Poslední z týmu
Bylo to moc brzo. Moc brzo po tom, co prožil tak nedávno podobnou situaci. Za žádnou cenu nechtěl dopustit aby se to opakovalo. Prostě ji musel zachránit...
Hlavou mu projela vlna vzpomínek. Hádka, to jak si opožděně uvědomil, co je správné, to jak mu došlo, že vlastně celou dobu byli nejlepší přátelé. Všechno co od jeho smrti držel uzavřené v nejzažším koutu mysli, ho teď zaplavilo. Do očí se mu vlily slzy, při tom pocítil, jak mu v tom novém zacukalo. Před očima se mu objevila poslední chvíle s Obitem. Slib, že se postará o Rin. O Rin, Která mu teď bezvládně ležela v náručí. Potlačil třes, který mu procházel celým tělěm. Zavál vítr. To jako by mu trochu zapnulo mozek. Věděl, že musí dostat Rin co nejdřív do vesnice. V Konoze se o ní už postarají.
Už skoro zapoměl na boj, který tu probíhal ještě před chvílí. Rin byla do poslední chvíle v pořádku, jenomže jeden z nepřáteských ninjů ji stihnul zranit svou katanou, když bojoval s ní a se Shikim. Shiki i Hiaki teď stáli opodál. Hiaki byl opřený o strom, Shiki sledoval západ slunce. Nechávali mu chvíli na vzpamatování a snažili se nepřekážet při jeho marných pokusech ošetřit její zranění. Shikimu se ve tváři zračil velký otřes z jeho první bitvy coby chuunina, Hiaki měl v očích porozumění. I on už ztratil...
Kakashi si stáhl ochrannou čelenku přes oko. I přes jeho snahu nakonec nesplnily obvazy svůj účel a Rin stále krvácela z velké rány na břiše. Musel přestat vzpomínat a začít jednat. Pokývl na Shikiho a Hiakiho, Rin si opatrně položil na záda a rychle vyrazili. Tělo se mu při běhu už třáslo únavou a snažil se vypudit si myšlenky z hlavy. Nechtěl myslet na to, co by bylo, kdyby ji nezachránil. Sevřel se mu žaludek, když se mu na okamžik zdálo, že přestala dýchat. Po chvíli se ztěžka nadechla a tak běžel dál. Jenomže se to opakovalo čím dál častěji. Věděl že Konoha je ještě asi dvacet minut běhu od nich. Opět přestala dýchat. Čekal pár vteřin, jenže teď nepřišlo ono kýžené nadechnutí. Rychle zastavil a hned se k němu připojili Shiki s Hiakim. Položil ji na zem a vybalil balíček první pomoci, jenže nic mu nepřipadalo užitečné. A ona stále nedýchala.
„Ale no tak Rin, přece neumřeš!"
Jenže křičet na ní ničemu nepomohlo. Zkoušel si vzpomenout, jak sledoval její zkoušky na lékařského ninju. Zkusil dýchání z úst do úst i masáž hrudníku, ale nic nezabíralo.
„Rin dělej, vstávej! Obito by mě zabil, kdybych tě nechal umřít.."
Jenže jí už nic nemělo pomoct. Její tělo osvětlily poslední paprsky slunce, a během pár vteřin zmizely za obzorem. Zmizely spolu s jejím životem. Na mýtinu i na jeho mysl se sneslo šero. Nejdřív Obito, pak Minato-sensei a teď Rin. Nikoho z nich nedokázal zachránit...
Vůbec nevěděl kolik času uplynulo, jak dlouho seděl na zemi vedle jejího těla, když ho někdo jemně zvednul a odváděl pryč. Něco mu říkal, ale on to nevnímal a jen prázdnýma očima sledoval cestu, po které šli. Nevěděl kdy a jak, ale dostali se do Konohy a stáli v Sandaimeho pracovně. Třetí si ho prohlížel unavenýma očima a zpovídal Hiakiho, co se stalo.
Po chvíli ticha jen zašeptal:„Je mi to moc líto Kakashi."
Bylo to jako deja vu. Třetí své kondolence jen zkracoval s každou jeho ztrátou. Potřetí v krátké době tu stál a poslouchal ta slova. Vypadal otupěle, ale uvnitř ho ta bolest sžírala zaživa, jakoby mu někdo rozervával ještě nezahojené rány. Vyšel z pracovny, ale zastavil se asi dva metry od dveří a tam se bezmocně svezl po stěně. Brečel. Podíval se ven, kde už jasně zářil úplněk. Promítly se mu před očima tváře jeho tří přátel.
„Dobrá.. Obito, Rin, Minato-senseii.. až budu mít svůj tým, nedopustím, aby někdo z nich zůstal sám."
První pokus, tak prosím o kritiku, jestli má cenu psát něco dalšího...
Dokonalé. Moc se mi to líbilo. Kakashi je best postava
Dostala jsem se k tomu až teď *stydí se*. Máš to napsané moc krásně neesan. *Slzičky se koulí po tvářích*. Prostě jedinečné jako vžýdycky... Nemám co dodat, je to nádherné.
Orokanaru otouto yo. Kono ore o koroshitakuba, urame! Nikume! Soshite minikuku ikinobiru ga ii. Nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii. Soshite itsuka, ore to onaji me o motte ore no mae ni koi.
Vždy jsem ho miloval...on mě bude nenávidět. To je spravedlivé.
>>>MOJE FF KNIHA<<<
Chtěla bych poprosit kdyby měl někdo zájem o psaní spoluautorský FF tak ať mi pls napíše!!! :)
*Otaku-chan se rozplakala*
*fňuk*To je tak nádherné....*fňuk*
Já nemám slov....T_T
Tak tohle bylo nádherný ^^ !!
Smutný, ale přesto krásný. Kawaii !!
Nairobi-chan: páni, díky moc (děkuju tak nějak hromadně za okomentování několika mých povídek).... moc si vážím toho, žes jich dokázala přečíst víc a že se ti líbily
Otaku-chan: díky *stírá si slzičku dojetí*
Smutné, ale doopravdy nádherné... jojo, slzička se mi na tváři taky ukázala...
nejvíc mě potěší, když povídka vzbudí nějaké emoce... aspoň náznak... moc děkuju
Nádhera, nádhera, fakt *zatlačila slzičku a jde se vyzpovídat méďovi *
díky, díky moc a pozdravuj ode mě méďu
tak tohle jsem doopravdy nečekala. bylo to nádherný. říkej si co chceš, ale tohle je přenádherná povídka, která v pohodě předčí mnoho z těch mích
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
to je od tebe vážně milý, děkuju moc... asi každá máme svůj názor a když to dáme dohromady, tak máme obě skvělé povídky a můžem být spokojené;)
krásný, ale hrozně smutný
Můj deviantART
Teidu
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
tak nějak sem to i plánovala aby to bylo smutný.. ale dík moc
moc krásný.
UF, skvelé, len tak ďalej.
pěkný
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
dík..