Broken Rose: 3. kapitola
Nový přátelé a královský démon
Když se vzbudím , Sasuke už je vzhůru a sleduje mě jak spím.
„Dobré ráno.“ Pozdravím ho a on mi odpoví a usměje se na mě.
„Jak si se vyspala první den v novém prostředí?“ zeptá se mě a já jen ukážu palec nahoru. Sasuke se tomu zasměje, ale poté ke mně přijde a na postel mi položí nějaké oblečení.
„Co to je?“ zeptám se podívám se na něj.
„Naše uniforma, každý pár ji má jinou, my máme tuhle.“ Odpoví.
Já si vezmu věci a jdu do koupelny, Tam si vyčistím zuby, učešu si vlasy a poté se obléknu do uniformy. Skládá se z černých, volných kalhot s bílým obim. Bílého tílka a na to jsem si nasadila takový černý korzet a poté bílí plášť, kde byla vyobrazená modrá růže.
„Tak co jak vypadám?“ zeptám se, ale když se podívám na Sasukeho spadne mi čelist, v té uniformě vypadá jak temný, krásný anděl. Prostě překrásně.
„Překrásně.“ Odpoví mi a usměje se na mě.
„No, ale tobě to sluší víc. Sasuke, proč je na tom plášti modrá růže a proč ty ten plášť nemáš?“ zeptám se ho.
„No modrá růže je náš znak, máme ho jen mi, a proč nemám já plášť, jednoduché nejsem pán.“ Odpoví a já jen kývnu.
„Tak jdeme ne?“ vyjde ze dveří a já ho následuji, jdeme dlouhou chodbou, všude je plno lidí a démonů a všichni na nás zírají.
„Hej Sasuke, proč na náš všichni zírají?“ zeptám se ho malinko v rozpacích.
„Nejsou zvyklí, že zrovna já mám nějakého pána a najednou jsi tu ty.“ Odpoví na mou otázku a já se dál, už na nic neptám. A následuju Sasukeho.
„Sasukeeeeee!“ volá nikdo za námi já se, se Sasukem otočíme a k nám běží nějaký kluk s blonďatými rozcuchanými vlasy.
„Co se děje Naruto?“ zeptá se ho Sasuke.
„Je pravda, že máš pána.“ Zeptá se a poté se podívá na mě.
„Ji!“ ukáže opět na mě prstem, ten Naruto, ale najednou jeho ruku nikdo uchopí a strhne ji dolů.
„Na lidi se neukazuje Naruto.“ Řekne vedle něj modrovlasá dívka s pomněnkovýma očima.
„Ahoj jsem Hyuuga Hinata.“ Představí se mi „A tady můj strážce se jmenuje Uzumaki Naruto“
„Ahoj jsem Haruno Sakura.“ Představím se také.
„Hm… a jak pak ti to jde se Sasukem, je to docela bručoun.“ Zeptá se Hinata a já dostanu záchvat smíchu.
„Co je tady k smíchu?“ zeptá se mě Sasuke uraženým hlasem.
„Nic já …já jen ….že ty …a ..a bručoun.“ Odpovídám v záchvatu smíchu.
„No víš Hin, nepřipadá mi, že by byl Sasuke bručoun, je dost milý.“ Řeknu Hin a poté se podívám na Sasukeho, který má na tvářích ruměnec
„Hm… tak to se máš, jsi první z holek na, kterou je milý.“ Řekne Hin a já ji malinko nechápu.
„Protože všichni za mnou jenom dolézají, Saky ta je úplně normální.“ Odpoví Sasuke a se na něj podívám a malinko zčervenám
„Hm… fakt mě to tak nepřipadá, zdá se mi, že se ji líbíš Sasuke.“ Řekne Naruto, ale to, už od Hin schytá ránu.
„Hele promiň tě lidi, ale musíme jít“ řekne Sasuke a už mě táhne za sebou.
„Jo jasný tak se měj Sasuke a ty taky Saky.“ Stihne ještě říct Naruto a já mu ještě na rozloučenou zamávám.
Zastavili jsme se přede dveřmi, které pak Sasuke otevřel a vešel. Já mu byla hned v patách, ale jakmile jsem vešla všichni ztichli a koukali se na nás.
