manga_preview
Boruto TBV 07

*Jak to ve skutečnosti bylo s Orochimaru*

Tohle jsem sem ani nechtěla dávat, ale tři nejmenované mě přinutili. Tak doufám že se vám to bude líbit xD

Ubohé.. Nenapadá mě jak to jinak popsat... On je tak.... aach tohle nejde vyjádřit slovy...

Orochimaru seděla (ano, seděla, udělala jsem z chudáka slizáka holčičku v růžových šatičkách xD) na kamenné zídce před Akademií a sledovala dav před sebou. V dlaních si pohrávala s malým háďátkem, které dostala od rodičů k 18 narozeninám. Zezačátku z něj moc nadšená nebyla, kdo by taky byl. Chtěla auto (to ze seriálu Zmije, ale když to řekla rodičům, asi jí špatně pochopili), nakonec ale.. co mohla dělat. Rodiče si nevyberete.
Ale zpět k davu. Uprostřed skupinky stál kluk v černém tričku, ruce v kapsách a na tváři výraz „dejte mi pokoj nebo se vám pomstim“(aano, tohle je Sasuke xD). Před ním se rvali za vlasy dvě holky.
„Jak se opovažuješ na něj vůbec promluvit, ty... ty pošahaná květinářko?!“
„Dej od něj ruce pryč, ty růžová nádhero!!“
„Blbá blondýno!!“
„Jak žes mi to řekla?!“
„Slyšelas ne?!“
„Kjáááááááááááááááá!!!!!“
„No tak holky nechte toho!!!“ objevil se blonďáček s modrýma očima a jal se obě dívky uklidňovat.
Aaaaach už je tady. On je tak sladký. Úplně jiný než ten frája Sasuke. Ach jak já ho miluju!Proč jen nemůžou být všichni kluci jako on?
Naruto vrhl po Sasukem pohled typu „ty magore, zastav je!“. Sasuke si jen povzdechl, otočil se a odešel.
„Ještě se uvidíme, Naruto“ obě kunoichi přestaly a ohlédly se za ním.
„Jasně“ přikývl Naruto „Hej holky, tak co to zase děláte!“ dívky totiž začli zcela nový spor:
„Ty můžeš za to, že odešel!!“
„Ne! To ty!“
„Kjáááááááááááááááá!!!“
Orochi už to přestalo bavit. Teda spíš byla znechucená. Do davu se totiž přišla podívat taky Hinata, její konkurence. Každý věděl, že Hinata je až po uši zamilovaná právě do Naruta. Jediný, kdo nic netušil, byl samozřejmě Naruto (tak ne asi:D).
Orochi se otočila, že půjde domů. Moc se jí ale nechtělo. Měla dva sourozence ve věku, kdy předváděli všechno co viděli v televizi. Ty dva rošťáci vyhrabali tátovi pornokazety a teď s nima bylo k nevydržení.
Doma se zamkla v pokoji (kvůli sourozencům xD) a zabořila hlavu do polštáře.
Musím už něco vymyslet. Jak sbalit Naruta? Pozvat ho na rande jen tak? Ale co když mě odmítne?
Zamyšleně začla házet kunaie na fotku Hinaty v terči na stěně.
Mohla bych ho pozvat na Ramen. Ten má přece rád. A musím to udělat co nejdřív nebo mě předežene Hinata. Tak zítra.
Když se rozhodla, měla hned lepší pocit. Zapnula televizi, protože právě dávali Ordinaci v Konoze. Zbytek dne už proběhl relativně v klidu, až na vpád sourozenců do jejího pokoje (když ne dveřmi, tak oknem xD), ale i to se dalo přežít.

Další den čekala na vhodnou příležitost. Řekla si, že nejlepší to bude asi v jídelně. Vcházení do jídelny mělo svoje pořadí- nejdřív Sasuke a za nim strkající se Sakura s Ino, pak Hinata ohlížející se na znuděného Naruta, který šel poslední. Orochi myslela, že ho stopne těsně za Hinatou.
V čase oběda netrpělivě čekala na JEHO příchod.
Už jde(!)
První šel jako obvykle Sasuke a na něm byla pověšená Sakura (řekla Ino, že má rozmazané oční linky a že takhle přece nemůže před Sasukeho. Aspoň na chvíli se jí zbavila) a pak šla Hinata.
Teď je moje chvíle!
Naruto právě vcházel do dveří a ona se k němu hnala jak velká voda. Když jí viděl, nasadil poděšený výraz. Už byla skoro u něj když zakopla o něčí nohu a svalila se přímo na něj.
Jak se tam tak váleli po zemi, vyhrnuly se jí šaty a všichni kluci přišli očumovat. Jak mu teď má asi přede všemi vyznat lásku. Orochi zčervenala, jen se na Naruta zmateně podívala a utekla. Naruto jen koukal. Pak ucítil něco na břiše. Podíval se tam.
„Co to sakra...?“
Na břiše se mu válel asi dvaceticentimetrový hádek. Naruto vylítnul jako čertík z krabičky.
„Co se děje, Naruto-kun?“ Hinata se strachovala, proč Naruto tak dlouho nejde a tak to šla zkontrolovat.
„Ale nic, to je dobrý. Povalila mě tu na zem nějaká holka a tenhle slizkej živočich je asi její.“ ukázal na hádka a Hinata vyjekla a pověsila se mu okolo krku, prý že má z hadů strach. Naruto jí začal utěšovat a při tom jí objal. Orochi to všechno sledovala zpoza rohu.
Ta prokletá Hinata. Tak strach z hadů jo? Dobrá balící taktika. Proč mě to jen nenapadlo dřív? To si určitě někde přečetla.
Dav se pomalu rozcházel a tak se rozhodla vrátit se a říct Narutovi, jestli by jí jako třeba nechtěl toho hada vrátit.
„Ehm, promiň, ale ten had je můj“ začala nesměle.
„Tvůj? Tak to si ho rychle vem, protože Hinata se bojí.“
Blaa blaaa Hinatička se bojí. A koho to zajímá? Mě zajímáš jen ty!
„Aha, tak to promiň Hinato“(bože co jsem to řekla?) „A ty jsi Naruto viď? Promiň, že jsem do tebe tak vrazila“(Hahaa, teď koukej Hinato, tohle v žádnym časáku nevyčteš. To je přirozený talent)
„Jo v pohodě. Hele nechceš se najíst s námi?“
(Jo! JO!!)„Jasně, moc ráda.“
Orochi šla za Narutem ke stolu. Musela sice sedět mezi Sakurou a Ino(ta už se upravila), ale kvůli Narutovi cokoliv.
„Ahooj krásko, já jsem Sasuke. A ty?“ pozdravil Sasuke a Orochi litovala, že si sedla mezi Sakuru a Ino.
„Jo já jsem Orochimaru.“
„Krásný jméno, pro krásnou dívku.“
(ON MĚ SNAD BALÍ??) „Jo dík no.“
„A co takhle si někam vyjít večer? Jen ty a já, co?“
„A JÁ CHCI TAKY!!“ vykřikly Ino se Sakurou najednou a hned po sobě vrhli zlostný pohled. Nakonec, se zdálo, že půjdou všichni. (I Naruto, aaaaaa! Bože začínám být jak ty dvě!... nooo, a Hinata nesmí chybět! Ale ta se dá obejít.)

Večer
„Tak jak se ti to líbilo krásko?“ Sasuke držel Orochi okolo pasu a lísal se k ní (snad nemusim popisovat reakci Ino a Sakury xD)
„Pěkný to bylo... co, Naruto?“ nikdo neodpověděl „Hej kde je Naruto?“(A Hinata?!!!!!)
„Viděla jsem je, jak zahučeli do křoví“ odpověděla růžovláska (Moje nejhorší noční můra. Už nemůže být nic horšího!) „Nešel bys taky Sasuke?“
„Se mnou?“ dodala Ino.
„Ale ne já myslela se mnou“ opačila zlostně Sakura.
„Tys myslela?“
„Rozhodně víc než ty.“
„Tyyy...“
„Kjááááááááá-í-áááá!!!!“ (Bože jsou normální??!)
Dvě kunoichi se opravdu dostrakaly do křoví a zapadly tam, takže už jsme zbyli se Sasukem jen sami dva.
„No vlastně... já už asi musim jít.“
„Doprovodím tě kočičko“(Tak může být něco horšího... Proč zrovna já?)
„Ne to je dobrý. A neřikej mi kočičko... prosím.“
„Jasně... lásko“(Aaach jo!)

