manga_preview
Boruto TBV 07

I hvězdy pláčou

Jednoho rána v Konoze.
„Kakashi-sensei! Kakashi-sensei!" volá po celé vesnici zbrklý Naruto, ale bez jakékoliv odezvy. Pak v době, kdy se Naruto chystal na oběd do Ichiraku ramen...
„Co se děje?" uslyšel a náhle se v kouři objevil Kakashi.
Naruto naprosto překvapený a vyděšený odpoví: „Kde jste, kruci, byl! No to je jedno, bábi Tsunade vás hledá."
„Co asi může chtít?“ povzdychl si Kakashi a znuděným krokem kráčel k Tsunade.

Cestou viděl jak malí geníni zkouší házet kunaie na terče, zasměje se a v duchu si řekne: „ Kéž bych mohl být stejně tak mladý jako jsou oni, moc se mi stýská mistře ............. "
Po chvíli se dá zase do kroku, když v tom uvidí odcházet skupinku ANBU v čele s Anko z vesnice.
„Kam jdete?“ zeptal se Kakashi.
„ Co tě to zajímá! To není tvá věc.“ odpověděla Anko a velela své skupině, aby šli napřed.
"Vdyť jsem se normálně ptal, protože mě to zajímá, to snad vadí?“ řekl Kakashi s uraženým výrazem.
„Tak to vyklop, co potřebuješ?“ zeptala se Anko.
„No už jsem řekl: kam jdete?“ zeptal se Kakashi.
Anko mu odpověděla: „ Máme misi v Mlžné, musíme tam prozkoumat údajný Orochimarův kryt, ve kterém zkouší nové jutsu s proklatou pečetí na lidech.“
"Aha……… a nechceš třeba zajít na oběd do Ramen?“
„Cože? Hmmmm………asi ráda, ale ne! Nemůžu, musím splnit misi!“ odpověděla s lišáckým výrazem Kakashimu a dala se na cestu za ostatními.
Kakashi si povzdychl že dnes bude zase sám a řekl si: „Snad potom co vyřeším záležitosti s Hokage-sama pude se mnou Naruto na Ramen, k sakru to se zase plácnu přes kapsu!“ zasmál se, vytáhl si z brašny Icha, Icha paradise a začal si při cestě číst.

Už dorazil k Tsunade a klepe na dveře když se v tom ozve hlasitě: „Dále!" Kakashi vejde, pozdraví a ptá se: „Co potřebujete Hokage - sama ? "
Tsunade po chvíli když už začal být Kakashi netrpělivý odpoví: " Kakashi seber Naruta, Saie, Shikamaru a Kibu půjdete do skryté Mlžné podpořit malou skupinu ANBU která má za úkol……
Ani nedořekla větu když ji v tom Kakashi doplnil: „ Prozkoumat Orochimarův úkryt že ?“
„Vidím že jsi již informován . Každopádně váš úkol bude že je podpoříte a pošlete nám vzkaz ohledně toho jaká bude situace . Žádný strach když se něco stane, nebo nám nedorazí váš vzkaz vyšleme Gaiovo tým spolu s kapitánem Yamaten na vaší podporu . "
Kakashi reagoval velmi rychle a odpověděl: „Žádný strach, my se o to postaráme ! "
"A hlavně nezapomeň na to že tvůj tým se bude jmenovat Kunai, Gaiovo tým bude Shuriken .“ dodala Tsunade a v tu chvíli zmizel Kakashi v kouři.

Kakashi spěchá za Narutem povědět mu o tom všem, že má dát dohromady ostatní a také že na ně za dvacet minut bude čekat u brány.
Samozřejmě Kakashi přišel o deset minut pozdě.
Všichni naštvaní a Kiba se Kakashiho zeptal: „Kde jste zase byl ?!“ .
Kakashi mu výmluvně odpoví: „Víš viděl jsem jak jedné paničce ujel kočárek i s miminkem tak jsem jí ho pomáhal chytit .“
„Lžete!“ okřikne ho skupinka naštvaně a Naruto dodá: „Zase jste si četl ty perverzní knížky ?! No to je teď jedno, tak konečně můžeme jít ?“
Kakashi laksním způsobem odpoví: „ No jo tak jdeme "
A když už byly na půl cesty do Mlžné rozhodl se Kakashi dát přestávku na odpočinutí.
Přestávka se poněkud protáhla a trvala skoro dvě hodiny, zrovna se začalo stmívat, tak se Kakashi rozhodl že tam přečkají noc.
Na což reagoval Naruto spokojeně: „ No konečně myslel sem že tu chcípnu únavou !“ a šel si připravit stan.
Když už měli všichni postavené stany šel je Kakashi před spaní zkontrolovat. Když už měl zkontrolovaný stan Saie a Shikamaru šel zkontrolovat Narutův stan s Kibou.
Už se chystal rozepnout zip, ale v tom ucítil odporný zápach a řekl: „ No tak tenhle asi vynechám .“
A tak šel radši zkontrolovat okolí a také se podívat na hvězdy.

