manga_preview
Boruto TBV 09

Láska s překážkou 11

Láska s překážkou 11

Naruto našel své prozatímní útočiště v klidné vesničce jménem Veslová. Byla taktéž v zemi Ohně, avšak od Konohy přesto docela vzdálená.
Se snahou zapomenou na všechno, co bylo, se ubytoval v jednom místním hotelu a přes den jenom bezcílně bloumal po okolí. Už čtvrtý den si sedal ke stolu v jedné restauraci, aby si objednal svůj oblíbený ramen.
Dal se do jídla, ale jakmile ochutnal, už počtvrté ho napadlo, že v Konoze dělají ramen neporovnatelně lepší. Měl chuť si nafackovat, jelikož zase vzpomínal na minulost, ale proč, když měl vlastně pravdu.
Nedojedl celou misku, ke konci už se v ní jenom bezmyšlenkovitě vrtal.
„Ha, tak tady jsi!“ ozval se za jeho zády z dálky povědomý hlas. Naruto se apaticky otočil, protože mu něco říkalo, že tato věta byla mířena na něj. A taky že ano.
Z ulice na něj vítězoslavně hleděl udýchaný Jiraya. Blonďák nebyl jeho přítomností moc nadšený, nehodilo se mu, aby ho právě teď a tady našel někdo z jeho vesnice, tím spíš jeho bývalý učitel.
Rychle zaplatil, sesedl ze stoličky u pultu a vydal se k němu. Mlčky kolem něho prošel a kráčel pořád dál po ulici. Jiraya čekal, že se u něj zastaví a aspoň něco mu řekne; nestalo se.
„Počkej, počkej, kam jdeš? Chci s tebou mluvit,“ zavolal na něj a dohnal ho.
„Ale já s tebou ne. Nemám náladu,“ zamručel Naruto.
„Hele, tohle ne! Dlužíš mi snad vysvětlení, ne? Pojď si sednout a všechno v klidu probereme,“ navrhl ještě po dobrém šedovlasý.
„Nikomu nic nedlužím,“ broukl Naruto a šel pořád dál.
„Tak to ne,“ nenechal se odbýt jeho sensei. Protože už mu nezbývalo nic jiného, chytil blonďáka zezadu za límec a táhl ho za sebou k nejbližší lavičce.
„Ou, poustevníku, co to děláš? Pusť mě, já už nejsem malý dítě!“ snažil se vzdorovat Naruto. Škubal sebou, kopal do vzduchu, ale to všechno úplně zbytečně – Jiraya byl po tom všem přece jen silnější. Podařilo se mu Naruta dotáhnout až k jakési odpočinkové lavičce u cesty. Aby bylo jasně vidět, jak trucuje, Naruto si sedl a založil ruce na prsou.
„Ale právě teď se tak chováš! Tak hele, ty blboune, proč jsi odešel z vesnice a nikomu nic neřekl? Zbláznil ses snad už úplně?“ vyjel na něho zostra Jiraya a posadil se vedle něj.
„Není to tak lehké, Poustevníku,“ povzdechl si Naruto.
„Ale ano, je. Odešel jsi a nikomu nic neřekl. Víš co jsi nám přidělal starostí? Mysleli jsme si, že tě Sasuke zabil, dokud…“ náhle přerušil svoji káravou řeč.
„Dokud co?“ zajímalo najednou Naruta.
„Dokud tě nenechal prohlásit za nukenina,“ dokončil Jiraya. Naruto nemohl uvěřit svým uším a vykulil na něj oči.
„Ano, přesně tak,“ přikývl, „dal jsi mu perfektní záminku. A navíc jsi tam nechal Hinatu úplně samotnou!“
„Pche,“ odfrkl si Naruto, jakmile se šedovlasý zmínil o Hinatě, „vždyť to ona mě kvůli Sasukemu nechala!“ Podíval se na poustevníka velice ukřivděným pohledem.
„Cože?“ nechápal teď pro změnu Jiraya.
Naruto beze slova z kapsy vytáhl dopis od Hinaty a hodil mu ho. Jiraya ho zvědavě otevřel a přelétl očima, načež se hned rozesmál.
„Ty pako, tys to s holkama fakt nikdy neuměl,“ smál se nahlas. Naruto absolutně nechápal ,co je mu tak k smíchu a vrhal po něm zmatené pohledy.
Jiraya mu hodil dopis zpátky. „Copak si myslíš, že jeden den by ti brečela na rameni a druhý psala něco takového? Prober se a zkus trochu zapnout to, co máš v hlavě,“ nabádal ho a poklepal mu prsty na čelo.
Naruto zmateně pokrčil rameny.
„Sasuke má sharingan, vysvětlil Jiraya a pokračoval, „může s ním zkopírovat skoro jakékoliv jutsu, takže napodobit něčí písmo pro něj nemůže být žádný problém.
Navíc, od té doby co je u Sasukeho, vždycky, když Hinatu vidím, chodí jako tělo bez duše, není na ni pěkný pohled.“
Naruto seděl jak zařezaný, mlčel. Najednou se před Jirayou strašně styděl za všechno, co udělal. Připadal si vážně jako malé děcko, které si umínilo, že bude trucovat.
Jakmile teď vyslechl, jak se věci doopravdy mají, všechno mu zapadlo dohromady. Jak si jen mohl myslet, že to vážně psala Hinata? Byl tak hloupý! Jednal moc ukvapeně a najednou ho napadlo, jaké důsledky by jeho zbrklost měla, kdyby nebylo Zvrhlého poustevníka.
„Všechno už je připravené,“ přerušil vzniklé ticho i proud Narutových myšlenek Jiraya.
Blonďák náhle pochopil, že tím myslel plán, který mají na sesazení Sasukeho.
„Ale já…nevím, jestli to chci udělat. Vždyť Sasuke je můj přítel,“ řekl polohlasem Naruto a sklopil hlavu. Právě kvůli tomu nedokázal nikdy v minulosti cokoliv podniknout proti Sasukemu. Měl stále pocit, že je to jeho přítel.
„Chech,“ uchechtl se Jiraya, „přítel? Baka Naruto! Ano, je možné, že Sasuke kdysi býval tvůj přítel, ale teď je situace úplně jiná.
Ze Sasukeho se stal mocí posedlý vrah, který je schopný udělat cokoliv, klidně přivést i druhé do neštěstí, jenom aby dosáhl svých cílů.
On byl schopný zabít vlastního bratra jen aby dosáhl své pomsty.
Nebyl tvůj sen být Hokagem? Teď je to Sasuke! Copak by opravdový přítel byl někdy schopný ti tvůj sen takovýmhle způsobem vzít?
A nebyla Hinata náhodou tvůj přítelkyně? Sasuke se nedíval, jestli je nebo není a klidně si ji přivlastnil, jen aby posílil svoje postavení díky přízi klanu Hyuuga.
A teď tě prohlásil za hledaného ninju. Jak všichni víme, tento status mívají kriminálníci a hledaní zločinci.
Jestli si ještě pořád myslíš, že toto jsou věci, které si dělají přátelé, pak musíš mít opravdu zvláštní představy o světě. Nevím, kde se v tobě všechno vzalo, protože to nejsou věci, které bychom tě já nebo Kakashi učili…“
Naruto právě sváděl vnitřní souboj, nejsložitější ve svém životě. Zrekapituloval si všechno, co se za poslední léta stalo, od Sasukeho příchodu do vesnice až po současnost, kdy vyslechl stanovisko Jirayi, legendárního sannina.
Nepochyboval, že jeho sensei to s ním myslel dobře a byl mu velice vděčný za všechno, co pro něj udělal. Věděl, že cokoliv, co právě řekl, byla pravda.
Sasuke se už opravdu nechoval jako jeho přítel, dokonce ani jako pravý vesničan. Stal se z něj pouze velice silný ninja, který své podřízené držel pod nátlakem, takže proti němu nezmohli nic.
Ale Sasuke mohl tušit, že v Konoze si vybral silného soupeře. Jistě, nejspíš tvrdě trénoval a stal se velice silným, ovšem o Narutovi platilo to samé, třebaže to mnoho lidí, včetně samotného Sasukeho, ještě nevědělo.
„Máš pravdu, Poustevníku,“ přitakal nakonec Naruto a podíval se mu do očí, „choval jsem se jako slepý.
Sasuke už není můj přítel. Ublížil spoustě mých pravých přátel a lidí z vesnice a já už to nebudu nechávat jen tak. Nebudu přehlížet všechno, co udělal.
Jdeme do vesnice. Dáme mu, co si zaslouží.“
Narutův odhodlaný tón a znovu probuzená jiskra nadšení v jeho očích skoro přinutily Jirayu brečet.
„To je můj žák!“ pravil dojatě a poplácal blonďáka po zádech.
„Jdeme osvobodit Konohu!“

