Kolik příležitostí má růže?: 01-Jak frustrující je neznát jméno
Po parčíku se procházela dívenka. Mohlo jí být šestnáct, maximálně sedmnáct, byla prakticky ještě „dítě“. Bylo jaro a všude kolem kvetly nejrůznější květiny a také sakury. Šla ze školy, ale rozhodla se to vzít delší cestou, přes park. Doma ji stejně nikdo nečekal, rodiče byli jako obvykle na služební cestě. Od té doby, co ji donutili skoncovat s životem ninji, se nudila. Chodila na střední jako každé obyčejné dítě, ale to, po čem opravdu toužila, musel a schovávat vzadu, hluboko uvnitř svého srdce.
Obloha byla jasně modrá, bez jediného mráčku. Právě se dostala do středu parku, kde rostla nádherná vysoká a hlavně stará sakura. Nejkrásnější strom v okolí. Právě v tomhle období byl posetý tisícovkou růžových květů. Jejich okvětní lístky padaly kolem stromu a tvořily nádherný, živý koberec. Dívka si zula boty, které se sukýnkou a košilí tvořily školní uniformu. Bosýma nohama opatrně našlapovala a obcházela strom. Najednou se však zastavila. U stromu seděl muž. Ve vlasech napadané okvětní lístky. Podle vzhledu to byl jednoznačně ninja, i když měl zavřené oči, byl určitě starší než ona, možná o pět let.
Kdo je to? Je takový krásný. Chci vidět jeho oči! Dívka se k muži potichu přiblížila a rukou se natáhla k jeho vlasům, aby mu otřepala lístky, které se mu zachytila mezi pramínky blonďatých vlasů. Najednou však někdo zachytil její ruku. Její jemnou dlaň stiskla svalnatá, opálená ruka. Vyděšena, ani ne silou, spíš rychlostí, kterou její ruku zachytil, mu pohlédla do tváře. Její tmavě fialkové oči se setkaly s nebeskou modří. Dívka zaúpěla bolestí a stisk povolil. Ona se však převážila dozadu a tvrdě spadla na záda. Na poslední chvíli pod sebe vsunula ruku, která ale neudržela její váhu a podlomila se. Dívka vykřikla bolestí a když z pod sebe vytáhla ruku, bylo jasné, že něco není v pořádku. Od lokte až k zápěstí byla ruka zarudlá a opuchlá, byla zlomená. I přes všechnu bolest pohlédla muži do tváře. Nedokázala z něj nic vyčíst, byl tajemný a mlčel. Teď se k ní naklonil a ona dostala strach. Muž vzal její ruku opatrně do svých dlaní a po chvilce soustředění se mu kolem nich objevila zelená záře. Lékařské ninjutsu? Dívka párkrát sykla, ale nechtěla si před ním udělat ostudu, kdyby se rozbrečela.
Po chviličce už bylo po bolesti. Ruka byla téměř zdravá. Nakonec vytáhl ze zadní torny obvaz a s citem, jako by v rukou držel porcelánovou panenku, jí ruku obvázal. Dívka se mezitím uklidnila, ale i tak nebyla schopna jediného kloudného slova. Muž dokončil ošetřování, ale ruku jí nepustil. Vzal ji opatrně za prsty a políbil jí na hřbet ruky. Pak jí opatrně chytil za boky a políbil ji, tentokrát na rty. Ne, nechci! Proč? Ahh…
Ani nevím, jak sem se dostala domů. Prošla jsem až do svého pokoje a svalila jsem na postel. Zmizel, hned, jak jsem se od něj odtrhla. Urazil se? Ani jsem mu nepoděkovala, ani jsem se ho nezeptala na jméno. Jenom ty jeho oči. Tohle je vážně frustrující!