Kakashi se po průzkumu okolí díval mezi stromy na hvězdy.
Přemýšlel a vzpomínal na Yondaimeho, Obita a Rin.
Když v tom uslyšel Kakashi hluk, tak neváhal a schoval se.
Byla to Anko, která zrovna prohledávala okolí.
Kakashi se na ní chvíli díval, pak vyšel ze svého úkrytu a povídal: „ Neboj se to jsme my a vůbec jak to že strážíš sama ?!"
Anko se pousmála a odpověděla Kakashimu sebejistě: „Víš já nepotřebuji aby někdo byl semnou. A čeho bych se asi měla tak bát ? Tebe ?? " a zasmála se.
Kakashi se také smál.
Anko se ho optala: „ A co tu děláte vy ?“
Kakashi ji pověděl že jsou tady na jejich podporu a pousmál se na Anko.
Anko se začervenala a zeptala se Kakashiho: „ Co je to k smíchu ?“
Kakashi ji odpověděl: „ Víš je to nemožné ! "
"Co je tu jako nemožné ! " zeptala se ho nahlas Anko.
„Víš že vi............." ale než to stačil Kakashi dopovědět Anko byla pryč.
Kakashi si jen povzdychl, vyndal si z báglu Icha, Icha paradise a znovu se začetl.

Ráno, když se všichni probouzeli Kakashi doufal že si stačí přečíst ještě jednu stránku, ale Naruto ho vyrušil a tak Kakashi při velel k pokračování v cestě.
Do Mlžné dorazili okolo oběda.
A tak po krátké deseti minutové přestávce dorazili ke skupince ANBU, aby je podpořili.
Ale nebylo jak skupinka ANBU byla totiž úplně zmasakrována.
Kakashi ihned poslal zprávu Tsunade a řekl ostatním: „Běžte se optat ve vesnici, snad někdo o tom něco ví. "
Kakashi zůstal a začal přemýšlet co se tu stalo.
I zde ho ale Naruto vyrušil se zprávou: „Mistře Kakashi našly jsme chlápka, který nám pověděl že za to můžou ninjové ze skryté Zvučné v čele s Orochimarem, ale že je prý nezabili všechny. Zbylé tři ninji odvlekli do úkrytu v jeskyni ve vodopádu, také že prý jeden ninja z těch odvlečených byla žena .“
Kakashimu proletěla hlavou Narutova slova o tom že: jeden ninja z těch tří byla žena a hned ho také napadlo jméno.
„Mitarashi Anko“ řekl Kakashi nahlas na což Naruto nevědomky kýval hlavou.
Následně Kakashi řekl Narutovi: "Naruto jdi a přiveď ostatní."
Jak Kakashi pravil, tak i Naruto udělal.

Kakashi řekl ke své svěřené skupině: „ Pojďte, jdeme teda k tomu vodopádu .“
A když už došli k vodopádu.
„Stát ! " řekl potichu Kakashi, když uviděl skupinku ninjů jak drží v zajetí Anko s dvěma členy ANBU.
Kakashi řekl skupině: „Támhle je cíl. Teď mě poslouchejte, musíme je vysvobodit za každou cenu proto k nim půjdu já vy mě v případě nejvyšší nutnosti podpoříte, ale pouze v nejvyšší nutnosti jasný ?! "
„Ano " odpověděli a šli se rozmístit kolem vodopádu.

