manga_preview
Boruto TBV 13

Narutovo dvojče:04-Šokující zjištění

,,A kam půjdeš tati?”ptal se malý Naruto svého otce a pomáhal mu s balením a ohromně obdivoval krásnou katanu.
,,Mám nějakou povinost v zemi vodních vírů,”odpověděl Naruto a vzal katanu chlapcovi z rukou a připnul se ji na záda.
,,A kdy se vrátíš?”ptala se Hinata ,která mu podávala čisté oblečení a on si ho vzal do batohu.
,,To nevím ale budu se snažit aby to bylo co nejdřív,”řekl Naruto ,dal Hinatě pusu na čelo ,obejmul svého syna a odešel.

,,Kde může být?”ptala se Sakura.
,,No znáte Naruta on než vyleze z postele,”řekla Kushina. Najednou se tam objevil Naruto a díval se na Sasukého ,Sakuru a Kakashiho.
,,Vy někam jdete?”ptal se Naruto.
,,Ano. Hokage-sama nám nařídil abychom vás doprovodili,”vysvětlil Kakashi.
,,No nic vyrazíme,”řekla Kushina a ujala se vedení ,protože ona jediná věděla kde se země Vodních vírů nachází a ostatní ji následovali.

,,Hm vypadá to ,že té zkoušce neuniknu ani já. No alespoň se tam setkám se svým bratrem,”řekl muž ,který si právě přečetl svitek od klanu Uzumaki.

,,A Naruto proč tam vlastně musíš?“ptal se po hodině cesty Sasuke.
,,Zůčastnit se nějaké pitomé zkoušky klanu Uzumaki,“odpověděl Naruto
,,Aha a co je to za zkoušku?“ptala se Sakura.
,,Každé tři roky se koná zkouška ,která má vyhodit z klanu ty nevhodné,”odpověděla Kushina.
,,A co se při ni bude dít?“zajímal se Naruto.
,,Vejdeš do zkušební místnosti a pak jsi jako v genjutsu. Vidíš své nejhorší noční můry a ten kdo není hoden během zkoušky zemře.“vysvětlila Kushina.
,,Má nejhorší noční můra?“ptal se Naruto.
,,Ano. Technika ,která se k tomu používá ti jakoby prozkoumá duši a tak zkoušející ví jaké genjutsu má použít,“vysvětlila Kushina.
,,Takže to je jen genjutsu?”ptala se Sakura.
,,Ano. Ale tohle genjutsu je zvláštní tím ,že nejde zrušit,”řekla Kushina
,,Takže to je podobné jako u klanu Namikaze,”řekl Naruto.
,,Je to podobné,”souhlasila Kushina. Když došli na menší mýtinku tak se Kakashi zastavil.
,,Tady se utáboříme,”řekl Kakashi a ostatní se konečně posadili.
,,Je to ještě daleko?”ptal se Sasuke.
,,Už ne. Zítra dopoledne tam budem,”řekla Kushina a šla nazbírat pár větví a Sakura ji pomáhala. Sasuke s Narutem se dali do stavění stanů a Kakashi si vzal hlídku. ,,Kakashi nedával bych vám tuhle misi. Ale jelikož se tam někde potlouká Rido tak mám o ty dva strach.”
,,Nebojte se sensei ochráníme je,”pomyslel si Kakashi a sedl si na větev stromu.

