manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki vs Team Kakashi II.

Akatsuki vs. Team Kakashi II:
ZÁCHRANA KYUUBIHO JINCHUURIKI

Vesničané ze Zvučné se začali pomalu vracet zpět do vesnice. Team Kakashi se rozhodl, že jim pomůže s úklidem.
„Prosim vás. Máte zde poštovní linku?“ zeptal se Kakashi jednoho z obyvatelů. Obyvatel zakroutil hlavou. Kakashi vytvořil ruční pečetě a poté položil ruku na zem.
„Kuchiyose no Jutsu.“ řekl a pod rukou se mu objevili Kakashiho ninja psy.
„Co se děje, Kakashi?“ zeptal se pejsek, který seděl na hlavě toho největšího.
„Pakkune, pošli zprávu do Listové, že jsme byli napadeni Akatsuki. Zvučná vesnice byla napůl zničena, tak se trochu zdržíme a budem' pomáhat vesničanům s úklidem.“ Kakashi se na chvíli odmlčel a pohlédl na tělo Uchiha Ferriho, které bezvládně leželo opodál na zemi.
„Ještě malý detail. Odneste tělo Uchiha Ferriho na pitevnu v Listové. Jednoho uprchlíka z Bingo Knihy mohou škrtnout.“
Pakkun přikývl a mávnul tlapou na ostatní psy. Ti okamžitě přiběhli k Ferriho tělu a i s ním zmizeli.
„Zatím se měj, Kakashi.“ řekl Pakkun a také zmizel.

Pein stál uprostřed obrovské jeskyně zády ke vchodu. Jeho přítelkyně Konan seděla opodál na kameni. Obrovské kamenné dveře se začali pomalu otevírat. Do temné jeskyně začalo pomalu proudit světlo. Pein se otočil ke vchodu. Stáli tam dvě postavy.
„Waity, Deidaro. Už jste tu.“ řekl Pein. Waity a Deidara vstoupili do jeskyně, která se začala pomalu zavírat. Světlo, které proudilo do jeskyně zmizelo, jakmile se dveře zavřely.
„Jaké bylo složení týmu z Listové?“ zeptal se Pein.
„Nositel Byakuganu Hyuuga Sai. Dcera Kyuubiho Jinchuuriki Uzumaki Sakura.“ řekl Deidara.
„Bývalý shinobi z mlžné Haku Tritol a kopírovací ninja Hatake Kakashi.“ dopověděl Waity.
„Hmm...Nejsilnější tým z Listové. Pamatuji si, že dřív byl členem Teamu Kakashi Uchiha Ferri. Nahradit Ferriho Sharingan Byakuganem je docela dobré.“ řekl Pein.
„Přesně jak Ferri-san říkal. Akatsuki bude mít Kyuubiho na sto procent.“ řekl si Waity pro sebe.
„Předpokládám, že se teďka čeká na Zetsua a Tobiho až přivedou Kyuubiho.“ řekl Deidara. Pein přikývl.

Skrytá Listová vesnice vypadala jako po útoku Akatsuki. Hlavní brána byla zničena. Některé budovy byly poničené. Pakkun a ostatní Kakashiho ninja psy se objevili před bránou. Pakkun se při pohledu na vesnici zděsil. Ninjové co hlídali bránu byli mrtví.
„Rychle. Musíme zjistit co se tu stalo.“ řekl Pakkun a vběhl do vesnice. Ostatní psi i s Ferriho tělem ho následovali. Celá hlavní ulice vypadala strašně poničeně. Všude bylo ticho. Pakkun a ostatní se zastavili před hlavní Hokageho budovou.
„Stát! Vy jděte do hlavního lékařského centra odnést Uchiha Ferriho. Já půjdu zjistit jestli je Hokage v pořádku.“ rozkázal Pakkun a vběhl do budovy Hokageho. Ostatní psi Pakkuna poslechli a vydali se do lékařského centra.
Pakkun běžel dlouhou vstupní chodbou a na konci zahnul ke schodům. I v této budově bylo ticho. Vyběhl po schodech nahoru ke kanceláři Hokageho. Dveře do kanceláře byli vyvráceny z pantů. Celá místnost byla zničena. Pod oknem někdo ležel. Pakkun k němu přiběhl.
„Konohamaru!“ vykřikl a poplácal ho svou packou po tváři. Konohamaru pomalu otevřel oči.
„Pakkune? Co tu děláš?“
„Poslal mě Kakashi. Co se tu stalo, chlapče? Kde je Naruto?“ chtěl vědět Pakkun. Konohamaru se posadil.
„Vtrhli sem čtyři ANBU. Ti co měli Naruta chránit. Bezdůvodně ho napadli. Snažil jsem se bránit, ale použili na mne uspávací Genjutsu. Probral jsem se až teď.“

Ostatní psi vběhli do hlavního lékařského centra. Tady bylo celkem rušno. Ninja psi odnesli Ferriho tělo na pitevnu. Dveře dovnitř byli otevřeny. Stála tam Shizune.
„Hej Shizune, neseme něco od Kakashiho.“ řekl jeden ze psů a položili Ferriho na zem. Shizune k přišla k tělu, zvedla ho a položila na pitevní lehátko.
„Tak mi zas mizíme.“ řekl pes a zmizel.
„To je Ferri-kun.“ řekla si Shizune pro sebe a sundala mu plášť Akatsuki, kterej položila na židli. Díra po Kakashiho Chidori na Ferriho hrudníku se nyní zdála hrozivější, než přes ten plášť.
„Shizune!!“ ve dveřích stál Konohamaru a vedle něj Pakkun. Shizune se otočila.
„Konohamaru, Pakkune?“
„Shizune, co se tu stalo?“ chtěl vědět Pakkun.
„Hokage byl unesen. Strážní z ANBU, kteří ho měli chránit se vzbouřili a napadli ho. Pak do Listové vtrhli dva z Akatsuki.“ vyprávěla Shizune.
„Znáš ty dva z Akatsuki?“ zeptal se Pakkun.
„Podle Bingo Knihy byl jeden z nich Zetsu ze skryté Travnaté, ale ten druhý v Bingo Knize není. Měl oranžovou masku s dírou jen na pravé oko.“ odpověděla Shizune.
„Jmenuje se Tobi. To je vše co o něm vím. Když sem bojoval s Deidarou z Kamenné, tak byl s ním i Tobi.“ řekl Konohamaru.
„Hmm...Konohamaru, mám pro tebe vzkaz od Kakashiho. Ferriho z klanu Uchiha můžeš z Bingo Knihy vyškrtnout.“
„Já si říkal, že ten týpek na tom pitevním lehátku mi je povědomý. Takže Uchiha Ferri už byl dopaden.“ řekl Konohamaru.
„Dobrá. Jdu vše říct Kakashimu.“ oznámil Pakkun.
„Počkej, Pakkune!“ křikl Konohamaru. Pakkun se na něj podíval tázavým tónem.
„Pakkune, vyřiď Kakashimu a jeho týmu, že mají novou misi. Najít Uzumaki Naruta. Vyšlu mu další tým na pomoc.“ rozkázal Konohamaru. Pakkun kývl hlavou a zmizel.
„Začíná přituhovat, Shizune-san.“ řekl Konohamaru a odešel.

Pein, Konan, Waity a Deidara seděli na kamenech. Obrovské kamenné dveře se začali pomalu otevírat a do jeskyně opět stoupalo světlo. Ve světle stálo šest postav. Jedna z nich nesla na zádech nějakou další postavu.
„Konečně jste tu. Zetsu, Tobi.“ řekl Pein mírně nadšeným tónem. Zetsu, Tobi a ostatní čtyři postavy vešli dovnitř. Kamenné dveře se opět začali zavírat a světlo v jeskyni začalo mizet.
„Tobi, polož Kyuubiho zde.“ řekl mu Pein a poté pohlédl na ty čtyři co přišli s Tobim a Zetsuem. Měli na sobě oblek ANBU a na čele čelenku s přeškrtlým znakem Listové vesnice.
„Peine, to jsou ti čtyři co nám pomohli získat Kyuubiho Jinchuuriki.“ řekl Tobi.
„Opravdu? Máte mou poklonu a jako odměnu vám daruji členství v Akatsuki.“ řekl Pein a zničeho nic se mu v ruce objevily čtyři černé pláště s rudýmy mraky, které jim hodil. Všichni čtyři se do nich navlékli.
Pein přikročil k ležícímu Narutovi. Byl v bezvědomí. Za Peinem se objevila obrovská hlava s devíti zavřenýma očima. Před hlavou byli dvě ruce, na kterých stáli členové Akatsuki při pečetění Bijuu.
„Ještě musíme chvilku počkat než bude socha připravená.“ upozornil Pein.

„To myslíš vážně, Pakkune?“ Kakashi měl vyplašený výraz. Ostatní z Teamu Kakashi nemohli ani mluvit, zvlášť Uzumaki Sakura. Pakkun přikývl.
„Zatím se měj, Kakashi a přeji hodně štěstí.“ Pakkun zmizel.
„Dobrá tedy. Slyšeli jste Pakkuna. Máme novou misi.“ řekl Kakashi. Tritol a Sai se vzpamatovali, ale Sakura měla stále vyděšený výraz.
„No tak, Sakuro. Hokageho určitě zachráníme.“ povzbuzoval Tritol. Sakura kývla.
„Dobrá. Jste připraveni?“ zeptal se Kakashi. Všichni tři kývli a vyrazili na cestu.
Kousek za vesnicí se Kakashi zastavil a vytvořil ruční pečetě.
„Kuchiyose no Jutsu.“ opět se zde objevil Pakkun. Tentokrát sám.
„Co se děje, Kakashi?“ zeptal se.
„Promiň, že rušim, Pakkune, ale potřebujem pomoct.“ odpověděl mu Kakashi a dal mu přičichnout ke kousku Waityho pláště. „Tritolovi se podařilo zajistit kousek z oblečení jednoho člena Akatsuki. Dokážeš ho vystopovat, že jo?“
„Jistě. Pojďte za mnou.“ ujistil je a Team Kakashi s Pakkunem v čele pokračovali.

„Myslím, že je čas začít.“ řekl Pein. Na prstech té sochy se začali objevovat členové Akatsuki. Všichni byli průhlední. Opět šlo o techniku Atrální Projekce Akatsuki. Waity a Deidara vyskočili na prst, kterej jim podle prstenu náležel. Konan a Pein je následovali.
„Zetsu, ty budeš hlídat okolí skrýše a upozorníš nás pokud se objeví nepřátelé.“ rozkázal Pein.
„Rozumím.“
„Vy čtyři budete hlídat vchod. Kdyby se nepřátelům povedlo vtrhnout dovnitř během pečetění.“
Čtyři ANBU přikývli a přesunuli se ke vchodu.
„Fuuin no Jutsu: Genryuu Kyuu Fuujin.“ řekl Pein a ústa sochy se otevřeli. Všichni členové, kteří byli v Astrální Projekci začali mírně zářit. Z úst sochy se vyvalila obrovská modrá energie, která vznesla ležícího Naruto do vzduchu. Narutovi s otevřela ústa a oční víčka a začala z něj očima a pusou unikat fialovo-růžová energie. Zřejmě šlo o Bijuu.
„Jelikož vyjímáme Kyuubiho, tak nám pečetění zabere pět dní a pět nocí.“ oznámil Pein.
„To je vtip?“ ozval se Hidan. „Mezitím venku umrznu. Víš jak strašně tam leje?“
„Sklapni, Hidane.“ řekl mu klidným hlasem Kakuzu.

Pakkun a Team Kakashi se pomalu blížili k úkrytu Akatsuki.
„Podle pachu to nebude daleko.“ upozornil Pakkun. „Někdo se blíží.“
Team Kakashi se zastavil a otočil. Z postranní uličky se vyřítil Matio Gai a hned za ním Rock Lee, Inuzuka Luki na svém psu Toramarovi a hned za ním Nara Jaina.
„Kakashi, rád tě vidím.“ řekl s úsměvem Gai. Kakashi se na něj blbě podíval.
„Jaká je situace, Kakashi-sensei?“ zeptal se Luki.
„Stopujeme dva členy Akatsuki. Waityho ze skryté Mlžné a Deidarau ze skryté Kamenné.“ odpověděl Kakashi.
„Waity jo? Podle Bingo Knihy to byl člen Sedmi Legendárních Šermířů.“ řekl Gai.
„Měli bychom pokračovat.“ navrhla Sakura. Ostatní přikývli a dali se na cestu.
Zetsu vše pozoroval z kmenne nejbližšího stromu.

„Blíží se osmičlenná skupina z Listové. Jsou zhruba patnáct kilometrů odtud.“ oznámil Zetsu.
„Jsou rychlejší než se dalo čekat.Ti týpci z Listové jsou vážně otravní.“ řekl naštvaným hlasem Deidara
„Jaké je jejich složení, Zetsu?“ zeptal se Pein.
„Kopírovací ninja Kakashi. Bývalý shinobi z Mlžné Haku Tritol. Dcera tohoto Jinchuuriki Uzumaki Sakura. Uživatel Byakuganu z Listové Hyuuga Sai.“ Zetsu se na chvilku zamyslel. „Dále tam je Jounin Maito Gai. Chuunin stejně vypadající jako Gai. Týpek z klanu Inuzuka a nějaká holka co vypadá jako z Nara klanu.“
„Hmm...Takže do setmění jsou tu.“ řekl Waity.
„Řekl bych, že i dřív, ale můžem je zdržet.“ řekl Pein a podíval se na čtyři Akatsuki ANBU postávající u vchodu.

Team Kakashi a Team Gai se každým krokem přibližoval ke skrýši Akatsuki. Zetsu pozoroval z vrcholků stromů každý jejich krok.
„Někdo tam je. Cítim jeho pach.“ oznámil Luki.
Přímo před týmem z Listové stáli čtyři členové Akatsuki. Pomalu se podívali na Team Kakashi a Team Gai. Všichni čtyři měli čelenku s přeškrtlým znakem Listové.
„Vždyť to je Kail a jeho tým.“ řekl udiveně Kakashi.
„Hokageho osobní stráž.“ dodal Gai.
„Hatake Kakashi a Maito Gai.“ řekl člen Akatsuki, který stál v čele. „Pokud chcete zachránit Uzumaki Naruta, tak musíte projít přes nás.“
„KAILE, CO VÁS VEDLO K ÚNOSU?! MĚLI JSTE HOKAGEHO CHRÁNIT, NE HO ZRADIT!!“ řval na týpka v čele Kakashi.
„Hatake Kakashi, dostali jsme jasný rozkaz od našeho nadřízeného.“ řekl s klidným hlasem Kail.
„Není možné, aby...“
„Od našeho nařízeného jménem Uchiha Ferri.“ skočil Kakashimu s úsměvem do řeči.
Tritol se mírně vyděsil. „Takže Waity-sama mluvil nakonec pravdu.“ řekl si pro sebe.

