manga_preview
Boruto TBV 07

*Reinkarnace* 03

Budeš, budu, budem...

No jak bych to měla říct, na jednu stranu jsem byla šťastná že jsem na živu, ale zase na druhou, kdo by chtěl mít takové prokletí jako já? Určitě nikdo ale, je člověk který se musí s prokletím potýkat a přitom mu to nevadí, dokonce toho i využívá. Nechápu to...
Pomalu vstanu, i když je moje rána zacelená, pořád se tak trochu cítím slabá. Ten kluk mi pomůže, podívám se mu do očí a zeptám se.
,,Ty...neřekl jsi mi své jméno" Chvíli jako by se zamyslel, mě prolítne myšlenka ''Copak si své jméno nepamatuje, že tak dlouho přemýšlí?!'' Nakonec se jeho jméno dozvím.
,,Promiň, tak nějak jsem na to...zapomněl.."
,,Zapomněl? A na své jméno? Kdo to kdy slyšel? Řeknu si menším úšklebkem, ale když uvidím jeho velice vážnou tvář, uvědomím si že mluví pravdu, na to aby se představil nebyl, jaksi čas.
,,Tashima" A po té se na jeho tváři objeví úsměv. Jeho úsměv je ale poslední co uvidím. Najednou se objevím uprostřed osvětlené místnosti, podívám se kolem dokola a zjistím že nikde nejsou dveře ani okna.
,,Hej, je tu někdo?" Ticho, jaaaj se asi z toho zblázním. Sednu si a čekám. Když se po nějaké té minutce, ozve vrčení. Trochu sebou cuknu, ihned vyletím na nohy a jdu blíž k onomu vrčení. Čím více se přibližuji, tím více slyším to vrčení. Jakoby...to byl Kyuubi. Po chvíli ale spatřím nějaké tělo, stojící přede mnou.
,,Hej, ty tam. Kdo jsi? A kde to jsem?" Bohužel mi ale neodpoví. Pomalu začínám chytat pořádné nervy. Přijde k té osobě blíž a dám ji ruku na rameno a když chci aby se otočila na mě, tělo se najedou rozsype na prach. Zase ucuknu a tentokráte i ustoupím o krok. Cítím chakru, velice silnou chakru, musím si dát ruku před pusu. Nakonec si sednu. Ten tlak, je na mě příliš vysoký. Ze stínu se vyhrabe na proti mě osoba, která je právě posetá onou chakrou, která mi dělá velké potíže dýchat a už vůbec se udržet při vědomí.
,,Kdo...jsi? Co...po...mě chceš?" Jen tak, tak stačím říct nějakou srozumitelnou větu, jelikož si držím ruku pořád u pusy. V tu chvíli, ten velký tlak ustane a já cítím konečně uvolnění. Sundám ruku z pusy a podívám se nenávistně do obličeje osoby před mnou. Chci vstát ale nemůžu, něco mě připoutalo k zemi. Až teprve teď si uvědomím, že osoba přede mnou má na mě nataženou ruku. V cuku letu se podívám co mě to drží.
,,CO TO JE?" Rozhodně to nebyli provazy a ani hadi. Byli to nějací černí plazící hadi?! Ne to ne.
,,Většinou se tomu říká "Zakázané Jutsu" ale pro tebe to může být jako "Živá chakra" Prohodí s klidem v hlase. Já ale nemůžu nic udělat, jsem svázaná a navíc moje chakra, je totálně vybitá. "Krucinááál!" Cukám se jak nejvíce dokážu ale nic to nepomáhá. Najednou mi v hlavě proletí vzpomínky.

"Neumíš nic, jenom kňučet, brečet, neumíš se bránit natož na někoho zaútočit. Copak má být tohle vůbec nějakej ninja?"
"Jo zesílila jsi, ale tohle nestačí, musíš být je více silnější, pokuď ho chceš dostat na jeho úroveň, ba víc ho překonat"

,,DOOST! Nechci to! Nechci to slyšet! Já jsem silná, nic více nepotřebuju! Nechci někoho překonávat a už vůbec ne JEHO" Nevím sice jak ale ze mě najednou začala stoupat chakra. Otevřela jsem pořádně oči, podívala jsem se na tu pohybující chakru a jedním pohledem jsem ji přeřízla. Vypařila se, já jsem vstala a pohledem který bych mohla i vraždit se podívám na svého protivníka? Nevím co to je zač a ani co po mě chce ale radši odtud nějakým způsobem zmizím...
,,To se ti nepovede. Ale to co jsi dokázala, znamená že to můžeš využít. Hmm, zřejmě jsem tě podcenila" Natáhne svou ruku ještě blíže, k mému obličeji a pohledí mě po něm. Jsem překvapená ale radši zůstávám v pozoru.
,,Můžeš mi vysvětlit, co tu proboha dělám, kdo jsi ty a co po mě chceš?!" Vyjeknu na ni. Vidím úšklebek a pak něco, co se dá velice těžko popsat.
Zase otevřu své oči. Jediné co spatřím je strop. Rychle se posadím a podívám se kde to jsem. Uvidím svůj pokoj. "To..není..Já jsem doma? Copak jsem nebyla před chvíli...mrtvá?" Měla jsem v hlavě pořádný zmatek, nevím jestli teď můžu sejít dolů aniž bych se setkala s našima. Nebo jestli mě stále považují za mrtvou. Nevím kolik let uběholo, co se za tu dobu seběhlo ale nějak cítím že od mojí smrti neuběhlo nějak moc let. Jakoby to bylo teprve včera. Pomalu vstanu a když se mé nohy, dotknout podlahy, projede mnou ostrá bolest. Jakobych právě šlápa na rozbitou skleničku. Přejdu pomalým krokem k oknu a vyhlédnu z něho na Konohu. Chvíli tam jen tak stojím ale když uslyším kroky a dokonce nějaký hlas, nezůstanu pozadu a rychle vyskočím z okna a pak na střechu. Zůstanu ale v blízkosti okna abych mohla uslyšet po případě uvidět kdo to je.
,,Hmm..zvláštní jako bych...Ne to ne. Je mrtvá a už nic mi ji nevrátí" V hlase poznám svou matku a v ten moment bych radši seskočila ze střechy na okno, pak do bytu a vrhla se matce do náručí a říct ji že jsem zpátky. Jenomže to bych ji asi musela rovnou připravit rakev. Vždyť by to musel být pro ni šok, nebo také radost že jsem zpátky mezi živými.
Chvíli na střeše jenom tak sedím a přemýšlím. "Byl to sen nebo ne? Vzpomenu si jenom na velmi těžký tlak a pak jenom chakru, svou a cizí. Najednou mě něco popadne, rychle se podívám na své nohy, pak na ruce a se zděšením prohlásím...
,,Do háje, tak to sen přece nebyl" Po mých rukou i nohách se pase, divné černo-fialové čáry, přesně na těch místech kde byla ta chakra.
,,Chjo jsem zmatenější ještě více než předtím. Jestli je to ale pravda tak..." A v tu chvíli to mnou projede, útržky různých vzpomínek ale ty, nejsou moje. Vidím oheň, křik, vycítím dokonce strach, všude se válí mrtvoly, krev. Když to zmizí, chvíli se dívám hypnotizovaně na jedno místo. Ticho které přerušují, dav lidí a zpěv ptáčků mi přijde velice...
,,Panebože, to nebyli jenom cizí myšlenky, to byli moje akorát, že...Nechápu to, znám ty ulice. Znám ty domy. Vždy´t to byla Konoha" Vzpomenu si na Tashimu, říkal přece že jsem prokletá, že se mě to pokusí nejedenkrát ovládnou, že budu muset se to naučit ovládat a by to neskončilo.
,,...zničením Konohy"

Poznámky: 

tak doufám že to bylo o trochu delší tedaXD a vím sice nudnější žádná akce, ale tak nějak jsem si tu akci chtětla nechat na příště, mno jenom vám zdělím to, že se naše Sakura rozhodne to všem říci, že je zpátky ale jak to vezmou ostatní a jestli jí něco neprovedou tak to se dozvíte....asi za rok..XP ne dělám si sradnu, v dalším díle, pokusím se ho vyrobit nejdříve jak to jen půjde Sticking out tongue Laughing out loud Eye-wink

4.826085
Průměr: 4.8 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -Sakura-san-
Vložil -Sakura-san-, So, 2017-04-29 21:15 | Ninja už: 2527 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Škoda že o další diel sa už pýtali minulý rok:-(

-Sakura-san-
SasuSaku 4ever

Obrázek uživatele Misaki-hime
Vložil Misaki-hime, Ne, 2016-02-07 19:47 | Ninja už: 3175 dní, Příspěvků: 98 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise V: Hustýý,Sakure jde zničit Konohuu:D Jestli proti ní bude bojovat Naruto a Sasuke,bude to sranda:DD

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Obrázek uživatele doommen
Vložil doommen, So, 2011-07-16 22:10 | Ninja už: 5628 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

Hej tak to bylo HUSTÝ

Obrázek uživatele xxxOndr4
Vložil xxxOndr4, Ne, 2011-04-03 16:57 | Ninja už: 4772 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

Kdy bude další díl ? Sad Docela mě to chytlo

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Po, 2010-02-01 13:36 | Ninja už: 5451 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

sakra nieje tu dalsi diel Sad kedy bude?

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, So, 2009-09-26 18:27 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

lol ale kedy bude dalsi?