Druhý den ráno
,,Tak vyrazíme,”řekla Kushina když už všichni byli zbaleni. Po chvíli cesty došli na hranici mezi zemí Ohně a zemí Vody.
,,Za těma horama je země vodních vírů,”řekla Kushina a dala se znovu do kroku a ostatní šli za ní. Najednou se začala dělat mlha.
,,Pozor!”křikl Sasuke a všichni stačili uhnout před letícími kunaii.
,,To nebylo špatné,”řekl všem známý hlas.
,,To..to není možné,”řekl Kakashi když uviděl před sebou osobu s velkým mečem.
,,Ale ano je Kakashi,”řekl muž.
,,Ale vždyť jsi zemřel,”řekl Naruto.
,,Za tohle vděčím Ridovi-sama,”řekl muž.
,,Rido? ”divila se Kushina.
,,Ano díky jeho moci oživil mně a i Akatsuki,”řekl muž.
,,Akatsuki?”zíral na něj Naruto.
,,Ano včetně Madary,”dodal muž.
,,Madary?” ,,Zavřu ho do té nejhlubší a nejhorší kopky podzemí odkud se už nedostane. A I kdyby se ho pokusil odtamtut někdo dostat tak neprojde přes ty tři obry ,kteří ho hlídají.”
,,Ale bůh smrti ho zavřel,”řekl Naruto.
,,No Rido-sama ho dostal pryč,”řekl muž.
,,To se těch bastardů nikdy nezbavíme?”ptal se sám sebe Naruto.
,,A co vlastně chceš Zabuzo?”ptal se Kakashi.
,,Rido-sama chce abych mu přivedl Naruta,”řekl Zabuza.
,,Tak vyřiď bratrovi ,že jeho pozvání odmítám,”řekl Naruto a vyskočil z něho Kyubi.
,,Já ho dostanu,”řekl Kyubi a vrhl se na Zabuzu. Kyubi vrhl na Zabuzu kouli čisté čakry. Zabuza před sebe dal svůj meč ale koule ho rozdrtila na prach. Zvedl se prach ale jakmile ustál tak po Zabuzovi zbyl jen popel.
,,Tak to by bylo,”řekl Kyubi.
,,Jo díky Kyubi,”poděkoval Naruto.
,,Mněli bychom vyrazit,”řekla Kushina a ostatní kývli a šli.
,,Doufám ,že na té zkoušce nebude I Rido,”pomyslela si Kushina a začala se toho obávát.
Po hodině cesty došli k bráně.
,,A jsme tady,”řekla Kushina.
,,Konečně,”řekl Naruto.
,,Vítejte zpátky Kushino-sama,”řekl neznámý muž.
,,Zdravím Ichigo-sensei,”pozdravila Kushina svého bývalého učitele.
,,Pokoje už máte připravené zítra bude zkouška,”řekl Ichigo.
,,Dobře,”řekla Kushina.
,,Pojďme,”dodala a ostatní ji následovali.
,,Já mám hlad,”stěžoval si Naruto.
,,Za chvíli budem v hlavním budově tam je restourace. Tam se můžete najíst a dokonce tam mají I Rámen,”řekla Kushina a ušklíbla se na svého syna.
,,Supér”křikl Naruto a už se těšil až si dá Rámen.
,,Tak jsme tady,”řekla Kushina.
,,Já si teď půjdu něco zařídit kdybyste něco potřebovali tak se zeptejte Yuki,”řekla Kushina.
,,Yuki?”divil se Naruto. Kushina se kousla do palce složila potřebné pečetě a přiložila ruku na zem ,,Kuchiyose no Jutsu”řekla název techniky a na místě kde mněla přiloženou ruku se objevila lasička.
,,Toto je Yuki kdybyste cokoli potřebovali zeptejte se jí,”řekla Kushina a zmizela.
,,Tak dáme se do toho,”řekl Naruto a pustil se do jídla.

Mezitím u Rady starších
,,Kushino-san co tady chceš?”ptal se jeden ze starších.
,,Chtěla bych se vás na něco zeptat,”vysvětlila Kushina svou návštěvu.
,,O co jde?”ptal se starší.
,,Víte chci se zeptat kdo tuhle zkoušku ještě dělá,”řekla Kushina.
,,Učastní se jí oba dva tvojí synové,”řekl starší .
,,Cože?”vyhrkla Kushina.
,,Oba jsou potomci klanu Uzumaki takže musí dělat zkoušku oba,”řekl starší.
,,To znamená ,že Rido je tady?”ptala se Kushina.
,,Ano zítra příjde ke zkoušce,”řekl starší .
,,To nemyslíte vážně. Vy chcete nechat Rida aby se zůčastnil zkoušky,”řekla rozhořčeně Kushina.
,,Je něco co nevíme?”ptal se starší.
,,Rido je strašně mocný. Zabije zkoušejícího bez problému ještě dřív než zkouška vůbec začne. A navíc mu pomáhá samotný Jashin,”řekla Kushina.
,,Pravidla říkají ,že musí předstoupit ke zkoušce každý člen klanu Uzumaki,”řekl starší.
,,Ale....
,,Už jsem řekl Rido se zůčastní zkoušky,”řekl starší a zmizel.
,,Zatraceně!”zaklela Kushina a šla zpátky do hlavní budovy.

Poznámky: 

A máme tu další díl. Doufám ,že se vám bude líbit. Prosím o komentáře.

Celá moje FF

Nová povídka

4.833335
Průměr: 4.8 (42 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-10-27 13:08 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tak to jsem teda zvěadvá, jinak jako obvykle čte se to tak krásně že mě vždy překvapí že jsem už nakonci, jen tak dál

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2010-02-16 01:30 | Ninja už: 6338 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good ff

Obrázek uživatele 02.konoha
Vložil 02.konoha, So, 2009-11-07 21:44 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

mm fakt dobrý

Obrázek uživatele Erell
Vložil Erell, Út, 2009-09-08 13:27 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Mocinky oěkný dílek. Už se těším na další.

Obrázek uživatele Ajuswka
Vložil Ajuswka, Po, 2009-09-07 21:34 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

zajímavej dílek...jentak dál Smiling

Caycal se přejmenovala na Ajuswka (1 z mnoha důvodů je že si mnozí mysleli že jsem kluk:D )
Nejhezčí momenty mangy


Obrázek uživatele Alexia
Vložil Alexia, Po, 2009-09-07 21:19 | Ninja už: 5509 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

velmi velmi pekne:-D dufam ze v tedy pridas:-D

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Po, 2009-09-07 19:48 | Ninja už: 5682 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

užasný je to krása nemužu se dočkat dalšího dílu Laughing out loud