manga_preview
Boruto TBV 13

Ayame a kawaii-sensei 01

"OBYVATELIA KONOHY, TRASTE SA! SOM SPÄŤ!" zakričala som z celého hrdla.
Zopár ľudí stojacich pár metrov odo mňa sa pobavene obzrelo.
Práve sa vraciam do svojej rodnej dediny, do Listovej. Docela sa teším, pretože o mne už dlho nebolo počuť, skrotla som... Ale iba trochu... Ako učeň Jiraiyi rada čítam, takže potrebujem nové vydanie Icha Icha! Stavím sa, že Hatake ho má! To je tak nefér... /XD/. Ako ANBU plním misie typu S, hlavne mimo dediny. Som si istá, že sa ma iba chcú zbaviť, aby bol v Konohe pokoj. I keď, počula som o jednom chalanovi, ktorý je dosť hyperaktívny. S ním sa musím zoznámiť! A... vraj je to Hatakeho žiak... chudák Hatake... musí to s ním mať ťažké. Ale teraz, keď sa vrátim, to bude mať omnoho ťažšie X3.
Rozhodne budem musieť niečo spraviť s Hyuugami, vždy ma štvali. No, aj ja ich, ale to je detail. V minulosti som im spôsobila dosť problémov, heh, hlavne s tými veveričkami. Chudák Neji, ten si to najviac odskákal. Lovila som veveričky všetkých druhov a napichovala na bránu Hyuugom, pretože som ich nemala rada. Nikdy ma nedostali, pretože som im zmizla v lese. Na druhý deň som vždy počula Nejiho sťažnosti: "Prečo musím vždy tie blbé veveričky dávať dole ja?!"
....Svoju dedinu milujem, preto nenávidím Orochimara, pretože sa ju snaží zničiť. Raz som sa mu pokúsila zviazať jazyk do uzla a po druhýkrát ho za jazyk priviazať k stromu. Podarilo sa mi iba natiahnuť jeho jazyk do úžasnej dĺžky, ale na uzly nikdy nebolo dosť času.
Inak...som celkom lenivá. Vraj Shikamaru je odo mňa celkom aktívny. ...Ja sa vždy po misii doma pohodlne usadím a čítam si... Zo srandy som sa skamarátila s Shikamarom, s ktorým si, mimochodom, skvelo rozumiem - máme rovnaké záujmy, založila som organizáciu večne lenivých a protestujeme proti náročným a zbytočným misiám. Protestujeme tak, že si ľahneme pred dvere kanclu Tsunade a zaspíme tak a tým pádom je bábinka zabarikádovaná vnútri a nemôže von. Ale to bolo ešte predtým, než ma Tsunade poslala na misiu do Vodopádovej. To bola otrava...
Ako si tak teraz vykračujem po uliciach Konohy, zrazu som v Ichiraki krámku zbadala blonďavého chalana, vedľa ktorého bola položená čokoláda. Len pre zaujímavosť - som strašný čokofil. Automaticky som odbočila do Ichiraki krámku a sadla som si hneď vedľa blonďavého chalana, ktorému očividne čokoláda patrila. Nenápadne som natiahla ruku a potiahla čokoládu. Blonďavý chalan bol tak zažraný do ramen, že si to ani nevšimol. Tým lepšie pre mňa. Potichu som sa zdvihla a rozbehla sa preč.
"Héééj, to je moja čokoláda!" počula som za sebou.
Zrazu som do niekoho vrazila. Predo mnou stál muž s maskou cez ústa a ochrannou čelenkou cez jedno oko. A... práve si čítal knihu, ktorú som tak veľmi zháňala!!
"Kakashi-sensei! To dievča..." ozval sa vedľa mňa udychčaný hlas.
Ja som sa zoširoka usmiala.
"Ááách, kawaii-sensei, zdravím," pozdravila som muža.
"Ayame, rád ťa vidím, ale bol tu bez teba pokoj," usmial sa na mňa Kakashi.
"Tiež si mi chýbal," odvetila som. So záujmom som sa pozrela na Kakashiho knižku. So šialeným výrazom v očiach som mu ju vytrhla z ruky a rozbehla sa na útek. Neviem prečo, ale skryla som sa v Ichiraki krámku. O chvíľu tam prišiel aj blonďavý chalan, ktorému som potiahla čokoládu. Všimol si ma a prisadol si ku mne.
"Ahoj, ja som Uzumaki Naruto," predstavil sa.
"Ayame Lotiyg. A prepáč za tú čokoládu. Som strašný čokofil," ospravedlnila som sa.
"To je v pohode. Už som na to zabudol. Nechceš prísť zajtra na Debatný krúžok, ktorý som založil?" spýtal sa ma.
"Jasné, rada prídem," povedala som s úsmevom. "Super, to som rád," zaškeril sa.
"Dobre, tak sa tam uvidíme," povedala som a rozlúčila sa. Potom som sa zdvihla a išla domov, vychutnať si svoju trofej - Kakashiho knižku =). No čo... som mrcha XD.

Poznámky: 

Mno ďalšia sériovka z mojej dielne. Vznikať začala už dávnejše, počas nudných hodín v škole... a myslím, že hlavne na dejáku a chémii...a hudobke XD Snáď sa vám prvá kap. páčila ^^

4.944445
Průměr: 4.9 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Čt, 2010-06-17 07:58 | Ninja už: 5949 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

ja sa asi postim.....naj bola ta jej "trofej" Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Čt, 2010-06-17 08:21 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Jo, tá trofej nemá chyby :D

Obrázek uživatele Romiiišek-chan
Vložil Romiiišek-chan, Ne, 2010-04-25 21:28 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Nya! tak todle zní zajímavě -n_n- du číst další díl xD

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Po, 2010-04-26 17:19 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Si sa asi musela poriadne nudiť, keď si komentovala moje FF Laughing out loud :*

Obrázek uživatele Lu.lu
Vložil Lu.lu, Pá, 2009-08-07 18:11 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Akožee lol Laughing out loud...po dlhom čase som si prečítala nejakú FF poviedku a je to naozaj super Laughing out loud také nezvyčajné ale super xD
akože tie veveričky, čokofilka a naruto a debatný krúžok Ty kámo, co sis dal?! Obdivujem ťa že ťa vôbec niečo také napadlo :D

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, So, 2009-08-08 13:30 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

veď mi to aj dalo poriadne zabrať Sticking out tongue a toto z toho vzišlo Laughing out loud

Obrázek uživatele Yo-chan
Vložil Yo-chan, Út, 2009-06-30 22:05 | Ninja už: 5568 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

Hej tak z toho nemůžu upe supeeer!Honem další díl!!

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com