Návrat devítky 17 kapitola
Z nebe padaly na Hashimota obrovské koule zelené kapaliny. Po dopadu kapaliny se ovšem začala do země dělat obrovská díra a dokud kyselina nedošla stále se zažírala do země. Hashimoto Zatím přemýšlel jak dostat Yumita dolů. Pak se Yumito pokusil při střemhlavém letu narazit do Hashimota. Ten se však dokázal vyhnout a zasadil kop do zad, takže Yumito se znovu dostal do vzduchu. To vše se odehrálo asi v deseti vteřinách. Ze země vylétli dva hadi a pokusili se uštknout Hashimota, což se jim nepodařilo a následně jim ulétly hlavy. To už se na Hashimota řítil Yumito a udeřil Hashimot do ksichtu ovšem byl to jen klon a skutečný Hashimoto se pokusil vykopnout Yumita do vzduchu ale Yumito vykril a pokusil se vrátit štafetu ale Hashimoto uhnul a na Yumina se řítila obrovská vlna. Cestou srazila půlku lesa a zarazila se o zeď. Ta pukla a spolu se spoustou vody se vyřítil I Hashimoto. Země se zatřásla a Yumito byl polapen v ruce obrovské sochy. Musel naschromáždit zbytek své chakry aby se uvolnil. Chystal se použít zálohu.
Kimiko vs Ho
Kimiko hned ze začátku vyvolala ocasy které patřili Gobi. Prudce se rozmáchla zemním a když se mu Ho vyhnul pokusila se ho probodnout větrným jenže ten se zastalvil o ruku z ohně jež se pokoušela Kimiko zničit ta se rozmáchla vodním ocasem a oheň se uhasil. Rozběhli se proti sobě a zvuk bitevní vřavy byl přehlušen sonickými třesky. Ty roztrhaly několik vojáku bohužel na obou stranách. Vodní drak se srazil se zemní vlnou. Do té uhodil blesk a z oblaku kouře se vynořily čtyři ocasy. Zatímco se ho pokoušeli prošpikovat ze stran jeden byl pod zemí. Když na něj ho šlápl chytil ho za kotník, roztočil ho a odhodil velmi daleko. Což ale vůbec nebránilo tomu aby se obrovský balvan nepokoušel Kimiko rozplácnout. Ta ho ale rozdrtila a začala problem řešit po svém. Brutální silou. Zatímco ho po ní vrhal své techniky bez úspěchu ona ho několikrát trefila. Zarazila ho až někam k důlním inspektorům. Chvíli myslela že je po všem, ale pak trhla hlavou a na místě kde ji měla byl hrot katany. Prudce se otočila a vykopla, Ho ji však zachytil odmrštil a sám sepokusil ji trefit. Kimiko sice vyryla brzdnou dráhu, ale udržela se a znovu se rozběhla na Hoa. Dala do rány celou svou sílu a udeřila. Ho se po pás zarazil do země, ale hned zase vyskočil ven a plival po Kimiko ohnivé koule.
Najednou se svět rozsvítil a nebylo nic vidět. Hromová rána proťala zvuky boje a ty rázem utichly. Kimiko viděla jak z oblasti kde bojoval Naruto s Yamamurou vylétlo jedno tělo.
“Takže už taky musíme začít.” Řekla si pro sebe a za pomoci svého speciálního jutsu hledala nad atmosférou nějaký meteor. Když ho našla začala ho stáčet směrem dolů. Chakra ho bránila před shořením. Kimiko se mezitím snažila zaměstnat Hoa aby ho mohla trefit. Ožehla ho plamenou koulí, ale pak málem sama skončila propečená. Ze země se vynořily pohyblyvé sochy a začaly na Hoa útočit. Ten sekl katanou a jedna se rozpadla vejpůl. A pak pochopil. Ozvala se rána a na místě kde stál Ho byl kráter. Ho se stihl přesunout dost rychle, ale to ho už trefil meteorit. Kráter byl stejně hluboký jako je vysoká budova Hokage. Uprostřed byl ostrov a nad ním byl vztyčený podivný útvat z neznámého materiálu. Hoova absolutní obrana se jaksi rozprskla, ale stale byla schopná odolat několika podobným útokům.
Najednou začala hořet černým ohněm, který však hned zhasl a z čmoudu vylétl nezraněný Ho. Kimiko s potěšením uviděla jak mu dochází chakra zatímco ona ještě hýří silou. Kamený obr s ohnivým mečem se rozenal po Hoovy, ale rozpadl se hned jak rána dopadla. Z hrudi mu čouhala katana. Rozpadl se na prach a Ho nic neviděl. Jaké však bylo Kimičino překvapení když u něj uviděla Gogyoume. Rychle zchladila hlavu a rozehnala se pěstí. Země pukla a Ho odlétl. Dopadl ale na nohy a znovu se odrazil a napřáhl se k úderu. Ale neudeřil, protože ho sejmul hozený kámen. Kimiko čapla další a znovu hodila. Ho zformoval v ruce obrovskou tyč a odpálil kámen zpět. Tam se rozpadl. Kimiko vychrlila obrovské spousty ohně, ale Ho spláchl požár jako by nic. Kimiko zase použila jílové sochy, ale Ho už se nenachytal a likvidoval je zdálky. Kimiko byla vyčerpaná. Jako by jí někdo energii ukradl. Zmohla se ještě na fénixe, ale ten zanikl v ohromných spoustách vody. Ty se však zastavily o vzdušný val. Kimiko vyždímala poslední chakru zmohla se na obranu a trefila Hoa obřím kamenem. Ten odletěl a naplácl Hoa na skálu. Ona však věděla že není konec a proto použila zálohu dokud měla čas.
Nice..jen tak dal je to vazne moc dobry