manga_preview
Boruto TBV 09

03 - Mekura - Odpověď

3. Kapitola

Slepí pohled směřující na Kyuubi, nebyl zrovna příjemný. Ostatní otáčejí oči nebo hlavu někam jinam aby nemuseli vidět ty slepé oči. Kyuubi stál a stále se díval do Yukiin očí jako by mu to nevadilo a vypadala to, že komunikují přes ně.
„ Yuki, nemůžu ti pomoct. Jsem stále zapečetěný a ani tak bych ti nepomohl.“
„ Šamanka říkala, že tady najdu odpovědi.“
„ Záleží na jaké otázky, šamani ti můžou poradit, ale nikdy nevýš na jakou otázku ti poradí.“
„ Cesta sem byla asi zbytečná.“ Mluvila k sobě Yuki a přitom si zavazovala šátek.
„ Určitě má svůj důvod proč si tady, zachránila si Itachimu život a možná jich zachráníš víc, když tu budeš.“
„ Kyuubi ty chceš, aby ta holka zůstala tady? Vždyť je najemný vrah!“ Křičí Naruto na Kyuubiho a Kyuubi přemýšlí proč ho nezabil při první příležitosti.
„ Naruto, potřebujeme pomoc. Když zaútočí Madara, tak sotva stačíme léčit zraněné a odnášet je. Poslední dobou hodně zesílil a to ani nepoužil démony.“ Rozmlouvá Narutovi Sasuke.
„ Hele nemluv o nás jako bychom byli nějaké hračky pro malé děti.“ Zlobí se Kyuubi.
Temné mraky pouštějí své věznitele. Déšť padá a tříští se o zem. Naruto, Sasuke a Kyuubi odešli stranou aby se dohodly. Ninjové odcházejí do Konohy a jiní zůstávájí aby hlídali Yuki. Yuki poslouchá tříštící se kapky a nevnímá svět kolem sebe. Jí je jedno, že zmokne aspoň nabere sílu. Sílu, kterou bude potřebovat.
„ Dobře dohodli jsme se.“ Mluví Naruto s hlasem, který zní, že prohrál.
„ Můžeš zůstat v Konoze, ale pokud nám pomůžeš s bojem proti Madarovi.“ Slovo přebírá Sasuke.
„ Dobře, pomůžu vám, ale chci záznami lidí co tudy prošli před 12 a 11 lety.“ Odpovídá Yuki a klade si nároky.
„ Je vidět, že se nevzdáváš. Oodama si vybrala dobře.“
„ Kyuubi-sama já chci jenom vědět, jestli žijou nebo jsou mrtví. Já si našla novou rodinu a ta by mi kdykoliv přišla na pomoc, i kdybych byla polomrtvá.“ Odpovídá Yuki Kyubimu a stále se dívá do černé oblohy kde na ní prší déšť.
„ Hokage-sama to nemyslíte vážně, vždyť je to vrah v bingo knize!“ Křičí na Naruta nějaký ninja.
„ Mně se to taky nelíbí, ale potřebujeme pomoc.“ Odpovídá Naruto.
„ Buďte rádi, že vám pomůžu. Pokud to půjde dobře, pomohou i ostatní.“
„ Kdo ostatní?“ Ptá se Minato.
Ten bude po otci, když se tak debi*** ptá.
„ Ostatní z Centra. Lidé, které považuji za rodinu.“ Odpovídá Minatovi Yuki.
„ Stačí, že jsi tu ty, nechceme, aby se tu proháněli nájemní vrazy.“
„ Divili byste se co dokážou ostatní, já jim ani nesahám po kotníky a to patřím mezi elitu.“ Děsí Yuki Minata.
„ Vůdcové podřadných organizací, elita mezi elity.“ Dokončuje Sasuke.
„ To je tím, že si slepá.“ Mluví Minato na Yuki.
Minato není dobré ji naštvat a zrovna takhle. Proč vždycky všechno jenom musíš zkazit. Přemýšlí Itachi.
Vzduch prorážející shuriken se zabodl těsně vedle hlavy Minata. Jeho oči se otočily a dívají se na Yuki. Yuki je naštvaná a je vidět chakra. Velké množství chakry začalo pohlcovat stromy v okolí a ty začaly umrzat.
A kruci naštval ji to je špatné, hodně špatné.
„ Naposledy kdo mi řekl, že nejsem dobrá jako vůdci a že je to kvůli tomu že jsem slepá tak ho museli sbírat po malých kusech.“
Kyubi jen co viděl, jak se uvolňuje chakra tak rychle tvořil pečetě. Za chvíli se mu v ocasech objevila koule z chakry ta začala pohlcovat Yukiinu chakru a nechala, aby zamrzlé věci roztály. Yuki spadla na zem v okamžiku kdy vysvitlo slunce z mraků, její chakra byla pryč, ale zloba ne. Když někdo naštve nájemnýho vraha a nedokáže mu udělit trest tak druhá rána bude ještě horší.
„ Kruci to bylo o fous.“ Mluví vyčerpaný Kyuubi.
„ Co se stalo proč, najednou vybouchla?“ Ptá se Naruto.
„ Minato ji naštval.“
„ Minato co jsi ji krucinál řek!?“ Křičí na Minata Naruto.
„ Řekl jsem ji jak je slepá tak je slabá.“ Odpověděl Minato.
„ Minató ty imbecilní deb***, tohle říct nájemnýmu vrahovi je jako, že tě má zabít.“ Nadává na Minata Sakura (dcera Sasukeho a Sakury, stejně tak brutální jako její matka).
Itachi vzal Yuki do náruče a odnesl ji do nemocnice. Mezitím Sakura mlátila z Minata život. Zbívající ninjové odcházejí domů, aby mohly roznést zprávu, že jim bude pomáhat najemný vrah. Jen Kyuubi se smál od ucha k uchu, konečně bude někoho prohánět a Naruto, že bude mít na nějakou dobu klid.

Poznámky: 

Konečně další kapitola na světě.

4.75
Průměr: 4.8 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-06-24 19:14 | Ninja už: 6054 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, St, 2009-06-24 19:51 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

díky

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.