TRITOLOVA MYŠLENKA:
Waity vykryl jeden z Tritolových útoků a odrazil ho zhruba 5 metrů zpět a začal se smát. „Ha,ha,ha,ha...To, v co věříš jsou pouhé iluze. Ferri se k Akatsuki přidal, aby získal větší sílu, to ano, ale že se vrátí? To nemá v úmyslu.“ mluvil vesele Waity a odrážel svýma mečema jehlice, které na něj Tritol házel. „Mezitím, co my se tu s váma bijeme, tak Ferriho podřízení a špehové brzy zaútočí na vašeho Kyuubiho Jinchuuriki Uzumaki Naruta.“
„TO TI NEVĚŘÍM!!“ zařval Tritol a rozeběhl se proti Waitymu a chtěl ho surovým útokem zasáhnout do obličeje, ale Waity tomu útoku uhnul.
„Věř nebo ne, ale je to tak.“ řekl s úsměvem Waity.

„ZARAKI KAILE, TVOU ZRADU TI NIKDY NEODPUSTÍM!!“ zařvala Sakura a chtěla se proti němu rozeběhnout, ale Kakashi ji včas zastavil.
„Je hloupé se na něj jen tak bezhlavě vrhnout, Sakuro.“ řekl jí Kakashi.
„Uzumaki Sakura. Ani mě nepřekvapuje, že jsi tu také. Tvůj otec ani neměl čas použít jakékoliv jutsu.“ vysmíval se jí.
Kail se otočil na své společníky.
„Hatake Kakashi a Maito Gai jsou mí.“ řekl jim. Jeho společníci přikývli.
„Gaii, vypadá to, že budeme bojovat s Kailem.“ řekl Kakashi. Gai se otočil na ostatní.
„Teame Gai, Teame Kakashi, využijte sílu mládí a poražte ty tři ostatní.“
Leemu se rozzářili oči. Kail se rozeběhl na Kakashiho a chtěl údeřit, ale Gai mu útok zablokoval.
„Kakashi, odkryj ho!“ křikl Gai. Kakashi přikývl a odkry svůj Sharingan, který měl v levém oku schovaný pod čelenkou.
„Ou...Kakashi nezklamal. Slyšel jsem, že každý nepřítel, který spatří tvůj Sharingan, tak zemře.“
„Je to tak. Jediný Momochi Zabuza měl štěstí a viděl ho dvakrát.“ přiznal Kakashi. Kail se chystal na další výpad, ale Gai mu ho opět zablokoval.

Sakura a Lee se vrhli na Kailovo podřízeného. Měl blonďaté vlasy.
„Uzumaki Sakura a Rock Lee, jo?“ usmál se blonďák a hodil po Sakuře dva shurikeny. Sakura vyskočila do vzduchu. Blonďák vrhnul další shurikeny.
„Tajuu Kage Bunshin no Jutsu!“ ve vzduchu se vedle Sakury objevil její klon, který ji zachránil před letícími shurikeny. Sakura a její klon dopadli na zem zády k nepříteli.
„Henge!“ Sakury klon se změnil v obrovský shuriken, který s elegantní otočkou vrhla po blonďákovi. Blonďák vytasil své ANBU wakizashi a přesekl letící obří shuriken. Ten po rozpůlení zmizel.
„Cože?! On překonal můj Kage Bunshin Shuriken no Henge?!“ divila se Sakura.
„Jsem na řadě já.“ řekl Lee a rozeběhl se proti nepříteli „KONOHA SENPUU!!“
Lee chtěl blonďáka koupnout, ale ten jeho útok vykryl.
„Nemožné.“ řekl Lee a uskočil zpět k Sakuře. Blonďák se jen usmíval.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu!“ řekl blonďák a z úst vypustil velkou ohnivou kouli.
„LEE, POZOR!!“ Sakura, která uhla řvala na Leeho. Ten stihl jen tak tak uhnout. Ohnivá koule prolétla kolem nich.
„Používá Katon Ninjutsu.“ řekla si pro sebe.

Luki a Toramaru si vzali na starost dalšího ANBU. Ten měl vlasy bílé.
„Juujin Bunshin.“ řekl Luki a jeho pes Toramaru se změnil na Lukiho klona. „Jdeme na to, Toramaru!“
Luki i Toramaru vyskočili do vzduchu a začali se rychle točit. Vypadalo to jako vrták z vrtačky.
Bělovlasý ANBU pozvedl obočí.
„GATSUUGA!!“ zařval Luki a s Toramaruem se vrtavě vrhli na Bělovláska. Ten jen uhýbal jejich útokům. Luki a Toramaru lítali tam a sem, ale stále se nemohli trefit. Po chvilce se zastavil a postavili se pevně na zem.
„Už jste přestali s tím vystoupením?“ zeptal se nudným tónem Bělovlásek.

