manga_preview
Boruto TBV 08

A vše se změnilo... I.


Jako malá jsem vyrůstala v domě s velkou zahradou. Byla to jediná část domu, která se mi líbila. Ty krásně vzrostlé borovice, kouzelně zbarvené javory, orchideje na každém kroku, bílé kamélie, které rostly ve stínu velkých sakur, kolem cesty azalky. Mohla jsem zde strávit celé hodiny, ale té krásy jsem se nemohla nabažit. Tato zahrada nadosmrti zůstane v mém srdci, jako ten zurčící potok, který protéká zahradou. Každý den jsem si utrhla květ z bílé kamélie a připevnila jsem si ho do svých rudě červených vlasů. Poté jsem si sedla na lavičku pod největší sakurou, vytáhla výkres a začala kreslit. Opakovalo se to pokaždé, až na jeden den.

Ten den jsem měla špatné spaní, tak jsem se rozhodla, že se půjdu projít do zahrady, abych se trochu uvolnila. Vstala jsem, oblékla si bundu a potichu sešla ze schodů ke dveřím na zahradu. Když jsem procházela domem udivilo mě, že neslyším žádné zvuky. Rozhodla jsem se nakouknout do pokoje, kde spali mí rodiče. Pomalu jsem otevřela dveře a rozhlížela se po pokoji. Postel byla prázdná. Řekla jsem si že máma s tátou budou v zahradě, že asi taky nemohli spát a vydala jsem se do zahrady. Šla jsem pomalu po oblázkové cestičce až k dřevěnému altánku. Uprostřed altánku někdo ležel.

Rozběhla jsem se po cestě a už po pár krocích jsem zjistila, kdo to je. Máma a táta. Začala jsem na ně volat, ale oni neodpověděli. Uvědomila jsem si, co se stalo. A ještě jsem zrychlila tempo. Když jsem k nim doběhla, viděla jsem, že leží oba v kaluži krve. Sklonila jsem se nad nimi. Po tvářích mi začaly stékat slzy.
Najednou někdo promluvil.
„Zasloužili si to. Neměli mi odporovat“ uchechtl se cizí hlas.
Pomalu jsem se otočila a podívala se na osobu skrytou ve stínu.
„Kdo jste?“ zeptala jsem se roztřeseným hlasem, ale osoba mi neodpověděla.
„Tak se aspoň ukažte!“
Ze stínu vyšel muž. Byl celý zahalený v černém plášti, na kterém měl červené mraky.
Otočil se a odešel.
Rychle jsem se rozběhla za ním, ale on už byl pryč.
Nic víc si nepamatuji, jenom ty bílé kamélie, obarvené do ruda krví mých rodičů…

Poznámky: 

no je to trochu kratší..ale další díl bude delší XD

4.69231
Průměr: 4.7 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele T@ttoo
Vložil T@ttoo, St, 2010-02-17 21:08 | Ninja už: 5558 dní, Příspěvků: 739 | Autor je: Prostý občan

Akai máš pravdu Kakashi YES taky je to hofně dobré no podle mě se Ti to povedlo Laughing out loud...

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2009-07-11 13:08 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Dosti mi to připomíná Guren ael ty rudé vlasy...no trochui mi to nevychází Smiling
Ale jinak se mi to líbilo Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”