manga_preview
Boruto TBV 08

,,Nový team 7"- 06zklamaní

ZKLAMÁNÍ
Senzo a Takahashi běželi z lesa ven, když v tom si všimli tří ninjů se znakem listu na čelence stojících necelých deset metrů od nich.
Chtěli kolem nich jen neslyšeně proklouznout, ale naneštěstí se Takahashimu podařilo šlápnout na větev, takže na sebe upoutali pozornost tří opodál stojících osob.
,,Nováčci...," povzdychl si Senzo a vrhl na nebohého začátečníka vražedný pohled. ,,Jak myslíš, že se z toho dostaneme?" nadzvedl jedno obočí a přimhouřil oči.
,,Kdo jste?" ozvalo se z ničeho nic směrem k nim. Katsuo i jeho tým si díky hluku všimli dvou členů legendárních šermířů a blížili se k nim.
,,No...my...právě se vracíme z mise...," koktal Sezno, házející pohled všemožně po okolí.
,,Opravdu? Mám takový pocit, že...," snažil se něco podotknout sensei týmu sedm, ale už nebylo ke komu. Dva ninjové se vypařili jako pára nad hrncem. ,,...jsem vás už někde viděl," dopověděl Katsuo, jednou rukou se drbající na hlavě.

Team tři na cestě

,,Magashi!" otočil se na svého mladého žáka Fugasaki.
,,Ano, sensei?" ozvalo se mu bleskurychlé odpovědi.
,,Zkontroluj okolí. Potřebujeme vědět, kudy teď."
,,Byakugan!" křikl mladý Hyuuga, než mu kolem očí naběhly žilky. ,,Tudy!" kývl hlavou na svého senseie i zbytek týmu a rozběhl se určeným směrem.

Tým 7

,,Už vím, kde jsem ho viděl," prohlásil po chvíli mlčení Katsuo. ,,Je to ten z té hospody."
Bohužel mu ani jeden z jeho žáků nevěnoval pozornost Oba dva mladí ninjové upírali své zraky na mohutnou stavbu ležící před nimi.
,,Sensei, tady je ten hrad," zašeptal Sismone, ukazující na velký monument.
Mladý učitel se otočil a spatřil hrad, který tak dlouho hledali - sídlo legendárních šermířů.
,,V tom případě...jdeme!"

,,Dobrá, Sikuro, ty počkáš tady a my se Sismonem půjdeme dovnitř,“ přikázal Katsuo své žačce.
,,Hai,“odpověděla Sikura, připravující si kunai jako pomoc pro hlídání dveří. Sismone mezitím začal pomalu otevírat dveře.
,,Pusť tu kliku!" zařval na něj Katsuo. Sismone napřed nechápal, proč mu tohle jeho učitel nařizuje, ale když se mu před obličejem mihl kunai, pochopil.
,,Jak sem si myslel,“ozval se Katsuo, ,,je to tu plné pastí, musíme si dávat pozor.“

Dva ninjové kráčeli úzkými chodbami prostorného hradu.
,,Sensei, za vámi!" křikl najednou ten mladší z nich, obracejíc se tváří v tvář svému nepříteli. Jeho učitel ho následoval, čímž se vyhnul právě vzduch protínajícímu typicky mlžnému meči.
,,Teď, Jiro!" zařval nepřítel překvapené dvojice a strhl si ze sebe svůj plášť.

