manga_preview
Boruto TBV 07

*Reinkarnace* 01

:Smrt:

Říká se že člověk může projít převtělením, neboli reinkarnací. Dokonce se říká i to, že se duše onoho převtěleného člověka se může změnit ke zlému a nebo naopak. Zlý se může změnit na dobrého. Jedno ale opravdu nechápu. Co jsem udělala tak hrozného, že jsem si zasloužila tak velmi krutou daň? Nikomu jsem neublížila, jenom jsem chtěla zabránit tomu omylu. Nebo spíše boji. Tak jako předtím, ale to mě zachránil Kakashi-sensei. Teď jim můžu říct, můžu tomu zabránit a poté jim říct, že by toho litovali kdyby se pozabíjeli. Jenomže ten, kdo to schytal naplno, nebyl Sasuke Uchiha ani Naruto Uzumaki ale já. Nevěděla jsem, že Naruto svůj Rasengan ještě více zdokonalil a to samé u Sasukeho. Vletěla jsem přímo mezi Rasengan a Chidori, mezi tato velmi silná jutsu. Myslela jsem, že to přežiju, že se dokážu vyléčit, doufala jsem, že nebudu zasažená. Ale… Nikdo a nic na světě nemohl vědět, jak to skončí.
Chtěla jsem ještě toho tolik stihnout, tolik toho říci. A ani to nejdůležitější jsem neudělala. Spojit Tým 7 už navždy. Ale to už asi nebude možné.
Cítila jsem, jak pomalu dopadám na zem. Oči stále otevřené, ale ta bolest... necítila jsem páteř, necítila jsem tu obrovskou bolest, kterou bych správně měla cítit. Dívala jsem se upřeně na jedno místo a v ten okamžik se mi všechno promítlo. Můj život a život jako člena týmu sedm. Cítila jsem pach krve. Své vlastní krve, která se pomalu rozlévala kolem mého zranění. Nevím sice, jak rozsáhlé mé zranění bylo, ale věděla jsem, že bylo smrtelné a já sama jsem už chakru neměla. Uslyšela jsem nějaké výkřiky, které se chvíli vzdalovaly a po té zase přibližovalz. Cítila jsem chlad po celém mém těle. A pak…

,,Sakuro!“
Uslyšela jsem jak mě někdo volá. Chtěla jsem zvednout hlavu a podívat se, kdo volá mé jméno, ale měla jsem ji strašně těžkou. Věděla jsem, že ten hlas bude určitě patřit Narutovi, ale chtěla jsem mu vidět do obličeje. Moje tělo se ale ani o píď nepohnulo. Ležela jsem tam tak bezmocně, neměla jsem žádnou sílu a začínala jsem být tak trochu unavená. Naruto neustále volal mé jméno, dokonce jsem uslyšela, i když jenom slabé hlasy ostatních mých přátel. Pak jsem ho uviděla, klekl si před můj obličej a otočil mé tělo na záda, ležela jsem totiž na boku, stočila jsem pohled k němu. Byl zděšený, jeho tvář vypadala opravdu hrozně. Díval se na své ruce, potříštěné mou krví. Podíval se na mě a když uviděl v mých očích tu jiskru, tu zvláštní jiskru života, která už pomalu vyhasínala, chtěl něco říct. Ale já jsem ho z posledních sil zadržela, chytla jsem ho za ruku, trochu sebou cukl, když zjistil, jak je má ruka ledová. Já jsem tichým hlasem promluvila.
,,Na-naruto, ch-chci….. já ru-ruším slib… kte-který jsem ti da-dala.“ Nepochopil to, díval se na mě zpytavým pohledem, pomalu jsem pohlédla na druhou stranu a podívala se na Sasukeho, který tam stál a díval se do země. Zřejmě ale ucítil můj pohled a podíval se na mě. Trochu jsem se usmála a po té zase tiše promluvila.
,,Všichni chce-chceme svob-svobodu, a on tak-také.“
Stále to nepochopil a tak jsem řekla poslední větu s úsměvem.
,,Později to pochopíš.“
Ještě jsem se mu stačila podívat do očí a v tu chvíli jsem už necítila své tělo, necítila jsem a neslyšela, jak se mnou Naruto cloumá a volá na mě. Oči jsem měla stále otevřené, ale popravdě jsem nic neviděla. Nevím, jak se celá ta věc se Sasukem vyvinula, jestli vůbec překročil práh Konohy, a nebo jestli zahodil tu svou masku bez emocí. A pochopil tak věci, které pro něho byly zbytečné.

Poznámky: 

Tak nevím, jestli se vám to bude líbit, ale je to zatím jenom začátek, chtěla bych to rozvést jenom asi tak na tři-čtyři díly. Takže ráda uvítám vaše reakce ať pro či proti. Mno a pokud se jedná o další dílek, zatím nevím, kdy vyjde, jelikož je u mě velmi časté že zapomenuXD na nějakou rozdělanou povídku a mohu se k tomu vrátit až za bůhví kolik dní XD, takže ale... Pokusím se zapracovat, a to nejrychleji, na dalším dílku Eye-wink
Jo a ještě menší prosbička: jelikož jsem tu nováček, nevím, jak se tu s tím zachází, mohli by jste mi sdělit, jak si tu můžu nastavit barvy? aspoň toto jinač díky moc Smiling Eye-wink

4.770835
Průměr: 4.8 (48 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -Sakura-san-
Vložil -Sakura-san-, So, 2017-04-29 20:58 | Ninja už: 2527 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Fajn .Idem na dalsi diel

-Sakura-san-
SasuSaku 4ever

Obrázek uživatele Misaki-hime
Vložil Misaki-hime, Ne, 2016-02-07 19:40 | Ninja už: 3175 dní, Příspěvků: 98 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise V: Pěkná a taky dojemná povídka.Sakuru sice ráda nemám,ale Naruto je supeer:DTěším se až dočtu celou sérii.A taky chci vědět co pochopí!!!Laughing out loud

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Obrázek uživatele Jokí
Vložil Jokí, Pá, 2010-03-05 20:33 | Ninja už: 5144 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Je to super Smiling

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-08-17 12:59 | Ninja už: 5492 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

podla mna je to super poviedka a urcite s nou pokracuj

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-08-16 18:23 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Ne, 2009-08-16 18:48 | Ninja už: 5441 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

jo ale musím se jí zastat spoustu věcí sem rozhodně nepochopil

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...