Kakashi šel nebojácně k jeskyni ve vodopádu, kde se ukrývali vrazi!
Bylo jasné že Kakashiho jen tak nepřehlédnou a také se tak stalo.
„Co si myslíš sám proti dvanácti?? Nemáš nejmenší šanci ať už si kdo si!“
Až to dořekl jeden z ninjů podřízl oboum členům ANBU hrdlo a chystal se to samé udělat Anko, která byla v bezvědomí.
Sotva se ale stačil na Anko otočit Kakashi mu vyrazil kunai z ruky a odkopl ho od ní se slovy: „Nikdo z vás se ji nedotkne! "
Poté se vrhnul na ninji s úsměvem na tváři. Začal velmi tvrdý a nekompromisní boj, ve kterém měl ale navrch Kakashi.
Kakashi přece jen bitvu vyhrál, ale jeden z nich ještě před smrtí stačil hodit po Kakashim kunai, kterým ho i ošklivě zasáhnul.
„Mistře Kakashi ! " zakřičel Shikamaru zrovna když se Kakashiho skupina hodlala sestoupit dolů za svým mistrem.
Vynořil se z jeskyně Orochimaru se slovy : „ Ó …. Není to mocný Kakashi?“ Kakashi na první pokus poznal že se jedná o Orochimara a tak mu i odpověděl: „ Co chceš ? Jestli si jdeš pro Anko tak máš smůlu !“
„Á jak všímaví. Víš co ? Vydej mi jí a já tě na oplátku nechám žít.“ řekl Orochimaru.
„Nějak si věříš! Je mi fuk jestli si jeden z legendárních Sanínů, Anko nedostaneš dokuť tu budu já! A já nedovolím aby ses jí zas zmocnil ty zrůdo!“ řekl naštvaným tónem Kakashi.
„Jak si mi dovoluješ tykat! Ty jeden ubožáku! Já tě zabiju!“ vykřikl Orochimaru.
„Tak to skus !“ jak to Kakashi dořekl, zakřičel na svou skupinku : „Utečte!Dělejte vraťte se do Konohy mise končí! Rychle!“
Ihned se ale dočkal odpovědi od Naruta: „Nemůžeme vás tady takhle nechat sensei "
Kakashi naštvaným hlasem řekl Narutovi: „Naruto neboj já se o sebe dokážu postarat a teď utíkej zpátky s ostatními do Konohy! Dělej!" jak mu Kakashi nařídil tak Naruto činil i když se slzami v očích a velkým nechtíčem.

Kakashi položil Anko opatrně na zem a otočil se na Orochimara naštvaným pohledem a se slovy: „Tak co bude! Ty slizké monstrum!“
Když to Kakashi dořekl sebral ze zemně katanu jednoho mrtvého člena ANBU a vyrazil na Orochimara, který také použil svůj meč a začal tvrdý boj o život.
Který již probuzená Anko vystrašeně sledovala v nadějích na to že jí a sebe dokáže Kakashi před Orochimarem ubránit.
Byl to doopravdy velmi tvrdý souboj ve kterém měl navrch Orochimaru i díky tomu že byl Kakashi zraněný a ztrácel dost krve.
Kakashi se ale nevzdával a bojoval dál.
Když už byl Kakashi vyčerpán, tak se mu Orochimaru smál a říkal: „To snad ne? Ty už nemůžeš? Takový talent a takhle? Teď přišel tvůj čas, zabiju tě ty sv**ě!“
Jak to Orochimaru dořekl rozeběhl se na Kakashiho a probodl ho.
Kakashi se svalil bezmocný na zem.
Orochimaru si myslel že je Kakashi mrtev a tak se obrátil pozornost na Anko, která se únavou a strachem nemohla ani pohnout.
Orochimaru udělal pár znamení ruky a pokoušel se uvolnit její prokletou pečeť.
Anko řvala od šílené bolesti když v tom ale uslyšela skřípaví a nepříjemný zvuk.
Krev ji vystříkla na záda.
Anko začala omdlévat, ale ještě před tím se stačila otočit, aby věděla co se stalo.
Byl to Kakashi s jeho Chidori, kterým dokázal Orochimaru zasáhnout do levého ramena, pak Anko omdlela.
„To není možný vdiť si mrtvý! Cože vodní klon ale to není možné! Kdy si stačil udělat ...... ? K sakru už vím, když ses ohýbal pro ten meč! Ty jeden hajzle!“
„Čekal jsem že na to přijdeš si přece jeden z legendárních Sanínů, ale zdání klame! Učinil si totiž jednu velikou chybu a to že si mě podcenil! A teď tě Orochimaru zabiju!“
Ale když se Kakashi připravoval na další Chidori nemohl v sobě najít dostatečně velkou dávku chakry na to aby Orochimaru zabil.
V tom Orochimaru Kakashiho odkopl a s těžkým zraněním, výhružnými slovy: „ Jednou se pomstím, tobě i celé Listové!“ a Kakashimu utekl.
Kakashi si oddechl že nemusí už s Orochimaru bojovat, protože je těžce zraněný a nezbyla mu skoro žádná chakra.
Kakashi se dokulhal k Anko opatrně ji vzal do rukou a kráčel směr Listová.

Kakashi byl k smrti vyčerpaný a to vážné zranění tomu moc nepřidalo.
Tak se Kakashi rozhodl že přečkají noc někde na bezpečném místě.
Kakashi tedy hledal vhodné místo až uviděl louku vedle které bylo menší jezírko a malá jeskyně.
„To je bezpečné místo .“ řekl si Kakashi.
Na louce u jezírka položil Anko na zem a rozdělal oheň v jeskyni.
Kam po té Anko uložil.
Kakashi se chystal dojít ještě pro nějaké dřevo, ale místo toho omdlel a padl na zem.
„BuFF!!!!“ozvalo se po pádu Kakashiho na zem což probralo Anko, která rychle přispěchala zkontrolovat Kakashiho o kterém si myslela že umírá.
„Kakashi! Kakashi no tak přece tu neumřeš! To né! Kakashi prosím tě řekni něco!“ Anko chtěla začít s umělým dýchání ale velmi chrchlavým hlasem se ozvalo: „ Něco.“
Anko celá štěstím bez sebe že Kakashi žije mu řekla: „ Neboj se pomůžu ti to je maličkost oproti tomu co jsi pro mě udělal ty.“
Než to ale stačila doříct tak Kakashi znovu omdlel.
Anko začala Kakashiho ošetřovat, pak ho odtáhla k ohni kde přes něj položila deku a šla se vykoupat do jezírka.

Kakashi se konečně probudil.
A byl vyděšený, protože nikde neviděl Anko.
Pak se ale podíval k jezírku kde viděl krásné ženské tělo, jak tam tancuje na hladině jezírka.
Kakashi po chvíli zjistil že je to Anko.
Kakashi se na ní díval s pousmátým výrazem, po chvíli si Kakashi oblékl vestu a šel k velkému stromu kde sesbíral oschlé větve na zem.
Když se vrátil zase zpět k ohni, položil ty dřívka na zem.
Rozhlížel se a náhle si všimnul že Anko je pryč, tak se šel podívat k tomu jezírku ale ani tam nic.
Kakashi si ale řekl: „Když už jsem tady tak by nebylo na škodu se také trochu omýt ."
Kakashi si sundal masku, vestu i triko a když se Kakashi opláchl vodou uslyšel pískání.
„Co to může být ?“ ptal se Kakashi sám sebe a náhle vidí Anko v trávě jak píská na vysokou trávu.
Kakashi se zase oblékne, vydá se k Anko sednout si vedle ní do trávy, která po větříku připomínala vlny moře.

Kakashi se celý pochroumaný k Anko kulhavým krokem přiblížil.
„Je tu volno?“ zeptal se a posadil se vedle ní.
„Hvězdy jsou jako milióny mladých shinobiů, totiž hvězdy stejně jako oni svítí tak jasně a zdá se že snad nikdy nezhasnou a budou vždy svítit spravedlnosti na tu správnou cestu ve tmách zla.“ povídal Kakashi Anko když se zahleděl do hvězd.
„Jak myslíš, ale to by asi museli být všechny hvězdy jako Naruto.“ odpověděla Anko Kakashimu a zasmála se.
Kakashi se také smál a pro sebe nevědomky že mluví nahlas pravil: „Je úplné stejný jako on ......“ a povzdychl si.
„Jako kdo?“ ptala se Anko „ Jako Yondaime-sama Kakashi?“ dodala.
Následně Kakashi odpověděl velmi utrápeně a smutně: „ Ano přesně jako on“ Následovalo asi deseti minutové ticho, když se v tom Anko jemný hlasem zeptala Kakashiho: „Proč jsi to udělal? Proč si mě zachránil a nechal jít své svěřence do Konohy samotné? Proč jsi mě ochraňoval a málem u toho přišel o život? Já myslela ........"
Ani nestačila doříct svojí otázku, kterou právě následně doplnil Kakashi: „Že co? Že tě nesnáším?“ a pousmál se.
„No a ne snad?“ doplnila Anko.
„Víš když jsi ty v mém dosahu, tak mě žádny knížky nezajímají ……….. OU………. Já o tom před tebou nedokážu moc mluvit ale já vždycky toužil být po tvém boku. S tebou po boku nedokážu skoro ani pořádně samou nervozitou mluvit, ale přes to vedle tebe chci být neustále dokaď to jen pude a budu tě bránit stejně jako Hokage-sama za cenu svého života a to proč jsem tě furt škádlil byl vlastně jedinej nápad, který jsem vymyslel jak se k tobě dostat o něco blíž. Nedokážu už žít tak sám, po smrti mých nejlepších přátel a rodiny jsem si nechtěl nikoho pouštět k tělu, protože jsem žil v představě že: „Smutný oči pláčou, veselý se smějí, ale v mých očích nenajdete nic ….. Jen malou touhu žít …… Ale vlastně proč když už není pro koho …… ? A také protože jsem si myslel že přátelé jsou slabost, kterou proti tobě může kdokoli využít“ . Ale teď vím že je to jinak protože tu vždycky byly a jsou lidé na kterých mi záleží a také vím že s tebou bych chtěl strávit celý svůj život a ochraňovat tě!“
Anko zaraženě po chvíli povídá: „ Kakashi ty ani nevíš jak já ....."
Znovu nestačila dokončit větu, protože se rázem rozbrečela.
A tak na sebe křičela: „ K sakru nesmím brečet to prostě nejde abych brečela ! Pláč je slabost!“
„Ale no tak Anko pláč není slabost. Slabost je stydět se za své slzy a neukázat ostatním že jsi přece jen taky člověk.“ řekl Kakashi a utřel Anko slzu, která jí tekla po tváři.
A pak k tomu dodal: „ I hvězdy pláčou .“
Anko se pousmála a zeptala se Kakashiho: „Včera jsi říkal že je něco nemožné ale nedořekl jsi to. Tak co je nemožný?“
Kakashi se přiblížil k Anko a povídal: „ Nevěřil jsem na to že existují andělé, ale včera mi to došlo a začal jsem věřit, protože něco nebo spíš někoho tak nádherného mám právě stejně jako včera právě před očima!“
A po chvíli vzájemného pohledu si Kakashi přisunul Anko k sobě na těsno a dodal: „ Anko, miluji tě !“
Rukama Anko nadzvedl a posadil na jeho nohy.
Anko mu pomalu sundavala masku a sundala mu i vestu s dresem.
Kakashi ji něžně políbil na čelo a pak i vášnivě na rty což Anko Kakashimu vrátila stejným způsobem.
Kakashi začal svlékat Anko oblečení.
A když už byly oba takřka nazí ( Kakashi v trenkách a Anko v kalhotkách ), tak ji Kakashi začal vášnivě líbat na krku a postupoval směrem dolu k prsům a následně na bříško.
Po chvilce Anko řekla Kakashimu: „ Moc tě miluji Kakashi !“
A začali se líbat, poté milovat a to i když to bylo pozdě v noci za velkého chladu nepřestávali, protože miloval jeden druhého a oba chtěli, aby se čas zastavil a oni by to mohli prožívat celý zbytek svých životů!

Poznámky: 

Toto je mé první dílo, takže očekávám kritiku, protože mě takové véci moc baví psát a číst. Já vím je to takové no divné, ale je to mojee úplně první mockrát opravované Laughing out loud . Jinak příběch dvou osamělců Kakashiho a Anko o kterých si myslím že je to ten nej pár v celém Narutovi . Laughing out loud pls koment Laughing out loud

4.583335
Průměr: 4.6 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kikate Domono
Vložil Kikate Domono, Út, 2009-10-06 18:42 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

no jo bráško :* to jsi celý ty :* je to krásný moooooooooooooooooooooooooooc krásný Eye-wink

Obrázek uživatele Lu.lu
Vložil Lu.lu, Ne, 2009-08-16 18:52 | Ninja už: 5444 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Je to dobre Smiling
možno by si mohol používať menej bodiek Laughing out loud
no ale poviedka je ok :)

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-07-24 20:40 | Ninja už: 5502 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je to pekne...

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2009-07-24 18:27 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Danii
Vložil Danii, So, 2009-07-25 08:25 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 463 | Autor je: Prostý občan

No jasně já už vím jak na to, ale to opravování mě trochu znervózňuje, protože je to tak malý a deprimující Laughing out loud Ale dík za upozornění Laughing out loud Takhle by to šlo ? Laughing out loud