Nara Jaina, Haku Tritol a Hyuuga Sai bojovali se čtvrtým ANBU. Ten měl černé vlasy jako Kail.
Černovlásek se vyhnul letícímu shurikenu.
„Ho ho...Hyuuga jo? Dobrá.“ řekl „Doton Kekkai: Doroudomu.“
Kolem Jainy, Tritola a Saie se vytvořila velká kamenná bariéra.
„Co je tohle za jutsu?“ ptal se Tritol. Ostaní pokrčili rameny.
„Co uděláte teď?“ ozvalo se z venku. Sai přistoupil ke stěně a namířil na ní dlaň.
„Hakke: Hasangeki!“ z dlaně mu vystřelila velká větrná vlna, která do stěny udělala menší otvor. Ten se, ale v zápětí začal zacelovat.
„Vidíte to?“ zeptala se Jaina a ukazovala na zacelující se otvor.
„To není možné.“ řekl Tritol.
Sai, který měl aktivovaný Byakugan zkoumal strukturu bariéry.
„Už chápu. Ten ANBU do ní pouští svou chakru a tu naší pomalinku vysává.“ řekl Sai.
„A jak se otdud dostaneme?“ chtěl vědět Tritol.
„Z toho co jsem viděl, tak v místě kde stojí uživatel, je proud chakry nejsilnější. To znamená, že přesně na opačném konci je nejslabší.“
„Takže útočit budeme tam, kde je chakra nejslabší.“ dořekla Jaina. Tritol chápavě přikývl.
„HEJ, ČERNOVLASEJ!!“ zařval Sai.
„Copak?“ ozvalo se z venku. Sai už dál neodpověděl.
„Dobrá, nepřítel stojí stále na stejném místě.“ řekl Sai a přistoupil k opačné stěně. „Hakke...HASANGEKIIII!!!!“ z ruky mu opět vytryskla větrná vlna.
Celá kamenná bariéra se otřásla a začala se rozpadat. Černovlásek koukal přes trosky bariéry na tři shinobi z Listové.
„Nemožné.“ řekl udiveně černovlásek.
„Jako vyšší člen ANBU, nyní Akatsuki bys měl vědět, že každá technika má nějakou slabinu.“ řekla Jaina. Černovlásek se na ní zlověstně podíval.

„Boj už začal.“ oznámil Zetsu.
„Výborně.“ řekl s úsměvem Waity.
„Kyuubiho pečetíme první den z pěti a nedaleko odtut už je bordel.“ řekl Kakuzu.
„Myslíte, že to zvládnou?“ zeptal se Deidara.
„Já jim věřím. Zajistili nám Kyuubiho.“ odpověděl Pein.
„Ale jen díky Ferrimu.“ přidal se do konverzace Kakuzu.
„Měli bychom se spíš soustředit na pečetění.“ řekl Pein „Zetsu, jak pokračuje boj?“
„Těžko říct. Zatím je to tak nějak nerozhodně.“

„GATSUUGA!!“ Luki a Toramaru lítali tam a zpět, ale bělovlásek jim uhýbal. Nakonec se zastavili a Toramaru se změnil zpět v psa.
„Konečně vás to přestalo bavit.“ řekl bělovlásek.
„Ne ještě ne. Máme pro tebe připravenou specialitu našeho klanu.“ řekl Kiba a rozeběhl se proti nepříteli.
„Hlupáku. Jít takhle napřímo.“ řekl bělovlásek a jakmile k němu Luki doběhl, tak ho praštil do břicha. Luki se usmál a chytl mu ruku.
„Do toho, TORAMARU!!“ Lukiho pes se z ničeho nic objevil za bělovláskem. Vyskočil do vzduchu, začal rotovat a vypouštět moč, která dopadala na bělovláska.
„DYNAMIC MARKING!!“ Luki pustil nepřítelovu ruku a vyskočil k Toramaruovi. Toramaru se mu posadil na hlavu.
„Cože?“
„Inuzuka Ryuu: Jinjuu Konbi Henge...“ Luki a Toramaru se změnili na obrovského dvouhlavého psa s bílou srstí. „...Soutourou.“
„Do hajzlu s váma.“ řekl bělovlásek a sundal si plášť a svrchní část ANBU obleku. Na krku měl Orochimarovu prokletou pečeť, kterou aktivoval rovnou do druhé úrovně. Jeho vlasy se prodloužily po ramena. Jeho kůže změnila barvu na světle šedo-hnědou. Jeho bělmo zčernalo a hnědá barva jeho očí byla žlutá.
„Toto je síla, kterou jsem dostal od Uchiha Ferriho. Orochimarova prokletá pečeť.“
Dvouhlavý pes vyskočil a začal rotovat stejně jako u Gatsuugy. Mířil na bělovláska.
„GAROUGA!!!!“ zařval dvouhlavý pes. Bělovlásek se usmál na blížícího se dvouhlavého psa.