Poznámky: 

Jak jsem slíbila, nová kapitolka je tu dřív než obvykle.
Na tuhle jsem se moc těšila! Laughing out loud
Zároveň bych chtěla ještě říct, že bude trvat trochu dýl, než napíšu další, protože zaprvé - mám teď míň času, než bych si představovala a zadruhé - chtěla bych, aby to bylo vážně kvalitně napsané...takže prosím vydržte! Eye-wink

Odkaz na první díl : Láska s překážkou 01

4.97561
Průměr: 5 (41 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Út, 2017-12-26 02:47 | Ninja už: 2351 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Aaa už je to skoro tu konečne môže začať revolúcia

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, St, 2009-12-02 16:34 | Ninja už: 5326 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Mazec! Haha naruto de nakopat sasukeho xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, So, 2009-12-05 08:14 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Díky...mno, snad to tak dopadne...

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele Hellou Luu Foxi Aligator
Vložil Hellou Luu Foxi..., Čt, 2009-10-01 20:54 | Ninja už: 5450 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

krasne nemozem sa dockat
na dalsi diel
aa kedy bude??XD

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, So, 2009-10-03 07:08 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Děkuju ti...
Omlouvám se, ale to sama nevím... >_<

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele M-san
Vložil M-san, Čt, 2009-09-24 19:23 | Ninja už: 5369 dní, Příspěvků: 132 | Autor je: Pěstitel rýže

Blíží se nám hezká akcička, Sasuke končně dostane nap***l XD. Jako vždy to umě máš za pět hvězdiček... škoda, že nejde víc.

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Čt, 2009-09-24 22:25 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

To je milý, děkuju! Smiling

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Út, 2009-09-22 20:06 | Ninja už: 5465 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

To byl dost dobrej díl.

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Út, 2009-09-22 21:03 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Děkuju ti! Smiling

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Út, 2009-09-22 18:10 | Ninja už: 6130 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Barva! é... teda brava!!!! xD
Naruto-kun, nešetři ho! xD Laughing out loud
Kamarádi ti pomůžou! Hai iya hai iya hai iya iyasasa! xD


Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Út, 2009-09-22 21:02 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Děkujíí! Smiling

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Út, 2009-09-22 14:17 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

sugoi! skvělé, sem tak ráda, že je to tu tak brzo, jo jen ať mu naruto dá do držky, super Smiling

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Út, 2009-09-22 16:35 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Děkuju ti! Smiling

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2009-09-21 22:50 | Ninja už: 6181 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

jako vždy nadhéra jen tak dál těším se na pokráčko

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Út, 2009-09-22 16:34 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Díky! Smiling

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele Hornes
Vložil Hornes, Po, 2009-09-21 20:41 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

heh, prostě nádhera Eye-wink

Jen tak mimochodem, které fanfikce jsou nejlepší na Konoze? Naprosto jednoznačně ty od Minaty!

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Út, 2009-09-22 16:34 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Děkujíí! Smiling

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-09-21 19:43 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera Smiling
už aby si to měla napsané Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Út, 2009-09-22 16:32 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Díky, budu se snažit! Laughing out loud

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Po, 2009-09-21 19:33 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

jé supér. moc pěkné. Už se těším až Sasukemu nakopou zadek!

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Út, 2009-09-22 16:32 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Děkuju ti! Já taky Eye-wink

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz