manga_preview
Boruto TBV 07

„Spravodlivá pomsta?!“ 12 – Tím kompletný

12. kapitola : Tím kompletný

„Potvrdila mi, že ona a Itachi majú spolu dieťa.“

Sasuke sa zastavil a tak mu zabehlo, že sa začal dusiť. Naruto ho vystrašene trieskal po chrbte. Konečne sa nadýchol a rozkašľal sa na plné kolo.
Naruto nečakal, že to bude pre neho až taký veľký šok.
„Preto ju nesmieš zabiť. Z ich dcéry raz vyrastie silná kunoichi s uchihouskou krvou. A ak zdedí obe kekkei-genaki, bude môcť ovládať štyri živly naraz. A kto by sa o ňu postaral, ak by jeho mama umrela? Teraz je s ňou Sashiramina stará mama. Lenže tej už nezostáva veľa rokov života. Preto musí žiť. Nesmieš ju zabiť!“ naliehal Naruto.
Sasuke ešte stále stál na mieste a rozdýchaval túto informáciu. Potom sa ukľudnil a usmial.
„Neublížil by som Itachiho dcére ..... a ani jej mame. Musí existovať nejaký spôsob.... Viem, že si to zaslúžim. Najlepšie bude, ak....“
„Nie Sasuke. Ani nad tým nerozmýšľaj. Nikto sa tu zabíjať nebude! Je spôsob ako jej to vysvetliť. Itachi jej nepovedal, že umiera. Ona nevie o tom, že bol až tak vážne chorý. Ak ho nezabiješ ty, tak či tak by za jeden dva dni umrel. Len jej to treba jemne vysvetliť. Najlepšie bude ak jej to vysvetlíš ty.“
zachmúril sa Naruto.
„Ak na to bude čas.“ povedal Sasuke a až vtedy si všimol, že už stoja pri Ichiraku.
„Ako si z toho miesta tak ľahko našiel cestu? Mne by to trvalo určite dlhšie.“ čudoval sa.
„Šiel som za nosom.“ usmial sa Uzumaki a poriadne sa nadýchol tej rámenovskej vône.
„Trikrát ramen, prosím.“
„Prečo tri?“
nedalo Sasukemu.
„Predsa mne dva a tebe jeden.“ začal sa smiať.
Jeho smiech bol taký nákazlivý, že aj on sa musel usmiať.
„Tak nič. Nakoniec bude ten tretí predsa len pre Sakuru.“ povedal, keď sa konečne dosmial.
Sasuke sa obzrel tým smerom ako on. Naozaj sa k ním ponáhľala naštvaná ružovlasá kunoichi. Obaja nasadili nevinný kukuč a čakali čo bude.
„Prečo ste tak rýchlo zdrhli?“ vybehla na nich.
Ani jeden nič nepovedal.
„Tu máte. Dobrú chuť prajem.“ prerušil ticho Teuchi, čo pred nich predložil misky.
Sasuke ukázal na miesto vedľa neho a Sakuru hneď prešla všetka zlosť. Sadla si vedľa neho a mierne sčervenala.
Naruto strašne túžil vedieť, čo sa medzi nimi odohralo.
Prečo sa Sasuke k Sakuru chová .....ehm....normálne? Možno si o nej teraz myslí niečo úplne iné.
Žeby porušil svoje vlastné pravidlo a prečítal ich myšlienky?
Nie.
Nie je mu nič do toho.
Ale na to, aby cítil ako to medzi nimi iskrí nepotreboval ani Shinhan.
„Teraz som jounin aj ja. Už si môžeme byť istí Madarovym osudom.“ zavrčal Sasuke a pustil sa do jedla.
„Hm.... pripomenul si mi tú vyhladzovaciu misiu. Konečne im vrátim všetko, čo som im dlžný.“ usmial sa Uzumaki.
Sakura na nich nemo pozerala. Jasné, že je potrebné Akatsuki zlikvidovať, ale prečo sú do toho až takí zapálení?
„Takže kto to všetko ide?“ spýtala sa nakoniec.
„No .... ja, ty, Sasuke a Kakashi-sensei. Tiež Hinata a Neji. Sashirama bude asi tiež s nami. A myslím, že posledný člen tímu práve dorazil.“ povedal, pričom pozeral niekde cez jej plece.
Spolu so Sasukem sa ihneď otočili. Stál tam Shikamaru.
„Čaute.“ pozdravil.
„Chceš ísť s nami.“ skonštatoval Naruto.
„Nie je to nič osobné. Len je tu nuda, lebo Hokage mi nedáva poriadne misie, kde by sa dalo nad niečím aj uvažovať. Je to len boj a boj a boj.“ pokrčil ramenami.
„Lenže tu to bude naozaj len boj.“ uškrnul sa Sasuke.
„Ale taktiku potrebujete, nie?“
„Vieš, že ťa beriem. Potom ako som sa strápnil pri Sakure som si preveril všetkých nových jouninov. Nakoniec si sa ním nestál posledný.“
zasmial sa „O dva dni ráno o šiestej vyrážame.“ dodal nenútene, neskrývajúc nadšenie z toho, že sa nazbieralo toľko schopných jouninov.
