manga_preview
Boruto TBV 11

Co je správné?-2.kapitola

Sledují mě pořád?, uvažovala Hinata
Baka! Už tě nikdo nesleduje, klidně můžeš zastavit, běžíme už sedm hodin v kuse, koukni se, vychází Slunce!, odsekl hlas Hinaty.
"UŽ KONEČNĚ SKLAPNI!" zařvala hystericky Hinata, zastavila a chytla se za hlavu.
Hidata skutečně byla zticha a tak se Hinata narovnala a rozhlédla se kolem sebe. Byla v nějakém lese, měla pocit, že se ztratila a měla pravdu. Byla daleko od vesnice, od Konohy, od svých přátel.
Hinata se opřela o strom a začala brečet, až z toho breku usnula.
"Hej! Pojďte se podívat koho jsem našel!" vzbudil Hinatu řvoucí hlas. Urychleně otevřela oči a spatřila bledého muže s šedými vlasy, mečem na zádech a zuby podobnými žralokovi.
"Co jsi zase objevil, ty jedno pako!" slyšela Hinata řvát nějakou holku.
"Kunoichi z listový! A neřikej mi pako, ty jedna čarodějnice!" zařval znovu kluk se žraločími zuby.
K Hinatě a k němu se přiřítila rudovlasá dívka a nakopla kluka.
"Musíte se pořád hádat?" ozval se klidný hlas a z keře se vynořil zrzavý, urostlý muž.
"On si začíná!" zařvala rudovláska a tloukla bledého kluka křovím, které vytáhla ze země.
Hinata byla v takovém šoku, že se nezmohla na jediné slovo a než se nadála vynořil se zjevně poslední člen týmu.
"Sa-Sasuke?" vykoktola Hinata a nemohla uvěřit vlastním očím. Nebylo pochyb, ten kdo před ní stál byl samotný Sasuke Uchiha. Nikdy s ním moc nemluvila, ale znala ten tvrdý a chladný pohled přesně tímto pohledem se na ni díval otec a Neji.
"Hinata? Co tady děláš?" zeptal se Sasuke.
"Ty jí znáš?!" zeptali se zbylí tři a Sasuke přikývl.
Hinata uhnula pohledem, nechtěla mu říct, že odešla z vesnice, ale věděla, že Sharinganu lhát nemůže a Sasuke ho aktivoval. Hinata zavřela oči a už chtěla začít vyprávět, když Sasuke řekl: "Vidím, že pro tebe je těžké o tom mluvit. Nech si to pro sebe, Juugo, Suigetsu, Karin, jdeme!"
Sasuke se otočil a spolu se svými společníky se chystal k odchodu. Hinata se koukala na jejich záda a pochopila, že oni jsou mnohem silnější než ona, mnohem silnější než ona kdy bude moct být.
"Počkejte!" zavolala a všichni se otočili. Hinata se podívala do země a řekla: "Nechte mě jít s vámi."
"Nani?!" zeptali se všichni, jen Sasuke zůstal pořád stejně chladný. Po několik sekundách se mu na tváři objevil ten známí úšklebek a hned řekl: "Někdo tak slabý jako ty, by nám byl k ničemu!"
"Važ slova, mladý Uchiho!" ozvalo se Sasukemu za zády a v příští sekundě ho Hinata popadla za ruku, nohu mu přiložila na záda a ruku dala do neobvyklého úhlu, takže to vypadalo, že mu ruku velice brzy vykloubí.
"Sasuke!" zařvali naráz Suigetsu, Karin a Juugo, ale to už ho Hinata pustila, posadila se k nejbližšímu stromu a schovala hlavu do dlaní.
"Já...Omlouvám se! Já to nedokážu ovládat! To dělá ona! Sasuke prosím! Pomoc mi jí ovládnout! Pomoc mi zesílit!" křikla Hinata a nepřestala se držet za hlavu. Všichni stáli jako přimražení a sledovali Hinatu. Nakonec se Sasukemu znovu objevil ten úšklebek a řekl: "Teď se chováš, jako pravá nefalšovaná hysterka. Možná toho budu litovat, ale.....právě jsi se oficiálně stala členou támu Taka. Půjdeme na místo kde nás nikdo nebude rušit a tam mi vše řekneš a já ti snad pomohu."
Hinata úlevně zavřela oči a než je otevřela popadla ji Karin za rameno a vytáhla ji se slovy: "Konečně budu moct s někým probrat holčičí záležitosti!" a usmála se.
"Spíše čarodějnický záležitosti." šeptl Suigetsu Juugovi a Sasukemu, ovšem Karin to slyšela a dala mu pořádnou pěstí.
Všichni se pak odbrali lesem znovu jinam.
Karin se stále ptala Hinaty, jak je možné, že je tak silná a chtěla, aby jí Hinata předvedla Byakugan. Hinata ještě nikdy nezažila takový zájem, ale líbilo se jí to. S hřejivým pocitem u srdce odpovídala na veškeré otázky. Konečně se cítila nepřehlížená.

"No jo už jdu!" zamumlal Naruto a ještě se zalepenýma očima šel otevřít, někomu usilovně bušícímu, myslel si že je to Sakura, velice ho překvapil Sai stojící za dveřmi.
"Máme jít okamžitě k Hokage." oznámil Sai a Naruto se zeptal: "A proč?"
"Protože nám chce něco důležitého říct." odpověděl Sai.
"No jo, jen se obléknu." oznámil Naruto a zabouchl dveře, takže Sai dostal ránou do nosu.
"Co bábi chce asi tak brzy?" uvažoval Naruto a v příští sekundě uklouzl po prázdné misce od ramenu a rozplácl se na zeď.
Za několik hodin však byl už nasnídaný a připravené jít za Tsunade.
Jakmile přišli, Tsunade je ani neseřvala, že jdou pozdě, jen se dívala na nějakou fotografii. Byli zde ještě Kakashi, Yamato, Kiba s Akamrem a Shino.
"Už nám povíte, co se děje?" zetal se nervózně Kiba. Tsunade odložila fotografii, tak aby na nni nikdo neviděl a pak řekla: "Chci vám oznámit dvě zprávy. Tak zaprvé: Sakura byla v noci na dnešek zavražděna."
Ticho, které po jejích slovech následovalo, bylo doslova ohlušující. Naruto měl oči široce otevřené a za několik sekund zařval: "Kdo to mohl udělat?! Sakura byla přece tak silná! Řekněte mi kdo a proč to udělal! Já ho zabiju!" Naruto se celý třásl vztekem a do očí se mu nahrnuly slzy.
"To je ta druhá věc," povzdechla si Tsunade, "vše nasvědčuje tomu, že ji zabila Hinata."
Znovu nastalo ticho. Naruto zakoktal: "Co-Cože?!"
"Ano je to tak." řekla Tsunade a řekla co přesně viděli ANBU.
"Proč by Hinata něco takového dělala?! A kde by na to vzala sílu?!" zeptal se Kiba a Akamaru ho doplnil svým: "Haf!"
Tsunade jen pokrčila rameny a řekla: "Od zítřka vám začíná mise, najděte Hinatu a přiveďte mi ji, aby nám řekla, proč Sakuru zabila."
Pro Tsunade zjevně rozhovor skončil a tak všichni odešli, nidko neřekl ani slovo.
Jak mohla Hinata něco takového udělat? Proč to udělala?! Kladl si Naruto v duchu otázky.
"Hej! Hej Naruto slyšíš mě?!" zařval Kiba Narutovi do ucha a Naruto se zmohl na pouhé: "Cože?!"
"Řikam, jestli si Hinatě neřekl něco, co ji mohlo ranit?" ptal se Kiba.
"Proč bych jí já něco takového říkal?! To spíš ty ne?!" zařval na oplátku Naruto.
"Já o ničem nevím, no víš co, musim si ty informace zanalizovat, takže zatím ahoj." Kiba se sklesle posadil na Akamara a odešli. Po Kibovi se všichni postupně rozutekli a Naruto šel také domů, kde se posadil na postel a ač chtěl strašně moc, nedokázal zastavit příval slz.

Poznámky: 

No oproti minule nic moc Laughing out loud Předpokládám ale, že se Hidata brzy znovu ukáže Laughing out loud Jinak ohledně Sasukeho rozhodnutí, nemůžu dodat nic jinýho, než že měl asi skvělou náladu když přijal hinatu Laughing out loud

4.81818
Průměr: 4.8 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Pá, 2009-08-14 14:38 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

pěkný a rozhodně originální, těším se na další díl Laughing out loud

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Ne, 2009-07-12 10:27 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

drsný a pěkný.

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2009-07-10 10:34 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Fajn, druhej dílek az mnou (a druhé napomenutí od šéfa xD). JE to pěkný, jen si mohla rozepsat jejich reakce na Sakuřinu smrt. Přišlo mi, že třeba i Kibovi bylo fuk, že Hinata udělala co udělala...trochu víc emocí holka Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Angela
Vložil Angela, Po, 2009-07-13 19:06 | Ninja už: 5563 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Ok, pokusím se polepšit Laughing out loud

Obrázek uživatele Re4lly.
Vložil Re4lly., Pá, 2009-07-10 09:25 | Ninja už: 5496 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

Jedno z najlepších ff aké som videl , je to fakt super a dúfam že to bude mať veľa dielov a nie len 10. Laughing out loud

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Čt, 2009-07-09 18:42 | Ninja už: 5778 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Něco tak drsnýho, jsem v životě neviděla!!!! Je to naprosto úžasný!!!

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-07-08 21:31 | Ninja už: 5617 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-07-08 19:21 | Ninja už: 6118 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.