Nevnímala čas, který plynul. Jakmile se setmělo, vyrazila do sprchy. Ještěže je zítra víkend, přijedou naši! Když se vrátila zpátky, ležela na její posteli rudá růže. Dívka vytřeštila oči, někdo tu byl! Květinu vložila do křišťálové vázičky, zhasla a lehla si na postel. Její vlasy, barvy ebenového dřeva, byly ještě mokré, ale jí to nevadilo. Po několika minutách přemýšlení, usnula. Nebyl to klidný spánek, stále se jí zdálo o „něm“. Probudila se uprostřed noci. Čelo měla orosené potem, i když oknem foukal chladný větřík. Vlasy jí ještě neuschly. Když pohlédla na digitální budík, číslice ukazovaly něco po půlnoci. Stále měla napůl zavřené oči, ale při tmě, která obestírala pokoj, to bylo jedno. Nedokázala si utřídit myšlenky, pobíhaly jí v mysli, jako ti nejsplašenější koně.
„Špatné sny?“ozvalo se z nejtemnějšího koutu. Dívka sebou trhla a na holých pažích jí naskočila husí kůže. Takže to on mě sledoval? Dívka se postavila na nohy a stoupla si do středu pokoje.
„Na to, že jsem úplně cizí člověk, ve tvém pokoji, jsi až podivně klidná,“řekl a vystoupil ze stínu. Dívenka znovu spatřila jeho nádherné modré oči. Zářily ve tmě, šibalsky a tajemně, jako oči šelmy, připravené kdykoliv vyrazit pro svou kořist.
„Nemám strach, vím, že mi neublížíš!“křikla na něj. Muž se jen tiše zasmál. Najednou zmizel a objevil se přímo za ní. Když ucítila jeho horký dech na své šíji, znovu se roztřásla, ne strachem, spíš vzrušením.
„Jsi mladá a krásná,“řekl a dívka při jeho slovech ještě více pookřála. Neměla ráda takové uspěchané vztahy, a ani svému bývalému příteli nedovolila vstoupit do jejího pokoje, přesto se k neznámému otočila a vpila se mu do očí. Jejich rty se střetly, ale ne jako tenkrát, jen letmý polibek. Tentokrát se každý z nich snažil, zapamatovat si jeden druhého na hodně dlouho. Dívka to nevydržela a i přes vášnivé polibky, začala muži svlékat plášť, následně tričko. Muž byl nejspíš překvapen, jak rychle se dostala ke slékání, ale rozhodně se mu to líbilo. Jeho nahou hruď ozářil měsíc, který zrovna vyšel, jako by chtěl světu ukázat ty dva.
Od jejích rtů se dostal až k šíji a jakmile se jeho horké rty dotkly jejího krku, dívka jemně zasténala.
Stačí! Co to tady vyvádíš? Ani ho neznáš? Ozval se vnitřní hlas. Dívka ho poslechla a od muže se odtrhla. Bála se, jak bude reagovat, ale on nehnul ani brvou.
„Promiň,“ zašeptal do ticha. Dívka nechápavě zvedla oči.
„Za co se omlouváš? To já tě začala svádět,“řekla a poprvé od jejich setkání se začervenala. A v té chvíli pochopil muž, jak mladá vlastně je. Ještě téměř dítě a přesto tak dospělá.
Přistoupil k ní a pevně ji objal. Následně ji zvedl do náruče a položil na postel. Už se zvedal k odchodu, dívka ho však zadržela.
„Nechoď, prosím. Zůstaň tady, ještě chvíli,“prosila. Muž neodolal jejím krásným očím a lehl si vedle ní. Jeho paže ji pevně objaly a ona se cítila v bezpečí.
„Jak se jmenuješ?“zeptal se muž do ticha.
„Deina a ty?“
Chvíli bylo ticho, takové ticho, jako když kráčí pohřební průvod. Deině se už zavíraly oči, když ho uslyšela zašeptat:
„Naruto.“
Doufám, že se líbilo
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Bezva! Jdu na další díl!!!
Orokanaru otouto yo. Kono ore o koroshitakuba, urame! Nikume! Soshite minikuku ikinobiru ga ii. Nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii. Soshite itsuka, ore to onaji me o motte ore no mae ni koi.
Vždy jsem ho miloval...on mě bude nenávidět. To je spravedlivé.