„Keď tam budete aj vy, pôjde to ako po masle. Najprv som si myslel, že ich postupne zlikvidujem sám, ale keď už som tu....“ kútikom oka pozrel na Sasukeho.
On vedel, že to je jeho chyba, ale bol rád, že teraz môže ísť s ním. A že sú opäť priatelia. Niežeby nimi niekedy prestali byť.
„Takže sedem.... to je šťastné číslo. Sashiramu zatiaľ nebudem rátať. Sedem proti .....Madara, Pein, Konan ...ďalej Zetsu a Kabuto, ...hmm.... a tuším, že je tam ešte niekto o kom hovoria ako iba o „ňom“. To je šesť. Ha...máme výhodu jedného naviac.“ vyhŕkol víťazoslávne Naruto.
„Ok. Veľmi tomu nerozumiem, ale predpokladám, že potom mi všetko vysvetlíš.“ odfúkol si Shikamaru.
„Zastavil som sa len na chvíľku. Už musím. Majte sa.“ rozlúčil sa a odkráčal lenivým krokom preč.
Hneď ako Shikamaru zmizol z dohľadu, objavili sa odniekiaľ Neji s Hinatou za chrbtom.
„Dnes je tu nejako rušno.“ zaškeril sa Naruto a prehrabol si rukou blonďavé kadere.
„Hejže nechcete odo mňa nijaké vysvetlenie? Dnes už mám toho fakt dosť.“ povedal a na dôkaz zmenil svoj úsmev na trpiteľskú grimasu.
„Nie. Nám nemusíš nič vysvetľovať. My sme ťa prišli požiadať....“
„Nie Neji, nerob to.....“
prerušila ho Hinata. „....hovorila som ti, že...“
„...či by si si, aj napriek tomu, že si včera odišiel z nemocnice, nemohol zabojovať.“
dokončil Neji bez prerušenia nevšímajúc si Hinatine námietky.
„Mne to nerobí problém. Ale neviem či som pre vás vhodný súper....“
„Ja sa nebojím nikoho.“
vyhlásil hrdo Neji.
„Ale o to predsa nejde. Ide o to, že .... ale veď uvidíte. Presunieme sa, nie? Myslím, že vám vadiť tma nebude.“ ukázal na oblohu blondiak.
Na nebi sa črtali prvé hviezdy.
„Nám nie... ale tebe by mohla.“ odvetil Neji.
„Ja budem v pohode.“ zasmial sa Naruto.
„Ideme?“ spýtal sa.
Neji aj Hinata prikývli.
Prešli niekoľko metrov, keď sa po jeho boku objavili Sasuke aj Sakura.
„Ideme s vami. Myslím, že si nám neukázal všetko čo dokážeš. Chcem poznať všetky tvoje, aby som ťa nabudúce porazil.“ vyhlásil Sasuke, zatiaľ čo mu uprene hľadel do očí.
„To si píš, že som neukázal všetko. A nielen triky.“ žmurkol naňho priateľ.
Keď začuli zvuk vody, už vedeli kam ich to Naruto vedie. K Yamatovmu vodopádu.
Hneď ako dorazili, postavil sa oproti nemu Neji.
Naruto sa na neho zamračene pozrel.
„Počkať, ja som myslel, že bude bojovať aj Hinata. Poď!“ pokynul jej rukou.
„Snáď nechceš bojovať proti obom naraz.“ uchechtol sa Uchiha.
Naruto ne neho trochu urazene pozrel.
„Samozrejme, že hej. Veď si chcel vidieť triky, nie? Tak buď ticho a pozeraj sa na budúceho Hokage.“ usadil ho.
„Ale Naruto-kun. To nebude fér!“ protestovala Hinata.
„Má pravdu Naruto. Nemôžeš bojovať naraz s dvoma najsilnejšími shinobi klanu Hyuga.“ súhlasila Sakura.
„Už som vravel, že o mňa sa báť nemusíte.“ uškrnul sa Naruto zatiaľ čo vyťahoval kunai.
„To bude krátky boj.“ zamumlal si pre seba.
Hinata aj Neji ho však počuli a so zapálením sa vrhli hyuga štýlom naňho.

4.863635
Průměr: 4.9 (44 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tayuya_15
Vložil Tayuya_15, Čt, 2009-08-06 16:57 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

haluz, biba Laughing out loud .. vazne Laughing out loud

"Sme ľudia, nie ryby" - Itachi Uchiha Laughing out loud

brainquest

http://s7.bitefight.sk/c.php?uid=28056

Obrázek uživatele fOOtoN
Vložil fOOtoN, So, 2009-08-01 21:23 | Ninja už: 5377 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

super Laughing out loud, som rad za kazdy diel takze v poho Laughing out loud

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-08-01 20:55 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera Smiling , ale doufám, že si během toho měsíce najdeš ná nás čas Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.