Milovat Jinchuurikiho: 09- Mé srdce je už jen kusem ledu...
Sakuře se dělalo zle. Narutovo chování se jí ani za mák nelíbilo. Litovala Dennu, ale to, co si vyslechla od Naruta jí taky zrovna příjemné nepřišlo. Naruto pomohl Denně a postavil ji vedle Sakury. Ta už byla poučena, tak rychle chytla Dennu za zápěstí. Den bolestivě sykla, ale neřekla ani slovo, jen napjatě čekala, co bude dál.
Naruto se před obě postavil a rukama začal skládat složité pečetě, na konci pocítily obě dívky bolest. Dennino tetování se začalo stahovat a jako by ladně klouzalo z krku po rameni a skončilo až na Sakuřině tváři. Škody, které způsobilo, byly však horší než bolest. Deina tvář byla samá krev a jizva. Tetování jako by pálilo její kůži. Sakuru udeřil do nosu zápach páleného masa, sama však trpěla bolestí. Jako na povel obě spadly na zem. Naruto však pomohl a nohy jen Sakuře, Dennu nechal ležet.
„Ne, Naruto! Chci jí pomoct!!“křičela Sakura. Naruto uvolnil sevření a Sakuře se konečně podařilo dostat k ležící dívce. Opatrně položila Denninu hlavu do svého klína a začala s léčením krvácejících ran. Hnědovláska se nehýbala, jen slabě a tiše oddechovala. Sak léčila, co se dalo, ale s Dennou to nevypadalo dobře. Samotnou jí pálilo tetování, nemohla si vysvětlit, proč to všechno dělá. Stane se z ní to samé co z Naruta? Teprve teď se začala probírat Narutovým chováním. To z něj opravdu nezůstalo nic z toho bývalého Naruta? Kde je jeho milé chování a povzbudivý úsměv? Naruto, co se to z tebe stalo?!
Mezitím se jí podařilo vyléčit některé Denniny rány, malé jizvy však zůstaly na svém místě. Denna stále nepřicházela k sobě. Růžovláska pohlédla na Naruta. Zdálo se jí to, nebo v jeho očích skutečně zahlédla záblesk lítosti? Jen na chviličku, ale přece.
„Pošlu ji zpátky do Písečné,“řekl nakonec. Zvedl Dennu do náruče a zmizeli v obláčku páry. Sakura nechápala jeho náhlou změnu chování, možná je to dobře, pomyslela si. Teď už začala léčit podráždění svého tetování.
Suna
„Byl to Denna,“řekl Gaara a pohlédl na Ai. Stáli spolu uprostřed prázdné ulice, na zemi louže krve.
„Ale kam tak rychle zmizela?“
„Zřejmě časoprostorové ninjutsu. Někdo ji přivolal. K tomu zřejmě posloužilo to tetování na její tváři,“vyvodil Gaara. Ai se nestačila divit. Učinil zřejmě pravdivý závěr během několika sekund. Teď už o jeho schopnostech Kazekageho nemohla pochybovat.
„Myslíš, že ji přivolal on?“zeptala se tiše černovláska.
„Pokud tím „on“ myslíš Naruta, tak je to asi nejpravděpodobnější,“poznamenal Gaara. V tu chvíli se na ulici zvedl prach a chladný vítr, což bylo ve vyhřátém městě vzácností. Prudký vítr byl až příliš silný. Kazekage chytil Ai kolem pasu, aby mu náhodou neuletěla. Najedenou z ničeho nic přestalo foukat a všechno se vrátilo do normálu.
Naproti snoubencům stál sám Vůdce Hakumei, v náručí nesl nehybnou Dennu. Ai úplně ztuhla a sundala Gaarovy ruce ze svého pasu. Byl to její snoubenec, ale před Narutem jí bylo trapně. Teprve teď si všimla, že se Denna nehýbá a její oblečení je nasáklé krví.
„Cos jí to udělal?!“zakřičela na něj a vytrhla se Gaarovi, který se ji snažil zadržet. Opatrně od naruta převzala Dennu, ta byla na ni ale až příliš těžká. Obě dvě spadly na zem. Ai ji prohlédla, veškerá zranění byla ošetřena, to ji udivovalo. Jemně poplácala dívku po tvářích.
„Vzbuď se! No tak, Den!“křikla na ni, ale dívka se stále nehýbala.
„Možná bude chvíli trvat, než se probere, Sakura jí píchla něco na zklidnění bolesti,“ozval se poprvé Naruto. Ai v jeho hlase ne necítila žádnou panovačnost, možná to byly dokonce obavy o Dennu.
