manga_preview
Boruto TBV 08

Byakka

Obrázek uživatele Byakka
Byakka je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
14 roky 33 týdny
Poslední vstup do Konohy
Neděle, Květen 9, 2010 - 20:07

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
Byakka se žádných misí neúčastnil(a).

Fan Art a Fan Fiction

Počet Fan Fiction: 1

Anime a Manga

Nejoblíbenější Anime a Manga
Naruto, Bleach, Inu-Yasha
Anime, které jsem viděl(a)

Naruto, Bleach, Inuyasha, Blood+, Lina - postrach Banditů, Yo Yo Hakusho, Elfen Lied, Devil May Cry, Hellsing, Nana, Nodame Cantabile, Full Metal Alchemist,Fulmetal panic!, Fulmetal panic!: fumofu, Fullmetal Alchemist - Conqueror of Shambala, Ayakashi Ayashi, Howl's Moving Castle, Princess Mononoke, Crno Crusade,DN Angel,Gankutsuou, Ghost stories, Kaleido star... asi všechno...

Shonen Ai/Yaoi: Araiso private high school: student council executive committee,Junjou Romantica s1/s2, Zestsuai 1989, Zetsuai 1989: Bronze, Ai no Kusabi, Enzai, Senzitive pornograph, Boku no Pico, Mirage of Blaze, Hyakujitsu no Bara, Gakuen Heaven, Loveless, Angel's Feather,Boku wa Konomama Kaeranai,Close the Last Door, Fake, Fish in the Trap, Fuyu no Semi, Gravitation, Haru wo Daiteita, Ikoku Irokoi Romantan s1/s2, Kirepapa s1/s2, Papa to Kiss in the Dark, Saint Beast, Yami no Matsuei, Okane Ga Nai... no toť vše... asi - si možná ještě na něco vzpomenu.

Tak jsem si vzpoměla na:
Initial D, D-GrayMan, Gallery Fake,Witch hunter robin,Wolfś rain,Trigun,Tokyo majin,Zombie loan,Busou renkin,Claymore,Flame of recca,Spiral,Evangelion,GUndam,Basilik,Yugioh GX,fate stay,Arc the lad,Bakuretnsu hunter,Basilisk,Beyblade,Blue gender,D.I.C.E,,Haibane Renmei,Hell girl,Hikaru no go,Kaleido star,Kamichu,Kiddy Grade,Mew mew power,Noir,Paradise kiss, Digimon,Pokemon,R.O.D the tv,Sailor moon,Saiyuki,Samurai X,Tsubasa reservoir chronicle,Wampire knight,Wild arms,Gits (nedodíváno - nechytlo mě to),Nana,Tsubasa chronicles,Akira,The Animatrix,Winter cikada...

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
Byakuya (zrádce Byakkun - pff)*uražená nejsou další díly*

Naruto

Oblíbená postava
Orochimaru, Madara, Itachi
Oblíbené Jutsu
Tísíc let bolesti (sennen goroshi)
Postava, kterou nesnáším
Naruto už ne... je to Sakura
Jutsu, které se mi nelíbí
žádný není
Naruto sleduji
S Českými titulky
Kam chci patřit
Listová (Konoha)

Nindža karta

Věk
23
Pohlaví
Holka

Podpis