manga_preview
Boruto TBV 07

Tajemství klanu 9 - Zdánlivě špatná volba

„On není mrtvý…on není mrtvý…“ Opakovala si vduchu, najednou Narutovi upadla dolní čelist, jen se ucukla.
„Tak mi to pojď dokázat!“ Ozvalo se opět z hlouby jeskyně. Hinata dala ruku v pěst a pomalu vykročila do temnoty.
Dívka svírala svou zatnutou pěst čím dál víc, jakýmsi neznámým způsobem přešla od strachu k zuřivosti. Pomalým avšak rázným krokem vyrazila do útrob jeskyně, aby odhalila původ hlasu silně připomínající ten její, s přídavkem tajemného nádechu. Opatrným krokem vstupovala do čím dál větší tmy. Trochu jí vyděsilo, když se hlas přestal ozývat, ani to jí nezabránilo v přibližování se k cíli. Celou cestu přemítala, co přesně jí čeká. Do myšlenek jí vstupovalo několik možných variant, ani jedné ale nechtěla věřit. Každá z možností se jí zdála neuvěřitelná. Je ale přece ve světě ninjů, chakry, tajemných technik a všeho možného, takže žádnou z možností nemohla vyloučit, přesto že by to udělala ráda.
„Už tam budu…už tam budu…už tam budu?“ Říkala si sama pro sebe nervózně, světlo bylo téměř nulový, neviděla si ani na špičku vlastního nosu, musela jít s rukama nataženýma před sebe, kdyby se náhodou objevila nějaká změna směru. Po chvíli před sebou uviděla osvětlenou místnost, opatrně do ní vešla a začala se po ní rozhlížet. Vypadalo to tam, jako by byla ve vstupní místnosti nějakého nóbl domu. Místnost vůbec nepřipomínala jeskyni. Na zemi byl položen rudý koberec, stěny jeskyně měli příjemnou béžovou barvu. Uprostřed místnosti byla jakási židle připomínající trůn. Na stropu byl pověšen křišťálový lustr, který místnost osvětloval. Hinata se pomalu blížila k trůnu, na kterém se začala pod mihotavým zářením, zjevovat neznámá dívčí postava.
„Kdo jsi?“ Zeptala se Hinata, ihned potom se postava zjevila kompletně. Při pohlednu na ní se Hinata ucukla. „Co…coto…“ Znejistěla opět.
„Vítej…Hinato.“ Řekla dívčí postava Hinatinym sebejistým hlasem.
„Ubohá napodobenino.“ Zamračila se dívka na svůj stejně vyhlížející protějšek.
„Žádná napodobenina, já sem ty. Sem tvá součást, která zde dostala prostor pro to, ukázat ti, co v tobě dřímá a taky proto, aby se dostala na povrch.“ Zalesklo se jí v krvavě rudých očích.
„Síla? Dostat na povrch??“ Zopakovala Hinata její slova.
„Ano, dostanu se z tvého nitra na povrch. To co v sobě tak udatně potlačuješ, svou temnou stránku, dostanu se na povrch a ovládnu tvé tělo!“ Tajemně se zasmála.
„Temnou stránku? O čem to mluvíš?? Nechápavě se na ni Hinata podívala.
„Ach, děvče jedno neobeznámený. Otec ti neřekl o tom, že každý následník hlavní větve se narodí s dvěma osobnostmi, dobrou a špatnou. Čím víc je ta dobrá kladná, tím víc je ta zlá záporná. Člen s né moc dobrou kladnou osobností, nebude mít ani moc silnou zápornou osobnost.“ Ušklíbla se. „Už chápeš, v čem tato zkouška tkví??“
„V tom, zda dokážu svou zlou osobnost udržet v sobě.“ Řekla zamyšleně modrooká dívka.
„Správně ty malá, roztomilá, bojácná holčičko.“ Zasmálo se zlé dvojče.
„Neříkej mi tak!“ Křikla na ni.
„Nebo co?? Rozbrečíš se??“ Zeptala se provokativním tónem.
„Ne!“ Řekla rázným tvrdým hlasem Hinata.
„A co si myslíš že bys mi tak mohla udělat?! Tvé techniky jsou slabé, tvá nátura křehká, tvé rozhodování opatrné, čímž je i pomalé, nemáš proti mně jedinou šanci.“ Zlomyslně se druhá Hinatina osobnost usmála. Hinata se jen zamračila.
„Pod svou momentální tvrdou tváří skrýváš strach, ač to navenek nedáváš najevo, bojíš se. Myslíš na to, že pokud prohraješ, nikdy už se nebudeš moci změnit k lepšímu.“ Rozesmála se dívka sedící v trůně.
„J…jak můžeš vědět na co myslím.“ Ulekla se Hinata, pohled v její tváři již nebyl tak tvrdý, znejistěla.
„Mám základy v tvém nitru, vycházím z tebe ty malá kravko.“ Zašklebila se a pomalu zvedla ze sedadla.
„Pořád si myslíš, že máš šanci mě porazit??“ Rozesmála se.
„Naruto…“
„Naruto tu není.“ Skočila jí se smíchem do řeči.
„Naruto by mi věřil, udělám všechno pro to, abych ho nezklamala.“ Postavila se do bojové pozice.
„Holčička si chce hrát, tak se ukaž prcku.“ Ušklíbla se a napodobila dívčin postoj.
Hinata se proti svému zlému já rozběhla s úmyslem zasadit jí několik mocných úderů, jak se to v klanu Hyuuga patří, byla připravena vystřelit do těla protivnice svou chakru a ochromit jí tak. Její protivnice se též rozběhla proti Hinatě, avšak když mělo dojít ke střetu, dívka Hinatu přeskočila a zezadu jí podkopla nohy. Svůj výpad uskutečnila v takové rychlosti, že než si Hinata stačila uvědomit co se děje, letěla k zemi, kde se do hlavy praštila o jakýsi schod. Sama by přísahala, že tam ještě před chvílí nebyl, po čele jí začal sjíždět pramínek krve. Překvapená dívka se jen těžce zvedala ze země, vystrašená a překvapená se na svou protivnici otočila.
„Jakto…že jsi tak rychlá??“ Šáhla si rukou na čelo a pohlédla na svou krev.
„Temné stránky mají skryté síly. Pomysli na Narutovu lišku, dává mu sílu, která překonává hranice.“
„To není síla, která by mu působila jen dobro.“ Stěží se postavila na nohy a opět postavila do útočné polohy.
„Nic není zadarmo.“ Rozběhla se zlá Hinatina polovina proti Hinatě a pokusila se dívku udeřit pěstí do tváře, tento útok dívka vykryla a pokusila se útočnici podkopnout.
„Mým trikem mě nedostaneš.“ Ušklíbla se, nadskočila nad zem asi metr, chytla se za Hinatina ramena, přeskočila ji, ve vzduchu se obrátila o sto osmdesát stupňů a při dopadu uštědřila hranou zápěstí Hinatě ránu do zátylku, podpořenou chakrou. Hinata se vznesla do vzduchu a narazila hlavou do protější stěny jeskyně. Spadla na zem a podívala se poškrábanou tváří na svou protivnici. Z úst jí vytékaly pramínky krve a dopadali na stejně rudý koberec.
„Říkala sem ti že nemůžeš vyhrát.“ Rozesmála se opět, v tu chvíli se za dívkou zjevila další temná postava.
„Hinato!!!“ Křikl a ze tmy se vyřítil Naruto.
„Naruto…“ Pomyslela si Hinata opírající se o zeď a těžce dýchající.
„Naruto.“ Vykřikla radostně Hinatina zlá stránka a ukázala na poraněnou Hinatu. „Ta holka se vydává za mě, chtěla mě odstranit a infiltrovat konohu, potom donášet Orochimarovi!“ Vřískla a začala se schovávat za Narutovými zády.
„Tahle…vypadá dost pomláceně.“ Řekl Naruto nevěřícně.
„Ale vážně! Je to Orochimarův nohsled! Ona zmláceně jenom vypadá! Musíš jí sejmout, než se regeneruje.“
„Naruto…Ne…“ Zasípala Hinata téměř neslyšitelně.
„Jdu na to.“ Pousmál se blonďák a v ruce se mu začala tvořit známá modrá koule.
„Naruto mě nepoznal…on ji věří…nechal se obelhat…“ Začali se Hinatě vkrádat slzy do očí, bolestí se skoro nemohla pohnout, jen hleděla na blonďáka, jak se proti ní rozbíhá v ruce s rasenganem. Je tohle její konec?