Gai odrazil Kaila zpět.
„K čertu s vámi. Kakashi, Gaii, pohlédněte na mou skutečnou sílu. Sílu, kterou jsem dostal od Uchiha Ferriho.“
Kakashi a Gai vykulili oči.
Kail si sundal plášť a rozepl ANBU oblek. Na hrudi měl prokletou pečeť, kterou aktivoval rovnou do druhé úrovně. Jeho dlouhé černé vlasy zešedivěly. Kůže mu zrudla a oči se mu změnily úplně stejně jako černovláskovi, který bojuje s Lukim.
„To je Orochimarova prokletá pečeť.“ řekl Kakashi.
„Netušil jsem, že tvůj bývalý student uměl ovládat tuto techniku, Kakashi.“ řekl Gai.
„Polevili jste na ostražitosti.“ Kail se najednou objevil za Kakashim a Gaiem. Oba stačili jen tak tak uhnout.
„To nebylo špatné, Zelená Šelmo z Listové a Kopírovací Ninjo.“
Kakashi a Gai se na sebe podívali.
„Je čas, Gaii.“ oznámil Kakashi. Gai přikývl a dal si ruce před obličej. Kakashi nastavil pravou dlaň, ve které se mu objevilo Raikiri.
„Hachimon Tonkou: První Brána: Brána Otevření: Otevřít.“ řekl Gai a na čele mu vystouply žíly.
„Druhá Brána: Brána Odpočinku.“ Gaiovy se žíly na čele zvětšily.
„Třetí Brána: Brána Života.“ Gaiova kůže se zbarvila do růžova.
„Čtvrtá Brána: Brána Zranění: Otevřít. Áááááá!!!!!!!!!“ Gai dal prudce ruce podél těla. Kolem sebe měl zelenou chakru, která kopíraovala jeho tělo. Jeho kůže byla červená a oči byly čistě bílé.
„PÁTÁ BRÁNA: BRÁNA LIMITU: OTEVŘÍT!!!!!!“ Gai zmizel. Kail nechápavě koukal a najednou ho něco ze spoda vykoplo do vzduchu. Kail letěl vzhůru. Gai se před ním objevil. Ruce měl roztažené.
„Šestá Brána: Brána Vidění: Otevřít.“ Gaiova chakra se zbarvila do modra a začal do Kaila mlátit tak rychle, až Gaiovo ruce vzplanuly. „ASA KUJAKU!!“ Gai do Kaila praštil tak silně, až spadl. Gai dopadl vedle něj na nohy. Jeho tělo se vrátilo do normálu. Kakashi nechal zmizet Raikiri, které držel v ruce a přiběhl ke Gaiovi.
„Gaii, jsi v pořádku?“ zeptal se ho. Gai padl na kolena.
„Jsem, jen si potřebuji trochu oddychnout.“ odpověděl. Kailovo tělo se také vrátilo do normální podoby. Byl zjevně mrtvý.

„Zaraki Kail padl při boji s Maito Gaiem a Hatake Kakashim.“ oznámil Zetsu.
„Co ostatní?“ zeptal se Pein.
„Zatím bojují.“
„Co je zač ten Maito Gai?“ chtěl vědět Pein.
„Podle Ferriho informací to je Jounin z Listové. Využívá převážně Taijutsu.“ odpověděl mu Waity.
„Hmm...Zajímavý týpek. Pokud porazil Kaila-san, tak je skoro lepší než vy, Deidaro-senpai.“ řekl Tobi.
„Drž dubu, Tobi.“ ozval se Deidara.
„Uklidněte se, Tobi, Deidaro.“ řekl Pein.

„Konoha Shoufuu!!“ Lee se objevil za blonďákem a kopl ho do zad. Blonďák zasténal a odskočil od něj. Vtom se na něj z druhé strany vyřítila Sakura a její klon. Mezi sebou měli neobvykle velký Rasengan, který oba přidržovali. Byl tak blízko, že nestačil nic udělat.
„OODAMA RASENGAN!!“ Sakura s klone doběhli k nepříteli a Oodama Rasengan do něj vrazili. Kolem blonďáka se ze země vznesl hustý dým a hned po něm světlo. Pod blonďákem a Sakurou se vytvořil menší kráter a blonďák odlétl zhruba šest metrů dozadu.
Po chvilce dým ustal a světlo zmizelo. Sakura stála uprostřed krátýrku. Její klon zmizel. Od krátýrku vedla rýha a na konci té rýhy ležel blonďák.
„Sakuro-san, jsi v pořádku?!“ volal na ní Lee.
„Jo!“ odpověděla a přiběhla k ležícímu blonďákovi.
„Uzu-maki Sak-kuro, tento boj sko-skončil velmi rych-le.“ řekl blonďák a krátce na to zemřel. Ležel na zádech. Měl díru v břiše a z úst mu tekla krev.