„Chtěl bych si s tebou promluvit,“ozval se Kazekage. Naruto jen pokýval hlavou a pomohl Ai s Dennou. Černovláska mu nevěřila, tak se od něj držela pro jistotu dál. Navíc na něj měla ještě pořádný vztek a neodpustila mu, jak se choval k ní a k Denně. Teď navíc, když ji přinesl v takovém stavu, kdoví, co s ní prováděli a to její tetování, najednou zmizelo. Ai se to nezamlouvalo, vůbec.
Naruto jí pomohl donést Dennu k ní do pokoje, pak se tam s Gaarou zavřeli a celý den diskutovali. Ani Ainy cvičené uši nedokázaly rozeznat, co říkají. Místo toho se starala o Dennu, nedokázala ji však probudit z bezvědomí. Když za ní večer Gaara přišel, byla zoufalá.
„Možná by nám mohla pomoci jedna stará medička, která žije nedaleko za Sunou. Kdysi ji odsud vykázali, kvůli jejím pokusům a nezákonnému léčení pacientů. Byli uzdraveni, ale ty metody… Myslím, že by nám mohla pomoct,“řekl rudovlasý mladík. Ai přikývla a oblékla si teplejší oblečení.
„Hlídej ji!“křikla na něj, ještě než odešla. Pak už bylo slyšet jen třísknutí domovních dveří a ticho. Gaara se posadil na zem vedle postele. V domě bylo ticho, až příšerné. Od té doby, co se k němu nastěhovala Ai, tu bylo alespoň někdy veselo, ale teď? Přemýšlel o jeho rozhovoru s Narutem. Dováděl ho k šílenství, všechno, co věděl a nemohl říci. Ai se ho bude určitě ptát a on? Bude jí lhát? Jako nějaký zlodějíček u výslechu? Věděl, že jí nechce ublížit, ale už toho na něj bylo moc. Z přemýšlení ho vyrušilo šustění těsně vedle jeho hlavy. Vstal a pohlédl na postel.
Denna se na posteli převalovala a máchala rukama. Křičela nějaká nesrozumitelná slova a vypadalo to, že se brání něčemu neviditelnému nad postelí. Gaara ji prudce chytil za ruce, aby náhodou třeba nespadla s postele a přitiskl ji k matraci.
„Uklidni se, Den!“křičel na ni. Denna jako na povel ztuhla a otevřela oči. Chvíli mžourala, pak se jí na konec povedlo zaostřit. Když uviděla Gaarův obličej, pět centimetrů od svého okamžitě zrudla. Taky poloha, v jaké se nacházela, se jí nelíbila. Kazekage na ní obkročmo seděl a držel jí ruce, jako by ho chtěla napadnout nebo co. Gaara se usmál a slezl z ní. Denna se konečně mohla posadit. Celé tělo jí bolelo, hlava jí třeštila. Pokusila se vstát, ale nohy ji nějak neposlouchaly.
„Jsi v pohodě?“
„Jo jasně nic mi není, jen…“odpověděla hnědovláska. V té chvíli se jí zamotaly nohy a ona spadla udivenému Kazekagemu přímo do náruče. Teď už nebyla červená, ale přímo rudá.
„Až nějak moc často padáš někomu do náruče,“poznamenal se smíchem Gaara. Dokonce i Denna se rozesmála.
„Kde je Ai?“zeptala se, když svou přítelkyni nikde nezahlédla.
„Šla pro radu za jednou medičkou, nedokázala tě probudit.“
„Měla bych ji najít,“řekla Denna a začala hledat zbytek svého oblečení.
„Ty nikam nepůjdeš, někoho za Ai pošlu,“řekl Gaara a zvedl se, aby kontaktoval některého ze své osobní stráže. Nakonec našel dva ANBU, které za Ai poslal.
„Už ji hledají,“řekl, když se vrátil zpátky do Dennina pokoj. Dívka jen němě přikývla a dál sledovala jizvy na svých rukách.
„Proč to dělá?“zeptala se najednou.
„Chce jen ochránit všechno, co má rád,“odpověděl a posadil se vedle ní.
„Neztratí tak všechny, kteří mají rádi jeho?“
„Myslíš Ai nebo sebe?“ zeptal se zpříma.
„Necítí ke mně to samé, co k Ai. Já se jen mezi ně dva připletla a nevím, jak z toho ven.“
„Tak to jsme dva,“usmál se. Denna přikývla, ale místo toho aby něco řekla, ho objala. Gaara byl trochu překvapený, ale nakonec k sobě Dennu pevně přitiskl. V tu chvíli se otevřely dveře a v nich stála Ai. Když oba uviděla, udělalo se jí zle. Jediní dva lidé, kterým věřila. A teď?!
Do očí jí vhrkly slzy lítosti a zklamání. Měla vztek, chtěla rozmlátit všechno, co by jí přišlo pod ruku, ale přece se ovládla.
„Nenávidím vás!“zakřičela na ně a vyběhla ze dveří. Celý její život byl znova prázdný, plný pouze lítosti, zklamání a hořkosti. Měla chuť všechno to trápení ukončit. Skončit svůj život. Proběhla vesnicí rekordní rychlostí. Zastavila se před zavřenou bránou. Pevně sevřela ruce v pěst, potom aktivovala svůj Kekke Genkai, složila několik pečetí a zaútočila na zděnou bránu. Ta se sesypala jako domeček z kostek.
Ai procházela mezi troskami brány. Chtěla si vychutnat ten poslední okamžik tady, protože věděla, že se sem už nevrátí. Kdyžtak jen proto, aby ničila. Už nebude tou hodnou a milou. Její srdce se změnilo v kus ledu. Vykročila do pouště s jasným cílem…
Líbil se? Poprvé po dlouhé době ve škole vydávám v plánovaném termínu
Tak tohle mne dostalo... Já fakt myslela že toho Gaaru zabiji...
Jdu na další kapitolu! Tato série je skvělá ! :3
krááása ..jen tak dál
Nádhera zajímá mě jak to dopadne
Super,nádherný,NEUVĚŘITELNĚ moc se těšim na další dílek!!
prostě nádhera
nádHernýý..;)
Úžasný xD Už se nemožu dočkat na další díl
Jsem fanda:
cim dal vice mam rad tvoji povidku.. dokonale..
Nagereshimi:Tolik otázek? Heh, já ráda nechávám čtenáře napjaté, kdo si počká, ten se dočká A Naruto?.....eh, všichni lidé se mohou změnit, pokud chtějí
Sawoi-sama:Byl to až takový šok? Doufáým, že ne...ale upřímně, změnila jsem to, trochu více, než byl původní záměr Ale DenxGaara jsem plánovala delší dobu
Lataia:Další bude, neboj, zase za týden
maxik555:Nikdy není pozdě A jak to dopadne? Eh...na to si ještě budeš muset pár dílků počkat
Fortminor:Děkuju
Yondaime-sempai:Děkuju mocinky
yondaime kage:Eh, díky, že to přenecháš autorovi Možná sis přečet o pár řádek níž komentář Rio Kriegera...eh jednu z vás prostě nebudu moct vyhovět
Uzumaki Mibisu:Celé tohle je podivuhodné Díky
Ryo Krieger:My už jsme si psali na icq, ale i tak jsem ti tu něco musela napsat yondaime kage měl zřejmě jiné úvahy (viz. jeho koemntář) a prostě jednomu z vás nevyhovím Ale doufám, že i tak se ti to bude nadále líbit, kdybych třeba Ai přidala k Akatsuki... No spoiler
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
Super díl, mám v hlavě miliony otázek, ale nejvic super je že se z Naruta stává dobrák. Říkal jsem ti Kaio-chan, že tě přesvědčím. Dattebayo!!!
to som vážne nečakal
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."
"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."
super dílek XD honem honem dalšííí^^
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
a opäť sa tu objavujem neskoro.
výborný dielik..podaril sa ti.
nemôžem sa dočkať ako to všetko dopadne.
Krása. Parádny diel ma niečo takéto ani nenapadlo super nápad.
super jako vždy jen tak dál
tak tohle sem nečekal! sem zvědavý, jak to s Ai dopadne. Bylo by super, kdyby se dala k akatsuki, ale necham to na tobe
fakt super jen ten nápad byl až podivuhodně zajímav, fakt skvělej díl a už se nemohu dočkat pokračování.
jejda zase jsem neměl čas to přečíst dřív, ale hlavní je že jsem to přečetl.Ai to dobře udělala ale doufám že ji nedáš k Akatsuki:( prosím
Jinak k dílu byl skvělé sepsaný a těším se na další za další týden jen tak dál
Yuki: Děkuju moc a nepřeháněj. Všichni, kteří píšou maj svůj talent, který v některých případech (bohužel) někdy nen doceňovaný Ale ty jsi...elita
Vl k: Ráda si hraju s lidmi, ale zas až tak to není... Doufám, že ten další se ti bude líbit
Tamara: Ai to ještě pěkně rozjede
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
Vida jakým nečekaným směrem se to vyvinulo... Jsem zvědavá jak to bude pokračovat.
No k té povídce nemám co bych vytkla, snad jen, že se těším na další díl...
Jsi skvělá spisovatelka a máš talent, který mě chybí...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
ty si s náma pěkně hraješ
nádherné
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
nádhera. už se těším na pokračování. škoda ,že jsi to usekla v tom nejlepším. no jsem zvědavá co má Ai za lubem