Poznámky: 

Moc gomen že to opět tak trvalo, že sem to utnul zas tak blbě Evil ale co se dá dělat, zabte mě za to Laughing out loud

4.90476
Průměr: 4.9 (42 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2009-11-01 20:08 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

superr hned musím jít na další část a mám tokové tušení co udělá naruto mno uvidím Smiling

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Po, 2009-08-31 17:46 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

mooooooooooc povedeny brasko Smiling (omlouva se za velmi opozdeny koment ja sem sklerotik) xD

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, So, 2009-07-04 02:04 | Ninja už: 5502 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

mooc sa mi to paci a uz sa nemozem dockat dalsieho dielikuuu

Obrázek uživatele Gonaki
Vložil Gonaki, St, 2009-07-01 19:26 | Ninja už: 5420 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

moc pěkný... hod sem co nejřív další díl nemůžu se dočkat Smiling

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Po, 2009-06-29 22:05 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Teda Pary... smekám! x) Počet chyb se značně snížil! To je super!!! ^^ Děj se odehrává skvěle, ten boj - no prostě úža, a Naruto svým postřehem samozřejmě zase nezklamal... xD Jsem zvědavá na další díl, snad bude ještě lepší než tenhle. x)
P.S.: Ty utnutý konce mi něco připomínaj... neznáš náhodou Sani-chan? xD
P.S. 2: Mám takovej pocit že Hinata neni modrooká... ^^

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-06-20 11:12 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

no tak chci tu vidět další díl Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Út, 2009-06-09 18:09 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Áááááááá zrovna v tom nejlepším to utneš???Tak takhle by to teda nešlo...xD...jinak...super dílek Smiling

Obrázek uživatele Kin-Ankoku
Vložil Kin-Ankoku, Po, 2009-06-08 19:41 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

ty máš štěstí že nejedu v létě na sraz- sejmula bych tě tam

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, So, 2009-06-06 14:28 | Ninja už: 5668 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Že by byl Naruto takový pako? To se mi nějak nezdá Laughing out loud
Rychle sem s dalším dílem! Laughing out loud

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, So, 2009-06-06 12:11 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

další díl z tvé zajímavé série.
PS: doufám že další díl bude dřív.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-06-06 07:11 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Tak pozdě tu mám komentář, ale lepší teď než nikdy. Pěkný díl, ale trošku pozdě Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Pá, 2009-06-05 20:16 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling , ale příště zkus to dřív Smiling
dodatek: konečne je tu další díl Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.