„Sasuke vím, že jsi na to zvyklí, ale já moc ne.“ Pošeptám potichu Sasukemu do ucha. On se na mě podívá, popadne mě za ruku a táhne někam do zadní lavice. Pak položí tašku na zem a sedne si na židli. Já ho napodobím.
„Naruto s Hinatou, nechodí do stejné třídy jako my?“ zeptám se ho, protože nesnáším ticho, obzvlášť u Sasukeho ne.
„Ne, chodí o ročník výš.“ Odpoví Sasuke.
„Vlastně všichni mí přátelé chodí do jiných tříd, než já. V téhle třídě jsou královští démony, je to takhle rozdělené, aby si ti královští nevyskakovali na ty obyčejné.“ Řekne jako by nic a mě klesne pusu.
„Počkat ty jsi královský?“ zeptám se ho malinko udiveně, protože to bych fakt nečekala.
„Je na tom něco divného?“ zeptá se zase on mě a já jen zavrtím hlavou.
Poté zazvoní na hodiny a do třídy vejde nějaký divný učitel se stříbrnými vlasy.
„Tak třído přesuneme se do tréninkové arény.“ Řekne a mi tak uděláme.
„Sasuke kdo je to za učitele?“ zeptám se, když se blížíme k aréně.
„Jmenuje se Hatake Kakashi jeden z nejlepších démonů na škole, teda, alespoň se to o něm říká.“ Já se nad tonem Sasuke hlasu pousměju , ale jinak to moc neřeším. Vejdeme do obrovské arény.
„Tak děcka rozdělte se po dvou párech, krom Sasukeho a Sakury ty si vezmu na starosti já.“ Řekne a všichni tak udělají a jdou trénovat.
„Tak vy dva, dneska je váš první trénink, co se týče spolupráce, že?“ zeptá se Kakashi a Sasuke jen kývne.
„Tak jo Sakuro dneska to nebudeš mít vůbec lehké,budeš se Sasuke bojovat, proti mně a musíš sama přijít na to co Sasuke umí a co ne.“ Řekne jako by nic a mě opět klesne čelist.
„Pán démonů mě, už zase pronásleduje, tohle to nezvládnu.“ Řeknu si spíše pro sebe, ale Sasuke si toho všiml.
„Pán démonů?“ zeptá se a jeho jedno obočí se zvedne.
„Jo je to démon, který mi přináší smůlu, vlastně na něho svádím svou nešikovnost.“ Řeknu a klesne mi hlava.
„Cože, hele Saky ty jsi opravdu zvláštní holka.“ Usměje se a jdeme za Kakashim. Úplně odděleni od ostatních.
„Tak můžeme začít?“ zeptá se Kakashi a Sasuke kývne za mě i za něj.
„Tak jo začneme, bleskový kráječ.“ Křikne Kakashi a proti nám se řítí bleskový výboj. Chvilku popřemýšlím.
„Sasuke, obrana bleskovým brněním.“ Rozkážu a Sasuke i Kakashi se zarazí, ale poté se Sasukemu na tváři objeví úšklebek a před námi se zjeví blesková zeď od, kterou se Kakashiho útok odrazí.
„Ohnivý černý drak.“ Křiknu dál na Sasukeho a on to opravdu udělá, je opravdu hodně silný, ale vůbec nechápu, jak to, že to vím.
Kakashi rychle použije jako obranu vodní stěnu, ale malinko ho zasáhne Sasukeho technika do ruku.
„Opravdu úžasně, ještě nikdy se nestalo, že by pán svého démona takhle rychle ovládnul.“ Řekne Kakashi udiveně a poté zazvoní na přestávku.
„Tak děcka z dnešní hodiny máte za jedna.“ Řekne a hned zmizí.
„Páni Sasuke si opravdu strašně silný.“ Přiběhne k Sasukemu a hned se na něj usměju.
„Jak si to dokázala?“ zeptá se mě.
„Co jak sem věděla, že to ovládáš, to nemám ani páru věř mi.“Zavrtím hlavou a on se na mě usměje.
„Takže si se mýlila, pán démonů ti dneska přál.“ Řekne a já chytnu záchvat smíchu. Takhle nám šli další dvě hodiny. Bylo to úplně super teda, až na tu čtvrtou. Naší učitelkou byla nějaká Anko a dost mi to nandala.
Když jsme šli směrem na oběd, všichni na mě koukali, protože jsem se chovala jak pětiletý fracek.
„To není fér, ona byla o tolik silnější a prý mi pán démonů přeje, nesmysl. Já chci odvetu, příště ji nakopu zadek.“ Křičím po celé chodbě a všichni se na mě otáčejí.
„Saky já nechci nic říkat, ale mohla by ses malinko ztišit.“ Optá se mě Sasuke a já se malinko zaseknu. Poté se kolem sebe rozhlédnu a když vidím jak se na mě všichni koukají, zrudnu.
„Jo promiň.“ Odpovím a rychlostí blesku utíkám do jídelny. Sasuke mi je hned v patách, ale já jsem pořád strašně červená.
„Dneska mi pán démonů vůbec nepřeje.“ Opakuju to pořád do kola, dokud nedostanu já i Sasuke jídlo.
„Pojď jdeme si támhle sednou.“ Řekne a jde ke stolu kde sedí tak šest lidí
„Ahoj lidi jak se vede?“ zeptá se jich Sasuke a oni z borově odpoví. Jediný koho tam znám je Naruto a Hinata.
„Jé ahoj Saky jak šly první čtyři?“ zeptá se mě Hinata a mě opět poklesne hlava.
„No, první hodina super a ty dvě potom taky, ale jakmile přišla na řadu čtvrtá hodina a s ní ta fůrie Anko, tak se to všechno přehouplo ke špatnému.“ Řeknu a začnu se nimrat v obědě.
„Všechno to svádí na tvého pána démonů.“ Řekne Sasuke a všichni se na mě nechápavě kouknou.
„Ne, ne všechno ne.“ Křiknu na Sasukeho.
„Ale jo zatím co si tady, to všechno svádíš na něj.“ Křikne zase na mě Sasuke, ale pak se oba otočíme a když uvidíme, že se tam všichni smějí.
„Co?“ zeptá se Sasuke a Naruto, co se začínal uklidňovat mu odpověděl. „Nic jen se chováte jak starý manželé a když jsme u toho Sasuke ještě si ji nepředstavil ostatní, že?“ řekl já ještě červená z jeho první věty jsem jen kývla.
„Jo promiň tohle je Ino, a její démon je tady Sai.“ Byla to blondýnka, byla celkem hezká a Sai, zdálo se mi že je celkem podobný Sasukemu, ale pořád Sasuke vypadal jak anděl, ale Sai měl kratší černý vlasy a světlejší pokožku.
„Tohle je Ten ten a Neji a ostatní ti představím, až je potkáme.“ Řekne jako by nic, ale pak si pozorněji prohlédnu Ten ten, má dva culíky a celkem vypadá dost schopně a co se týče Nejiho mám z něho docela i respekt. Má dlouhé hnědé vlasy stažené do culíku a pomněnkové oči.
„Těší jsem Haruno Sakura.“ Řeknu a všichni se na mě usměji. S holkami se parádně bavíme, že nám ten oběd rychle uteče a zase je tu další hodina a s tím přichází i praktické cvičení.
Další dílek. Snad se bude líbit XD
"Misia L2" Páni skvelý dielik. Tá Sasukeho povaha je fakt milá, ale som zvedavá či ukáže aj svoju temnú stránku, ak ju vôbec v tejto poviedke aj má. Veľmi ma zaujíma, ak je Kakashi démon, ako to, že nemá svojho pána? Alebo to pre tých najsilnejších toto pravidlo neplatí? Alebo je to napokon snáď inak? Taktiež som zvedavá kto ďalší patrí do Sasukeho bandy. Žeby sa tam mohli objaviť Karin, Suigetsu či nebodaj Yugo? Už sa nemôžem dočkať až si prečítam pokračovanie.
Tak tenhle díl mě tedy rozesmál. xĐĐĐ
Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.
Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.
Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!
WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!
toto je bomba milujem tento príbeh
super fakt moc hezký.... ...
uplne super!!! hrozne sa mi to paci a tesim se na pokracko!!!