řekne co se stalo až na pár věcí co je čistě mězi ním a Sakurou.
Naruto ji pohladí po tváři a potom dojde ke Kakashimu a přetlumočí mu to a zpetá se na Saie, Kakashi mu řekne že ho poslal do Konohy, enbo spíš, jeho tělo.
Jeho knížku drží v ruce...

O půl hodiny později se Sakura probere a vidí nad sebou Naruta, Kakashiho a Itachiho...
Usměje se a pomalu se zvedne.
"Kde je vůbec Sai?" řekne a usměje se.
Naruto sklopí halvu a nic neříká, stjeně tka Kakshi.
"Kde je?" řekne už s obavou v hlase.
Naruto jen ukáže knížku a na ní kapky krve stjeně jako na jeho oblečení a obličeji.
Sakura se zděšeně podívá na strányk a do očí s ejí dostanou slzy stejně jako narutovi.

Itachi odejde s Kakashim ksu stranou a začnou se bavit o tom co mělo znamenat to spojení rinenganu a sharinganu, popřípadě, jak to porazit a jak mohl Sasuke zničit štít Sunasóo...
I když jsou asi patnáct metrů daleko, Sakuřiny vzlyky doléhají až sem, sice občas Saie chtěl azabít za jeho kecy ale...
Prostě byli přátelé, byli lepší přátelé než kdy se Sasukem...

Sakura se zdrceně zvedne a Naruto jí podepře.
Dojdou k Itachimu a Kakashimu...
Itachi udlěá několik pečetí a potom přitiskne ruku k zmei a objeví se velký mrak kouře, potom už tam nejsou...

O chvíli později v Konoze...

Všichni ninjové z bývalé devítky a Gaiův tým se sejdou u nemocnice kde se objeví náš tým a kam Shizune i s Tsuande donáší Saie za pomocí několika mediků, všichni se svěšenou hlavou.
Nejhůře je na tom Ino...
Všichni vypadají zničeně...
Sai položil život za své přátele...
Naruto, Itahchi, Kakashi, Sakura, všichni mu budou vděční do konce života...
Ino se dál neudrží a doběhne k Saiovi.
Sice se jí to nepodařilo říct ale prostě každý pochopí co k němu cítila...
Všichni svěsí halvu a sundají masky ANBU...
Itachi se zadívá k nebi...

Za pět dní... Hranice země ohně...

Naruto, Kakashi, Itachi, Sakura...
Suigetsu, Yuugo, Sasuke, Karin...
Tyto dva týmy stojí naproti sobě
Itachi drží v ruce svou Kusunagi stejně jako Sasuke.
Sakura v ruce drží svoji obři sekeru a stojí proti Karin která vypadá dost nervózně.
Kakashimu se Mangekyou jen točí a Yuugo postupně nechá pečeť rozlézt po těle...
Suigetsu roztočí Samehedu kterou získal od Kisameho a Naruto přejde do Sage modu...
Potom to začne...

Sasuke doráží na Itachiho a tne na něj, jejich útoky vyvolávají malé exploze které je vždy odhodí a ohnivé střely jen lítají...

Naruto prudce nakopne Suigetsa a tne se přemění na vodu a potom po něm sekne Samehedou která následně odletí o notný kus dál...

Sakura málem rozsekne Karin na dvě ale ta v poslední chvíli uhne a pošle na ni jakousi zvláštní zemní techniku...

Kakashi vystartuje se svým chidori a Yuugo si enchápřeměnit ruku v obrovskou "palici" kterou chce Kakashiho rozdrtit na prach...

Itachi zaktivuje všechny schopnosti svého sharinganu aby se Sasukemu vyrovnal...
Ten aktivuje svoje speciální oči...

Naruto v tom momentě zarazí ruku do Suigetsa který se znovu přeměnil na vodu a usměje se.
V ruce mu zarotuje rasengan a dostane ohnivou podstatu, tak začne zevnitř Suigetsa stravovat a on...
On se prostě vypaří!
Naruto unaveně dopadne na zem a sleduje ostatní.

Sakura znovu zaútočí na Karin a ta už jen tak tak uhne, když chce znovu zaútočit tak ji Sakur a pošle tvrdou ranou pěstí do říše snů a následně ji pomocí provazu na kterém jsou výbušné lístky dostatečně "zneškodní".

Kakashi probodne Yuuga svou technikou ale on znovu udeří, a zas a zas...
Kakshi dostává ránu za ranou než se mu podaří jeho ruku poslat do jiné dimenze, stejně tak se mu to povede i s jeho...
Srdcem...
Prostě má Yuugo v hrudi vlekou díru a padne mrtvý k zemi.

Itachi znovu zaútočí na Sasukeho, prudce udeří mečem a stejně tak i Susanóo...
Sasuke to vyblokuje jako by jejich meče ani nebyli.
Potom vyběhne vpřed s chidori v ruce...
Objeví se oblak krve a Itachi se jen nechápavě dívá na postavu před ním...
Kakashi věděl že ani stít Susanóo nevydrží pod touhle technikou a tak se vrhl vpřed se svým raikiri.
Bodl Sasukeho do ramene a sám padl k zemi mrtev.
Naruto zařval a na jeho těle se objevila rudá záře a objevil se i pátý ocas a tudíž kostra kyuubi.
Naruto naštvaně skočí vpřed a nsáelduje ho i Sakura.
Naruto se stále ovládá.
Doráží na Sasukeho a mlátí do něj až ze Sasukeho stříká krev...
Sasuke se té krvežíznivosti jen velmi těžko brání a jeho pravá ruka je už doslova na kaši...
Levou chytí kusungai a sekne po Narutovi a projede jím proud velmi silné chakry.
Naruto zděšeně zařve a podívá se na meč který jím prochází.
"Sbohem, příteli, neměl jsi se mi stavět do cesty!" zasyčí Sasuke a vytrhne meč z Narutova těla které padne do kolen, na bok a potom na záda.
Sakura k němu přiskočí a ihned chce začít léčit ale Narutovi oči už jsou vyhaslé...
Sakura dál nemůže zadržet slzy...
Itachi se rozzuřeně vrhne vpřed a probodne Sasukeho svou Kusunagi...

Oba od sebe odskočí, Itachi velmi unaven, Sasuke těžce zraněn.
Oba se na sebe podívají...
Jeden pohled stačí, psoeldní útok...
Itachi dá ruku k zemi a v ní se objeví malá kulička Amaterasu která začne vířit jako rasengan.
Sasuke do ruky vezme zase svou, bleskovou cahkru a použije raikiri...

Oba se rozběhnou a ty kroky jsou jako zpomalené i když skoro nejsou vidět jak rychle běží...
Oba už se rozpřahují k útoku, Itachi chce Sasukeho provrtat zespodu, do břicha.
Sasuke naopak míří na srdce...

Objeví se krev...
Znovu je oba postříká a jsou celí zmáčení...
Kdo ale koho zasáhl??
Oboum se rozšíří oči...
Mezi nimi...
Stojí Sakura...
Sakura zalapá po dechu a vyprskne krev.
"Už dost! Už nebojujte... Jste přece bratři... Sasuke... Itachi... Prosím... Nebojujte..." řekne a klesne do kolen, v pravé části hrudníku má zaraženou Sasukeho ruku a projíždí jí blesková chakra...
V zádech cítí ohromnou sílu koule Amaterasu...
Itachi se jen zhrozeně podívá na Sasukeho a ten na něj...
Sakura klesne k zemi...
Oba ji chytnou a položí...
Oba chytne za ruce a chce po nich slib...
Slib že už spolu nebudou bojovat...
Sasuke i Itachi to odpřísahanou a Itachi ji omluvně pohladí po tváří a snaží se jí utišit, že bude vše v pořádku...
Sasuke pátrá v mysli po léčebné technice kterou by teď měl umět ale v tuhle chvíli prostě nemůže nic najít...
Sakura se na ně usměje...
Potom se jí oči zavřou...
Oba dva Uchihové ji políbí, potom...
Padnou k zemi, naprosto vysílení, zničení, a skoro smrtelně zranění.

Poznámky: 

Huh... Tak jsem to nakonec dopsal... Nevím jak ale dopsal...
Tak doufám že se vám to bude líbit Smiling

A ještě něco, velký dík patří Shinpi-chan která mi dodala několik nápadů když jsem byl v koncích, tkaže, Arigato Kakashi YES

4.375
Průměr: 4.4 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele FilipSnow
Vložil FilipSnow, Po, 2017-12-18 12:48 | Ninja už: 4230 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Pěstitel rýže

Misia M: Po dlhej pauze s Naruto svetom sa vraciam späť a táto jednorázovka ma do neho skvelo naladila. Pri tejto jednorázovke som si spomenul na súboj Sasukeho s Itachim a pripomenulo mi tie slzičky, ktoré som vyronil nad Itachim Smiling) .. Okrem niektorých gramatických chybičiek je táto poviedka v celku dobre napísaná . Dobrá práca autora Smiling Arigatoo

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, St, 2011-11-30 09:04 | Ninja už: 4803 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

missing nin? lol, dobrej výraz! Fajn povídka.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Galax94
Vložil Galax94, So, 2011-12-03 17:17 | Ninja už: 5517 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Missing nin je v podstatě to samé jako Nukenin, ale to je jedno, Nukenin je nebezpečnější, hledaný zločinec, Missing nin se používá buď místo Nukenin nebo pro "lehčí zločince"

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Po, 2011-12-12 13:49 | Ninja už: 4803 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Díky za poučení.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Därrio_
Vložil Därrio_, So, 2011-12-03 17:35 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

umm, není missing nin jen překlad? Bad

Obrázek uživatele Galax94
Vložil Galax94, St, 2011-12-07 17:32 | Ninja už: 5517 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Mimo jiné, ale já to beru jako dva různé termíny Smiling

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, So, 2011-12-03 17:39 | Ninja už: 5534 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

ano Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Eye-wink

Obrázek uživatele citronek
Vložil citronek, Po, 2009-12-07 20:12 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 840 | Autor je: Prostý občan

Tak to se mi líbilo Smiling
Až na těch pár hrubek to bylo pěkné Smiling Jen tak dál Smiling

citronek v říši FF, aneb moje pisálkovské hokusy a pokusy

Obrázek uživatele Shinpi-chan Ryuu Dragon
Vložil Shinpi-chan Ryu..., Po, 2009-12-07 20:07 | Ninja už: 5502 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkné Smiling Udivuje mě, že sem nikdo nepíše příspěvky typu "Famózní, dokonalý, moc se mi to líbilo", protože si to opravdu zasloužíš Eye-wink

Obrázek uživatele Galax94
Vložil Galax94, Út, 2009-12-08 17:08 | Ninja už: 5517 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

To bych neřek ale dík, od tebe mě to těší dvojnásob Smiling
Navíc, bez tvé pomoci bych to do konce nedopsal Smiling

Obrázek uživatele Hammerofskill
Vložil Hammerofskill, Ne, 2009-10-18 20:36 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

Krasny , Smutný