„Kaijin Takashi padl. Zjevně nejsou tak silní jak jsme si mysleli.“ řekl Zetsu.
„To není možné. Členové Akatsuki nějak moc odpadávají.“ řekla Konan.
„Orochimaru, Akasuna no Sasori, Fuuka Garion, Uchiha Ferri, Zaraki Kail, Kaijin Takashi.“ jmenoval Pein.
„Měli bychom se poohlédnout po nějakých Nukeninech. Například Fuuka Furion.“ řekl Zetsu.
„Fuuka Furion? Není to náhodou Garionův mladší bratr?“ zeptal se Deidara. Zetsu přikývl.
„Zetsu, sleduj bitvu a soustřeď se na pečetění. Později pořešíme kdo je hoden nosit plášť Akatsuki.“ řekl Pein.
„Jistě.“

Dvouhlavý pes odlétl po nárazu do bělovláska a proměnil se zpět na Lukiho a Toramarua.
„Ha ha ha...Mysleli jste si, že tak chabé jutsu mi ublíží?“ vysmíval se jim. V tu chvíli se ozvalo štěbetání ptáčků a rána. Bělovláskovi oči se rozšířili.
„Myslel sis, že ti je nechám na pospas, Nibori?“ ozvalo se zpoza bělovláska.
„Hatake Kakashi.“ bělovlásek Nibori pohlédl na svůj hrudník. Ze strany, na které je srdce, čouhala Kakashiho ruka. Kakashi vyndal ruku z Niboriho.
„Zrada je zpečetěna.“ řekl Kakashi. Nibori spadl na zem a jeho prokletá pečeť se deaktivovala.
„Děkuji, Kakashi-sensei.“ Luki poděkoval. Toramaru stál na nohou a čekal, až na něj jeho pán nasedne. Kakashi si zakryl Sharingan.

Sai, Tritol a Jaina stále bojovali s černovláskem. Jainy stín pronásledoval uhýbajícího černovláska. Sai se snažil dostat se k němu na dosah dlaně a Tritol po něm vrhal jehlice.
„Jsou strašně otravní.“ pomyslil si černovlásek a dále uhýbal, když najednou ho něco praštilo. Byl to letící Gai s napřaženou nohou.
„Dainamikku-Entorii!“ řekl Gai a s úsměvem ukázal palec.
„Gai-sensei?“ divila se Jaina.
„Maito Gai. Větší tupec mě snad praštit nemohl.“ řekl si černovlásek pro sebe.
„Dobrá. Yuki, je čas to ukončit.“ řekl Gai a začal neobvykle ryhle obíhat kolem černovlasého Yukiho. Yuki nehybně stál a pozoroval zelnou šmouhu, když najednou ho něco zespoda vykoplo do vzduchu.
„Ještě není konec.“ pod ním se objevil Gai a začal ho jedním kopem za druhým vykopávat do vzduchu. Zhruba ve dvaceti metrech ve vzduchu Gai zmizel a objevil se pod Yukim, který ležel ve vzduchu a pomalu se schyloval k pádu.
„Kage Buyou.“ řekl ještě, než ho obmotaly obvazy. Gai ho pevně chytil a oba se obrátili hlavou k zemi. Pomalu začali padat a do toho rotovat. Páda a rotace se stále zrychlovaly a nakonec vypadali jako Lukiho Gatsuuga.
„OMOTE RENGE!!“ zařval Gai těsně nad zemí a pak se ozvala rána a vznesl se prach. Po chvilce prach upadl. Gai stál s úsměvem a vedle něho byl ležel Yuki. Zřejmě měl zlomený vaz.
Ostatní členové Teamu Gai a Teamu Kakashi přiěhli ke Gaiovi, Saiovi, Tritolovi a Jaině.
„Jste všichni v pořádku?“ zeptal se Kakashi. Všichni přikývli.
„Měli bychom pokračovat.“ navrhla Sakura. Pakkun k nim odněkud přiběhl.
„Dobrá, pojďte za mnou.“ řekl Pakkun a rozeběhl se. Ostatní běželi za ním.

„Team Gai a Team Kakashi pokračují v cestě.“ oznámil Zetsu.
„Krucinál. Jak je chceš zdržet teď? Mají s sebou Byakugan.“ chtěl vědět Hidan.
„Ale nedostanou se dovnitř.“ usmála se Konan.
„Jak to myslíš, Konan?“ zeptal se Kakuzu.
„Vchod do této jeskyně hlídají mé origami. Na můj rozkaz členům Akatsuki neubližují.“ odpověděla. Kakuzu udělal chápavé gesto a dál nic neříkal.

Venku se začínalo šeřit. Bylo jasné, že než dojdou ke skrýši, tak bude uplná tma. Ještě jim zbývalo necelých deset kilometrů. Během cesty si dávali krátke pauzi, aby donhali plíce a zhruba po hodince a půl se Pakkun zastavil.
„Zde stopa končí. Musí být někde tady.“
„Byakugan!!“ řekl Sai a jeho oči se změnily. Pohlédl na skálu a zkusil se podívat skrz ní.
„Vidíš něco, Saii?“ zeptal se Kakashi.
„Jo. Vidím devět postav. Osm z nich stojí na něčem co vypadá jako ruce a ten devátý se vznáší a je obklopován nějakou energií.“
„To jsou oni.“ řekl Kakashi.
„Ale jak se dostaneme dovnitř?“ zeptal se Tritol. Kakashi pokrčil rameny a přistoupil blíž ke skále. Z ničeho nic na něj něco zaútočilo. Kakashi to odrazil kunaiem a odskočil zpět. Vypadalo to jako papíroví ptáci. Byli dva.
„Vypadá to, že budeme muset tohle zničit.“ řekl Gai. Kakashi kývl a vytvořil Raikiri.
„Snad to postačí.“ řekl Kakashi a rozeběhl se proti papírovým ptákům. Pomocí Raikiri je zničil, ale v tu chvíli se jich tam objevilo zhruba dvacet. Kakashi uskočil zpět a ukončil Raikiri.
„Jak jsem mohl být tak naivní. Vždyť čelím nástrahám Akatsuki.“ řekl si pro sebe.
Jaina si sedla do dřepu.
„Ninpou: Kage Nui.“ její stín se prodloužil a pod těma origamama vystoupil ze země v podobě černých chapadel.

„Venku je nějak rušno.“ řekl Waity.
„Už jsou tu.“ řekl Pein.

Kakashi a Jaina likvidovali origami. Po několika minutách byli všechny zničené a bezvládně ležely na zemi. Kakashi a Jaina byli udýchaní.
„Přišla vaše chvíle, Luki, Toramaru.“ řekl Gai. Toramaru šťastně štěkl a Luki přikývl.
„Juujin Bunshin.“ Toramaru se změnil na Lukiho. Oba dva vyskočili do vzduchu a začali rotovat. „GATSUUGA!!“ Začali narážet do skály. Jedna stěna začala praskat až se nakonec rozsypala. Byl tam otvor do obrovské jeskyně a u protější stěny byli členové Akatsuki. Toramaru se změnil zpět.

„Co budeme dělat? Ty červi z Listové jsou uvnitř.“ chtěl vědět Waity.
„To nevím, nyní jsme hodně zranitelní.“ odpověděl Pein.
„Přerušit pečetění nemůžeme.“ dodala Konan.
„Já to zkusím.“ ozval se Tobi.
„Cože, ty?“ divil se Deidara.
„Beze mne pečetit můžete.“
„Dobrá Tobi. Zkus vše co můžeš.“ řekl Pein. Tobi kývl a seskočil dolů.

Team Gai a Team Kakashi stál v otvoru.
„Jsme tu.“ řekl Gai.
„Pokud chcete vašeho Hokageho zpět, tak musíte projít přeze mne.“ před Teamem Gai a Kakashi stál člen Akatsuki. Na obličeji měl oranžovou masku s dírou na pravé oko.
„Tobi?“ řekl Pakkun a poté zmizel. Sakura vytvořila Rasengan a vyrhla se na Tobiho. Rasengan i Sakura prošli skrz Tobiho tělo a spadli na zem. Tobi nehybně stál.
„Nemá to cenu, Uzumaki Sakuro.“ pronesl Tobi. Jeho hlas zněl temněji než kdy dřív. Sakura chtěla zezadu Tobiho kopnout, ale ten zmizel a objevil se o pár metrů dál.
„Říkal jsem, že tyto útoky jsou bezcenné.“ opakoval Tobi. Sakura se vrátila ke své skupině.
Tobi se podíval na Kakashiho.
„Kakashi Sharingan. Nesmírná čest pro mne.“ řekl Tobi. Kakashi odkryl svůj Sharingan.
„Ale pro mně ne.“ řekl Kakashi.
„Ale, ale, ale...Taky mám něco co bych ti chtěl ukázat.“ Tobi přistoupil o pár kroků blíž, aby byl lépe vidět v měsíčním světle. Kakashiho oči se rozšířili.
„Sharingan?“ divil se. Tobi měl v pravém oku Sharingan. V měsíčním světle mu zářil.
„Copak, Kakashi? Nějak ti kleslo sebevědomí. Můj Sharingan je silnější, než ten Ferriho.“ vytahoval se.

„To pako si nějak moc vyskakuje.“ pronesl Deidara.
„Neměl bys Tobiho podceňovat. I on má nějaký trumfy v rukávu.“ řekl Pein. „Jen ještě neměl možnost své schopnosti použít.“
Deidara nechápavě koukal.
„Není možné, aby je Tobi porazil. Ale je pravda, že jsem ho skutečně bojovat neviděl. Ne, to bude tím, že vždy zbaběle zdrhal. Mé umění ho vždy tahalo z půserů.“ říkal si Deidara pro sebe.

4.75
Průměr: 4.8 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ferri
Vložil Ferri, St, 2009-09-02 20:06 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

Tak Yamata no Orochi mi schvalila i druhy dil (za coz ji dekuji Smiling a taky za upozorneni na posledni chybicku)....tak doufam ze se nekterym ctenarum bude i tento dil libit....no a uz me ceka treti a ja doufam ze posledni dil teto serie.... Smiling

Uchiha Ferri
Banners

banner i made