Boj

Katsuo po ráně od zkušeného legendárního šermíře prorážel vzduch, když v tom se za ním z ničeho nic objevil Jiro.
Už, už se napřahoval k ráně pěsti, když vtom mu do rány skočil Sismone, zadržující jeho ruku od senseiovy hrudi. Následně se skrčil a jedním výkopem poslal Jira na druhou stranu chodby, kde se dvacetiletý mladík zastavil o popraskanou zeď.
,,Je silný,“ mumlal si pro sebe Jiro, dívající se do Sismoneho očí. ,,Co to sakra je za oči?" vyjeveně zíral, když se v Sismoneho očích začaly točit černé tomoe.
,,Červené oči, sharingan a vějíř jako symbol klanu…Uchiha…" zašeptal Ichiro, lapající po dechu z tak překvapivé informace. Uchihové jsou přece mrtví. A nebo ne?Sismone však nereagoval na konstatování svého protivníka a namísto toho odhodil svůj typický zelený plášť.
,,Cože?" vyvalil oči Katsuo, dívající se na skromnou výbavu svého mladého žáka. Sismone měl totiž pod pláštěm schovaných pět fuuma shurikenů.
Jeden z nich vytasil a hodil ho po mladém šermíři.
Jiro se mu bez problému vyhnul. Myslel, že bude složitější porazit legendárního Uchihu. V tom se ale Sismone objevil přímo za ním a z plna hrdla zakřičel: ,,Katon: Goukakyuu no jutsu!"
,,Jsou vážně dobrý, oba," podotkl Ichiro, když se z jeho protivníka, do kterého ještě před chvílí zabodával svůj meč, stal kus dřeva.
,,Máte pravdu, jsou," souhlasil Jiro, jehož popálené pravé rameno začalo nepříjemně zavánět.
,,Co se to tady sakra děje?" ozvalo se z ničeho nic za zády dvou konožských ninjů.
Sismone i Katsuo se otočili právě v čas, aby spatřili leadra legendárních šermířů držícího zmlácenou Sikuru přes rameno.
,,Sikuro!“ zařval Sismone hrubým hlasem. Chtěl se na vůdce rozběhnout, aby mu sebral jeho jedinou výhodu, ale muž se jen šíleně ušklíbl a vytáhl z kapsy kunai.
,,Ještě krok, hochu, a je po ní."
Sismone se zastavil a přemýšlel, jak by z toho Sikuru dostal. Nemohl přijít o ni, když už ztratil Hashisa.
,,Do háje, co mám dělat?" přemýšlel se stále aktivovaným sharinghanem. ,,Mohl bych se pokusit...," nedomyslel, protože ho přerušilo vyjevené vydechnutí.
Probudil se z transu a spatřil senseie týmu tří, jak drží v náručí jeho týmovou partnerku.
,,Tady jsme skončili," sykl šéf tajné organizace a s kombinací několika pečetí přenesl sebe i své kumpány do jiné, tajnější skrýše.

,,Jak jste nás vlastně našli?" ozval se po chvíli ticha unavený Katsuo.
,,Nechali jste v hospodě dopis s vaší pachovou stopou. Bylo jednoduché si odvodit, že se chystáte právě sem," kývl hlavou Fugasaki, sledující svoji mladou žačku pomáhající na nohy slabé Sikuře. ,,Měl jsi počkat, Katsuo. Byla chyba brát je tak brzo do nebezpečného terénu. Hashisa by nemusel..."
,,Hashisa si to vybral sám," přerušil Fugasakiho konstatování Sismone.
Oba dva senseiové se na něj udiveně podívali. ,,Nemá cenu se tím teď zabývat. Co se stalo, stalo se. Hashisovi to už život nevrátí...," povzdechl si, upírajíc pár svých nyní už tmavých černých očí na růžovovlasou kunoichi.
,,V tom případě bychom se měli co nejdřív vrátit do Konohy."

4.285715
Průměr: 4.3 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele _Lexi_
Vložil _Lexi_, Ne, 2017-01-08 19:41 | Ninja už: 2661 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Mise N: Tak už jsem dočetla a doufám, že bude nějaké to pokračování a doufám, že bude pozitivní Laughing out loud protože to moc nevypadá, že by to mělo skončit pozitivně Laughing out loud ale btw... moc se mi to líbilo, sice děj se odehrává na můj vkus trochu rychle, ale jinak opravdu moc pěkné Smiling dávám 4 z 5.

Obrázek uživatele Koraah - Tori
Vložil Koraah - Tori, Ne, 2009-10-25 11:36 | Ninja už: 5702 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

vsecky dily sou dost good Smiling
LEGENDARNI SERMIRI SOU PROSTE NEJ, ja si nemuzu pomoct.
ale vseci leg. sermiri byli lepsi nez je popisujes,
napriklad jiro by se neměl nechat sejmout C-technikou Katonu,
a je tam spousta takovych podobnych nesrovnalosti.
ale ja nic nenapsal takze nemam co mluvit.
nicmene je to bezvadne poctenicko, jen tak dal Smiling

Obrázek uživatele Kazumi no Yutaka
Vložil Kazumi no Yutaka, So, 2010-01-23 14:07 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

dobře oni jsou lepší tohlew je jejich slabší stránka

█│║▌║▌│║▌║▌║█
ORIGINAL PROFILE©

Až keď niečo stratíme, zistíme, akú to pre nás malo cenu, nezúfaj, pretože nič nie je nemožné. Teraz len zavri oči a usmej sa, časom bude líp!

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-09-13 20:33 | Ninja už: 5525 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Kazumi no Yutaka
Vložil Kazumi no Yutaka, Út, 2009-09-15 15:31 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

snad se tito líbí
a srry za zpozdeni ale ta skola

█│║▌║▌│║▌║▌║█
ORIGINAL PROFILE©

Až keď niečo stratíme, zistíme, akú to pre nás malo cenu, nezúfaj, pretože nič nie je nemožné. Teraz len zavri oči a usmej sa, časom bude líp!