Cesta trvala asi 20 minut, ale za tu dobu si Sasukeho docela oblíbila. Když mu nebyly za zadkem ty dvě příšery, choval se i docela normálně. před jejím domem se na chvilku zastavili (stáli tam asi hodinu Laughing out loud) a pak jí dal pusu na rozloučenou.
Neřekla bych, že se budu líbat zrovna s ním.. Ale to tričko s nápisem „Pomsta je sladká“ mu docela sluší. On je vlastně sám děsně sladkej. Jsem ráda že to takhle dopadlo. Naruto ať jde k šípku. Teda spíš za Hinatou. Ach díky Osude... Osud?! Achjo, to mám z toho jak jsem chodila s Nejim. No nic, Orochimaru. Tohle si užívej..................

Za tři týdny se Orochi dozvěděla, že jí Sasuke podvedl nejdřív se Sakurou a pak ještě s Ino. Odůvodnil to tak, že chtěl, aby mu už konečně daly pokoj (Sakura se pak vytahovala na Ino, že s ní to dělal první a Ino se pokusila o sebevraždu. Našel jí ale Kiba, a tak se do sebe zamilovali). Orochi hledala útěchu u Naruta, ale ten už se scuknul s Hinatou. Zbalila teda svých pět švestek (spíš hadů) a vydala se do Zvučné provozovat experimenty na lidech a spřádat plány na zničení Listové. Tam potkala Kabutu a zjistila, že jí vlastně kluci nepřitahují. Ale jednou, když zrovna neměla materiál na zkoumání a nudila se, přeoperovala sebe i Kabutu a žili dál jako homosexuální pár. Asi za půl roku se připlazil Sasuke, že jí chce zpátky, ale když viděl, že ona už jaksi nemůže potěšit jeho duši (jooo, duši xD), zůstal aspoň aby trénoval. Jednou se ale pohádali kvůli placení nájmu za úkryt a Sasuke Orochimaru ve vzteku zabil. Pak odešel sám neznámo kam.
A všichni žili šťastně až do smrti.

Poznámky: 

Neměla jsem co dělat, tak nakonec vzniklo tohle:D je to děs, ale třeba se vám to bude líbit:D A kdyby se vám nelíbil ten název, tak věřte, že mě se taky nelíbí:D snad vás to utěší:D

4.92857
Průměr: 4.9 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Byakka
Vložil Byakka, Čt, 2009-09-10 00:26 | Ninja už: 5308 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

hej tak to je best..... かわいい prostě。。。

Obrázek uživatele Janken
Vložil Janken, Út, 2009-08-04 18:01 | Ninja už: 5843 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

áááááá áááááá ááááááá mě se sekla myš, já ti chtěla dát plný počet hvezdiček ale ono se mi to kliklo jen na dvě! gomen nasai!! ta povídka je skvělá... vážně!! ááááááááááááááááá

Obrázek uživatele Janken
Vložil Janken, Út, 2009-08-04 18:56 | Ninja už: 5843 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

dobře, takže nějakym neidentifikovatelnym zpusobem jsem te ohodnotila znova Shocked

Obrázek uživatele Trouble-chan
Vložil Trouble-chan, Út, 2009-08-04 19:10 | Ninja už: 5432 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

tos nemusela xD děkuju moc:)

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Po, 2009-07-13 18:40 | Ninja už: 5849 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

bezva, vždycky jsem si říkala, jak to asi bylo Laughing out loud

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Yamamura_Itoe
Vložil Yamamura_Itoe, Pá, 2009-07-10 20:36 | Ninja už: 5370 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Fakt jsem se od srdce zasmála. Jen tak dál. Eye-wink

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Pá, 2009-07-10 20:18 | Ninja už: 5427 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

bombaaaaaaaaaaaaa

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, So, 2009-07-04 09:45 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

hej,LOL,tak takhle to bylo xD a že by se to v anime hezky vyjímalo xD a ty Orochiny myšlenky taky byly super Kakashi YES

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, St, 2009-07-01 01:05 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 3259 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Tak toto sa mi páči ako ten humor tam a hlavne tie vnútorné poznámky.... Viem si to predstaviť aj na iné situácie ako bola táto čo si si zvolila. Takže odporúčam vrelo pokračovanie....

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Trouble-chan
Vložil Trouble-chan, Čt, 2009-07-02 19:46 | Ninja už: 5432 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Tak to moc děkuju:) ale nevim jestli se mi povede spatlat ještě něco podobnýho:D:D to bylo momentální osvícení:D:D

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Čt, 2009-07-02 19:47 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 3259 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Každopádne by to stále za pokus.... budem dúfať... Držím palce nech múza sadne na Teba...

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???