>>>MOJE FF KNIHA<<<
Chtěla bych poprosit kdyby měl někdo zájem o psaní spoluautorský FF tak ať mi pls napíše!!! :)
cool xD
Jsem fanda:
super !
Začínám chodit ze školy parkem, jen nevíte o nějakém v Brně kde by byla Sakura?? No kdyžtak bude muset stačit zahrada xDD Je to prostě.. hej takové slovo ještě američtí vědci nevymysleli .. Takže lituju, ale budeš se muset spokojit s pouhým: Nádhernééé!!
moc pěkné, zajímavé a zvláštní to jsou názory lidí které tu padaly.
Mě nepřijde ani jeden z názorů za správný toto není něco co by se dalo popsat slovy výše uvedenými toto je pro mě totiž dílo které mi ukázalo opravdu originální a dechberoucí skvost, ta originalita a ta genialita toho nápadu který stvořil tuto FF je zaru čeně jedním z nápádů které považuji za jeden z nejlepších na Konoze.
Dávám za pět hvězdiček.
Zajímavé , zvláštní .. skvělé
Zvláštní... fakt hodně zvláštní. Ale krásně napsané.
Máš úchvatný styl psaní, Kaio. Strašně dobře se to čte. Těším se na další kapitolu!
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji
Ja jsem hodně divná, takže divné jsou i povídky Díky
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
Tvoje povídky nejsou divné. Spíš jsou dost čtivé a fajn. Jedny z nejlepších tady. A nemáš zač
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji
To v ziadnom pripade ! Ja len ze cim viac serii, tym viac sa musis sustredit aj na ostatne. A potom ostava menej casu na Jednu urcitu seriovku. Aj ked, vlastne, mne to nejak nevadi, pretoze sa mi zatial pacia vsetky tvoje serriovky, aj tie co si dopisala, aj tie co mas rozpisane.
Aha Už sem to pochopila, no to je pravda, co říkáš..Ale myslím, že touhle sérii se ty ostatní nějka neohrozí, počítám, že bude mít max 4-5 dílků, takže v poho
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
Tak Kaia sa nap pustila do ďalšiej série ...spomínala síce, ža ma nejakú inšpiráciu ale nepovedala akú ...ale teraz už viem a páči sa mi to ...je to pekne a romanticke, začiná to dobre a som zvedavý ako to bude pokračovať ...jednoznačne za 5
PS: Asi aj ja by som mal niečo napísať
http://147.32.8.168/?q=node/92665
http://147.32.8.168/?q=node/92913
<a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>
Opet tu mame dalsiu skvelu seriovku od skvelej autorky. Len skoda, ze mas uz tych poviedok tolko rozpisanych. Sakraaaa uz aby boli dalsie casti !
Děkuju za pochvalu, no a můžu se zeptat jak si to myslel, že mám další sérii? Je to špatně?
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
Kaia-chan, to je hustý xD , nvm co na to říct, kdybych byla upřímná, tak bys tenhle komentář četl/a asi dva dny xD ale co, akorát titeda musim vytknout jednu věc, překlep(jak jinak)
„Na to, že jsem úplně cizí člověk, ve tvém pokoji, jsi až podivně klidná,“řekla a vystoupil ze stínu.
ale co? chybami se člověk učí =o))jinak je to opravdu kouzelný ;o)))
E. E. Cummings
Podmínkou koexistence jedince druho Homo sapiens a společenství druhu Canis lupus je sjednocení akustické signální soustavy.
Jé děkuj moc a ty překlepy jsou opraveny
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
Och, jak frustrující! *fňuk* OMJ tohle mě dostalo. Je to takové...vzrušující! Je toho sice málo, ale i tak víc než dost! Jen tak dál! ^^ 5 bodíků
P.S.: díky, dala jsi mi inšpiracíu! :lol:
Teda díky moc A tu inspiraci...no jsem zvědavá, co se z toho vyklube
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
Kai, tohle bylo tak sladce romantické, nebylo to ani přeslazené, ale tak akorát v mezích pro mé srdce romantičky to bylo jako pohlazení na duši
Jen tak dál...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Jé děkuju, další romantická dušička
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků