manga_preview
Boruto TBV 07

Akatsuki, adopce a Uzumaki Junior 7

Mladý, studovaný nunkein stál na místě, kde by měl být jeho domov. Teda, vypadá to spíš jako skrýš. Vytáhl dopis, který očividně psal někdo, kdo moc psát neuměl, a navíc dělal úděsné kaňky.

Ahoj Džirajo!
Tvý adoptentivní rodyče ty vskasujý, že se máš vrátit domů. Spět. Bydlýme v zemi ohňa, v prvným lese na severozápadě, uprostřed. Nemůžeš přehlýdnout. Aš tam budeš, musýš zaklepat na růžoví ztrom, oběhnout ho třykerát dokola, pak skákat na jedný noze a zpívat pohřební melodiy – to je HESLO!
Strejda Toby
P.S. Hidan se už nezlobý, nemusýš se bát.
P.S. S. Dejdara je můj!

Tak tedy, on, studovaný, moderní člověk s vlastním názorem a má tady dělat šaška. Navíc tu ten růžový strom opravdu je! To je nemístné! Proti přírodě!
Bohužel, zatím to vypadalo, že bude, musel opravdu zpívat. Nic mu nezbývalo, tak zaklepal na strom, oběhl ho, skákal na jedné noze a zpíval. A ha! Teď se něco stalo! Ze země vyrostla nějaká divná, dvoubarevná kytka s hlavou a řekla : „WELCOME TO HELL…echm pardon….HOME!“
Jiraiya zaječel, vrhl se dozadu, ale to vrazil do náručí nějakému chlápkovi, který vypadal nezdravě. Modrá se přece nedá považovat za zdravou barvu, ne? Ale to už na něj běžela nějaká ženská s modrými vlasy, objímala ho, pusinkovala a říkala věci jako ovečko, miláčku, zlatíčko, sirotečku, ubožátko, holoubátko, díťátko, papírečku, a tak podobně. Pak se mu to všechno slilo dohromady, všichni ti lidé, co jej objímali, pusinkovali, úplně o nich ztratil přehled. Až najednou uslyšel někde ze skrýše : „Co to tady dop*dele je? Ku*rva už fakt! Člověk se ani v klidu obětovat nemůže, vy zku*venci! Musíte být tak hluční, ku*va??!“ řval jakýsi hlas, který se pomalu ale jistě přibližoval. Nakonec z úkrytu vypochodoval chlápek, který v sobě měl zabodnutou kosu. Ten, jakmile uviděl znovuobjevené dítě, zanadával mnohem víc než předtím, chytil kámen, co měl po ruce a hodil ho po něm. Kámen zasáhl cíl…
Jiraiya se probral až v pěkném, útulném pokoji. Kolem jeho postele postávala spousta lidí, ale onoho útočníka nespatřil. Jenom si všiml, že ten pán s maskou, který mu při vítání šahal na hruď a měřil mu tep, tu není taky. A jakoby odkudsi zdálky, slyšel nadávky a výkřiky bolesti….
Nad tím ale neměl moc času přemýšlet, protože to už se jediná žena v místnosti neudržela a opět do objala.
„Bobečku! Já jsem tvoje máma!“ říkala mu. „A toledo, to je tvůj tatínek, podívej.“ Ukazovala na zrzavého muže s piercingy. Jiraya si začal matně vzpomínat na jisté události před školou… na ty, o kterých vždycky přemýšlel jako o snu… a byl za to rád!
Konan nevnímal chlapcovo zděšení, a pokračovala v představování.
„Tohle je strýček Itachi, nekoukej s emu do očí a bude to fajn. On má moc rád děti, i když, není to tak úplně rodinný typ. Tohle je strejda Kisame, ne… není to ryba a jo, on ví, že je modrý. Ten další napravo je strýček Sasori, když ho poprosíš, určitě ti zahraje nějaké pěkné dřevěné divadlo. A ten blonďatý to je… neee, to není teta, je to taky strýček, a jmenuje se Deidara. Myslím, že byste si mohli rozumět. Á, ten v oranžové masce je strejček Tobi, to je ten, co ti psal dopis. Myslím, že je do Deidary trochu zamilovaný, ale neříkej to před ním moc nahlas. A tam v rohu, ta kytka, to je strejček Zetsu. Moc milý, když nemá hlad. Jo, ten co tě nechtě praštil kamenem je strejda Hidan, ale raději s ním moc nemluv, ještě by tě zkazil. A ten poslední je strejda Kakuzu, myslím, že právě od něj budeš dostávat kapesné. Ne, abys mu prodal svoje srdce!“ zdá se, že jeho matka konečně skončila se svým proslovem, nečekala ani na chlapcovu odpověď, vyhnala všechny ven a pečlivě za ním zamkla.
Jiraya osaměl. Ne, že by se mu jeho rodina nelíbila, ale… ale jak se má sakra někdy dostat ven??! Pořád ho budou všichni hlídat! Ach, ty vzpomínky na koleje, na ty pitky! Chlast, ženský a tvrdá muzika! Bez toho přece nemůže žít! (tady vidíte, že si svoje jméno zaslouží… xD) No, to se snad nějak udělá. Jak tak kouká, okno je celkem nízko…

***na úplně jiném místě, u někoho úplně jiného***

„Tati! Já už nejsem dítě! Chci mít svůj vlastní život, ne jen s tebou pořád hledat nějakého kluka, kterého neznám, platit tvoje dluhy a zabíjet lidi, kteří ti jdou po krku!“ řvala černovlasá dívka na svého opilého otce.
„Hinatko, Hinatko, proč jsi mě opustila?! Skoro jsem ti nebyl nevěrný! HInatko! Máme spolu malé dítě!“ plakal jí onen muž na rameni.
„Tati! Já nejsem moje mámá! A opravdu už nejsem malé dítě!“
„Ale Hinatko, jistěže je ta maličká ještě malá, vždyť mi nesahá ani po kolena, co to povídáš za hlouposti? Ale proč… proč jsi mi to udělala?!“
„Tati!!!“ dívka byla už opravdu zoufalá. Konečně doufala, že by si s ním mohla normálně promluvit, ale to nééé. On je zase namol a zase si ji plete s její matkou. Za chvilku přijde fáze, kdy se bude snažit běžet dopředu a bude křičet něco o strýci Itachim a pomstě. Pak budou muset ukrást auto (ano, doba jde dopředu… XD i v Narutovi! XD), on ji bude navigovat kam řídit a vykládat něco o tom, že se nemusí bát, že Jirayu najdou a že pak bude mít od Sakury pokoj. Nakonec je nasměruje někam, kde vůbec neměli být, on se vyspí, vzbudí se, zjistí, že je zde nějaká další hospoda, popřípadě nějaký jiný noční podnik a začně to všechno nanovo. Ano, do toho občas vstoupí postavy nějakých nunjů, či majitelů aut, ona je bude muset zabít a pak to bude pokračovat dál. Jako každou noc za posledních patnáct let. Možná je čas taky začít pít.
Pomyslela si Hinata a rozběhla se za svým otcem, který se jí vytrhl a v něčem, co mělo být běh vrazil ho stromu, do kterého kopal a říkal mu Itachi.

Poznámky: 

tak jsem si řekla, že dopíšu i tuhle sérii XDDDD to dlouhé době, kdy byla pozastavena přidávám další díl XDDD další bude nevímkdy, asi až s ezase budu moooc nudit XDDDDD
No j když, uznávám, že je to vysoce podivná a že mi už asi prostě nejde spát ftipně (pokud tedy někdy šlo XD)

4.86207
Průměr: 4.9 (29 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2019-02-15 19:11 | Ninja už: 2657 dní, Příspěvků: 2987 | Autor je: Gaarova tykev

Misia VH: Tak Džiraija vyštudoval a ide „domov.“ Tobiho mali asi poslať do školy s ním, ale v dnešnej dobe by sa určite so svojimi hrubkami v dave rovnakých stratil Mrk Uvítaný je s najväčšou láskou, leen si akosi nikoho nepamätá za tie roky. Konanina reč by sa mala zapísať do análov starostlivých adoptujúcich matiek Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Ooo, chlapec sa podal na svojho pravého otca, alebo sa úplne skazil internátnym životom: „Jiraya osaměl. Ne, že by se mu jeho rodina nelíbila, ale… ale jak se má sakra někdy dostat ven??! Pořád ho budou všichni hlídat! Ach, ty vzpomínky na koleje, na ty pitky! Chlast, ženský a tvrdá muzika! Bez toho přece nemůže žít! (tady vidíte, že si svoje jméno zaslouží… xD) No, to se snad nějak udělá. Jak tak kouká, okno je celkem nízko…“ Shocked Hinatka to má ťažké, musí zabíjať, aby uchránila otca od exekútorov, ten už má halucinácie, pletie si ju s matkou a stvára psie kusy Ehh... jasně... hehe... Booože, mať ožrana otca, je katastrofa: „rozběhla se za svým otcem, který se jí vytrhl a v něčem, co mělo být běh vrazil ho stromu, do kterého kopal a říkal mu Itachi.“ ^-^ Nuž toto už moc smiešne nie je, alkoholizmus je mor a asi aj životné situácie ovplyvňujú tému, ale séria sa mi páči Kvítek sakury

Obrázek uživatele Kirin Hyuuga
Vložil Kirin Hyuuga, Pá, 2010-07-02 10:15 | Ninja už: 5077 dní, Příspěvků: 194 | Autor je: Prostý občan

tak tohle teda....nemám slov xD

Obrázek uživatele Fenste
Vložil Fenste, Po, 2009-12-28 20:01 | Ninja už: 5415 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

*nemá slov už fakt neví slov*

Jen v těle tom, co zdravím kypí a čistou myslí oplývá, zdravá duše přebývá.

Obrázek uživatele ShinshiHatake
Vložil ShinshiHatake, So, 2009-10-24 20:07 | Ninja už: 5287 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Naprosto uzasny,mela jsem co delat abych nespadla pod stul smichy,vazne luxusni:)

Obrázek uživatele Kin.Kin
Vložil Kin.Kin, Po, 2009-08-24 17:32 | Ninja už: 5338 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Prostě nenahraditelný xD To seznamování s Akatsuki a ten Sasuke...kde to bereš ?? xD

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2009-08-24 14:53 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Vždycky ti to šlo, Alejko xD
Dopis od Tobyho (xD) mě přizabil, Hin juniorka dorazila úplně xD Jen doufám, že se příště budeš nudit dřív, protože tuhle sérii prostě miluju xD

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-08-23 19:16 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Alčo, tohle byl bomba díl a chudák Sasuke a Tobiho by měl někdo naučit psát... Laughing out loud a už se těším na další dílek a opět jsi mi dokázala, že ti nejvíc jdou vtipnmý série, ne že by ti nešly ti ostatní, ale prostě tvoje humorné povídky mají něco do sebe...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska